TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Voornemens 2004
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Re: screw-ups episode I
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Voor diegene die dit zouden lezen en bij zichzelf al een bepaalde opmerking hadden gemaakt =>Nee I'm NOT GAY, juist een ongelofelijk rund. |
Re: Re: screw-ups episode I
Originally posted by Mister_Michel Hilarisch gewoon, doet me denken aan mijn lelijke vriend |
feeeeeeeeeeeeeesten bezoeken en slagen en mn rijbewijs
!!! IK GA MEER ONTOPIC BLIJVEN !!!

ik zou het niet over mijn eigen voornemens willen hebben,
maar ik hoop dat er in 2004:
-wereldvrede komt
-dat iedereen wat meer verdraagzaam is voor elkaar en dat we samen in harmonie kunnen doorstromen naar euforische rendez-vous om vervolgens met al onze geneugten en plezieren de wereld te veroveren met onze harten.
-met zijn allen hand in hand de wonderen van de wereld ontdekken
| Originally posted by [BE]FusioN`-- !!! IK GA MEER ONTOPIC BLIJVEN !!! |
| Originally posted by Buoyant ik zou het niet over mijn eigen voornemens willen hebben, maar ik hoop dat er in 2004: -wereldvrede komt -dat iedereen wat meer verdraagzaam is voor elkaar en dat we samen in harmonie kunnen doorstromen naar euforische rendez-vous om vervolgens met al onze geneugten en plezieren de wereld te veroveren met onze harten. -met zijn allen hand in hand de wonderen van de wereld ontdekken |
| Originally posted by tor8024 naar miss belgi� gekeken vrijdag? |

| Originally posted by tor8024 naar miss belgi� gekeken vrijdag? |
stoppen met roken
een clich�'tje, i know...
ma ben al op de goeie weg, al 2 weken zonder saffies
en nog meer (goeie) feestjes afgaan natuurlijk
| Originally posted by emmabiatch stoppen met roken een clich�'tje, i know... ma ben al op de goeie weg, al 2 weken zonder saffies en nog meer (goeie) feestjes afgaan natuurlijk |

| Originally posted by pooley 11 maand en 14 dagen zonder 1 sigaret opgerookt te hebben ! |
hehe 
Nee zelfs ni, zoals gisteren 1 keer getroken en kvon het nog altijd slecht.
En ja joints, das ook ni een ganse he 
daarom dus die nuantie
nieuw voornemen:
- enkel die producers op het forum feliciteren met hun verjaardag die de moeite willen nemen om terug te antwoorden...
Oh en ik ga liever zijn voor eagle 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Oh en ik ga liever zijn voor eagle |
| Originally posted by Miss Z nieuw voornemen: - enkel die producers op het forum feliciteren met hun verjaardag die de moeite willen nemen om terug te antwoorden... |
Ik ga mij ook minder proberen te storen aan arj1o1 zijn gespam 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- Ik ga mij ook minder proberen te storen aan arj1o1 zijn gespam |
)
| Originally posted by Mister_Michel Idem Daarnaast: - minder cola drinken - veel meer leren voor school - armin, tisto, mike, pvd mintens 1 keer aan het werk zien dit jaar (en ni vanuit mijne zetel )- vriendelijker zijn tegen mensen die het goe menen, en zowaar nog agressiever zijn tegenover mensen die ik ni afkan - meer sporten - slagen tees schooljaar - minder op pc zitten - alle coole beta's ontmoeten - iets anders leren koken dan spaghetti - ne nieuwe pc ontfrutselen van mijn ouders Da zijn de voornaamste dinges ongeveer denk ik |
)
)
| Originally posted by Mister_Michel agressiever zijn tegenover mensen die ik ni afkan |
Laat ik daar eens commentaar op geven:
| Originally posted by Tiger777 - minder cola drinken (en meer bier zeker ) |

| Originally posted by Tiger777 - veel meer leren voor school (gingde da ni doen vo u exames? ) |
| Originally posted by Tiger777 vriendelijker zijn tegen mensen die het goe menen, en zowaar nog agressiever zijn tegenover mensen die ik ni afkan (en onze goeie vriend?) |
enfin ik ben nog redelijk gespaard geweest, raar da ge geen commentaar hebt gegeven op da agressief zijn
| Originally posted by Tiger777 - meer sporten (muhahaha) |
Mijn verschrikkelijke fysiek moet dus wel beter h�
| Originally posted by Tiger777 - slagen tees schooljaar (da is u inderdaad geraden!!) |

| Originally posted by Tiger777 en ben al moe, ik ga terug slapen. |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- all� vooruit khoor het al |
| Originally posted by Mister_Michel Doet da jongen (tamzak!!!) PS: vrijdag is er die boerefuif dicht bij u? Gingen wij er gene drinken EN ging ge er mij gene betalen! |
Ik betaal juist niks. Gij zou mij der eerder ene betalen! 6 maand later
We zitten dus in de helft van het jaar, dus ik dacht 'tijd voor eens te evalueren'. Als ik efkens mijn lijstje bekijk:
- veel meer leren voor school
Mislukt
- Geslaagd zijn dit jaar
Gelukt 
- beter worden in plaatjes draaien
Ni echt gelukt
- minder proberen uit te geven (eventueel sparen)
Mislukt
- een goed lief vinden
Mislukt
- Mijn conditie verbeteren
Een beetje gelukt
- de beta's toch ooit is ontmoeten
Mislukt
- minder op het beTA forum zitten
Gelukt
- minder op pc zitten
Mislukt
- minder cola drinken
Mislukt
- armin, tiesto, mike, pvd mintens 1 keer aan het werk zien dit jaar
Mislukt
Conclusie: 3/11
Dik gebuisd dus, hopelijk doen jullie het beter
Misschien een paar nieuwe voornemens bijnemen:
- Theoretisch rijbewijs halen
- Praktisch rijbewijs halen
- Auto kopen
Re: hmz voornemens:
| Originally posted by Gladius *muziekgrenzen nog meer verruimen *een goed lief vinden *goede dinges doen voor mensen =) *beetje balans in m'n leven scheppen *iets tegen dien hoofdpijn vinden =/ *koe van eagle overkopen |