TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »


Posted by dj_spare on Jan-03-2004 20:23:

mijn kaartjes zijn ook binnen!! woohooo!!


Posted by Eye-Q on Jan-03-2004 22:16:

quote:
Originally posted by basd
And if there are no signs, just follow the massive amount of 14 year olds.. They'll lead the way.



Thanx a lot!
And I'm coming because of the music


Posted by Pabu on Jan-05-2004 20:02:

Als Ferry net zo'n lekkere set neer zet als vorige zaterdag, dan is mijn kaartje al drie dubbel terug betaald.


Posted by Menno on Jan-09-2004 21:50:

Zo mijn kaartje is ook binnen, heb ff gezocht naar de draaitijden;

Misja Helsloot 22.00 - 23.45
Johan Gielen 03.30 - 05.30
Marcel Woods 05.30 - 07.00

Voor de rest kon ik niets vinden. Had liever Ferry om 03.30 willen hebben maar ja


Posted by Dj Lex on Jan-10-2004 13:43:

Ik heb gister mijn kaartje gehaald en moet zeggen dat ik ondanks de niet zo goeie line-up toch wel zin heb
Vind trouwens de draaitijden ook wel positief, want dcht eerst ff dat Gielen als afsluiter zou gaan draaien, dat had ik dus niet getrokken, maar dit is iets beter


Posted by RrrooboRstje on Jan-13-2004 15:29:

Hey mensen!

Ik ga zeker! Kaartje is al binnen . Dit wordt trouwens mn eerste grote evenement! Heeft iemand nog tips voor me? Ik hoorde al dat het vrij warm daar is (ik staat waarschijnlijk de ganze avond in de hardstage), dus weinig kleding aandoen (is een 3/4-broek overdreven? ) en ik hoorde dat de munten vrij duur zijn (E3,50 per stuk? :conf.

Greetz Rrrood.


Posted by Duke2003 on Jan-13-2004 15:37:

volgens mij zijn die munten maar 2 euro dat waren ze bij innercity tenminste


Posted by Fkwebeman on Jan-13-2004 16:10:

normaal gesproken kosten munten gewoon 2 euri's hoor..


Posted by Menno on Jan-15-2004 15:56:

ID&T heeft de programmering bekend gemaakt, staan nog geen tijden bij maar die kun je zelf wel invullen denk ik.

Main:
Misja Helsloot 22.00 - 23.45
Rank 1 23.45 - 01.30
Ferry Corsten 01.30 - 03.30
Johan Gielen 03.30 - 05.30
Marcel Woods 05.30 - 07.00

Club:
Jean
Lester Claessens
Jochem
G-Spott
Mac Zimms
Jose
Eric de Koning

Hardstage:
Joop
Mark Norman
Max B Grant
Cosmic Gate
Pavo
Don Diablo


Posted by Dj Lex on Jan-15-2004 19:20:

Toch jammer dat er tussen elke dj waar ik voor ga dat daar nog een andere dj tussen zit. Maar ja misschien willen me vrienden ook Mark Norman wel horen ipv Rank 1. Hoop eigenlijk dat Cosmic gate overlapt met Gielen, maar zal wel Pavo zijn :S

desalniettemin toch wel erg veel zin!


Posted by Jappio on Jan-16-2004 10:09:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Toch jammer dat er tussen elke dj waar ik voor ga dat daar nog een andere dj tussen zit. Maar ja misschien willen me vrienden ook Mark Norman wel horen ipv Rank 1. Hoop eigenlijk dat Cosmic gate overlapt met Gielen, maar zal wel Pavo zijn :S

desalniettemin toch wel erg veel zin!


lol zo moeilijk is het toch niet om die trance-atheisten over te halen


Posted by Dj Lex on Jan-16-2004 10:31:

quote:
Originally posted by Jappio
lol zo moeilijk is het toch niet om die trance-atheisten over te halen


Whehe denk het ook niet nee


Posted by Eye-Q on Jan-16-2004 22:21:

Is there any afterhour?


Posted by Redeye on Jan-21-2004 04:39:

I'll be there with 2 friends from Munich. Should be a good time


Posted by Eagle` on Jan-21-2004 21:03:

lol uitermate lollig dat die secret hyperlink enkel voor nederland nuttig is


Posted by RrrooboRstje on Jan-21-2004 21:19:

heb je 'm al gevonden dan die hyperlink?

(btw: is de timetable al bekend? :S)


Posted by Eagle` on Jan-21-2004 22:08:

ja heb hem gevonden maar je kunt enkel winnen als je in nederland woont blijkbaar. Bah kneuzen


edit:hell wat was dat drie keer na elkaar gepost, teh horror


Posted by HBtje on Jan-22-2004 13:28:

Mainstage
22:00 Misja Helsloot
23:45 Rank 1 (dj set)
01:30 Ferry Corsten
03:30 Johan Gielen
05:30 Marcel Woods

Hard stage
22:00 Mark Norman
23:30 Joop
01:00 Don Diablo
02:30 Cosmic Gate
04:15 Max B Grant
05:15 Max B Grant + Pavo (back to back)
06:00 Pavo

Lexion
22:00 Lester Claassens
23:00 Mac Zimms
23:45 Jose
00:40 G-Spott
01:35 Stephen JK
02:50 Jochen
04:15 Erik de Koning
05:25 Jean
MC Mighty Mike &
MC Prime

nee ben er zelf niet bij en blij toe dat ik geen kaartje heb gehaald omdat die djs die ik wil zien bijna allemaal op hetzelfde moment draaien en ook nog ns kei-vroeg


Posted by Eagle` on Jan-22-2004 19:07:

hyperlink : open T.E. site, je vind hem in grijse gedeelte links bove aan, juist bove blauwe t van trance


Posted by Magic83 on Jan-22-2004 21:19:

Jah zwaar verrot man Mark Norman zo vroeg Had erg graag willen zien. Zelfde geldt voor Misja Helsloot. Ik ga echt niet zo vroeg aanwezig zijn. Wordt voornamelijk main nu en denk ook Max B Grant b2b set.


Posted by Fkwebeman on Jan-22-2004 21:38:

Don Diablo, Joop en Ferry (mits iedereen meewerkt..)

jammer dat Cosmic Gate niet als laatste is.. was toch altijd nog ff je laatste energie weg dansen.. Hoewel, Marcel Woods is natuurlijk ook goed..


Posted by Jimmy on Jan-23-2004 08:10:

Er zijn garderobe mogelijkheden aanwezig?


Posted by Menno on Jan-23-2004 09:21:

quote:
Originally posted by Jimmy
Er zijn garderobe mogelijkheden aanwezig?


Ja genoeg, maak je daar maar niet druk om. Als je binnenkomt eerst een bonnetje halen aan de rechterkant, dan een hanger aan de linker en vervolgens je jas ophangen.

Timetable vind ik wel prima trouwens. Denk dat ik er al vroeg ben want ik wil Misja graag zien. Een uurtje Ferry meepikken en vervolgens naar Cosmic Gate en dan weer terug naar de main.

Ferry draait trouwens 2 dagen ervoor in de Hollywood Music Hall in Rotterdam.


Posted by magrec on Jan-23-2004 10:07:

Zal me niks verbazen als dit feest niet uitverkocht raakt.


Posted by Dj Lex on Jan-23-2004 10:11:

quote:
Originally posted by Menno

Ferry draait trouwens 2 dagen ervoor in de Hollywood Music Hall in Rotterdam.


Maar ja dan is ook Invited

quote:
Originally posted by magrec
Zal me niks verbazen als dit feest niet uitverkocht raakt.


ID&T loopt zelfs een btje kaarten weg te geven met acties die ze normaal helemaal niet doen. het loopt volgens mij ook niet echt hard idd


Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.