TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Trance Energy - 31 Januari - Jaarbeurs Utrecht
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
mijn kaartjes zijn ook binnen!! woohooo!!
| quote: |
| Originally posted by basd And if there are no signs, just follow the massive amount of 14 year olds.. They'll lead the way. |

Als Ferry net zo'n lekkere set neer zet als vorige zaterdag, dan is mijn kaartje al drie dubbel terug betaald.
Zo mijn kaartje is ook binnen, heb ff gezocht naar de draaitijden;
Misja Helsloot 22.00 - 23.45
Johan Gielen 03.30 - 05.30
Marcel Woods 05.30 - 07.00
Voor de rest kon ik niets vinden. Had liever Ferry om 03.30 willen hebben maar ja 
Ik heb gister mijn kaartje gehaald en moet zeggen dat ik ondanks de niet zo goeie line-up toch wel zin heb 
Vind trouwens de draaitijden ook wel positief, want dcht eerst ff dat Gielen als afsluiter zou gaan draaien, dat had ik dus niet getrokken, maar dit is iets beter
Hey mensen!
Ik ga zeker! Kaartje is al binnen
. Dit wordt trouwens mn eerste grote evenement! Heeft iemand nog tips voor me? Ik hoorde al dat het vrij warm daar is (ik staat waarschijnlijk de ganze avond in de hardstage), dus weinig kleding aandoen (is een 3/4-broek overdreven?
) en ik hoorde dat de munten vrij duur zijn (E3,50 per stuk? :conf
.
Greetz Rrrood.
volgens mij zijn die munten maar 2 euro dat waren ze bij innercity tenminste
normaal gesproken kosten munten gewoon 2 euri's hoor..
ID&T heeft de programmering bekend gemaakt, staan nog geen tijden bij maar die kun je zelf wel invullen denk ik.
Main:
Misja Helsloot 22.00 - 23.45
Rank 1 23.45 - 01.30
Ferry Corsten 01.30 - 03.30
Johan Gielen 03.30 - 05.30
Marcel Woods 05.30 - 07.00
Club:
Jean
Lester Claessens
Jochem
G-Spott
Mac Zimms
Jose
Eric de Koning
Hardstage:
Joop
Mark Norman
Max B Grant
Cosmic Gate
Pavo
Don Diablo
Toch jammer dat er tussen elke dj waar ik voor ga dat daar nog een andere dj tussen zit. Maar ja misschien willen me vrienden ook Mark Norman wel horen ipv Rank 1. Hoop eigenlijk dat Cosmic gate overlapt met Gielen, maar zal wel Pavo zijn :S
desalniettemin toch wel erg veel zin!
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Toch jammer dat er tussen elke dj waar ik voor ga dat daar nog een andere dj tussen zit. Maar ja misschien willen me vrienden ook Mark Norman wel horen ipv Rank 1. Hoop eigenlijk dat Cosmic gate overlapt met Gielen, maar zal wel Pavo zijn :S desalniettemin toch wel erg veel zin! |
| quote: |
| Originally posted by Jappio lol zo moeilijk is het toch niet om die trance-atheisten over te halen |
Is there any afterhour?
I'll be there with 2 friends from Munich. Should be a good time 
lol uitermate lollig dat die secret hyperlink enkel voor nederland nuttig is 
heb je 'm al gevonden dan die hyperlink?
(btw: is de timetable al bekend? :S)
ja heb hem gevonden maar je kunt enkel winnen als je in nederland woont blijkbaar. Bah kneuzen 
edit:hell wat was dat drie keer na elkaar gepost, teh horror 
Mainstage
22:00 Misja Helsloot
23:45 Rank 1 (dj set)
01:30 Ferry Corsten
03:30 Johan Gielen
05:30 Marcel Woods
Hard stage
22:00 Mark Norman
23:30 Joop
01:00 Don Diablo
02:30 Cosmic Gate
04:15 Max B Grant
05:15 Max B Grant + Pavo (back to back)
06:00 Pavo
Lexion
22:00 Lester Claassens
23:00 Mac Zimms
23:45 Jose
00:40 G-Spott
01:35 Stephen JK
02:50 Jochen
04:15 Erik de Koning
05:25 Jean
MC Mighty Mike &
MC Prime
nee ben er zelf niet bij en blij toe dat ik geen kaartje heb gehaald omdat die djs die ik wil zien bijna allemaal op hetzelfde moment draaien en ook nog ns kei-vroeg 
hyperlink : open T.E. site, je vind hem in grijse gedeelte links bove aan, juist bove blauwe t van trance
Jah zwaar verrot man Mark Norman zo vroeg
Had erg graag willen zien. Zelfde geldt voor Misja Helsloot. Ik ga echt niet zo vroeg aanwezig zijn. Wordt voornamelijk main nu en denk ook Max B Grant b2b set.
Don Diablo, Joop en Ferry (mits iedereen meewerkt..)
jammer dat Cosmic Gate niet als laatste is.. was toch altijd nog ff je laatste energie weg dansen.. Hoewel, Marcel Woods is natuurlijk ook goed..
Er zijn garderobe mogelijkheden aanwezig?
| quote: |
| Originally posted by Jimmy Er zijn garderobe mogelijkheden aanwezig? |

Zal me niks verbazen als dit feest niet uitverkocht raakt.
| quote: |
| Originally posted by Menno Ferry draait trouwens 2 dagen ervoor in de Hollywood Music Hall in Rotterdam. |

| quote: |
| Originally posted by magrec Zal me niks verbazen als dit feest niet uitverkocht raakt. |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.