TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by eieregooie on Dec-08-2003 13:13:

Hier nog een reportje op Clubcharts waar ze een paar van mijn foto's ook voor gebruikt hebben

http://www.clubcharts.nl/reports.php/153


Posted by Trancemaster2k on Dec-08-2003 15:01:

si vous voulez savoir comment les TA-Fr ont vecu la soirée :
http://www.tranceaddict.com/forums/...40&pagenumber=4

Le VersuZ est un club vraiment bien, comme on aimerait en voir en France. Mais par contre le fait d'accpeter autant de monde peut etre très très dangeureux.


Posted by ak-qsd on Dec-08-2003 18:42:

tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals'

dit is me vooral bijgebleven:

* het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper

* de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00

* de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik

*de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!)

*de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw

en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN!

en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz)


Posted by cyberia on Dec-08-2003 21:56:

leek mij er wel een leuke boel te zijn,so wanted to be there maja...bether luck next time


Posted by Meltoz on Dec-08-2003 22:16:

quote:
Originally posted by Pumaz

Anyway, ligt het aan mij of zag Tiesto er nog gay-er alsanders uit metzijn roze hemd?



He he
Dacht in't begin ok, allé had'em nu geen ander kleur kunne kiezen, ma toen ff wa terug gedacht en toen dat'em me zijn platform na beneden kwam had'em e licht gekleurd hemd aan, dus ff na boven gekeken en inderdaad net boven (voor) het podium, hinge van die mooie "ROZE" lampe


Posted by TatanaGirl on Dec-09-2003 08:04:

Ik vond tiesto er niet slecht uitzien Ik heb me wel geamuseerd, spijtig alleen dat mijn voeten zo'n pijn deden. Ik heb nu nog geen gevoel meer in mijn tenen.
Hopelijk is er binnekort weer een feestje en dan spreken we met ALLE Beta's en half-beta af ok

Groetjes

TatanaGirl


Posted by Eagle` on Dec-09-2003 08:44:

quote:
Originally posted by ak-qsd
tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals'

dit is me vooral bijgebleven:

* het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper

* de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00

* de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik

*de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!)

*de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw

en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN!

en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz)


how how wat liggen afgeven op de koe, dat arme dier heeft hier niks mee ta maken


Posted by Eagle` on Dec-09-2003 08:45:

quote:
Originally posted by ak-qsd
tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals'

dit is me vooral bijgebleven:

* het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper

* de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00

* de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik

*de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!)

*de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw

en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN!

en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz)


Iemand heeft zich duidelijk geamuzeerd

Oh btw hou de koe er buiten wil je, arme dier heeft er niets mee te maken


Posted by Wildfir3 on Dec-09-2003 10:37:

iemand wilt zijn postcount omhoog halen... lynchen die handel!


Posted by ak-qsd on Dec-09-2003 19:15:

quote:
Originally posted by Eagle`
Iemand heeft zich duidelijk geamuzeerd

Oh btw hou de koe er buiten wil je, arme dier heeft er niets mee te maken


wel... als je weet dat de Grenslandhallen die 'overbevolking' makkelijk had kunnen slikken, maar dat die uitbaters van Versuz (en Atmoz/Ritz) voorstander waren van het sluiten van die hallen voor fuifdoeleinden en je ziet dan hoe pokkevol hun eigen zaak loopt, zeg maar 'overloopt', dan stel ik me toch vragen.


Posted by eieregooie on Dec-10-2003 03:59:

quote:
Originally posted by Dreamerboy
Purée la grosse madame elle dansait po elle se dendinait et a un moment elle etait a cotéde moi et chaque coup a gauche, cad vers moi, je me sentais presque expulsé MDR
Mais c'etait une vraie fan pcq elle etait mm avant moi sur le coté gauche de la scene pour avoir un autographe
Dreamer
Note: le gars en rouge sur 156-5677_IMG.jpg est un de ceux qui nous a cassé le moral pcq il s'est enervé sur un de mes potes pcq il bougeait et le poussait parfosi (alors que c'etait qq1 de l'auter coté qui le poussait lui mm sur qq1 d'autre...vosu suivez?)
J'ai vraiment cru qu'il allait taperm on pote !!
Et devinez qui restait statique tte la soiree apres? Mister chaud et son groupe!
Ok ya des belles fotos mais bon.... pfff


Ze hebben het over ons Gaat om deze foto:



Iemand ff vertalen ofsow? Ik versta er niks van :/ Alleen dat het iets te maken heeft met iets roods op die foto (goed he? )


Posted by FredNova on Dec-10-2003 08:09:

het gaat dus over mij

dat is dus 1 van die 3 franstaligen die naast ons stonden,
waarvan ik er eentje op een bepaald moment bij zen kraag genomen heb... mensen die erbij waren weten het wel.
er was al geen plaats en dan begon die kerel te springen met zen ellebogen naar buiten en ik had goed verstaan dat ze dat deden om plaats te maken...
paar keer vriendelijk gevraagd, maar de 6514861 keer me effe omgedraaid
en dan zeggen ze dat ik de ganse set stilstond... en zij maar springen op de hitjes

geef topic eens kzal een antwoorden...


Posted by FredNova on Dec-10-2003 08:56:

mijn antwoord op t-a france:

Bon,

le gars en rouge c'etait moi... Je vais essayer de l'expliquer en francais

C'etait pas mon but de casser ton moral ou le moral de ton group.
Et oui j'etait enervé sur un de vos pôtes...
Sur un certain moment il a dit 'allez, commence a sauter (avec les bras dans l'air) pour avoir plus de place'
J'ai regardé une fois, gentillement...
Mais a 1h30 c'etait enervant pour tout mon groupe... (comme des sardinnes pour deja 3h avant le podium)
Je me suis tournee et j'avais dit 'ci t'arrete pas, c'est de baggare. bien compris?'
Et non c'etait pas ce groupe de l'autre coté... (des hollandais qui ont effectivement trop bu)
Et non je vais pas taper des personnes dans un club pour ce reason la.
Qui restait statique tout la soiree? Peut-etre moi et le groupe, mais seulement parce qu'il n'etait du place pour sauter!
Je pense que tout le monde qui etait la pourrait le confirmer!
Mais je m'avais bien amuser (sans sauter)!
Je connais assez bien le trance et j'ai vu tiesto deja 14 fois maitenant... j'ai presque tout les vinyls connu
(trance) a partir de 1998 dans une collection de 1300 pieces.
Je suive aussi armin et ferry comme ca...
Et en plus ce vendredi matin je me suis lever a 6h pour travailler... et le meme soiree ma soeur etait hospitaliser...

bav,

Fred


Posted by Wildfir3 on Dec-10-2003 10:02:

begrijpelijk


Posted by pooley on Dec-10-2003 10:52:

Goooo fred !


Posted by Eagle` on Dec-10-2003 11:41:

quote:
Originally posted by ak-qsd
wel... als je weet dat de Grenslandhallen die 'overbevolking' makkelijk had kunnen slikken, maar dat die uitbaters van Versuz (en Atmoz/Ritz) voorstander waren van het sluiten van die hallen voor fuifdoeleinden en je ziet dan hoe pokkevol hun eigen zaak loopt, zeg maar 'overloopt', dan stel ik me toch vragen.



nou you got a point with this one


@ Fred: best verstaanbaar, hoe gaat het met de je zus btw

@meself: die bovestaande pic sta ik zo hartstikke gay op , pls kill me


Posted by FredNova on Dec-10-2003 11:54:

quote:
Originally posted by Eagle`
@ Fred: best verstaanbaar, hoe gaat het met de je zus btw


goed goed, al veel beter
ze had een ontsteking op haar darmen (na virale infectie)


Posted by CygnusX on Dec-10-2003 12:02:

quote:
Originally posted by Eagle`
@meself: die bovestaande pic sta ik zo hartstikke gay op , pls kill me


Ik vind die foto goed meevallen hoor, best wel stoer, in tegenstelling tot :


Posted by TOR on Dec-10-2003 13:57:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
begrijpelijk


zeer juist


Posted by Eagle` on Dec-10-2003 14:27:

grrrr


Posted by cyberia on Dec-10-2003 16:33:

quote:
Originally posted by Eagle`
@meself: die bovestaande pic sta ik zo hartstikke gay op , pls kill me

wanneer ni hè j/k
Fred ge zijt in uwe repliek op t-a france het feit van "de 6514861ste keer" vergeten ma dan het cijfer mooi in letterkes schrijven hé
nee ge hebt gelijk,kan da ook ni goe af as ze daar zo ewa staan te springen as ge daar al als sardientjes in een blik staat.


Posted by eieregooie on Dec-10-2003 21:54:

quote:
Originally posted by FredNova
mijn antwoord op t-a france:

Bon,

le gars en rouge c'etait moi... Je vais essayer de l'expliquer en francais

C'etait pas mon but de casser ton moral ou le moral de ton group.
Et oui j'etait enervé sur un de vos pôtes...
Sur un certain moment il a dit 'allez, commence a sauter (avec les bras dans l'air) pour avoir plus de place'
J'ai regardé une fois, gentillement...
Mais a 1h30 c'etait enervant pour tout mon groupe... (comme des sardinnes pour deja 3h avant le podium)
Je me suis tournee et j'avais dit 'ci t'arrete pas, c'est de baggare. bien compris?'
Et non c'etait pas ce groupe de l'autre coté... (des hollandais qui ont effectivement trop bu)
Et non je vais pas taper des personnes dans un club pour ce reason la.
Qui restait statique tout la soiree? Peut-etre moi et le groupe, mais seulement parce qu'il n'etait du place pour sauter!
Je pense que tout le monde qui etait la pourrait le confirmer!
Mais je m'avais bien amuser (sans sauter)!
Je connais assez bien le trance et j'ai vu tiesto deja 14 fois maitenant... j'ai presque tout les vinyls connu
(trance) a partir de 1998 dans une collection de 1300 pieces.
Je suive aussi armin et ferry comme ca...
Et en plus ce vendredi matin je me suis lever a 6h pour travailler... et le meme soiree ma soeur etait hospitaliser...

bav,

Fred


Duidelijk!



???


Posted by basd on Dec-11-2003 07:20:

quote:
Originally posted by eieregooie
Duidelijk!



???


Hee Ei, wel een beetje hier komen maar geen Frans kunnen lezen, zo werkt dat niet he..

Bovendien kan zelfs IK het begrijpen dus echt moeilijk is het niet


Posted by Wildfir3 on Dec-11-2003 07:22:

quote:
Originally posted by CygnusX
Ik vind die foto goed meevallen hoor, best wel stoer, in tegenstelling tot :



Why hello mister goodlooking!


Posted by Gonzo on Dec-11-2003 15:47:

Eiergooie: nogmaals bedankt voor het "lenen" van uw foto's.

Report valt btw ook hier terug te lezen: http://www.partyscene.nl/reports/17502.html

De foto's op de Versuz-site zijn bovendien ook erg goed gelukt.


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.