TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Review Tiësto & M.I.K.E. @ Versuz
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Hier nog een reportje op Clubcharts waar ze een paar van mijn foto's ook voor gebruikt hebben 
http://www.clubcharts.nl/reports.php/153
si vous voulez savoir comment les TA-Fr ont vecu la soirée :
http://www.tranceaddict.com/forums/...40&pagenumber=4 
Le VersuZ est un club vraiment bien, comme on aimerait en voir en France. Mais par contre le fait d'accpeter autant de monde peut etre très très dangeureux. 
tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals'
dit is me vooral bijgebleven:
* het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper
* de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00
* de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik
*de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!)
*de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw
en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN!
en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz)
leek mij er wel een leuke boel te zijn,so wanted to be there maja...bether luck next time
| quote: |
| Originally posted by Pumaz Anyway, ligt het aan mij of zag Tiesto er nog gay-er alsanders uit metzijn roze hemd? |
Ik vond tiesto er niet slecht uitzien
Ik heb me wel geamuseerd, spijtig alleen dat mijn voeten zo'n pijn deden. Ik heb nu nog geen gevoel meer in mijn tenen.
Hopelijk is er binnekort weer een feestje en dan spreken we met ALLE Beta's en half-beta af ok 
Groetjes
TatanaGirl
| quote: |
| Originally posted by ak-qsd tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals' dit is me vooral bijgebleven: * het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper * de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00 * de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik *de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!) *de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN! en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz) |
| quote: |
| Originally posted by ak-qsd tiesto was wel ok, daar niet van, maar laten we één zaak duidelijk stellen: dit was niet meer 'op zijn sardientjes', neen: dit was 'op zijn pneumatische perswals' dit is me vooral bijgebleven: * het opgedroogde bloed op het hemd van een buitenwipper * de levenslust wegzuigende kutzooi die mijn trommenvliezen vervuilde zo tussen 01.00 en 02.00 * de mensen aan de ingang met die hopeloze 'ik wil binnen'-blik en mijn 'ik BEN binnen'-blik *de smaak van andermans gel in mijn mond (jaja, zo gezellig was het daar!) *de kotsende puber in de toiletten die op 1 meter van de pompbak stond, maar toch liever op de grond kotste, tot groot ongenoegen van de poetsvrouw en nog iets: aan al die pipo's daar langs de zijkant van de ground-level: als het je niet aanstaat wat je hoort, je evenveel wil feesten als een plant die net ontdekt heeft dat het leven zinloos is omdat je toch op de mesthoop gaat eindigen, als je zintuiglijke waarneming gelijk is aan die van een koe die staat te staren naar een voorbijrijdende trein... GA DAN VERDOMME NAAR HUIS EN GEEF DE ANDEREN PLAATS OM TE FEESTEN! en aan stadsbestuur Hasselt: hef dat pokkebelachelijke sluitingsuur van de Grenslandhallen eens op ipv te luisteren naar dat stelletje kapitalistische honden aan de kanaalkom (jaja... je weet wel: de versuz en de atmoz) |
iemand wilt zijn postcount omhoog halen... lynchen die handel! 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Iemand heeft zich duidelijk geamuzeerd Oh btw hou de koe er buiten wil je, arme dier heeft er niets mee te maken |
| quote: |
| Originally posted by Dreamerboy Purée la grosse madame elle dansait po elle se dendinait et a un moment elle etait a cotéde moi et chaque coup a gauche, cad vers moi, je me sentais presque expulsé MDR Mais c'etait une vraie fan pcq elle etait mm avant moi sur le coté gauche de la scene pour avoir un autographe ![]() Dreamer Note: le gars en rouge sur 156-5677_IMG.jpg est un de ceux qui nous a cassé le moral pcq il s'est enervé sur un de mes potes pcq il bougeait et le poussait parfosi (alors que c'etait qq1 de l'auter coté qui le poussait lui mm sur qq1 d'autre...vosu suivez?) J'ai vraiment cru qu'il allait taperm on pote !! Et devinez qui restait statique tte la soiree apres? Mister chaud et son groupe! Ok ya des belles fotos mais bon.... pfff |
Gaat om deze foto:
)
het gaat dus over mij
dat is dus 1 van die 3 franstaligen die naast ons stonden,
waarvan ik er eentje op een bepaald moment bij zen kraag genomen heb... mensen die erbij waren weten het wel.
er was al geen plaats en dan begon die kerel te springen met zen ellebogen naar buiten en ik had goed verstaan dat ze dat deden om plaats te maken...
paar keer vriendelijk gevraagd, maar de 6514861 keer me effe omgedraaid
en dan zeggen ze dat ik de ganse set stilstond... en zij maar springen op de hitjes
geef topic eens kzal een antwoorden...
mijn antwoord op t-a france:
Bon,
le gars en rouge c'etait moi... Je vais essayer de l'expliquer en francais
C'etait pas mon but de casser ton moral ou le moral de ton group.
Et oui j'etait enervé sur un de vos pôtes...
Sur un certain moment il a dit 'allez, commence a sauter (avec les bras dans l'air) pour avoir plus de place'
J'ai regardé une fois, gentillement...
Mais a 1h30 c'etait enervant pour tout mon groupe... (comme des sardinnes pour deja 3h avant le podium)
Je me suis tournee et j'avais dit 'ci t'arrete pas, c'est de baggare. bien compris?'
Et non c'etait pas ce groupe de l'autre coté... (des hollandais qui ont effectivement trop bu)
Et non je vais pas taper des personnes dans un club pour ce reason la.
Qui restait statique tout la soiree? Peut-etre moi et le groupe, mais seulement parce qu'il n'etait du place pour sauter!
Je pense que tout le monde qui etait la pourrait le confirmer!
Mais je m'avais bien amuser (sans sauter)!
Je connais assez bien le trance et j'ai vu tiesto deja 14 fois maitenant... j'ai presque tout les vinyls connu
(trance) a partir de 1998 dans une collection de 1300 pieces.
Je suive aussi armin et ferry comme ca...
Et en plus ce vendredi matin je me suis lever a 6h pour travailler... et le meme soiree ma soeur etait hospitaliser...
bav,
Fred
begrijpelijk
Goooo fred !
| quote: |
| Originally posted by ak-qsd wel... als je weet dat de Grenslandhallen die 'overbevolking' makkelijk had kunnen slikken, maar dat die uitbaters van Versuz (en Atmoz/Ritz) voorstander waren van het sluiten van die hallen voor fuifdoeleinden en je ziet dan hoe pokkevol hun eigen zaak loopt, zeg maar 'overloopt', dan stel ik me toch vragen. |
, pls kill me
| quote: |
| Originally posted by Eagle` @ Fred: best verstaanbaar, hoe gaat het met de je zus btw |
| quote: |
| Originally posted by Eagle` @meself: die bovestaande pic sta ik zo hartstikke gay op , pls kill me |
| quote: |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- begrijpelijk |
grrrr
| quote: |
| Originally posted by Eagle` @meself: die bovestaande pic sta ik zo hartstikke gay op , pls kill me |
wanneer ni hè
j/k
| quote: |
| Originally posted by FredNova mijn antwoord op t-a france: Bon, le gars en rouge c'etait moi... Je vais essayer de l'expliquer en francais C'etait pas mon but de casser ton moral ou le moral de ton group. Et oui j'etait enervé sur un de vos pôtes... Sur un certain moment il a dit 'allez, commence a sauter (avec les bras dans l'air) pour avoir plus de place' J'ai regardé une fois, gentillement... Mais a 1h30 c'etait enervant pour tout mon groupe... (comme des sardinnes pour deja 3h avant le podium) Je me suis tournee et j'avais dit 'ci t'arrete pas, c'est de baggare. bien compris?' Et non c'etait pas ce groupe de l'autre coté... (des hollandais qui ont effectivement trop bu) Et non je vais pas taper des personnes dans un club pour ce reason la. Qui restait statique tout la soiree? Peut-etre moi et le groupe, mais seulement parce qu'il n'etait du place pour sauter! Je pense que tout le monde qui etait la pourrait le confirmer! Mais je m'avais bien amuser (sans sauter)! Je connais assez bien le trance et j'ai vu tiesto deja 14 fois maitenant... j'ai presque tout les vinyls connu (trance) a partir de 1998 dans une collection de 1300 pieces. Je suive aussi armin et ferry comme ca... Et en plus ce vendredi matin je me suis lever a 6h pour travailler... et le meme soiree ma soeur etait hospitaliser... bav, Fred |
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Duidelijk! ??? |
| quote: |
| Originally posted by CygnusX Ik vind die foto goed meevallen hoor, best wel stoer, in tegenstelling tot : |
Eiergooie: nogmaals bedankt voor het "lenen" van uw foto's.
Report valt btw ook hier terug te lezen: http://www.partyscene.nl/reports/17502.html
De foto's op de Versuz-site zijn bovendien ook erg goed gelukt.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.