TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Mooiste emotioneel & of triest trance lied?
Pages (3): « 1 2 [3]
Liquid Love? Dat staat niet op de vinyl...
Ow wacht, er staat helemaal niets op
Maar de vocals zijn van Everything But The Girl gejat, daarom issie nooit gereleased...
Of, is dit een nieuwe release met andere vocals? Dat zou natuurlijk kunnen 
Hij's wel steengoed ook trouwens 
meest trieste trancelied:
Darude - Sandstorm
elke keer ik het hoor begin ik te wenen 
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle meest trieste trancelied: Darude - Sandstorm elke keer ik het hoor begin ik te wenen |
| Originally posted by Miss Z toen die pas uit was vond ik het echt wel een leuk liedje... mah vind dat de mensen overdrijven... ik kan die nog wel aanhoren zonder te wenen hoor |
| Originally posted by Dark Apostle Machine Eisenbass....dat laatst is wel de meest irritante track ooit gemaakt...geloof me vrij |
Airwave - When Things Go Wrong
imho
| Originally posted by eieregooie Liquid Love? Dat staat niet op de vinyl... Ow wacht, er staat helemaal niets op Maar de vocals zijn van Everything But The Girl gejat, daarom issie nooit gereleased...Of, is dit een nieuwe release met andere vocals? Dat zou natuurlijk kunnen ![]() Hij's wel steengoed ook trouwens |
| Originally posted by Meltos Is uitgbracht op Gang Go in juni... |
Goed jatwerk (Y)
firewall - reflections
firewall - touched
mezziah - innocent as a new born child
en non trance
hooligan - here you now (grandchillas remix)
Had in de week e paar liedjes bijeen gezocht en op e cd'ke geschreven vo e beke te relaxen bij de examens en was'k ff de cd's van Tiesto (In My Memory), Rank 1 (Symsonic) en de vinyl van Envio (Touched by the Sun) an't doorlopen en kwam'k de volgende prachtige nummers tegen:
Ti�sto - Battleship Grey
Ti�sto - Close to You (ma was hier al is vermeld geweest)
Rank 1 - TTC
Rank 1 - Still in My Mind
Rank 1 - Such is Life (Sunday Afternoon Remix)
Rank 1 - Airwave (Sunset Mix)
Envio - Touched by The Sun (Rusch & Elusive Chill out Remix)
Geniete.. 
| Originally posted by djcresto firewall - reflections firewall - touched mezziah - innocent as a new born child en non trance hooligan - here you now (grandchillas remix) |
De track die voor mij het meeste betekent is You Won't See Me Cry (Deepsky Mix) van Markus Schulz... Slechts een paar regeltjes tekst, maar ze typeren een emotie beter dan de hele ultratop samen. 
Armin van Buuren - Yet Another Day (Hiver & Hammer Remix)
Boss@Nova - Stone Cold
AvB - Burned with desire
en southern sun
De meeste trance is om te huilen zo slecht.. Of bedoelen jullie dat niet met emotioneel? 
Krijg overigens wel kippevel van Cygnus X - Orange theme (Moonman's orange juice remix).. Wat een meesterlijk stuk muziek is dat.
Shane - too late to turn (armin van buuren remix)
prachtig prachtig prachtig, geen woorden voor 
die vocals 
ewel ja, die laatste staat ook in mijn lijstje
Shane - too late to turn
Corderoy - SWEETEST DREAMS
Rank 1 - Airwave (maar niet die mixen die ze der door den tijd van gemaakt hebben, toen die nog maar juist uit was, was daar ne goeie mix van, en DA was pas ne goeie mix!!)
William Orbit - Barbers adagio for strings (Ferry zijne mix)
Solar Stone - Seven cities
All�, eigelijk kan ik zo nog lang doorgaan zenne... te lui, sorry.
Schiller Mit Heppner - Leben (Fernsehfassung).mp3
ook wel een prachtig ding 
edit: ja tis wel opvallend da het nen duitser is die het zingt ^^
Gouryella - walhalla (armin van buuren's rising star remix)