TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- De 'Verklaar je naam & nick'-thread
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
mja zoals ik al zei:
Michael
From the Hebrew name Miyka'el which meant "who is like God?". This was the name of one of the seven archangels in Hebrew tradition and the only one identified as an archangel in the Bible. In the Book of Revelation in the New Testament he is portrayed as the leader of heaven's armies, and thus is considered the patron saint of soldiers. This was also the name of nine Byzantine emperors and a czar of Russia. Other more modern bearers of this name include the 19th-century chemist/physicist Michael Faraday and basketball player Michael Jordan.
Michael rocks, ma ik zen weer een uitzondering 
heb is een artikel gelezen in een muziek magazine Out-now, waar ie zegt dat trance boring en saai is, so f*** rush 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` heb is een artikel gelezen in een muziek magazine Out-now, waar ie zegt dat trance boring en saai is, so f*** rush |
kill the bastard...
Thierry, french form of Theodoric
THEODORIC m Ancient Germanic
Pronounced: the-AWD-o-rik
Means "ruler of the people" from the Germanic elements �eud "people" and ric "power". Theodoric the Great was a 6th-century king of the Ostrogoths who eventually became the ruler of Italy.
Allee, onderdanen, gehoorzaam dan 
Miss Z, de Griekse godin die ge bedoelt is Zeres. De godin van de landbouw. Haar "symbool" is het klassieke symbool dat vroeger gebruikt werd voor het sterrenbeeld "de maagd" : een maagdelijke godin met in haar linkerhand een palmtak en in haar rechterhand een korenaar.
Zera betekent ook "ziende" in het Hebreeuws.
Alstublieft 
| Originally posted by Dj Thy Thierry, french form of Theodoric THEODORIC m Ancient Germanic Pronounced: the-AWD-o-rik Means "ruler of the people" from the Germanic elements �eud "people" and ric "power". Theodoric the Great was a 6th-century king of the Ostrogoths who eventually became the ruler of Italy. Allee, onderdanen, gehoorzaam dan ![]() |
zoudt ge wel willen he 
| Originally posted by Dj Thy Miss Z, de Griekse godin die ge bedoelt is Zeres. De godin van de landbouw. Haar "symbool" is het klassieke symbool dat vroeger gebruikt werd voor het sterrenbeeld "de maagd" : een maagdelijke godin met in haar linkerhand een palmtak en in haar rechterhand een korenaar. Zera betekent ook "ziende" in het Hebreeuws. Alstublieft |
Eagle, ik denk dat ik ook weet waar jouw naam vandaan komt....
(op een klein detail na)
Aegle (Aigle)
(Griekse godin)
Zij was de godin van de pracht van goede gezondheid. 
haha eagle is a fairy 
hehe nee toch niet, me likes girls alot 
| Originally posted by Nyah Eagle, ik denk dat ik ook weet waar jouw naam vandaan komt.... (op een klein detail na) Aegle (Aigle) (Griekse godin) Zij was de godin van de pracht van goede gezondheid. |
| Originally posted by Nyah Eagle, ik denk dat ik ook weet waar jouw naam vandaan komt.... (op een klein detail na) Aegle (Aigle) (Griekse godin) Zij was de godin van de pracht van goede gezondheid. |

ok kunne wij ff verder roddelen over u 
| Originally posted by [BE]FusioN`-- ok kunne wij ff verder roddelen over u |
(me in mod-training)
RUBEN m Scandinavian, Dutch
Pronounced: ROO-ben
Scandinavian and Dutch form of REUBEN
REUBEN m Biblical, Jewish, English
Pronounced: ROO-ben
Means "behold, a son" in Hebrew. In the Old Testament he was the eldest son of Jacob and Leah and the ancestor of one of the twelve tribes of Israel.
Hmm... duf...
| Originally posted by [BE]FusioN`-- haha eagle is a fairy |

waar zoekene jullie dat op?
ik heb een secretaresse/slavin die dat voor mij gedaan heeft 
| Originally posted by eieregooie [EDIT] EIEREGOOIE was not found in this database. Names that sound similar to EIEREGOOIE: ARIK (m) ARRIGO (m) EERIKKI (m) EIRIK (m) ERICK (m) ERICKA (f) ERIK (m) ERIKA (f) ERKKI (m) ERYKAH (f) [/EDIT] |

wa heb ik nu weer misdaan 
uw existentie is al erg genoeg
Denis; Dionysos = God van de wijn... (k lust da ni echt maar all�)
Beachboy; goh ja, die jonges die zo op strand rondlopen, beetje de macho uithangen. Stijl van 'Costa'. K vond da wel cool dus ja 
| Originally posted by basd basd = mijn roepnaam + de eerste letter van mijn achternaam. Briljant he? Mijn volledige naam is Sebastiaan Dijkstra. Niemand die me Sebastiaan noemt trouwens, en heeft ook nooit iemand gedaan. Wat het betekent? Geen idee. |

En 'to snuggle' betekent Knuffelen. Beetje gay dus
| Originally posted by SnuggLe Beetje gay dus |

Voorkomen:
Ost-Fri.

*bump*
JASPER m
Usage: English
Pronounced: JAS-pur
Means "treasurer" in Persian. The name Jasper was traditionally given to one of the three kings (also known as the three Magi, or wise men) who visit the newborn Jesus in the New Testament. This name can also be given in reference to the English word for the gemstone.
Vraag me nu niet waar Jasperovitsj vandaag komt, die naam heb ik 2.5 jaar geleden gebruikt om mij op trance.nu in te schrijven, en omdat ik hier al enkele mensen kende dacht ik dat het gemakkelijk zou zijn om dezelfde naam te gebruiken. Ik gok dat hij een restant is van onze Russia-mania bij de vendeliers en jaar of 3 geleden! 
Ah een weetje over mijn naam Rafic.
Ik heb lang gedacht, net zoals de meeste, dat de naam Arabisch of Islamitisch was. Uit een goede bron heb ik vernomen dat de naam Rafic Druze is.
Dat even als weetje 
Dries
Geslacht:
m
Voorkomen:
Ook Fri. en Nederduits
verklaring:
Zie grondvorm -> Andreas
gevolg:
Andreas
Geslacht:
m
verklaring:
Van Gri. andreios `mannelijk, dapper'
. Naam van de eerste discipel van Christus. Waarschijnlijk is het de vertaling van een Hebr. naam. Volgens de overlevering werd Andreas in Patras (Zuid-Gri.) gekruisigd aan een kruis in X-vorm, vandaar de naam Andreaskruis (bijv. in de Eng. vlag). St.-Andreas is schutspatroon van Schotland en Rusland. Kerk. feestdag: 30 nov. In Ndl. was de naam reeds vroeg in de middeleeuwen populair. Socin: Andreas presbiter, 814; Rijnland voor 886; (de opkomst kan volgens Littger, blz. 210, gesteund zijn door Germ. namen als Andradus); West-Vla. 11e eeuw, Noord-Ndl. 12e eeuw
en kaidreas.. wel ja ge kunt het al een beetje zien. ik zou gewoon een goed klinkende naam. dreas van dries. en kai is van een vriend die ik leerde kenen die caio noemde, en ik twiste het een beetje, en kwam op kaidreas uit