TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat wil je NIET horen als je op een feest bent?
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
Ja dat is ook zo iets ergs, carnaval *kots 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Hadden jullie geen marokkanen, ME, politie te paard en flinke rellen? |
Wat ik dus op een feest niet wil horen is dat "OE" "OE" wat je altijd hoort schreeuwen op TE
. En een MC die om de minuut iets schreeuwd wat steeds het zelfde is hoef ik ook niet te horen 
| Originally posted by basvh Marokkanen....CHECK ME....NO CHECK Politie te paard....CHECK FLinke Rellen....CHECK + Hells angels die uitsmijters zijn en iedereen in elkaar rossen die grote bek hebben....CHECK Maar jah een klein dorpje heeft toch wel zijn charme. Hangt toch echt nog een groeps gevoel in zulke dorpjes |
jasperina de jong - de wandelclub
super lied 
| Originally posted by Donna Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan. |
zatte boeren, geef mij maar de stad
| Originally posted by Donna Mja en de ene zatte boer vindt dat ie de chick van de andere zatte bierboer mag neuken in de steeg naast de kroeg,de chick zelf vindt t allemaal wel gezellie al die aandacht en geniet daarna nog ff van beide heikneuters tegelijk als ze erover op de vuist gaan. Mjaaa dik groepsgevoel met ontiegelijk veel charme op t platteland,tis geweldig |
Er is niks mooiers dan boeren! 
haha, neej maar ik woon liever in een klein dorpje dan in een stad! Dorpje is veel gezelliger!
Ah, een waardige 3000ste post van mij, hulde!
Wij zijn boeren, superboeren, komen uit het oosten! Wij zijn boeren, superboeren, jullie flikker ouwehoeren! Krijg maar *****, tbc, krijg de pest en weg ermee..........
...GRAAFSCHAP! GRAAFSCHAP!
3000 posts, whohoooooooooooo!

| Originally posted by Flippe Er is niks mooiers dan boeren! ![]() haha, neej maar ik woon liever in een klein dorpje dan in een stad! Dorpje is veel gezelliger! |
| Originally posted by SnuggLe 3000 posts, whohoooooooooooo! |

| Originally posted by basvh blaat |
| Originally posted by eieregooie Jij vuile arj1o1 ![]() |
| Originally posted by SnuggLe LOL, nee joh, ZO'N grote spammer ben ik nie! |
| Originally posted by eieregooie Whehe... ga es slapen ofsow |
| Originally posted by eieregooie Jij vuile arj1o1 ![]() |
Bas pall,daar heb jij ook helemaal gelijk in,in de stad lopen de "tongklikkende" marrokanen en andere op-allah-geilende fakers,die gewent zijn een chick net als een geit van achteren te nemen zonder dat ze daarover mekkert.
Zitten de met in de nek vastgekleefde matjes,bouwvakkers cq stratenmakers op hun knietjes in t zand onder de rokjes te gluren van elk individu met evt een vagina.
Vragen de korpsballen met poen zich af wat je kost per uur,en is BasBiceps sterk verontwaardigd dat je bij t zien van zijn allesovertreffende spiermassa je broek nog aanhoud...
Maar wat de boeren als groot nadeel hebben is dat ze dat vreselijk dom klinkende accentje bij hebben en daar blijkbaar nog trots op zijn ook...
Dan is het ook nog t feit dat er in de oh zo vriendelijke pitoreske dorpjes meer verkrachtingen en gore afslachtpartijtjes plaatsvinden in "the maisvelden of terror",waar Wes Craven zn vingers bij zou aflikken en er een nieuwe reeks Freddy Kruegers over zou kunnen maken.
Maar slechts een deel ervan komt in de publiciteit dus t valt minder op,maar das handig voor de kerk want zo kunnen ze lekkah doorgaan met t verkrachten van kids en ander minderjarig volk...
Sjahhh maar dat alles is beter dan lekkah bij iemand thuis waar je niemand verder lastigvalt je aftertje te houden,sex te hebben waar beide partijen zin in hebben en dus geen moorden hoeft te plegen en met je schop de tuin in te gaan om t lijk te begraven,een tuin heb je immers niet in de stad.
In de stad gebeurd zat ellende,daarom woon ik r ook niet,ik woon ook niet in een dorp,ik woon in een gebied ertussenin,the twilightzone.
Ook dat zuigt,maar hey,de hele wereld zuigt,ik maak gewoon mn eigen keuze en heb mn eigen mening over boeren en stedelingen nadat ik met beide lagen der bevolking te maken heb gehad.
Thats all
| Originally posted by Donna ...In de stad gebeurd zat ellende,daarom woon ik r ook niet,ik woon ook niet in een dorp,ik woon in een gebied ertussenin,the twilightzone. Ook dat zuigt,maar hey,de hele wereld zuigt... |
Sweet Dreamz are innocent
En nee,innocence is no excuse,maar een excuse is ook wel t laatste waarnaar ik zoek in this life.
Ik zeg altijd maar :
or Delete me
nou worden we wel heel filosofisch...
| Originally posted by Donna Sweet Dreamz are innocent ![]() En nee,innocence is no excuse,maar een excuse is ook wel t laatste waarnaar ik zoek in this life. Ik zeg altijd maar : or Delete me |

)
| Originally posted by eieregooie Generaliseren en overdrijven is ook een kunst... |
I Like It Loud.... ik krijg nog steeds moordneigingen als ik dat nummer hoor, en als mensen dan gaan "stampen" (krijg t bijna niet uit mijn toetsenbord
) en ook nog eens vet hard gaan meegalmen...
snel ff bier halen voor dat ik de tent afbreek 
RnB en Skihut mogen ze ook afschaffe 
| Originally posted by Donna *het pleidooi* |
Tjahhhh Bram,ik vraag me ook wel s af wanneer en hoe ik uit deze trip kom,*vroegah* na een snoepie of at least een joint kon ik nog begrijpen waarom t mn letterbak uitkwam,tegenwoordig isset alleen nog een pretsjekkie in de avond en zelfs alleen als ik nie werk.
Dus straalnuchter zie ik t gebeuren en dunno of dat nou een slechte of een goede zaak is:P
2RV : ik zeg maar zo,hoe langer je over je maaltijd doet des te beter dat voor je is
Bon Apetit!
| Originally posted by Donna Tjahhhh Bram,ik vraag me ook wel s af wanneer en hoe ik uit deze trip kom,*vroegah* na een snoepie of at least een joint kon ik nog begrijpen waarom t mn letterbak uitkwam,tegenwoordig isset alleen nog een pretsjekkie in de avond en zelfs alleen als ik nie werk. Dus straalnuchter zie ik t gebeuren en dunno of dat nou een slechte of een goede zaak is:P 2RV : ik zeg maar zo,hoe langer je over je maaltijd doet des te beter dat voor je is Bon Apetit! |