TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Valborg Cruise
Pages (3): « 1 2 [3]
Fan jag blir sugen p� att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du �r sugen Viktor ?
pjox, de kollade ju tydligen inte leg den h�r g�ngen.. men det �r stor skillnad p� 18 o 17.. 18 �r lagligt, 17 �r minder�rig och det kan bli illa om en s�dan kommer in och f�r k�pa alkohol osv..
vet inte om det �r v�rt risken.. funderar f�r �vrigt p� att bjuda hit en kompis fr�n holland , han kommer v�l vara en sis�d�r 19 �r n�r kryssen g�r av stapeln, kanske 18.. torde det vara lungt? kanske borde ta och maila monday bar och fr�ga is�fall..
staz : Jo.. Jag vet inte ricktigt om jag skulle hoppas p� att det skulle funka o betala minst 500 coh bli tagen n�nstans p�v�gen.
Jag f�r v�l g� runt i alla fell hela detta �r och bara vara en irriterad 17�ring 
| quote: |
| Originally posted by Versace de e 20 �r som g�ller, o b�ten avg�r den 4:e mars, dvs. en m�ndag... |

| Originally posted by ScuL f�r�vrigt t�nker jag mig seri�st att resa dit f�r att f�lja med med kryssningen.. |
| Originally posted by ScuL enligt min dator �r det en torsdag ![]() du kollar f�rmodligen f�r �ret 2002. f�r�vrigt t�nker jag mig seri�st att resa dit f�r att f�lja med med kryssningen.. |
Jag �r d�r...har 6 f�rbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...s� teoretiskt sett har vi 24 platser i v�r �go - vi �r dock bara sex personer...fan - detta skulle man tj�na stora pengar p�....auktionera ut de p� svarta b�rsen f�r 5000 kr/sovplats veckan innan... 
Men lite surt att det �r Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihj�ltrampade p� det lilla golvet n�r Armin kliver upp.
N�gon som f�rresten vet om detta ocks� bara blir en 23-timmarskryssning? J�vligt ruttet i s� fall...jag hade g�rna betalat dubbla priset f�r en 36-timmarskryss. Eller varf�r inte 60, eller 72???

| Originally posted by ScuL enligt min dator �r det en torsdag ![]() du kollar f�rmodligen f�r �ret 2002. f�r�vrigt t�nker jag mig seri�st att resa dit f�r att f�lja med med kryssningen.. |
| Originally posted by lonne Fan jag blir sugen p� att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du �r sugen Viktor ? |

| Originally posted by DJ_Laszlo Jag �r d�r...har 6 f�rbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...s� teoretiskt sett har vi 24 platser i v�r �go - vi �r dock bara sex personer...fan - detta skulle man tj�na stora pengar p�....auktionera ut de p� svarta b�rsen f�r 5000 kr/sovplats veckan innan... ![]() Men lite surt att det �r Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihj�ltrampade p� det lilla golvet n�r Armin kliver upp. N�gon som f�rresten vet om detta ocks� bara blir en 23-timmarskryssning? J�vligt ruttet i s� fall...jag hade g�rna betalat dubbla priset f�r en 36-timmarskryss. Eller varf�r inte 60, eller 72??? |

har seri�sa funderingar att ta steget � �k p� premi�r kryssen..missa 3-4 irad nu tror jag...
armin e ju inte dumt..� b�t e ju kul � �ka
| Originally posted by WhiteRussian Klart jag ska med, ![]() Haka p� nu Fredrik, nu har du bangat tre kryssningar, denna kan du juh inte missa, |
S� mycket hype �ver namnen.. Armin l�ter som guld f�r mig ocks�, men jag vet att Matt hardwick s�kert spelar minst lika sk�n musik.. �nd� �r det n�t med 'armin' som g�r att han k�nns extra v�rd p� n�got s�tt, att han �r s� k�nd och att chanserna att han kommer hit igen �r desto mindre med tanke p� hur eftertraktad han �r..
| Originally posted by lonne N�h det �r sant, men namnen p� f�reg�ende kryssningar har inte lockat mig. Nu d�remot, �r linan desto b�ttre. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Back me up cruise friends |
| Originally posted by SteveTranz4ever Hurru knasputte !!! Det handlar inte helt och h�llet om linan... Det kan alla intyga om som vart med tidigare... Senaste kryssen hade ju helt underbar trance... sjuuukt kul alltihop... Back me up cruise friends |
Allts�, det m�ste ju har varit en heeel deeel hytter som redan nu f�rhandsbokats under kryssningen antar jag!!??
Man f�r vara j�vligt p�passlig n�r dom sl�pps...ha allting fixat � klart s� det inte �r n�gra fr�getecken med medresen�rer..