TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Monday Bar Valborg Cruise
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by lonne on Dec-15-2003 20:53:

Fan jag blir sugen p� att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du �r sugen Viktor ?

Posted by staz on Dec-15-2003 21:28:

pjox, de kollade ju tydligen inte leg den h�r g�ngen.. men det �r stor skillnad p� 18 o 17.. 18 �r lagligt, 17 �r minder�rig och det kan bli illa om en s�dan kommer in och f�r k�pa alkohol osv..

vet inte om det �r v�rt risken.. funderar f�r �vrigt p� att bjuda hit en kompis fr�n holland , han kommer v�l vara en sis�d�r 19 �r n�r kryssen g�r av stapeln, kanske 18.. torde det vara lungt? kanske borde ta och maila monday bar och fr�ga is�fall..

Posted by Pjox on Dec-15-2003 21:32:

staz : Jo.. Jag vet inte ricktigt om jag skulle hoppas p� att det skulle funka o betala minst 500 coh bli tagen n�nstans p�v�gen.
Jag f�r v�l g� runt i alla fell hela detta �r och bara vara en irriterad 17�ring

Posted by ScuL on Dec-16-2003 00:00:

quote:
Originally posted by Versace
de e 20 �r som g�ller, o b�ten avg�r den 4:e mars, dvs. en m�ndag...

enligt min dator �r det en torsdag
du kollar f�rmodligen f�r �ret 2002.

f�r�vrigt t�nker jag mig seri�st att resa dit f�r att f�lja med med kryssningen..

Posted by mjz on Dec-16-2003 00:09:

quote:
Originally posted by ScuL
f�r�vrigt t�nker jag mig seri�st att resa dit f�r att f�lja med med kryssningen..

bara res, vi kl�mmer nog in dig i n�n hytt...

Posted by JayBee on Dec-16-2003 00:15:

quote:

WEHUUUUUU SCUL KOMMER!

Posted by Laszlo on Dec-16-2003 01:34:

Jag �r d�r...har 6 f�rbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...s� teoretiskt sett har vi 24 platser i v�r �go - vi �r dock bara sex personer...fan - detta skulle man tj�na stora pengar p�....auktionera ut de p� svarta b�rsen f�r 5000 kr/sovplats veckan innan...

Men lite surt att det �r Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihj�ltrampade p� det lilla golvet n�r Armin kliver upp.

N�gon som f�rresten vet om detta ocks� bara blir en 23-timmarskryssning? J�vligt ruttet i s� fall...jag hade g�rna betalat dubbla priset f�r en 36-timmarskryss. Eller varf�r inte 60, eller 72???

Posted by Versace on Dec-16-2003 12:08:

quote:

bra d�r, tyckte v�l att det var lite konstigt!!

hoppas verkligen att de fixar det d�r med hytterna, att folk ska sitta p� 6 hytter e lite on�digt, man vet ju hur det brukar bli, f�r det mesta, att m�nga bangar, o s� st�r hytterna tomma.

hoppas grabbarna p� monday h�ller sig till 2 hytter per bokning, som de gjort p� de senaste 2...

Posted by WhiteRussian on Dec-16-2003 12:14:

quote:
Originally posted by lonne
Fan jag blir sugen p� att sticka ! Helt ok namn ju !! Antar att du �r sugen Viktor ?

Klart jag ska med,

Haka p� nu Fredrik, nu har du bangat tre kryssningar, denna kan du juh inte missa,

Posted by jofawe on Dec-16-2003 18:50:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Jag �r d�r...har 6 f�rbokade hytter tillsammans med mina polare (vad jag vet om i alla fall)...s� teoretiskt sett har vi 24 platser i v�r �go - vi �r dock bara sex personer...fan - detta skulle man tj�na stora pengar p�....auktionera ut de p� svarta b�rsen f�r 5000 kr/sovplats veckan innan...

Men lite surt att det �r Silja Festival och inte Symphony. Folk kommer bli ihj�ltrampade p� det lilla golvet n�r Armin kliver upp.

N�gon som f�rresten vet om detta ocks� bara blir en 23-timmarskryssning? J�vligt ruttet i s� fall...jag hade g�rna betalat dubbla priset f�r en 36-timmarskryss. Eller varf�r inte 60, eller 72???

Hej Laszlo
du har inte lust att sl�nga ut en hytt till n�gra fellow clubPuLS:are .. typ mig och Anders?

Posted by Amnezia on Dec-16-2003 20:11:

har seri�sa funderingar att ta steget � �k p� premi�r kryssen..missa 3-4 irad nu tror jag...

armin e ju inte dumt..� b�t e ju kul � �ka

Posted by lonne on Dec-16-2003 20:55:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Klart jag ska med,

Haka p� nu Fredrik, nu har du bangat tre kryssningar, denna kan du juh inte missa,

N�h det �r sant, men namnen p� f�reg�ende kryssningar har inte lockat mig. Nu d�remot, �r linan desto b�ttre.

Posted by staz on Dec-16-2003 21:50:

S� mycket hype �ver namnen.. Armin l�ter som guld f�r mig ocks�, men jag vet att Matt hardwick s�kert spelar minst lika sk�n musik.. �nd� �r det n�t med 'armin' som g�r att han k�nns extra v�rd p� n�got s�tt, att han �r s� k�nd och att chanserna att han kommer hit igen �r desto mindre med tanke p� hur eftertraktad han �r..

Posted by SteveTranz4ever on Dec-16-2003 21:51:

quote:
Originally posted by lonne
N�h det �r sant, men namnen p� f�reg�ende kryssningar har inte lockat mig. Nu d�remot, �r linan desto b�ttre.

Hurru knasputte !!! Det handlar inte helt och h�llet om linan... Det kan alla intyga om som vart med tidigare... Senaste kryssen hade ju helt underbar trance... sjuuukt kul alltihop... Back me up cruise friends

Posted by reveal on Dec-16-2003 21:55:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Back me up cruise friends

Jag h�ller med steve, hade inte h�rt ett enda set av n�gon av dem som spelade denna g�ngen, �nd� var det hur sjukt djuriskt fett som helst

Posted by JayBee on Dec-16-2003 21:56:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Hurru knasputte !!! Det handlar inte helt och h�llet om linan... Det kan alla intyga om som vart med tidigare... Senaste kryssen hade ju helt underbar trance... sjuuukt kul alltihop... Back me up cruise friends
jo jag h�ller med, skit i linan fan s�l�nge den �r n�golunda. dessutom var faktist den trion j�vligt bra (hardwick,bond,askew) det h�nder s� mycket annat kul s� det �r n�got jag alldrig t�nker missa igen. efter jag varit p� kryssen vill jag inte l�ngre g� tillbaks till mitt vanliga liv.

Posted by SWE_TRANCE on Dec-16-2003 22:25:

Rasta

Allts�, det m�ste ju har varit en heeel deeel hytter som redan nu f�rhandsbokats under kryssningen antar jag!!??
Man f�r vara j�vligt p�passlig n�r dom sl�pps...ha allting fixat � klart s� det inte �r n�gra fr�getecken med medresen�rer..

Pages (3): « 1 2 [3]