TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Parade Rotterdam 2001
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Hey bedankt die info had ik ook nodig
Ik ga alleen voor Tiesto.
Verdomme dit jaar geen FFWD voor mij, vertrek vrijdagochtend naar Spanje (ook niet slecht natuurlijk). Ben afgelopen 2 jaren wel geweest: vorig jaar was echt gaaf -- perfect weertje, geweldige sfeer, ben ff helemaal uit mijn dak gegaan. Als ik de weerberichten moet geloven hebben jullie (= degenen die gaan) dit jaar niet zoveel geluk ben ik bang... maar ik zal aan jullie denken vanaf het strand. 
Afternative/Lex: Wat ik vorig jaar heb gedaan -- voor de start ff alle trux langswandelen, dan bij de eerste blijven als ze gaan rijden. Dan de rest van de dag telkens als je het wel ff gehoord hebt laat je je een truck afzakken. Zo heb ik over de hele dag alle trux gehad. Ben het langst blijven plakken bij Armin en Tiesto uiteraard. Na de laatste truck was het al ver in de middag en waren we bijna bij de pier -- ff snacken bij de Mac en weer terug naar de pier -- precies goed.
Overigens was Tiesto 's avonds vanaf de pier op z'n allerbest: heb daar echt helemaal staan flippen!!!
Dat soort optredens is dus de reden dat ik al jaren gek ben van Tiesto...
(Zucht)
Ik krijg er zo weer helemaal zin in. Volgend jaar plan ik m'n vakantie maar om FFWD heen denk ik...
Sorry hoor heb niet alles gelezen, maar waar beginnen ze nou? Coolsingel he?
Nog ff aanvullen: (TIP) het is echt de moeite waard om er vanaf de start bij te zijn so try...!
| quote: |
| Originally posted by arno Ik ben zeker ook van de partij, lekker geen vervoerskosten en als ik dorst krijg kan ik desnoods gewoon wat uit mn eigen ijskast gaan halen. De boompjes is echt bijna tegenover mn huis. Vorig jaar was het ook super vet dus ik hoop dit jaar weer!!! |
Waar is de meeting nou??? 
| Originally posted by Dago "B" Duck Waar is de meeting nou??? |
| Originally posted by Dj Lex Sorry hoor heb niet alles gelezen, maar waar beginnen ze nou? Coolsingel he? |

, pagina 2, speciaal voor jou!
Ik denk dat we het beste op de Coolsingel kunnen meeten, maar waar??? De Mac???? Het probleem is dat veel mensen de weg niet kennen in Rotterdam (ikke gelukkig wel
). Noem maar iets!!!! 
Wat dach je van voor het Stadhuis. Is niet moeilijk te vinden. Dat zou iedereen toch wel kunnen vinden of niet?
| Originally posted by Robvef Wat dach je van voor het Stadhuis. Is niet moeilijk te vinden. Dat zou iedereen toch wel kunnen vinden of niet? |
| Originally posted by TranceFool Vinnik een hele goeie, das bij de Coolsingel, duzzzz...... |
das ook niet onbelangrijk
(zie DV)
Ik heb met vrienden om 13.00 uur in Rotterdam afgesproken. Ze starten om 13.00 uur. Dus misschien is 13.30 uur een goeie tijd. Kwartiertje later komt dan denk ik de eerste kar aan. Of heeft iemand iets anders in gedachten? 
Ik, Eye-Riz en de rest van de Nexus-gang zijn te herkennen aan onze zwarte T-shirts met als logo mijn signature, als het me tenminste nu gelukt is om die bij m'n posts te zetten.
fuck man, ik wil er best bij zijn, maar ik moet werken!!!

Als ik al zou gaan, ben ik er op zn vroegst om 2200 uur, ja dan heb t nie veel zin meer
Hmmm, volgens mij hebben maar weinig mensen hier zin in een meeting, aangezien we een hele lijst hebben met namen en dr maar twee replyen, beetje vaag
Ik vind een meeting best, maar 1 uur vind ik wel wat laat. Van 11 tot 12 is de warming up en om 12 uur barst het los. Om 12 uur zou ik dus wel zo'n beetje bij de Boompjes willen zijn.
Misschien wat eerder afspreken. Wat dachten jullie van half 12 of 12 uur?
Mij lijkt et et beste als we gewoon bij het stadhuis afspreken. Dat is bij de Coolsingel en daar komen ze 2x langs. Kan je ze eerst voorbij zien komen en daarna er achteraan springen. Als ze 12.00 uur weggaan lijkt me 12.30 een mooi tijd voor het stadhuis toch???
kunnen we niet gewoon s'avonds ergens afspreken op de schiehaven. Of blijft iedereen maar tot 4 uur?
Ik ben wel om 12:30 bij het stadhuis (te herkennen aan onze drankvoorraad en aan het tshirt "De echte doe-het-zelver ken niet zonder bier). Zie jullie daar.
Hey geinig ik heb net afgesproken met een maat dat ik ook ga 
LOL
Nu nog 
Maar ja moet morgen eerst werken dus ga hier pas om 13:00 ofzo weg
Geen meeting dus
Iedereen veel plezier 
Greetz,
Glaniskanis
Nou ik loop gewoon langs het stadhuis om 12.30. Ik kijk wel wie ik zie. Je kan mij iig herkennen aan een blauw shirt met een lichtblauwe broek en grijze schoenen. En ik heb zwarte korte stekeltjes (kapper was uitgeschoten :P) en ik heb een wit tassie op mn rug. Naja lekker duidelijk. Ik heb er niet echt veel vertrouwen in dat ik iemand tegen kom, maarja. Ik zie wel. Als je denkt dat je mij ziet moet je natuurlijk keihard TRANCEADDICT schreeuwen 

terwijl ik dit aan het typen ben zie ik vanuit mijn raam alle trucks over de willemsbrug rijden richting de boompjes. Alleen nog ff mijn tanden poetsen en dan ga ik eerst ff wat bier halen en daarna opweg naar de danceparade. WOOHOOO!!!
Ik kom net terug van de danceparade en het was daar echt super!!, ik was van 12:15 tot 12:45 bij het stadhuis (precies in het midden waar alle auto's draaiden op de trambaam) maar ik heb niemand gezien daarzo. dat was de enige keer dat ik langs de weg heb gestaan, de rest van de tijd ben ik gewoon met alle trucks meegesprongen, vooral de tiesto solo truck maar daar werd het echt veel te druk na een tijdje dus ben ik ook nog bij de armin v. buuren in motion autio wezen kijken, uit de desire truck kwam ook een volop vette sound ik weet niet wie er op dat moment aan het draaien was maar het was super vet! En ik heb ook nog een stukkie van montana gehoord op de blackhole truck die rulede ook zwaar. De enigste auto die zoog was iets van best beatz ofzo, alleen maar r&b kwam daar uit
Ik ben ook net terug
Armin roelde hard
Sonic Inc, Members of Mayday, Perpetuous Dreamer
allemaal 
Ik wasser om 15:30 en gelijk achter twee van de laatste wagens (Promiss en de Hardcore wagen) aangelopen richting Lloydpier
Daar gelijk ff rondgekeken en toen door naar Jose
Matigjes (slechte mixen) maar wel goede platen
Toen G-Spott <=== ff pissen, gelukkig alles dus gemist 
Maar ja toen brak de hel los 
Pietje Bervoets in tha house
Strakke set wasdat, paar foutjes gehoord maar toch goede set
Daarna verder beuken met de Klubbheads
Ijzersterk beukwerk
Mooie classixx ook, The Riddle zat er 2 keer in als ik het goed heb gehoord.
Onderwijl ff vreten gehaald en toen vlug weer trug want Armin was in aantocht.
Hij begon heerlijk en verder weet ik het niet meet, want ik moest onder MoM - 10 In 01 weg 

Het is me dus gelukt om de trein te halen alhoewel het me niet had uitgemaakt om een n8je Leger Des Heils te pikken voor F8,-
Al met al... SUPER!!
Greetz,
Glaniskanis