TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- CS, UT, Quake, ... liefhebbers
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
't enige spel waar ik ooit een deftige online niveau op heb gehaald, was Delta Force, en das nu toch al een goei vijf-zes jaar terug geloof ik. Q3, UT, RA2 en CS heb ik wel allemaal een tijdje online gespeeld, maar nooit beter kunnen doen dan "deftig" en "niet beschamend".
RA2 staat er sinds kort weer op (drie weken geleden �25 betaald voor: Tiberian Sun + addon, RA2 + Yuri's Revenge, Generals
)
LANs interesseren me wel, maar liever kleintjes. Met veel trance op de achtergrond. 
Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH! 
ik speel sof2 in een clan van men fxp board.
Nu enkel UnrealTournament en Call of Duty
mss later ut2k4 ??
lans @ occ ben ik meestal 
ut2k4 demo is MACHTIG , echt check dees uit beste demo in jaren. Die levels zijn gewoon .. wow.
| quote: |
| Originally posted by Dark Apostle Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH! |
vandaag op zoek gegaan naar budgetversie van halflife, maar niks gevonden :/
enkel ne 4cd pack voor 30 euro
jah, dien demo van UT2004 is idd niet slecht. het gaat zo terug meer den toer op van den eerste UT, swel goed vind ik. Hoewel ik eigenlijk nog steeds snelheid mis in da spel (zoals q3).
Jah, over LAN's gesproken, kheb nog wel eens goesting in een klein lannetje eigenlijk. Op langen termijn komt der natuurlijk de BeTA-LAN eh =).
en apostle, ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit!
btw, nog iemand nen tip voor een goei nieuw spel ofzow? kheb goesting in iet nief!
call of duty is wel leuk als ge da nog ni zou gespeeld hebben 
wel direct op hard spelen of tis uitgespeeld op twee dagen :/
| Originally posted by Gladius ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit |
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde 
| Originally posted by CygnusX Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde |
ik wil een videokaart 
ik wil beide..
| Originally posted by TOR ik wil een videokaart |
kwil het wel aanschaffen (denk dat m'n pc da wel aankan, is trouwens veel minder zwaar dan doom3), maar ik wil der ni zoveel geld aan geven, en de examens naderen, dus begin ik geen nieuwe spelen meer =). (alleen wa q3 af en toe)
lol, kwist niet dat deze thread bestond... nice!!
Ikzelf speel vooral SOF2 (zoals Ei tijdje geleden zei, vind ik idd ook stukken beter dan al dat ge-CS), kheb tijdje in clan gespeeld, dan gestopt en nu nog af en toe in clan van m'n broer. Af en toe es 'ownen' in 2on2.
Vroeger was ik ook clanleader van een Jedi Knight II clan. Wel fun, JKII!
Nuja, HL2 is wel lekker trouwens! Kheb vorig jaar het geluk gehad om een exclusive preview ervan te zien bij Valve zelf! (iemand die posts gelezen over die gelukkige studenten uit Belgi� die binnen mochten bij Valve?) Zotte sfeer bij Valve :wink:!!
Veel tijd voor spellekes te spelen heb ik nu wel niet meer, af en toe nog es SOFfen en that's it.
| Originally posted by CygnusX Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde |
Bennieee ???
| Originally posted by Nyah Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken? |
| Originally posted by CygnusX Check pm |
stfu bout HL�

| Originally posted by Eagle` stfu bout HL� |
| Originally posted by Xilver no it rocks kthxbye |
| Originally posted by Eagle` du-uh foorwijf |
Hmm... kheb HL2 ook staan... mebbe maars mee beginnen dan
Alhoewel ik voor nu extreem verslaafd ben aan NFSU2