TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- CS, UT, Quake, ... liefhebbers
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Posted by SilentEagle on Feb-12-2004 00:34:

't enige spel waar ik ooit een deftige online niveau op heb gehaald, was Delta Force, en das nu toch al een goei vijf-zes jaar terug geloof ik. Q3, UT, RA2 en CS heb ik wel allemaal een tijdje online gespeeld, maar nooit beter kunnen doen dan "deftig" en "niet beschamend". RA2 staat er sinds kort weer op (drie weken geleden �25 betaald voor: Tiberian Sun + addon, RA2 + Yuri's Revenge, Generals )

LANs interesseren me wel, maar liever kleintjes. Met veel trance op de achtergrond.

Posted by Dark Apostle on Feb-12-2004 08:31:

Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH!

Posted by pooley on Feb-12-2004 13:07:

ik speel sof2 in een clan van men fxp board.

Posted by lievez on Feb-12-2004 13:39:

Nu enkel UnrealTournament en Call of Duty

mss later ut2k4 ??

lans @ occ ben ik meestal

Posted by super-styleR on Feb-12-2004 15:29:

ut2k4 demo is MACHTIG , echt check dees uit beste demo in jaren. Die levels zijn gewoon .. wow.

Posted by SilentEagle on Feb-12-2004 18:13:

quote:
Originally posted by Dark Apostle
Ik speel nu in een clan SOCOM. Ik weet dat geen kat hier dat online speelt,maar ik wel, dus al ik erover wil lullen dan lul ik erover, NAH!

Its a free country

Posted by Wildfir3 on Feb-12-2004 18:32:

vandaag op zoek gegaan naar budgetversie van halflife, maar niks gevonden :/

enkel ne 4cd pack voor 30 euro

Posted by Gladius on Feb-12-2004 18:58:

jah, dien demo van UT2004 is idd niet slecht. het gaat zo terug meer den toer op van den eerste UT, swel goed vind ik. Hoewel ik eigenlijk nog steeds snelheid mis in da spel (zoals q3).

Jah, over LAN's gesproken, kheb nog wel eens goesting in een klein lannetje eigenlijk. Op langen termijn komt der natuurlijk de BeTA-LAN eh =).

en apostle, ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit!

btw, nog iemand nen tip voor een goei nieuw spel ofzow? kheb goesting in iet nief!

Posted by Wildfir3 on Feb-12-2004 19:01:

call of duty is wel leuk als ge da nog ni zou gespeeld hebben

wel direct op hard spelen of tis uitgespeeld op twee dagen :/

Posted by Dark Apostle on Feb-13-2004 15:41:

quote:
Originally posted by Gladius
ik ken dien SOCOM, heb da al eens gezien bij ne vriend op de PS2. Wel serieus taktisch en helemaal ni simpel precies. Heb paar dagen geleden op tv ne preview van den 2 gezien en ... amai da ziet der goed uit

Je kan dat idd zeer taktisch spelen, was het niet dat er soms veeeeeeeeeeeeeeeeeel lag is, disconnections,glitchers en cheaters.

Ik kijk ook uit naar SOCOM 2, alleen vrees ik er voor dat met de toevoeging van een RPG-launcher de cheaters het spel soms onspeelbaar gaan maken.

Posted by CygnusX on Nov-26-2004 17:50:

Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde

Posted by Jasperovitsj on Nov-26-2004 18:37:

quote:
Originally posted by CygnusX
Halflife 2 is zoooooooooooooooooooo ongelooflijk vet. Net uitgespeeld, het was genieten van het begin tot het einde

Ik wil ne nieuwe PC...

Posted by TOR on Nov-26-2004 18:43:

ik wil een videokaart

Posted by Bertn on Nov-27-2004 00:56:

ik wil beide..

Posted by Dark Apostle on Nov-27-2004 11:47:

quote:
Originally posted by TOR
ik wil een videokaart

Ik ook, de mijn is kaput, maar een nieuwe kost zoveel

Posted by Gladius on Nov-27-2004 12:28:

kwil het wel aanschaffen (denk dat m'n pc da wel aankan, is trouwens veel minder zwaar dan doom3), maar ik wil der ni zoveel geld aan geven, en de examens naderen, dus begin ik geen nieuwe spelen meer =). (alleen wa q3 af en toe)

Posted by Pheatus on Nov-28-2004 21:15:

lol, kwist niet dat deze thread bestond... nice!!

Ikzelf speel vooral SOF2 (zoals Ei tijdje geleden zei, vind ik idd ook stukken beter dan al dat ge-CS), kheb tijdje in clan gespeeld, dan gestopt en nu nog af en toe in clan van m'n broer. Af en toe es 'ownen' in 2on2.
Vroeger was ik ook clanleader van een Jedi Knight II clan. Wel fun, JKII!

Nuja, HL2 is wel lekker trouwens! Kheb vorig jaar het geluk gehad om een exclusive preview ervan te zien bij Valve zelf! (iemand die posts gelezen over die gelukkige studenten uit Belgi� die binnen mochten bij Valve?) Zotte sfeer bij Valve :wink:!!

Veel tijd voor spellekes te spelen heb ik nu wel niet meer, af en toe nog es SOFfen en that's it.

Posted by Nyah on Nov-29-2004 11:31:

quote:

Bennieee ???
Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken?

Posted by CygnusX on Nov-29-2004 12:13:

quote:
Originally posted by Nyah
Zoudt ge misschien weten hoe ik ook aan HL2 kan geraken?

Check pm

Posted by Nyah on Nov-29-2004 12:59:

quote:
Check pm

thx

Posted by Eagle` on Nov-29-2004 19:05:

stfu bout HL�

Posted by Xilver on Nov-29-2004 19:22:

quote:
Originally posted by Eagle`
stfu bout HL�

no

it rocks

kthxbye

Posted by Eagle` on Nov-29-2004 19:34:

quote:
Originally posted by Xilver
no

it rocks

kthxbye

du-uh foorwijf

Posted by Xilver on Nov-29-2004 19:36:

quote:
Originally posted by Eagle`
du-uh foorwijf

eat meh

Posted by eieregooie on Nov-30-2004 22:53:

Hmm... kheb HL2 ook staan... mebbe maars mee beginnen dan Alhoewel ik voor nu extreem verslaafd ben aan NFSU2

Pages (4): « 1 2 [3] 4 »