TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- MondayBar Spring Cruise 2004
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »

Posted by zamson on Dec-30-2003 16:48:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Men som sagt - oavsett om det blir back 2 back sett mellan AvB och PvD, eller Warp Brothers och DJ Sammy s� kommer nog ingen bli besviken.

Jag skulle nog bli r�tt besviken. Fast jag skulle inte ens �ka om det var Sammy o Warp som spelade...

Posted by SteveTranz4ever on Jan-06-2004 12:38:

MiB fixade en f�rhandsbokning med lite hj�lp av Kraith ig�r �t dig p� Gielen spelningen S� de e bara � v�nta p� att dom ska ringa och sen ses vi p� b�tN

Posted by MiB on Jan-06-2004 13:14:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
MiB fixade en f�rhandsbokning med lite hj�lp av Kraith ig�r �t dig p� Gielen spelningen S� de e bara � v�nta p� att dom ska ringa och sen ses vi p� b�tN

fan du �r en klippa steve..

Posted by Versace on Jan-06-2004 17:51:

vem har p�st�tt att armin inte kommer??

Posted by SteveTranz4ever on Jan-06-2004 18:26:

quote:
Originally posted by Versace
vem har p�st�tt att armin inte kommer??

Precis f�r kontrakten e signade vad jag vet...

Posted by WoberT on Jan-07-2004 09:41:

f�r se om man har r�d o �ka p� kryssningen.. men n�t jag inte f�rst�r �r varf�r dom inte k�r den l�nga kryssningen till Helsingfors.. MYCKET roligare.. som f�rra valborgcruisen.. o sen n�n av dom stora b�tarna ox�.. b�ttre dansgolv f�r man ju leta efter, p� festival �r det s� minimalt s� det �r skrattretande.. gahh saknar f�rra valborgskryssen *nostalgisk* =)

Posted by JayBee on Jan-07-2004 15:20:

jag tycker att Kraith ska f�lja med p� kryssen! fett sk�n snubbe

Posted by Amnezia on Jan-07-2004 16:04:

hum ere dags � b�rja sl�ss om bilj snart?? f�r oss som inte var p� f�rra kryssen menar jag?? vill ju inte bli utan h�r

ere strul me armin lr ere bara snack?? ???

Posted by JayBee on Jan-07-2004 16:10:

quote:
Originally posted by Amnezia
hum ere dags � b�rja sl�ss om bilj snart?? f�r oss som inte var p� f�rra kryssen menar jag?? vill ju inte bli utan h�r

ere strul me armin lr ere bara snack?? ???

n� jag tror inte det �r n�got strul men ingen kan ju vara s�ker f�rr�ns han �r d�r

men jag tror inte mondaybar skulle f�rs�ka lura oss till skillnad fr�n "the lab"

men jag tror inte att silja har b�rjat ringa �nnu fast det �r v�l strax dax att b�rja boka MOHAAHAA!

mina 2 hytter �r fulla f�resten:

Jaybe
Pontus(ej TA)
Camilo(ej TA)
Zamson
Mindshooter
Mindshooters kompis(ej TA)
Vizay
Mojjmojj

Yeeeeehaaaaaa! det l�r bli v�rldens b�sta kryssning! Jag h�r av mig s�fort de har ringt mig.

Posted by staz on Jan-07-2004 16:43:

omfg.. har en kompis fr�n holland som kommer vara 19 n�r kryssen �r.. han vill verkligen �ka men det vore lite surt om han kommer hit med flyg f�r kryssen och sedan blir dissad? en oacceptabel risk, d�rf�r undrar jag om det g�r att f�rs�kra sig om att komma in p� n�got s�tt?.. ska prova att maila mondaybar.

Posted by JayBee on Jan-07-2004 16:48:

quote:
Originally posted by staz
omfg.. har en kompis fr�n holland som kommer vara 19 n�r kryssen �r.. han vill verkligen �ka men det vore lite surt om han kommer hit med flyg f�r kryssen och sedan blir dissad? en oacceptabel risk, d�rf�r undrar jag om det g�r att f�rs�kra sig om att komma in p� n�got s�tt?.. ska prova att maila mondaybar.
tyv�r. jag har redan pratat med silja och dem s�ger bara "om du �r under 20 �ker du p� egen risk"

det finns inte s� mycket man kan g�ra �t det, monday kan inget g�ra f�r det �r inte deras b�tar.

om jag uppfattat det hela r�tt s� har det alldrig varit n�got problem. jag kom ju in sist och �ren innan det har v�l andra kommit in men risken finns ju alltid att detta �r har kontrast :P

Posted by staz on Jan-07-2004 17:10:

ahj d�.. damn.. hmm .. surt l�ge. skiter iaf i att maila mondaybar d�...men du menade v�l 20 ist�llet f�r 19 i din post?

Posted by ScuL on Jan-07-2004 17:12:

mejlade Dave fr�n Armins bookingskontor.

quote:

Dave,

Is anything certain yet concering the booking of Armin and Markus Schulz for the Monday Bar cruise in march? (Sweden/Finland).

I'm planning on flying up there but if they get canceled, i'm stuck with a plane ticket :-)

I hope you or Monday Bar can confirm the booking soon, or can you at least give a term. Thanks in advance.

Martijn

hans svar:
quote:

I do not see why this should not happen ???

pretty convincing

Posted by jofawe on Jan-07-2004 17:41:

S�d�r ja..
Jag t�nkte �ka, whatever =)
Enda kruxet �r att jag inte har biljetter paxade.
Men n�n kanske kan l�sa det, 2 platser �r allt som beh�ves f�r mig och en till.
Jag snarkar inte, onanerar i s�mnen och �r faktsist ganska trevlig =)

Posted by JayBee on Jan-07-2004 17:51:

quote:
Originally posted by jofawe
S�d�r ja..
Jag t�nkte �ka, whatever =)
Enda kruxet �r att jag inte har biljetter paxade.
Men n�n kanske kan l�sa det, 2 platser �r allt som beh�ves f�r mig och en till.
Jag snarkar inte, onanerar i s�mnen och �r faktsist ganska trevlig =)

HAHAhAHAA!!!! men du har faktist tjej pattar! s� om du sover i min hytt kanske jag onanerar n� men tyv�r mina hytter �r fulla :P

Staz: japp jag menade 20 och inte 19, fixar det nu

Posted by jofawe on Jan-07-2004 17:57:

quote:
Originally posted by JayBee
HAHAhAHAA!!!! men du har faktist tjej pattar! s� om du sover i min hytt kanske jag onanerar n� men tyv�r mina hytter �r fulla :P

Nu var du elak, s�g f�rl�t.. annars ser jag till s� du inte kan onanera p� ett tag.. haha :P

Posted by JayBee on Jan-07-2004 17:59:

quote:
Originally posted by jofawe
Nu var du elak, s�g f�rl�t.. annars ser jag till s� du inte kan onanera p� ett tag.. haha :P
lite OT kanske men mitt svar blir: " "

Posted by ScuL on Jan-07-2004 18:28:

kan ni fixa mig en hytt typ.. lr hur ska jag klara det?

vi kommer f�rmodligen med tre.

1: jag
2: wouter (holl�ndskt kompis)
3: mathias (svenskt kompis, ej-TA)

och jag beh�ver egentligen oxo boende f�r helgen s� jag och wouter kan stanna kvar lite i sthlm ...vet inte om k�ra st�v� �r ledigt d� ?

Posted by JayBee on Jan-07-2004 18:34:

quote:
Originally posted by ScuL

och jag beh�ver egentligen oxo boende f�r helgen s� jag och wouter kan stanna kvar lite i sthlm ...vet inte om k�ra st�v� �r ledigt d� ?
du trivs nog b�st hos steve f�r du k�nner honom men om allt skiter sig s� kan ni nog slagga hos mig

Posted by ScuL on Jan-07-2004 18:37:

quote:
du trivs nog b�st hos steve f�r du k�nner honom men om allt skiter sig s� kan ni nog slagga hos mig

tack, jag uppskattar det vi f�r se hur allt g�r

Posted by SteveTranz4ever on Jan-07-2004 18:48:

quote:
Originally posted by ScuL

Japp ni kan bo hos mig... lugnt Har ju f�tt v�ldg�sta hos dig f�rr

Vad g�ller bokning om ni vill ha en egen hytt s� f�r ni ringa siljas biljettbokning n�r biljetterna v�l sl�pps men det kommer att meddelas via Monday Bars nyhetes mail n�gra dagar innan om nummer och bokningskod.
Det vore bra om ni funderade p� n�n som kan fylla er 4e plats f�r att f� ner priset... H�r med miss_proximus... Hon e as sugen p� att komma till Sverige och vad vore b�ttre �n kryssen om hon vill ha en bra fest i samband med det...

Sj�lv har jag 2 platser lediga i min hytt men dom v�ntar jag med att fylla...

Posted by mellow pleasure on Jan-08-2004 13:49:

�r det ngn som vet priser etc ? N�r sl�pps biljetterna osv orkar inte l�sa hela tr�den !! Sorry .

Posted by JayBee on Jan-08-2004 14:06:

quote:
Originally posted by mellow pleasure
�r det ngn som vet priser etc ? N�r sl�pps biljetterna osv orkar inte l�sa hela tr�den !! Sorry .
jag tror att du kan r�kna med att det kommer kosta cirka 500-700 beroende p� vilken typ utav hytt du k�per.

Jag vet inte n�r biljetterna sl�pps f�ralmm�nheten men vissa h�r p� forutmet har skrivit upp sig p� tidigare fester s� silja kommer ringa oss f�re dem ringer dem andra. de skal ringa oss n�gon g�ng i slutet utav januari s� man kan ju r�kna med att allm�nheten f�r boka kanske n�gra veckor-1 m�nad efter det?

Posted by JayBee on Jan-16-2004 13:58:

Be Cool!

STOPPA PRESSARNA!

Det visar sig att det ganska s�kert blir 2 personer som hoppar av fr�n mina 2 hytter s� om det �r n�gon som inte har hittat en hytt �nnu, kanske detta �r eran lycko dag!

skicka PM eller n� mig p� msn [email protected]

CU@Sea

Posted by MiB on Jan-16-2004 14:11:

quote:
STOPPA PRESSARNA!

Det visar sig att det ganska s�kert blir 2 personer som hoppar av fr�n mina 2 hytter s� om det �r n�gon som inte har hittat en hytt �nnu, kanske detta �r eran lycko dag!

skicka PM eller n� mig p� msn [email protected]

CU@Sea

m�ste ju ha bil�tter till o b�rja me innan man kan s�ga hej =) eller har dom ringt dig?

Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »