TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Sekalaista
Pages (31): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 »
| quote: |
| Originally posted by nekholm No mit�s kaikki saivat pukilta? Ite sain digikameran (Samsung Digimax 240) , hienot boxerit, 90� rahaa, 10xCD-RW (aika turha kyll�), ja v�h�n kaikenlaista muuta. Ei mit��n erityist�.. |
....
, Levyhylly, karkkii, sarjakuvia, villasukat, parit bokserit ja parit juomalasit.... Ilmeisesti oon ollut aika kiltti, kun oli noin hyv� saldo
!!!
T�ss� teille kuvan mun boxerista: *kllllliiiick* (214 KB)
| Originally posted by nekholm T�ss� teille kuvan mun boxerista: *kllllliiiick* (214 KB) |
WOUAH!! Huomasin ett� muutuin Senior TA:ksi edellisen postauksen j�lkeen!!! Jee!

Jo oli aikakin 
| Originally posted by Gravel Todella tyylikk��t!! Mist� noita saa!! |
Tulipas vietetty� joulu ja v�h�n enemm�nkin ihan vanhan koulun tyyliin maalla mummolassa koko suvun kanssa hi-tekin ja cyberavaruuden tavoittamattomissa.. nyt tuntuu tosi kivalta palata takas "sivistyksen" pariin.
Hmm.. m� sain kans boxerei, sukkii, pari paitaa, takin, suurii froteepyyhkei, karamellii ja kaks kirjaa. Eli ihan jees vaikka kyll� se lahjojen antaminen mun mielest� tuntuu viel� kivemmalta.
Kaikille CD-addikteille ja Markus Schulzin faneille tiedoksi ett� Markuksen ATRC miksi tulee kuin tuleekin ulos my�s CD:ll�, Armadalta :
Motorcycle - ATRC
Positiva CD-maxi:
1. Radio Edit
2. Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix
3. Armin van Buuren's Universal Religion Remix
4. Above & Beyond's Dynaglide Remix
5. Gabriel & Dresden Chillout Mix
6. Video
Armada CD-maxi:
1. Radio Edit 3.32
2. Armin van Buuren Universal Religion Edit 3.42
3. Markus Schulz Coldharbour Remix 11.47
4. Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix 10.41
5. Armin van Buuren's Universal Religion Remix 9.56
6. Gabriel & Dresden Chillout Mix 6.21
hei kaikki!
hienoo ett� t��ll� on nyt suomalainen forum-osio! 
ihan muuten vaan menin tsekkaamaan TA forumit ja huomasin ett� t��ll� on uus osio 
| Originally posted by Calon hei kaikki! hienoo ett� t��ll� on nyt suomalainen forum-osio! ![]() ihan muuten vaan menin tsekkaamaan TA forumit ja huomasin ett� t��ll� on uus osio |
Tulipa tuossa koko Simpsonien kolmas tuotantokausi katottua.
Lis��... tarvitsee lis��...
| Originally posted by GrimReaper Kaikille CD-addikteille ja Markus Schulzin faneille tiedoksi ett� Markuksen ATRC miksi tulee kuin tuleekin ulos my�s CD:ll�, Armadalta : Armada CD-maxi: 1. Radio Edit 3.32 2. Armin van Buuren Universal Religion Edit 3.42 3. Markus Schulz Coldharbour Remix 11.47 4. Gabriel & Dresden Sweeping Strings Remix 10.41 5. Armin van Buuren's Universal Religion Remix 9.56 6. Gabriel & Dresden Chillout Mix 6.21 |
Tiet��k� kukaan, saako/tuleeko saamaan t�t� biisi� CD:ll�?
Finley Quaye & William Orbit - Dice
| Originally posted by MekkaFIN Tiet��k� kukaan, saako/tuleeko saamaan t�t� biisi� CD:ll�? Finley Quaye & William Orbit - Dice |
| Originally posted by MekkaFIN Tiet��k� kukaan, saako/tuleeko saamaan t�t� biisi� CD:ll�? Finley Quaye & William Orbit - Dice |
Nonni, viimeist��n 18 ja puolen tunnin p��st� t�ytyy olla Dragsvikiss�, Tammisaaressa.. OMG, miten m� p�rj��n ilman tietokonetta!?!? Nooh, vaihtelu virkist��, voi se olla ihan hauska tehd� jotain muutakin ku vain istua kotona tietokoneen ��ress�..
Ett� ett�.. Intti alkaa huomenna, toivottavasti p��sen sielt� "jo" Hein�kuussa. Yritt�k�� p�rj�t� ilman minua 
| Originally posted by nekholm Ett� ett�.. Intti alkaa huomenna, toivottavasti p��sen sielt� "jo" Hein�kuussa. Yritt�k�� p�rj�t� ilman minua |
| Originally posted by skip cdon.com n�kyy tota ainakin myyv�n, biisilistasta ei tosin ole tietoakaan! |
Pit��p� tiedustella tracklistii t�n��n...
| Originally posted by MekkaFIN Kiitos!! Pit��p� tiedustella tracklistii t�n��n... |
| Originally posted by skip onnea! eiv�t nimitt�in tunnu ket��n siell� cdonilla tiet�v�n mit��n noista kappalelistoista. yleens� eiv�t edes vastaa maileihin ja jos vastaavat, niin pahoittelevat ettei kappalelistaa ole saatavilla tia sitten pist�v�t vaan jonkun ihan random biisilistan jonka oikeudesta ei ole mit��n tietoa. joten kannattaa siis itse koittaa l�yt�� biisilista mielummin ton kataloginumeron perusteella SME- -6739902 (maxi) tai SME- -6739901 (sinkku) mutta ilmota toki t�nnekin, jos biisilista jostain l�ytyy! |
p�iv��
| Originally posted by afastest p�iv�� |
Jahas, tuli sitten tuo Star Wars: Knights of the Old Republic ostettua t�n��n.
Jos ei mua n�y pariin p�iv��n niin tied�tte mit� on tapahtunut 
| Originally posted by Mr.Mystery Jahas, tuli sitten tuo Star Wars: Knights of the Old Republic ostettua t�n��n. Jos ei mua n�y pariin p�iv��n niin tied�tte mit� on tapahtunut |
| Originally posted by GrimReaper Loistava peli josta ei p��se irti kovin helposti kun kerran alottaa. |