TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Officiele arj1o1 depreciation thread
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
Kansloze mods hier, als het goede mods waren zouden ze dit gespam allang gesloten hebben

Jeetje...
(+1)
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Kansloze mods hier, als het goede mods waren zouden ze dit gespam allang gesloten hebben |
Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen...
| Originally posted by eieregooie Ik vinnet wel grappig Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... |
Originally posted by jp Als NLTA met de meeste posts (9688, 11724 inclusief chill-out) kan ik alleen maar zeggen dat er niks mis mee is mijn posts/per/day gehalte op precies 10.00 te houden. Als dit betekent meerdere forums bezoeken, so be it. 30 posts of meer per dag over de laatste 3 maanden is wel een beetje aan de hoge kant arjen... ![]() Zijn er geen leuke meisjes bij je in de buurt? Of haal ze van ver, dat is lekker. Heb ik ook gedaan |
| Originally posted by SnuggLe En Chicane, is dat nou je meissie??? Lachen dat "die fast , right click " LOL! |
(Heeft voor Sloggi model gestaan
)
| Originally posted by eieregooie Ik vinnet wel grappig Eerst loopt iedereen te kankeren op arj1o1, en nu zie ik opeens een aantal posts met (+1) voorbij komen... |

| Originally posted by SnuggLe Ja he he! Even laten zien hoe irritant spammen is, duh! +1 |

| Originally posted by arj1o1 je moest eens kijken op mijn harde schijf wat ik leech dat zal je zwaar tegenvallen |
Subtiel Donna 
+1
Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven, hij heeft ook zeker wel eens nuttige posts 
Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex

| Originally posted by TranceFool Ik vind dat sommige mensen wel erg overdrijven, hij heeft ook zeker wel eens nuttige posts ![]() Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex |
Wat een relnicht opeens die Snuggle zeg......
minder posten dus
| Originally posted by TranceFool Volgens mij is de boodschap wel duidelijk.......het kan nog goedkomen hoor kijk maar naar Lex |
| Originally posted by SnuggLe Oh ja, sinds wanneer is het goed met lex dan? Nooit wat van gemerkt |
Ik slaap niet meer en als ik me ogen dicht doe......
Mja Bram,jij FLAMEKING!
En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL

| Originally posted by Donna En dat t met lex goed is gekomen was zeker ook alleen maar sarcastisch bedoeld huh you FOOL |
als arjo weg is moet ik het gat van useless posts maar vullen.
Komt dit in de buurt?

Sjah maar als er dingen gezegt worden die gewoon niet waar zijn dan moet ik daar toch echt ff wat van zeggen,nog ff en jij denkt dat t allemaal wel meevalt met je,en dan hits the shit pas echt the fan!!
| Originally posted by Donna Sjah maar als er dingen gezegt worden die gewoon niet waar zijn dan moet ik daar toch echt ff wat van zeggen,nog ff en jij denkt dat t allemaal wel meevalt met je,en dan hits the shit pas echt the fan!! |

Mja nu nog wel,wacht maar tot ik in mn
zit!
!!!
| Originally posted by Donna Mja nu nog wel,wacht maar tot ik in mn zit! !!! |

en
want 
above my deurtje weet je wel

Originally posted by Donna |