TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
Pages (14): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 »
Als er zoveel TA's komen, mag ik eigenlijk ook niet ontbreken. En je hebt toch gratis entree met een tranceaddict pasje 
| quote: |
| Originally posted by Optimus Schoolverplichtingen in augustus? |
Re: ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
| Originally posted by New Wave De volledige line-up is bekend!!!!!!: 23:00 - 01:00 Verdine Bel 01:00 - 03:00 Leander 03:00 - 05:00 Eye Riz 05:00 - 07:00 RV |
Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga
PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat!
| Originally posted by Yarnie Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat! |
| Originally posted by Yarnie Cool addiction 2, deel 1 vondt ik heel erg geslaagd, denk dat ik deze keer ook wel weer ga PS: M5 kom jij ook weer? vraag ook ff of r0bert mee gaat! |

Re: Re: ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
| Originally posted by SnuggLe Dus we gaan eerst dik knallen met Verdine, en dan steeds meer relaxter? |
Tof dat het weer georganiseerd wordt!
Goede plaats ook Utrecht, lekker centraal. Ik ga hier natuurlijk ook proberen bij aanwezig te zijn!
Echt gaaf met zijn alle los!

niets proberen onno!! je bent er gewoon!
Re: Re: Re: ADDICTION, 28 Februari, Chez Bebe - Utrecht
| Originally posted by DjRV mhow |
Ik laat me verassen!
gewoon de 3de mee gaan dan weet je wat je te wachten staat de volgende keer!
| Originally posted by Optimus Schoolverplichtingen in augustus? |
zal wel arrogant zijn,maar ik eis wel dat ik mag roken anders kom ik niet draaien!!!
jij vraagt nogal wat....
.
..
...
....
.....
......
.......
........
.........
..........
...........
............
.............
..............
...............
................
.................
................
...............
..............
.............
............
...........
..........
.........
........
.......
......
.....
....
...
..
.
| Originally posted by franzelare gewoon de 3de mee gaan dan weet je wat je te wachten staat de volgende keer! |
| Originally posted by SnuggLe Ik ben d'rbij hoor! Had ik al gezegd! Gaan we samen pix maken , or what? |
| Originally posted by DjRV zal wel arrogant zijn,maar ik eis wel dat ik mag roken anders kom ik niet draaien!!! |
laten we een poll opzetten!!
wanneer komt tin met een kutsmoes dat hij niet kan of weg moet?
a. een dag voor het feest
b. een uur voor het feest
c. een uur nadat het feest begonnen is
d. tijdens het feest moet hij weer eens ineens weg omdat hij solidair is...
e. hij komt helemaal niet en laat weereens alleen maar onzin horen maar geen rede
f. hij komt alleen maar veeeeeel te laat [onzin optie]
ik mo�t wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen
| Originally posted by Optimus ik mo�t wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen |
| Originally posted by Optimus ik mo�t wel komen, want ik ben de enige die capabel genoeg is om de kassa te doen |
Mwhaha, dat zal wat worden, die twee keer vorige keer dat je dat deed, moest je 10x nadenken eer je het geld aan iemand teruggaf
Tin als je de volgende keren op tijd bent stem ik voor jou ok?
| Originally posted by Optimus Mwhaha, dat zal wat worden, die twee keer vorige keer dat je dat deed, moest je 10x nadenken eer je het geld aan iemand teruggaf |