TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ArisE@Mezz Breda * 27 maart 2004 *
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by djdavid on Jan-07-2004 11:00:

quote:
Originally posted by Optimus
De David uit de Pf-database is een andere (bekendere) David uit Belgi�.

Ik heb 'm uit de line up gehaald voor het geval iemand speciaal voor de Belg David naar Breda komt en ze een Nederlandse jongen aantreffen die ze niet kennen

zet me maar wel bij de line-up anders istie niet compleet, sta nl zelf ook in de PF-database onder de naam 'djdavid'...

Posted by djdavid on Jan-07-2004 11:06:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Eh........wat bedoel je en waar David?? Ik weet nl. van NIETS!

oops sorry!! dacht dat jij alles op PF gezet had

Posted by basd on Jan-07-2004 11:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
En BasD: WAT voor een label??? Gewoon komen man

Synewave, onder andere Damon Wild en Echoplex hebben daar platen gereleased, en niet te vergeten het topnummer:

Morgan - Flowerchild (Adam Beyer remix), rustiger dan ik van Beyer gewend ben maar zoooooo lekker! Al een oudje trouwens..

Posted by ArisE2 on Jan-07-2004 12:14:

Nu blijkt dat Misja zijn album "Back from your past" twee dagen na ArisE uitkomt. lekkere tyming blijkt achteraf!!

Posted by Opti on Jan-07-2004 12:53:

quote:
Originally posted by djdavid
zet me maar wel bij de line-up anders istie niet compleet, sta nl zelf ook in de PF-database onder de naam 'djdavid'...

dat is je ledenprofiel Maar ik heb een nieuwe artiest aangemaakt met de naam "DjDavid" , dus je staat er nu gewoon in

Posted by Three 'O Three on Jan-07-2004 13:18:

quote:
Originally posted by ArisE2
Nu blijkt dat Misja zijn album "Back from your past" twee dagen na ArisE uitkomt. lekkere tyming blijkt achteraf!!

Wat betreft kaartverkoop zal je daar toch zeker niks van merken? Of je doopt het om tot cd-release party

Posted by djdavid on Jan-07-2004 22:38:

quote:
Originally posted by Optimus
dat is je ledenprofiel Maar ik heb een nieuwe artiest aangemaakt met de naam "DjDavid" , dus je staat er nu gewoon in

goed bezig!!

Posted by Eye-Riz on Jan-10-2004 17:55:

heb gehoord dat 'onze' decodroom bij jullie gaat decoreren? Goeie move!!!

Posted by franzelare on Jan-10-2004 18:44:

dat wou ik ook net gaan posten!

wel cool! decodroom is cool! en ze hadden er zelf ook zin in begreep ik! dus dan zit het zeker goed.
gewoon een beetje de nexus mood er in houden dan komt het goed!

Posted by franzelare on Jan-10-2004 19:03:

ik denk, ik vraag volgende maand wel ff cam toestemming aan voor Pf, maar nu is die haagse harry me al voor en heeft hem

nog een fotograaf voor jullie eigen site nodig? ik freelance ook

Posted by kolkiewolkie on Jan-10-2004 20:08:

quote:
Originally posted by franzelare
ik denk, ik vraag volgende maand wel ff cam toestemming aan voor Pf, maar nu is die haagse harry me al voor en heeft hem

Oja, tlijkt me natuurlijk wel een VET feest, buiten het feit dat 02.00 een wat onpraktisch eindtijdstip is.. ik begin dan normaal net los te komen . Maargoed, nog veeeeeeeels te ver weg om verder iets mee te doen qua planning.

Posted by Partyhardy! on Jan-10-2004 21:43:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
heb gehoord dat 'onze' decodroom bij jullie gaat decoreren? Goeie move!!!

Yep, tip van mij. Ik vond het altijd zo'n onwijs gave aankleding op jullie Nexus feesten! Dus meteen aan Robin vertelt, maar ik heb begrepen dat het voor dit feest op te korte termijn was.....

Posted by franzelare on Jan-10-2004 22:06:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Yep, tip van mij. Ik vond het altijd zo'n onwijs gave aankleding op jullie Nexus feesten! Dus meteen aan Robin vertelt, maar ik heb begrepen dat het voor dit feest op te korte termijn was.....

denk dat je chantal dan nog maar eens even moet bellen.
kijk grote nieuwe dingen is moeilijk voor hun omdat zij ook geen zeeen van tijd hebben, maar ze hebben al heel veel wat niemand daar kent

Posted by ArisE2 on Jan-11-2004 02:48:

Heb goede berichten gehoord over deco-droom..vandaar..Ik hoop dit feest deco-droom nog mee te nemen, maar ik denk hoe het er nu uitziet dat pas de volgende editie van Arise in Nijmegen voorzien is van deco-droom. Er waren namelijk al afspraken gemaakt met andere bedrijven hiervoor. De site in de maak en zal over een week de lucht in gaan onder arise-events.nl... dus de foto's zijn meer dan welkom.. Thankzz

Posted by Eye-Riz on Jan-11-2004 13:53:

neem dan even contact met Chantal op. Ik begreep dat ze er vanuit gaat dat ze WEL komt decoreren. Zou beetje lullig zijn..

Posted by Ding Chavez on Jan-11-2004 13:54:

Hey nou ik die avatar van je zie djdavid, jij zit vaak in de stoptrein van nijmegen naar den bosch toch?
Tijd geleden had je nog een black-hole tas maar die is geloof ik ingeruild voor een ander toch? Mocht ik je nog een keer tegenkomen spreek ik je wel ff aan, maar ik hoef niet meer zo vaak naar school dus dat zal wel niet al te snel zijn.

En een Arise in Nijmegen? Als je tegen die tijd nog een dj zoekt voor wat opwarm werkzaamheden van een progressive zaaltje laat het me maar ff weten

Posted by ArisE2 on Jan-11-2004 15:06:

Afterparty Arise

[QUOTE]Originally posted by basd
Lijkt me erg leuk, alleen die eindtijd bevalt me totaal niet! Ga geen zes uur op de eerste trein wachten..

Dikke kans dat er wat te regelen valt met de Spock voor een afterparty.. Meer info volgt..

Posted by SnuggLe on Jan-11-2004 15:56:

quote:
Originally posted by franzelare

nog een fotograaf voor jullie eigen site nodig? ik freelance ook

Zeur niet Frans, doen we het toch met zijn 2en? Dat had ik al gedacht/gezegd. Deze staat gewoon op mijn naam.... jij maakt al 3x per week foto's, dus zeik niet!

Posted by franzelare on Jan-11-2004 18:25:

hap hap hap

Posted by basd on Jan-12-2004 07:58:

Re: Afterparty Arise

quote:
Originally posted by ArisE2
Dikke kans dat er wat te regelen valt met de Spock voor een afterparty.. Meer info volgt..

Top! Ik ben benieuwd.. En met mij nog wel anderen denk ik.. Kolkie in ieder geval vast ook wel

Posted by djdavid on Jan-12-2004 13:14:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hey nou ik die avatar van je zie djdavid, jij zit vaak in de stoptrein van nijmegen naar den bosch toch?
Tijd geleden had je nog een black-hole tas maar die is geloof ik ingeruild voor een ander toch? Mocht ik je nog een keer tegenkomen spreek ik je wel ff aan, maar ik hoef niet meer zo vaak naar school dus dat zal wel niet al te snel zijn.

En een Arise in Nijmegen? Als je tegen die tijd nog een dj zoekt voor wat opwarm werkzaamheden van een progressive zaaltje laat het me maar ff weten

zit zkr vaak in die trein naar den bosch en die blackholetas heb ik nog steeds wel. alleen een iets kleinere doet toch beter dienst als schooltas..
btw, weet niet wie JIJ bent... maar goed, als je me een keer ziet en aanspreekt..

en wat die arise in nijmegen betreft... das onderhand in m'n achtertuin, dus ik denk dat ik robin nog maar ns lief ga aankijken

Posted by DjRV on Jan-12-2004 16:01:

goed bezig arise! breda geboortestad voor dance talent ! (Y)

Posted by ArisE2 on Jan-13-2004 04:03:

quote:
Originally posted by djdavid
zit zkr vaak in die trein naar den bosch en die blackholetas heb ik nog steeds wel. alleen een iets kleinere doet toch beter dienst als schooltas..
btw, weet niet wie JIJ bent... maar goed, als je me een keer ziet en aanspreekt..

en wat die arise in nijmegen betreft... das onderhand in m'n achtertuin, dus ik denk dat ik robin nog maar ns lief ga aankijken

Zo..net personeelsfeest gehad..echt ernstig!! Andre Hazes en Gerard Joling kan het nog erger!!! Maar goed.. Nijmegen komt goed! donderdag vergunning aanvragen bij gemeente....en David ik zie je terug in de Massinkhal!!!

Posted by ArisE2 on Jan-13-2004 04:08:

quote:
Originally posted by DjRV
goed bezig arise! breda geboortestad voor dance talent ! (Y)

Tof, thankz for the support.. alleen jammer dat de gemeente dwars ligt!!

Posted by DjRV on Jan-13-2004 10:13:

tchjaa,wat dat betreft kan je beter in de randstad organiseren.

heb ooit een keer een feest gedaan in de Catacombe in Amsterdam,toko voor 1000 gulden gehuurd en alles was geregeld. Drank was voor de eigenaar maar entree mochten we compleet zelf in de hand houden.

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »