TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Roken op Dance-party's????
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »
ben erg blij dat ik nog uit de asskick-generatie stam en niet hoef te dealen met een stel jankerds die een club uitstappen en uitlaatgassen en industriedampen eens diep opsnuiven en verheerlijkt roepen hoe blij ze zijn weer gezonde frisse lucht in te ademen.
jullie zouden s een paar weken aan t werk geschopt moeten worden in de havens ofzo,welke chick gaat er in godsnaam vallen op deze mietengeneratie,my gawd!
| quote: |
| Originally posted by Raymond Maar niemand vraagt aan mij of ik de rook van een ander in wilt ademen. Er zijn meer niet-rokers dan rokers, dus de overgrote meerderheid moet lijden onder een stelletje junks die zich niet in kunnen houden. Dat is mij tegen het zere been, kijk dat je rookt moet je zelf weten, maar dat je op deze manier een ander er mee lastig gaat vallen gaat te ver. Ik wil niet geconfronteerd worden met iemand anders verslaving en al helemaal niet naar een gerookte paling stinken en de ochtend na het stappen tot de conclusie komen dat na 3 keer haarwassen die smerige rooklucht er nog steeds niet uit is!! |
maarja, lekker boeiend ook eigenlijk.. voorlopig zal er niet veel veranderen, en mochten feesten ed rookvrij worden gemaakt: te triest!!
Kip en het ei discussie eigenlijk.
rokers verwijten dat hun vrijheid wordt ingeperkt door belangen van niet-rokers en vice versa. 
| Originally posted by ahp2002 Kip en het ei discussie eigenlijk. rokers verwijten dat hun vrijheid wordt ingeperkt door belangen van niet-rokers en vice versa. |
| Originally posted by AlFerox dude, 57% van de caf�bezoekers rookt.. en ik denk dat dat percentage op housefeesten nog wel een stuk hoger ligt!! maar dat doet er eigenlijk niet toe, want je hebt er namelijk zelf voor gekozen om je op een plek te begeven waar je met andermans verslavingen geconfronteerd kunt worden. dus dan moet je niet zeuren als dat ook daadwerkelijk gebeurt!! |

| Originally posted by Donna ben erg blij dat ik nog uit de asskick-generatie stam en niet hoef te dealen met een stel jankerds die een club uitstappen en uitlaatgassen en industriedampen eens diep opsnuiven en verheerlijkt roepen hoe blij ze zijn weer gezonde frisse lucht in te ademen. jullie zouden s een paar weken aan t werk geschopt moeten worden in de havens ofzo,welke chick gaat er in godsnaam vallen op deze mietengeneratie,my gawd! |
| dude, 57% van de caf�bezoekers rookt.. en ik denk dat dat percentage op housefeesten nog wel een stuk hoger ligt!! maar dat doet er eigenlijk niet toe, want je hebt er namelijk zelf voor gekozen om je op een plek te begeven waar je met andermans verslavingen geconfronteerd kunt worden. dus dan moet je niet zeuren als dat ook daadwerkelijk gebeurt!! |

| maarja, lekker boeiend ook eigenlijk.. voorlopig zal er niet veel veranderen, en mochten feesten ed rookvrij worden gemaakt: te triest!! |
En het leuke is dat de maatregelen van de overheid in eerste instantie niet gericht is, tegen al die zielige meerokende partygangers en caf�bezoekers, maar voor de werknemers van horecagelegenheden, die het recht moeten hebben op een rookvrije werkruimte.
Aangezien ik me regelmatig begeef in diverse horecagelegenheden en ik heb gemerkt dat eigenlijk alle barkeepers wel van een lekker saffie houden en zelf ook gruwelen van deze maatregel, hoeft deze maatregel dus ook niet genomen te worden. Vind persoonlijk ook als je niet tegen rook kan, dan moet je niet in de horeca gaan werken. Die mensen hebben er zelf voor gekozen in een ruimte te gaan werken, waar gerookt wordt.
Trouwens als ze deze maatregel strikt willen doorvoeren, dan mag die oude vrouw ook geen sigaret meer roken in der eigen huis, aangezien de thuiszorgmedewerker dan ook recht moet hebben op een rookvrije omgeving.
Dus zielige niet rokende mee-rokers, de overheid is in eerste instantie ongerust om de werknemers in horecagelegenheden en niet om jullie.
Verders kan ik me ook storen als roker aan al die rook in diverse tenten, maar das onder andere schuld van de eigenaren van diverse horeca-gelegenheden. Ze moeten altijd gigantisch veel geld aan alles en iedereen verdienen, maar eens zorgen voor een goede afzuiging zit er vaak niet in. Dit kost namelijk geld en dat gaat af van de winst, dus ga eens klagen bij diverse eigenaren, zodat er eens gezorgd kan worden voor goede afzuiging en luchtverfrissing, geen overbodige luxe in tenten waar bv 1500 man op ��n gestapeld staat.
| Originally posted by SnuggLe En Alferox, je KIEST daar niet voor, dat is BULL! Je HEBT GEEN ANDERE KEUZE, dat is heel wat anders. Probeer maar eens een cafe/disco/party te vinden ZONDER rook. Je weet netzogoed als ik dat dat NIET kan. Dan kan je zeggen: ja maar je kiest om naar een cafe te gaan! Ja klopt, maar naar een cafe gaan zegt nog niet dat je kiest voor de rook! |
Speciaal voor de mensen die graag uitgaan in rookvrije ruimtes: http://www.rookvrijswingen.nl/
| Originally posted by MaGiK54 Speciaal voor de mensen die graag uitgaan in rookvrije ruimtes: http://www.rookvrijswingen.nl/ |
| Originally posted by AlFerox een sigaretje roken op een feest niet. |
| Originally posted by AlFerox je KIEST er zelf voor om naar een kroeg/caf�/feest te gaan en daarmee dus ontegenzeggelijk ook voor de consequenties (waaronder te maken krijgen met mensen die roken). het bezoeken van feesten is geen sociaal grondrecht ofzo, een feest is geen openbare ruimte. je hebt weldegelijk een andere keuze: er gewoonweg niet heen gaan. ben je het namelijk niet met de consequenties van een feestbezoek eens, dan moet je er niet heen gaan. niemand dwingt je een feest te bezoeken, noch is het bezoeken van feesten een sociaal grondrecht waarop iedereen aansprak kan maken ofzo!! nog iets, misschien ben ik dan te idealistisch/romantisch maar: ik vind zeiken om een beetje rook dus absoluut niet binnen de housecultuur passen.. maarja, das een ander verhaal. bovendien gaat jouw vergelijking met die voetbalrellen pas mank.. iemand in elkaar rammen tijdens een voetbalwedstrijd is nog altijd bij wet verboden, een sigaretje roken op een feest niet. dus natuurlijk kun je supportersrellen niet goedpraten door te zeggen: 'dat hoort nu eenmaal bij het voetbal en daar kies je voor'. |

| Originally posted by Donna Welnee,niemand hoeft iets anders te doen als ik rook,je mag heus gewoon blijven hoor,en als je weg wilt ga je weg,benk heel makkelijk in en heb geen last van je verder. |
| Originally posted by AlFerox dude, 57% van de caf�bezoekers rookt.. en ik denk dat dat percentage op housefeesten nog wel een stuk hoger ligt!! |
| Originally posted by Jappio wel een gehoord van een causaal verband? |
volgend jaar op IC: een aparte zaal voor de rookvrije houserts!!
| Originally posted by AlFerox neen, jij wel? |
| Originally posted by AlFerox volgend jaar op IC: een aparte zaal voor de rookvrije houserts!! |

| Originally posted by Asperge Over 2 jaar op innercity: een aparte zaal voor de rokende houserts ![]() |
| Originally posted by Jappio zou je dat niet omdraaien; als jij wilt roken kan je weglopen, omdat andere mensen last hebben van JOU.. beetje hypocriet verhaal.. t valt me op dat rokers zo verschrikkelijk egoistisch zijn; ik geef verder mijn mening wat dit betreft niet omdat het toch tegen een muur gezegd wordt. En wat betreft dat rookvrij swingen; atletiekfeesten zijn ook altijd rookvrij en er is niets zo relaxed als niet kuchend en stinkend wakker te worden. |
| Originally posted by AlFerox dan blijf je toch lekker thuis als je zo bang bent voor schadelijke invloeden van buitenaf!! niemand verplicht je om een discotheek/kroeg/feest te bezoeken. en anders zoek je toch lekker met je andere kleinzerige vriendjes een dischotheek/kroeg/feest op waar niet gerookt wordt. en vergeet dan vooral niet je mondkapje.. wie weet loop je nog een koudje op!! |
heb iedereen t naar z'n zin. kan je als je buiten komt weer fijn verder paffen. vind k best
| Originally posted by SnuggLe Dump daar dan ook Jean en Gielen! |
op zich wel typisch
de meerderheid van de Nederlanders rookt niet (66 %) en is dus gezonder bezig dan de minderheid (34 %), maar toch moeten de meerderheid niet zo zielig doen en zich aanpassen aan de trieste bezigheid van de minderheid, de rokers dus.
Het is toch gewoon triest hoe sommige rokers hier redeneren. Jullie zijn de minderheid, jullie zorgen voor duizenden extra doden per jaar (excl. jullie zelf, alleen de meerokers dus) maar dan moeten de niet-rokers niet zo zielig doen en maar gewoon in jullie stank staan.
ik ben het helemaal eens met Jappio, jullie zijn zo egocentrisch als de pest
| Originally posted by MaGiK54 Speciaal voor de mensen die graag uitgaan in rookvrije ruimtes: http://www.rookvrijswingen.nl/ |