TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Alphazone & Dave Joy till Örebro 17/4
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by Laszlo on Feb-11-2004 14:42:

DJ SCOT!!!

Detta tänker jag absolut inte missa!

Posted by Amnezia on Feb-11-2004 18:16:

hehe ser du redan räknat me mig i garanterat listan Glorie så man har väl inget val...
dock e april en rätt tajt månad många events då å kommer ju va pank efter kryssen me .....men löser sig...

kommer det 1000 pers tror jag det kan bli riktigt bra stämmning där inne...5000 e det ju knappt när ösk spelar hemmamatch hah

jag å ett par polare har dock en grej på G i stan me någon/några ur svenska eliten...blir dock mer åt house,progressive hållet...men fan p åtiden det får chansen i stan

Posted by MiB on Feb-16-2004 18:43:

nån som vet vart man kan beställa biljetter? orkar knappast hålla på o regga mig på varenda hemsida för o kunna köpa biljetter..

Posted by St_Andrew on Mar-10-2004 20:38:

orkar inte skapa ny tråd om det här men kopierat ifrån club sensations nyhetsbrev:

Tråkiga nyheter!Efter flera veckors slitande i stark motvind har vi nu tyvärr blivit tvungna att ställa in Norrköping Part 1, Norrköping Part 2 och Västerås. Detta på grund av att polisen helt plötsligt inte längre vill låta oss hålla arrangemangen.Norrköpingspolisen har rakt ut sagt att de inte vill ha några Trance-fester i Norrköping, vilket vi har svårt att förstå då Ultrafusion Music Festival hålls i just Norrköping.Du behöver inte vara orolig för att detta skall påverka festerna i Örebro, Borås eller Göteborg.Du som beställt biljetter till någon av de inställda arrangemangen behöver inte heller oroa dig, då vi aldrig kommer skicka ut några biljetter till dessa tillställningar.Biljetter till Örebro, Borås och Göteborg postas flera gånger i veckan, så om du beställt bör du snart få dem i din brevlåda.Fler nyheter kommer inom kort.

Vänligaste hälsningarClub Sensation Crew
www.club-sensation.com

jävla mydigheter

Posted by Glorie on Mar-10-2004 21:21:

på tal om ultra fusion festival.. så hade de ju velat vara utomhus, men de fick de inte.. för polisen så de fick vara inomhus i en lokal som tar max 700 pers...fast de har 1750 biljetter ute för försäljning enligt egen utsago.. men de e sant.. konstigt att club sensation får avslag när inte umf fått det.

tråkigt för dem :/ kan ju bara hoppas på att det stämmer med informationen de ger ang festen i örebro... börjar ju inte bra precis :S

Posted by Laszlo on Mar-10-2004 21:31:

Jäääävla snutjävlar. Jag är i vilket fall som helst glad att festerna i Göteborg och Örebro ännu så länge inte ställts in

Posted by Connector on Mar-11-2004 12:02:

Gestapo-stil alabama här. Ni lyssnar på trance, ni får inte vara här. Jippi...

Posted by MiB on Mar-11-2004 16:12:

skriver väl en post till då i brist på annat =)

nån som vet vart man kan beställa biljetter?

på hemsidan så måste man ju regga sig.. o förövrigt ska det tydligen inte va i conventum utan i mässhallarna va jag hört..

Posted by SteveTranz4ever on Mar-11-2004 16:55:

quote:
Originally posted by MiB
skriver väl en post till då i brist på annat =)

nån som vet vart man kan beställa biljetter?

på hemsidan så måste man ju regga sig.. o förövrigt ska det tydligen inte va i conventum utan i mässhallarna va jag hört..

Du säg till när du köpt biljett.. själv har jag ju faktiskt inte bestämmt mig till 100%...
Jag har inte bildat mig nån uppfattning om vad dessa "Club Sensation" är för märkliga filurer... Menar, vem som helst kan boka stora DJs med, bara man har stora visioner...

Posted by Connector on Mar-11-2004 21:37:

Någon som har beställt och fått sina biljetter? Beställde för ett tag sedan, fick orderbekräftelse på mailen men sen har jag inte hört något från dem....

Posted by Glorie on Mar-12-2004 14:33:

eyyy, connector.. har de dragit pengar av dig? eller hur funkade det med beställningen?

Posted by SWE_TRANCE on Mar-12-2004 14:48:

Det är oroligt lugnt från deras sida just nu. Inga svar på deras "vimmel-sida" på ett tag. Dom har inte svarat på mitt mail heller...
Luktar "Lab" lång väg...

Posted by Amnezia on Mar-12-2004 21:31:

hum tror jag dissar detta verkar ju lite småskummt...dessutom ere ju både kleinenberg å digweed i april....
lockar mig mer men om ekonomin tillåter så kanske

Posted by Connector on Mar-13-2004 19:14:

quote:
Originally posted by Glorie
eyyy, connector.. har de dragit pengar av dig? eller hur funkade det med beställningen?

Jag har inte betalat något. Vill bara ha mina biljetter...

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2004 11:51:

Nån som hört mer kring dessa arrangörer... luktar "The Lab" som SWE_TRANCE sa tidigare om detta...

Posted by FredAcler on Mar-16-2004 11:55:

ja, man börjar ju få lite dåliga vibbar kring Club-Sensation helt klart

Posted by SteveTranz4ever on Mar-16-2004 11:56:

Ekström på TC är tydligen med i gänget...

Kan det vara ännu ett fall av stora visioner med få resurser... ?

Posted by FredAcler on Mar-16-2004 12:04:

Det som gjorde mig misstänksam från början var hur dom pumpade ut det ena stora namnet efter det andra som skulle komma o spela, samt att det var en arrangör som man aldrig hört talas om tidigare

Posted by Jeremy H on Mar-16-2004 13:03:

Hmm.. Som sagt, en okänd arrangör..för många för stora namn på för kort tid.. alldelles för stort biljettantal till varje fest.. sen har de redan ställt in några av deras mindre arrangemang.. och nu har de tydligen problem med öppettider..
Verkar inte bra det här

Vore sjukt kul om de lyckades dock

Posted by Connector on Mar-17-2004 00:41:

http://www.club-sensation.com/news.asp?id=15

Där har ni orsaken till biljetterna...

Posted by trondman on Mar-18-2004 11:41:

Jag tror tyvärr dom kommer få rätt stora problem med öppetiderna och skulle bli förvånad om dom lyckas få längre än till kl01 med 16årsgräns (som dom har).
Dom arrangörer som haft 16årsgräns på fester i örebro innan har ju haft väldiga problem med just dessa stängningstider.
Om det blir så illa så får dom klämma in sin lineup på 8djs mellan 20-01 (5H) och det blir ju inte mycket speltid till varje...
Hoppas iaf att dom löser det, jag kommer vara i örebro den helgen ändå så blir det av så betalar jag i dörren.

Posted by Connector on Mar-18-2004 12:55:

fick mina biljetter idag... tog bara en månad att få dem

Posted by reveal on Apr-05-2004 16:45:

Får hoppas att det kommer fler folk denna gången Verkar som att det var lite klen uppslutning till Dumonde...

Posted by Glorie on Apr-05-2004 16:48:

I'm so thereeee... å ja ska skriva en partyrapport igen ska försökaaaa få med mina gamla trancepolare från Örebro... måste förvarna dem så de inte kan komma med en lam ursäkt som huvudvärk

vart blire förfest?

Posted by SteveTranz4ever on Apr-05-2004 17:06:

Jag e rätt nyfiken på hur dom har råd att finansiera dom DJs dom bjuder in... iaf. efter förra helgen, kan ju inte blitt så mycke intäkter...

Hoppas det kommer många denna gången iaf.

Har inte bestämmt mig om jag ska på detta, får inte tag i MiB...

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »