TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- White 03/07, Black 10/7 - Sensation
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
wee h�r jag n�tt om Gk GG??? har f�rs�kt komma iv�g 2 �r i rad till detta...oslagbart b�sta linorna flera �r irad..tillsammans me Gatecrasher SSS d�..
haft problem � f� folk me till england dock
ere folk som ska dit i�r??? � n�n som har erfarenhet av va trippen kostar..england e ju mkt dyrare..har r�knat lit ep� det n�r jag f�rs�kt komma iv�g i sommras � s�..typ 3500 lr n�tt???
ere n�nstans jag vill �ka i sommar s� ere dit
fan vad ni klagar..
ni b�rjar l�ta som holl�ndare n�r ni s�ger "usch inte de d�liga dj:sna..."
vafan, jag hade �kt dit om s� gud hade spelat!
Det �r ju upplevelsen, det l�r ju garanterat vara samma j�vla l�tar som armin och ferry hade spelat.
�R det inte roligare att slippa alla stora f�r en kv�ll och bara ha upcomming?!
usch ...
| quote: |
| Originally posted by jofawe vafan, jag hade �kt dit om s� gud hade spelat! |

| Originally posted by SWE_TRANCE Sen det h�r med att "dom andra lirar samma l�tar som Armin � Ferry", sure...det tvivlar jag inte p�. Men det �r ju sj�lva grejjen att f� uppleva "de stora" i verkliga livet ocks�... |
| Originally posted by SWE_TRANCE Sen det h�r med att "dom andra lirar samma l�tar som Armin � Ferry", sure...det tvivlar jag inte p�. Men det �r ju sj�lva grejjen att f� uppleva "de stora" i verkliga livet ocks�... |
yay..=)
jofawe: jag f�rst�r hur du t�nker men grejen med den d�r linan �r ju just att det knappt �r n�gon trance p� den som det ser ut nu, �r inte v�rt �ver 2000:- f�r att �ka ner och dansa till mestadels house f�r min del eftersom jag inte gillar house lika mycket
visst, linan �r inte klar men jag tror att den �r r�tt n�ra den slutliga..clubcharts som �nd� �r en r�tt stor sida tror jag inte postar en helt falsk lina faktiskt 
nae jag satsar hellre p� GKGG (som jag just l�ste blir av �ven i �r, den 31 juli) eller dance valley i s�nt fall 
Jag �ker iaf. st�mmingen kommer det inte vara n� st�rre fel p� sen �r det lite vad man g�r det till sj�lv, blir kul o se PvD iaf..
blir mer housigt p� white verkar det som.. men festen �r �nd� stor och h�ftig.. e v�l en smakfr�ga..
yoji p� black e ballt.
hoppas det l�ser sig med tesla coilen i �r :P
| Sensation White 03-07-2004 Brian S Sander Kleinenberg Benjamin Bates Erick Morillo Joost van Bellen Paul van Dyk Sensation Black 10-07-2004 Marcel Woods Yoji Biomehanika Luna Pavo Promo Darkraver |
Saxat fr�n n�n p� TC som hade f�tt nyhetsmail fr�n ID-t:
Fick idag ett mail fr�n id-t och h�r �r 2004's line-up f�r sensation white & black: Sat. 3 July Sensation White Edition Brian S, Benjamin Bates (tex one by one & Locked up), Paul van Dijk (dyk f�r oss h�r hemma och var no 2 p� dj mag top 100 �r 2003),), MEGAMIX, Erick Morillo (no 16 p� samma lista), Joost van Bellen (gjort mest mixar och kompilationer, lugnare) Sat. 10 July Sensation Black Edition Hardhouse, Hardtrance Marcel Woods, Yoji Biomehanika, Luna, MEGAMIX, Darkraver, Pavo, Promo The line-up will be made public at a later date at our internet site www.id-t.com Doors Open : 21.00 till 07.00 o'clock. ( Start show: 22.00 o'clock ) |
Var det jeg visste. Hardstyle har tatt fullstendig over p� Sensation siden det selger mest i Holland n� om dagen, og siden trance er p� vei ned der blir det nesten ingenting av det heller.
D� var det klart 10st best�llda o betalda.... 93 dagar kvar... till avresa
Sensation White �r SLUTS�LD
38.000 biljetter i 2.5 timme!

| Originally posted by ScuL Sensation White �r SLUTS�LD 38.000 biljetter i 2.5 timme! |
j�vlar vad fort..
fast .. kan tippa p� att 10000 �r f�rbokade sen tidigare 
Steve jag har 2 biljetter kvar om du �r intresserad....
de �r v�rd 100� i Holland nu!
Scul jag �r inte ute efter n�gon vinning p� biljetterna
nej iofs. inte n�r n�n h�r vill ha dem..
men det �r r�tt sjukt.. samma middagen p� l�rdag stod de redan p� f�rs�ljnings sidor f�r 100 � ..
jag kan f�rst� det....kul att se dom r�k s� fort som dom gjorde
| Originally posted by ScuL Sensation White �r SLUTS�LD 38.000 biljetter i 2.5 timme! |
Fast om man hade det, d� j�vlar
Finns ju ingen rimlig chans att f� tag p� biljetter k�nns det som...
| Originally posted by reveal Tur att man inte vill dit Fast om man hade det, d� j�vlar Finns ju ingen rimlig chans att f� tag p� biljetter k�nns det som... |
nu �r det bara dryga m�naden kvar till avresan mot det vita riket oohhhh bara l�ngtar .... fast har 2 biljetter kvar dit om n�gon skulle vara intresserad. men den tunna linan s� knappast ..men st�mningen kommer vara p� topp .... 39 dar kvar till avresa
nedr�kningen b�rjade p� 159 dar p� jobbets whitebord tavla.
f�r alla er som funderat p� GK GG s� e jag fullt uppe i att kolla upp hela resv�gen dit med priser och allt, mer info kommer f�r dom som �r intresserade och vill g�ra en gemensam resa med mig och mojjmojj 
Hm. Blev ocks� besviken n�r jag s�g linan p� white, det �r ju sensation liksom. Men jag �ker ner f�r upplevelsen, pvd och megamixen
Holl�ndarna verkar ju inte tycka att det �r n�t st�rre fel p� festen iaf n�r 35000 biljetter tog slut p� 2.5 timmar...
Speciellt nu n�r jag inte vet om det blir n�t annat event i sommar f�r min del s� k�nns det extra viktigt att iaf komma iv�g p� ett och sensation har varit en dr�m l�nge
S� jag hoppas p� att det blir bra.
Btw. Ska inte den h�r tr�den handla om enbart sensation :P? Tycker folk mest verkar diskutera godskitchen och annat 
| Originally posted by Scintilla Btw. Ska inte den h�r tr�den handla om enbart sensation :P? Tycker folk mest verkar diskutera godskitchen och annat |