TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange & "00" Fleming i Gtb
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by SnAQ Jag tycker fortfarande det �r lite misst�nkt att dom l�ter en s�n h�r fest h�llas h�r... N�r alla j�vla grannar till Eriksbergs hallen J�MT ringer och klagar n�r det �r lite f�r h�g volym och s�nt, plus att dom vill h�lla en v�ldigt st�dad policy ang�ende vad dom hyr ut lokalen till f�r �ndam�l... Jag ska dit och jobba den 12:e och d� ska jag fr�ga Helen (som f�r �vrigt �r skit snygg) |
hi hi
| Originally posted by SnAQ Jag tycker fortfarande det �r lite misst�nkt att dom l�ter en s�n h�r fest h�llas h�r... N�r alla j�vla grannar till Eriksbergs hallen J�MT ringer och klagar n�r det �r lite f�r h�g volym och s�nt, plus att dom vill h�lla en v�ldigt st�dad policy ang�ende vad dom hyr ut lokalen till f�r �ndam�l... Jag ska dit och jobba den 12:e och d� ska jag fr�ga Helen (som f�r �vrigt �r skit snygg) |
Helen e personal ansvarig typ...
Eriksbergshallen av�nds V�LDIGT ofta av Quality Hotell 11 som ligger precis bredvid, dom anv�nder det f�r fester � stora middagar...
N�r jag e d�r � jobbar s� e hon min chef... Hennes bror e Micke D eller va han nu heter i n�got efterblivit h�rd rocks band... Mot�rhead eller s�...
Men snygg som fan �r hon i alla fall
n�men vilken fin stor hall. *host*
och gl�m inte h�lsa helen.
seri�st, det ser stort ut, hur m�nga pers tar den?
| Originally posted by staz seri�st, det ser stort ut, hur m�nga pers tar den? |
| Originally posted by SnAQ Jag har jobbat d�r inne en g�ng, n�r det va en fin kunga lunch, och d� var det cirka 1800 g�ster, sittandes... Och nej, jag har inte f�tt n�got svar �nnu, f�r det �r inte m�ndag �nnu, det �r p� m�ndag jag ska dit och jobba, och d� kan jag fr�ga om jag kommer ih�g det. |

D� kan du v�l ber�tta f�r dom andra h�r hur hon ser ut... Jag vet det b�ttre �n n�gon h�r, men jag vill bara veta ifall det var Helene eller Helena du tr�ffade, d�rf�r vill jag att du beskriver henne.
| Originally posted by SnAQ D� kan du v�l ber�tta f�r dom andra h�r hur hon ser ut... Jag vet det b�ttre �n n�gon h�r, men jag vill bara veta ifall det var Helene eller Helena du tr�ffade, d�rf�r vill jag att du beskriver henne. |
D� kan jag g�ra dig besviken, det kanke �r Lotta du tr�ffade... Helene �r av grekiskt ursprung, och �r INTE blond...
| Originally posted by SnAQ D� kan jag g�ra dig besviken, det kanke �r Lotta du tr�ffade... Helene �r av grekiskt ursprung, och �r INTE blond... |
Var hon i 25 �rs �ldern?
Smal och �ckligt snyggt typ?
Isf �r det Lotta, vi har flirtat n�gra g�nger...
Hade skit kul med henne p� Madison en s�ndag f�r n�gra m�nader sedan 
det st�llet verkar ju krylla av snygga brudar, s� jag paxar n�sta flicka, vem det nu �r 
�r det n�n som bokat biljetter?
| Originally posted by SnAQ Var hon i 25 �rs �ldern? Smal och �ckligt snyggt typ? Isf �r det Lotta, vi har flirtat n�gra g�nger... Hade skit kul med henne p� Madison en s�ndag f�r n�gra m�nader sedan |

Det h�nde v�l inget speciellt s� sett, f�rtom att vi hade j�vligt skojigt bara...
J�vla �l... Ja m�r inte s� v�rst bra...
Jag funderar p� att trycka upp en Tshirt med texten:
J'00'F
For
Resident
och sen en bild p� honom o tv� flaggor, en svensk en engelsk
kul gest lixom
| Originally posted by swe_Trancer �r det n�n som bokat biljetter? |
| Originally posted by cviper T�nkte fr�ga samma sak... N�r �r det l�ge att fixa det? |
Det er fremdeles over 4 m�neder til partyet finner sted, s� jeg tror dere kan slappe av enda mht. til � kj�pe billett