TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Lange & "00" Fleming i Gtb
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by SteveTranz4ever on Jan-05-2004 12:23:

quote:
Originally posted by SnAQ
Jag tycker fortfarande det �r lite misst�nkt att dom l�ter en s�n h�r fest h�llas h�r...
N�r alla j�vla grannar till Eriksbergs hallen J�MT ringer och klagar n�r det �r lite f�r h�g volym och s�nt, plus att dom vill h�lla en v�ldigt st�dad policy ang�ende vad dom hyr ut lokalen till f�r �ndam�l...
Jag ska dit och jobba den 12:e och d� ska jag fr�ga Helen (som f�r �vrigt �r skit snygg)
De e bara att hoppas p� de b�sta.... och du... h�lsa Helen fr�n mig hi hi

Posted by RebeL9 on Jan-05-2004 15:01:

quote:
Jag tycker fortfarande det �r lite misst�nkt att dom l�ter en s�n h�r fest h�llas h�r...
N�r alla j�vla grannar till Eriksbergs hallen J�MT ringer och klagar n�r det �r lite f�r h�g volym och s�nt, plus att dom vill h�lla en v�ldigt st�dad policy ang�ende vad dom hyr ut lokalen till f�r �ndam�l...
Jag ska dit och jobba den 12:e och d� ska jag fr�ga Helen (som f�r �vrigt �r skit snygg)

ja jag vet men vad jag vet s� har de ju hyrt ut lokalen tidigare till fester. bland annat till en iransk koncert f�r n�gra m�nader sedan som var v�ldigt h�gljudd.
Vem �r Helen f�rresten? Jobbar hon inne p� Eriksbergshallen?

Posted by SnAQ on Jan-07-2004 17:55:

Helen e personal ansvarig typ...
Eriksbergshallen av�nds V�LDIGT ofta av Quality Hotell 11 som ligger precis bredvid, dom anv�nder det f�r fester � stora middagar...
N�r jag e d�r � jobbar s� e hon min chef... Hennes bror e Micke D eller va han nu heter i n�got efterblivit h�rd rocks band... Mot�rhead eller s�...
Men snygg som fan �r hon i alla fall

Posted by staz on Jan-07-2004 20:00:

n�men vilken fin stor hall. *host*
och gl�m inte h�lsa helen.

seri�st, det ser stort ut, hur m�nga pers tar den?

Posted by St_Andrew on Jan-07-2004 21:21:

quote:

fick du n�ge svar elelr fr�ga du aldrig?

Posted by SnAQ on Jan-07-2004 22:55:

quote:
Originally posted by staz
seri�st, det ser stort ut, hur m�nga pers tar den?

Jag har jobbat d�r inne en g�ng, n�r det va en fin kunga lunch, och d� var det cirka 1800 g�ster, sittandes...

Och nej, jag har inte f�tt n�got svar �nnu, f�r det �r inte m�ndag �nnu, det �r p� m�ndag jag ska dit och jobba, och d� kan jag fr�ga om jag kommer ih�g det.

Posted by RebeL9 on Jan-08-2004 12:23:

quote:
Jag har jobbat d�r inne en g�ng, n�r det va en fin kunga lunch, och d� var det cirka 1800 g�ster, sittandes...

Och nej, jag har inte f�tt n�got svar �nnu, f�r det �r inte m�ndag �nnu, det �r p� m�ndag jag ska dit och jobba, och d� kan jag fr�ga om jag kommer ih�g det.

var d�r idag och inspekterade lokalen med arrang�ren f�r Club Sensation. Tr�ffade Helene ocks�. Riktigt s�t
Och v�ldigt trevlig. Fixa hennes nummer! :E

Posted by SnAQ on Jan-08-2004 12:39:

D� kan du v�l ber�tta f�r dom andra h�r hur hon ser ut... Jag vet det b�ttre �n n�gon h�r, men jag vill bara veta ifall det var Helene eller Helena du tr�ffade, d�rf�r vill jag att du beskriver henne.

Posted by RebeL9 on Jan-08-2004 15:29:

quote:
D� kan du v�l ber�tta f�r dom andra h�r hur hon ser ut... Jag vet det b�ttre �n n�gon h�r, men jag vill bara veta ifall det var Helene eller Helena du tr�ffade, d�rf�r vill jag att du beskriver henne.

hon hade tjol p� sig. blond, och s� hade hon h�ret i en kort h�stsvans.

Posted by SnAQ on Jan-08-2004 22:29:

D� kan jag g�ra dig besviken, det kanke �r Lotta du tr�ffade... Helene �r av grekiskt ursprung, och �r INTE blond...

Posted by RebeL9 on Jan-09-2004 04:43:

quote:
D� kan jag g�ra dig besviken, det kanke �r Lotta du tr�ffade... Helene �r av grekiskt ursprung, och �r INTE blond...

kan vara s� fallet fast hon var fin. fixa Lottas nummer :EEEEE

Posted by SnAQ on Jan-09-2004 18:09:

Var hon i 25 �rs �ldern?
Smal och �ckligt snyggt typ?
Isf �r det Lotta, vi har flirtat n�gra g�nger...
Hade skit kul med henne p� Madison en s�ndag f�r n�gra m�nader sedan

Posted by Laszlo on Jan-09-2004 18:20:

det st�llet verkar ju krylla av snygga brudar, s� jag paxar n�sta flicka, vem det nu �r

Posted by swe_Trancer on Jan-09-2004 18:21:

�r det n�n som bokat biljetter?

Posted by RebeL9 on Jan-09-2004 21:13:

quote:
Var hon i 25 �rs �ldern?
Smal och �ckligt snyggt typ?
Isf �r det Lotta, vi har flirtat n�gra g�nger...
Hade skit kul med henne p� Madison en s�ndag f�r n�gra m�nader sedan

ja det e hon
s�g att n�gra av killarna som jobbade med olika byggnadsst�llningar p� st�llet fl�rtade med henne.
Vad h�nde p� Madison?

Posted by SnAQ on Jan-10-2004 13:02:

Det h�nde v�l inget speciellt s� sett, f�rtom att vi hade j�vligt skojigt bara...
J�vla �l... Ja m�r inte s� v�rst bra...

Posted by swe_Trancer on Jan-13-2004 01:07:

Jag funderar p� att trycka upp en Tshirt med texten:

J'00'F
For
Resident

och sen en bild p� honom o tv� flaggor, en svensk en engelsk

kul gest lixom

Posted by cviper on Jan-18-2004 20:48:

quote:
Originally posted by swe_Trancer
�r det n�n som bokat biljetter?

T�nkte fr�ga samma sak... N�r �r det l�ge att fixa det?

Posted by SWE_TRANCE on Jan-18-2004 20:52:

quote:
Originally posted by cviper
T�nkte fr�ga samma sak... N�r �r det l�ge att fixa det?

Biljettsl�pp 1:a Feb till alla Club-Sensations event...

Posted by Sand Leaper on Jan-19-2004 10:21:

Det er fremdeles over 4 m�neder til partyet finner sted, s� jeg tror dere kan slappe av enda mht. til � kj�pe billett

Pages (3): « 1 2 [3]