TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Why download.. if you can buy it ;)
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Wildfir3 on Jan-20-2004 08:11:

Ik denk ook da als ge ne producer 50 euro geeft dat ge zowat al zijn werken zou mogen op mp3 hebben staan, behalve dan van mike aangezien dieje 50 platen per minuut maakt

Posted by Gladius on Jan-20-2004 09:08:

mja geen slecht idee van die donatie. dan make we der ineens een Be-Ta donatie van mss =)

Posted by Wildfir3 on Jan-20-2004 12:34:

tja ik koop al platen, das al donatie genoeg

Posted by Meltoz on Jan-20-2004 13:58:

quote:
Originally posted by [BE]FusioN`--
tja ik koop al platen, das al donatie genoeg

He he , volledig mee eens

Posted by pooley on Jan-20-2004 14:16:

yep true

Posted by Eagle` on Jan-20-2004 15:00:

Ik koop niet veel cd's en ben ook niet van plan om er veel te kopen in de toekomst. Waarom kopen als je het kunt downloaden. Misschien mes in de rug voor alle producers, maar zolang de europese unie het been stijf houdt betreffende BTW verlaging op CD's moeten ze niet verwachten dat ik veel geld aan cd's ga spenderen.

Mijn bijdrage bestaat uit het kopen van vinieltjes

edit:Enigste twee cd's die ik heb zijn 76 album en No angel van dido. Wil nog right of way album aaanschaffen maar ik vind die hier echt nerges

Posted by Meltoz on Jan-20-2004 15:11:

quote:
Originally posted by Eagle`
Ik koop niet veel cd's en ben ook niet van plan om er veel te kopen in de toekomst. Waarom kopen als je het kunt downloaden. Misschien mes in de rug voor alle producers, maar zolang de europese unie het been stijf houdt betreffende BTW verlaging op CD's moeten ze niet verwachten dat ik veel geld aan cd's ga spenderen.

Mijn bijdrage bestaat uit het kopen van vinieltjes

edit:Enigste twee cd's die ik heb zijn 76 album en No angel van dido. Wil nog right of way album aaanschaffen maar ik vind die hier echt nerges

Album van "Right of way" ligt bij Soundstation in Hasselt, daar heb'k'em maandag toch gehaald

Posted by Gladius on Jan-20-2004 16:05:

quote:
Originally posted by Meltos
Album van "Right of way" ligt bij Soundstation in Hasselt, daar heb'k'em maandag toch gehaald

cd???

Posted by Meltoz on Jan-20-2004 16:13:

quote:
Originally posted by Gladius
cd???

Yepkes

Posted by FredNova on Jan-20-2004 19:38:

yep CD, en de vinyl ook 'right of way / kyoto' (tsunami)

Pages (3): « 1 2 [3]