TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Why download.. if you can buy it ;)
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik denk ook da als ge ne producer 50 euro geeft dat ge zowat al zijn werken zou mogen op mp3 hebben staan, behalve dan van mike aangezien dieje 50 platen per minuut maakt 
mja geen slecht idee van die donatie. dan make we der ineens een Be-Ta donatie van mss =)
tja ik koop al platen, das al donatie genoeg 
| quote: |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- tja ik koop al platen, das al donatie genoeg |
, volledig mee eens
yep true
Ik koop niet veel cd's en ben ook niet van plan om er veel te kopen in de toekomst. Waarom kopen als je het kunt downloaden. Misschien mes in de rug voor alle producers, maar zolang de europese unie het been stijf houdt betreffende BTW verlaging op CD's moeten ze niet verwachten dat ik veel geld aan cd's ga spenderen.
Mijn bijdrage bestaat uit het kopen van vinieltjes 
edit:Enigste twee cd's die ik heb zijn 76 album en No angel van dido. Wil nog right of way album aaanschaffen maar ik vind die hier echt nerges 
| Originally posted by Eagle` Ik koop niet veel cd's en ben ook niet van plan om er veel te kopen in de toekomst. Waarom kopen als je het kunt downloaden. Misschien mes in de rug voor alle producers, maar zolang de europese unie het been stijf houdt betreffende BTW verlaging op CD's moeten ze niet verwachten dat ik veel geld aan cd's ga spenderen. Mijn bijdrage bestaat uit het kopen van vinieltjes ![]() edit:Enigste twee cd's die ik heb zijn 76 album en No angel van dido. Wil nog right of way album aaanschaffen maar ik vind die hier echt nerges |
| Originally posted by Meltos Album van "Right of way" ligt bij Soundstation in Hasselt, daar heb'k'em maandag toch gehaald |
| Originally posted by Gladius cd??? |
yep CD, en de vinyl ook 'right of way / kyoto' (tsunami)