TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »

Posted by basvh on Feb-02-2004 00:02:

quote:
Originally posted by Eagle`
omg die kerel heeft paula gemold en doodleuk in de koffer gehese

Rete goeie/spannende serie is toch 24 toch wel

sjonge zeg, zenden ze die serie in den bels ook uit? Lopen jullie toch niet zo ver achter als ik gedacht had

Maar zoals eerder gezegd. Belgie is cool. Vooral blankenberghe! Allee blankenberghe wa een straffe plaat!!!

Posted by Cosmic on Feb-02-2004 11:51:

Ben ik de enige die Alternative Love kijkt op Yorin? Is zeg maar een aftreksel van Dismissed van MTV (elke dag om 17.30).

Er zitten 3 mensen in een huisje (1 man en 2 vrouwen of andersom) die elke dag 2 date's hebben met het andere geslacht (als je pech hebt heb je soms helemaal geen date, wordt namelijk @ random gekozen). Op t eind van de dag moet het geslacht in de minderheid een keus maken tussen de twee. Dan gaat er een weg en komt er weer een nieuwe single aan en zo gaat dat maar door.

Verder kijk in voetbalprogramma's (SS, VI, SV) en Friends.
En ik wil meer Britese Comedy's op TV! Men Behaving Badly en Coupling zijn 2 masterlijke series!

Posted by Eagle` on Feb-02-2004 16:41:

quote:
Originally posted by basvh
sjonge zeg, zenden ze die serie in den bels ook uit? Lopen jullie toch niet zo ver achter als ik gedacht had

Maar zoals eerder gezegd. Belgie is cool. Vooral blankenberghe! Allee blankenberghe wa een straffe plaat!!!

ja en nog gedubd in ons taaltje ook, nah geintje.

Anyway moet je me toch es uitleggen wat er zo goed is aan blankenberge Tien om te zien misschien

quote:
Originally posted by Cosmic
Ben ik de enige die Alternative Love kijkt op Yorin? Is zeg maar een aftreksel van Dismissed van MTV (elke dag om 17.30).

hehe hadden ze hier jaar geleden ook op het kabel gegooid, met zo van van die uber gezellige-kauwgomballe dates. Niet echt programma waarvan je denkt hier blijf ik es lekker thuis voor. Doet me trouwens denken aan een ander nieuw ding op de commerciele zender hier, de "ideale schoonzoon". Drie kerels logeren gedurende 2 dagen bij een familie en proberen naar de hand te dingen van het juffertje des huizes.

Gedurende 2 dagen moeten ze dan allerlei moeilijke opdrachten zien te vervullen, een date heelhuids doorkomen en schunige opmerkingen vermijden. Als ze dan nog als laatste muizeval de leugendetector goed doorstaan, met vragen als: ga je mijn dochter proberen te bespringen tijdens het snoepreisje, komen ze weer voobij start en krijgen ze 50 euro. Kortom top programma

Posted by SnuggLe on Feb-13-2004 15:51:

Vanavond op TV (23:48 ned 3)

http://www.imdb.com/title/tt0188674/

http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1054916&tab=7

Tip van BasD. Schijnt op Trainspotting etc te lijken.

Ook leuk weer gisteren Paradise Hotel STupid Americans!

Posted by magrec on Feb-13-2004 16:06:

vanavond ook blade die heb ik nog niet gezien...

Vorige week was traffic op nederland 3 ook vette film zeg

Posted by Eagle` on Feb-17-2004 21:00:

24 was weer moddervet zondagavond. Wordt met de week spannender, dit is zon programma waar voor je thuis blijft.

Aantal onverwachte wendingen toch, nooit gedacht dat marie zo naughty was ^^

Ben al benieuwd wat Kim met dat katje gaat aanvange volgende week

Posted by MaGiK54 on Feb-18-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Eagle`

moddervet

leuk hoor die Belgische uitdrukkingen

Posted by Valhalla on Feb-18-2004 18:24:

Mis Kingpin in het lijstje , was iedere donderdag op Veronica rond een uur of 22.30, moest hem gewoon altijd even zien voordat ik uit ging. Als het goed is komt seizoen 2 binnenkort ook.

24, ben nu bezig met seizoen 3 te kijken (van internet) maar is net zoals 1 en 2 echt weer top.

Posted by basd on Feb-19-2004 13:39:

quote:
Originally posted by MaGiK54
leuk hoor die Belgische uitdrukkingen

Daar is niks Belgisch aan, die kende ik al lang voordat ik die kant op ging in ieder geval..

Kijk- / recordtip voor zaterdag: 22.50 Yorin, Very Bad Things.. hele aardige film is dat.

Posted by Eagle` on Feb-25-2004 19:46:

gege wordt kim nou geraped in de volgende aflevering met dat radiosmoesje, was weer top zondag Vond ze er wel geing uit zien trouwes met dat witte hemdje

Posted by jp on Feb-25-2004 20:16:

Het is niet vandaag op tv maar wel elke zondag op Yorin. Afgelopen week was de eerste aflevering, en ik heb ervan genoten. Droge humor, leuke acteurs en verrassende scenes: Dead like me

quote:
Georgia Lass leidt een saai leven met een troosteloos baantje en een suffe familie. De tiener heeft het idee dat er meer voor haar is weggelegd. Ze heeft gelijk. Ze kan echter niet vermoeden dat het noodlot zich in de vorm van een stuk Russisch ruimteschroot aandient. Op de eerste dag bij haar nieuwe werk wordt zij namelijk dodelijk getroffen door een brokstuk van het ruimtestation MIR, de toiletbril nota bene.

Er blijkt niet alleen leven na de dood te zijn, maar ook werk. Ze krijgt een baan als 'reaper', een job die is groot gemaakt door Magere Hein. Ze moet de zieltjes van stervelingen 'oogsten' en hen begeleiden naar de eeuwigheid. Haar nieuwe collega�s Rube, Mason, Roxy en Betty zijn zo vriendelijk om haar hierbij in te werken. Haar nieuwe baan houdt ook in dat ze met zaken uit haar aardse leven moet afrekenen voordat ze 'door' mag. In haar geval moet ze gewoon opgroeien en volwassen worden.

Volgende uitzending: 29-02 om 22:00 uur, Yorin

http://www.rtl.nl/soaps/deadlikeme/

[Edit] Meer reviews: http://forum.fok.nl/topic/341135

Posted by SnuggLe on Feb-26-2004 11:50:

Vanavond weer Paradise Hotel...dat ROCKS!
En binnenkort begint de nieuwe Temptation Island
en
en
en
en....

Peking Express! Vet!

Posted by Eagle` on Feb-29-2004 22:55:

24 was weer super vandaag, onverwachte wending met het kim en bunker en het mason en vliegtuiggebeuren. Nooit gedacht da die nuke weldegelijk zou afgaan. Echt ongelofelijk top toch die 24, serie die je in je DVD collectie moet hebben, ben benieuwd wat er volgende week op het menu staat

Posted by TimeportE on Feb-29-2004 23:31:

paradise hotel is cooool (keith for champion!)
verder heb pas sinds vrijdag tv waar trouwens ook niet eens alle zenders opzitten (hij was dan ook maar 20 euro) maar series zoals angel en enterprise kijk ik graag..
trouwens klote dat ze ER op donderdag hebben gezet

trouwnes ook leuk: de band, nl 3

Posted by SnuggLe on Mar-04-2004 21:04:

Whaaaaaaaaaaaa, Paradise hotel is echt FUCKING SPANNEND man!
Alex is er nu uit....niet erg.
Maar nu is Zack terug...wat een mietje met zijn 'gevecht dattie met Keith wil houden'. Kneus...niet normaal. Pfffffffffff.......

Volgende week komt iedereen terug........ohoh!

Posted by TimeportE on Mar-04-2004 21:28:

jaaah ph is cooooll, en volgende week word het vettt, zowizo volgende week vrouw deruit! keith for champion!

Posted by Ding Chavez on Mar-05-2004 09:15:

Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen Ik zit vannacht iig voor de tv
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen...

Posted by Dj Lex on Mar-05-2004 10:43:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen Ik zit vannacht iig voor de tv
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen...

Vorig seizoen was 1 van de leukste seizoenen die ik gezien heb. Ik ga dit ook wel weer volgen, maar ga vannacht de kwalificaties niet kijken denk ik.

Posted by jp on Mar-05-2004 13:58:

Formule 1

Zonder reklame en met Olaf, dat kan gewoon niet beter

Posted by Chicane on Mar-06-2004 10:18:

a.s Dinsdag Austin Powers

Posted by Cosmic on Mar-06-2004 11:41:

quote:
Originally posted by Chicane
a.s Dinsdag Austin Powers

En vanavond...........IDOLS!!!

{Sarcast mode on}Kan het alleen niet zien, ik moet werken {sarcast mode off}

Posted by SnuggLe on Mar-06-2004 12:53:

Vanavond Coyote Ugly!

Posted by SnuggLe on Mar-10-2004 20:11:

Nu is Orgazmo bezig, supervette film
Maar ook Real - Bayern, dus ff zappen.

Gisteren btw de nieuwe temptation Island. Wat een ZIELIGE stellen. Vooral die belgische vrouwen, man man man man......

Oh, iets van Jappio:
http://cop-players.com/cop-media/apache.mpeg
http://www.informationclearinghouse...o1/2iraqiwar.rm

Posted by jp on Mar-10-2004 20:27:

Real staat met 1-0 voor op Bayern. Bah

Ga lekker Beavis en Butthead kijken op MTV

Posted by MaGiK54 on Mar-10-2004 20:37:

quote:
Originally posted by jp

Ga lekker Beavis en Butthead kijken op MTV

Zap op MTV, I AM THE GREAT CORNHOLIO, I NEED TIPPY FOR MINE BANGHOLE

Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »