TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is er op TV? - Part I
Pages (15): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 »
| quote: |
| Originally posted by Eagle` omg die kerel heeft paula gemold en doodleuk in de koffer gehese Rete goeie/spannende serie is toch 24 toch wel |
Ben ik de enige die Alternative Love kijkt op Yorin? Is zeg maar een aftreksel van Dismissed van MTV (elke dag om 17.30).
Er zitten 3 mensen in een huisje (1 man en 2 vrouwen of andersom) die elke dag 2 date's hebben met het andere geslacht (als je pech hebt heb je soms helemaal geen date, wordt namelijk @ random gekozen). Op t eind van de dag moet het geslacht in de minderheid een keus maken tussen de twee. Dan gaat er een weg en komt er weer een nieuwe single aan en zo gaat dat maar door.
Verder kijk in voetbalprogramma's (SS, VI, SV) en Friends.
En ik wil meer Britese Comedy's op TV! Men Behaving Badly en Coupling zijn 2 masterlijke series!
| Originally posted by basvh sjonge zeg, zenden ze die serie in den bels ook uit? Lopen jullie toch niet zo ver achter als ik gedacht had Maar zoals eerder gezegd. Belgie is cool. Vooral blankenberghe! Allee blankenberghe wa een straffe plaat!!! |
Tien om te zien misschien 
| Originally posted by Cosmic Ben ik de enige die Alternative Love kijkt op Yorin? Is zeg maar een aftreksel van Dismissed van MTV (elke dag om 17.30). |
Vanavond op TV (23:48 ned 3)
http://www.imdb.com/title/tt0188674/
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=1054916&tab=7
Tip van BasD. Schijnt op Trainspotting etc te lijken.
Ook leuk weer gisteren Paradise Hotel
STupid Americans!
vanavond ook blade die heb ik nog niet gezien...
Vorige week was traffic op nederland 3 ook vette film zeg 
24 was weer moddervet zondagavond. Wordt met de week spannender, dit is zon programma waar voor je thuis blijft.
Aantal onverwachte wendingen toch, nooit gedacht dat marie zo naughty was ^^
Ben al benieuwd wat Kim met dat katje gaat aanvange volgende week 
| Originally posted by Eagle` moddervet |
Mis Kingpin in het lijstje , was iedere donderdag op Veronica rond een uur of 22.30, moest hem gewoon altijd even zien voordat ik uit ging. Als het goed is komt seizoen 2 binnenkort ook.
24, ben nu bezig met seizoen 3 te kijken (van internet) maar is net zoals 1 en 2 echt weer top.
| Originally posted by MaGiK54 leuk hoor die Belgische uitdrukkingen |
gege wordt kim nou geraped in de volgende aflevering met dat radiosmoesje, was weer top zondag
Vond ze er wel geing uit zien trouwes met dat witte hemdje 
Het is niet vandaag op tv maar wel elke zondag op Yorin. Afgelopen week was de eerste aflevering, en ik heb ervan genoten. Droge humor, leuke acteurs en verrassende scenes: Dead like me
| Georgia Lass leidt een saai leven met een troosteloos baantje en een suffe familie. De tiener heeft het idee dat er meer voor haar is weggelegd. Ze heeft gelijk. Ze kan echter niet vermoeden dat het noodlot zich in de vorm van een stuk Russisch ruimteschroot aandient. Op de eerste dag bij haar nieuwe werk wordt zij namelijk dodelijk getroffen door een brokstuk van het ruimtestation MIR, de toiletbril nota bene. Er blijkt niet alleen leven na de dood te zijn, maar ook werk. Ze krijgt een baan als 'reaper', een job die is groot gemaakt door Magere Hein. Ze moet de zieltjes van stervelingen 'oogsten' en hen begeleiden naar de eeuwigheid. Haar nieuwe collega�s Rube, Mason, Roxy en Betty zijn zo vriendelijk om haar hierbij in te werken. Haar nieuwe baan houdt ook in dat ze met zaken uit haar aardse leven moet afrekenen voordat ze 'door' mag. In haar geval moet ze gewoon opgroeien en volwassen worden. Volgende uitzending: 29-02 om 22:00 uur, Yorin |

Vanavond weer Paradise Hotel...dat ROCKS! 
En binnenkort begint de nieuwe Temptation Island
en
en
en
en....
Peking Express! Vet!
24 was weer super vandaag, onverwachte wending met het kim en bunker en het mason en vliegtuiggebeuren. Nooit gedacht da die nuke weldegelijk zou afgaan. Echt ongelofelijk top toch die 24, serie die je in je DVD collectie moet hebben, ben benieuwd wat er volgende week op het menu staat
paradise hotel is cooool
(keith for champion!)
verder heb pas sinds vrijdag tv waar trouwens ook niet eens alle zenders opzitten (hij was dan ook maar 20 euro) maar series zoals angel en enterprise kijk ik graag..
trouwens klote dat ze ER op donderdag hebben gezet 
trouwnes ook leuk: de band, nl 3
Whaaaaaaaaaaaa, Paradise hotel is echt FUCKING SPANNEND man!
Alex is er nu uit....niet erg.
Maar nu is Zack terug...wat een mietje met zijn 'gevecht dattie met Keith wil houden'. Kneus...niet normaal. Pfffffffffff.......
Volgende week komt iedereen terug........ohoh!
jaaah ph is cooooll, en volgende week word het vettt, zowizo volgende week vrouw deruit! keith for champion!
Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen
Ik zit vannacht iig voor de tv 
Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen...
| Originally posted by Ding Chavez Tijd weer voor wat zinnigs op tv, de F1 gaat weer beginnen Ik zit vannacht iig voor de tv ![]() Helaas die f*****g duitser weer een seconde sneller in de training, hopelijk wordt het geen saai seizoen... |
Formule 1
Zonder reklame en met Olaf, dat kan gewoon niet beter 
a.s Dinsdag Austin Powers 
| Originally posted by Chicane a.s Dinsdag Austin Powers |
{sarcast mode off}
Vanavond Coyote Ugly!
Nu is Orgazmo bezig, supervette film 
Maar ook Real - Bayern, dus ff zappen.
Gisteren btw de nieuwe temptation Island. Wat een ZIELIGE stellen. Vooral die belgische vrouwen, man man man man......
Oh, iets van Jappio:
http://cop-players.com/cop-media/apache.mpeg
http://www.informationclearinghouse...o1/2iraqiwar.rm

Real staat met 1-0 voor op Bayern. Bah 
Ga lekker Beavis en Butthead kijken op MTV 
| Originally posted by jp Ga lekker Beavis en Butthead kijken op MTV |