TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »
| quote: |
| Originally posted by New Wave je moet inderdaad zelf weten waar ej naartoe gaat. MAAR: Wij hebben dit feestje voor het grote deel voor JULLIE georganiseerd. We hebben 100% TA dj's die het dik gaan schoppen in de toekomst. Wij investeren dik veel knaken en zijn maanden in de weer om alles op orde te krijgen. ( site, flyer, deco) en nu gaan jullie afhaken omdat jullie naar een DJ willen die elke week wel ergens te zien is. Echt laf vind ik dit. En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is. Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!! |
Deal with it dat er ergens anders ook een feest wordt gegeven, en kwaliteit/kwantiteit is relatief. Wat de een mooi vind, vind de ander 10x niks. Daar gaan hier heel wat threads over en maar weinig mensen hebben dat door. Maar omdat ze juist hun DJ en hun ding verafgoden mag je geen kritiek hebben zonder dat het gelijk de grond wordt in geboord. De splinter bij een ander zien, maar de balk in je eigen niet heette dat toch?
| En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is. Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!! |
| Moeten ze in de toekomst alleen niet verwachten dat men dan nog geaccepteerd wordt (j/k). |

| Originally posted by Chicane De splinter bij een ander zien, maar de balk in je eigen niet heette dat toch? |

Addiction concurrentie van Asta?
Mensen die naar Addiction willen, die komen toch wel. Als morgen bekend word gemaakt dat er een technofeest op de 28e is met Kowalski, Carl Cox en Michel de Hey dan gaat Snuggle eerst heel hard janken, maar hij komt alsnog naar Addiction.
punt.
En voor Snuggle en New Wave:
Hoef er gen woorden aan vuil te maken, alsof ik reclame zou lopen maken voor de Asta. Ik ben natuurlijk de enige die op de Asta site, Armin/MIKE agenda op zijn site kan komen en aan zulke informatie kan komen
Het is alleen maar goed dat dit bekend is, dan weet je wie je kan verwachten (en wie niet). Sommige mensen zouden sowieso al niet gaan, dus om hen nou af te zeiken omdat ze naar de Asta gaan
| Originally posted by total woot Enne, Tim: je kunt niet als argument gebruiken dat je het voor ons doet, niemand heeft jou dit gevraagd (voor zover ik weet althans), t is dus op vrijwillige basis en daar kun je geen rechten aan ontlenen. |
| Originally posted by SnuggLe Waarom? Kan iemand van de mensen die NIET naar Addiction gaat een goede reden geven waarom niet? En dan NIET aankomen met "ik ga naar de Asta" of "ik kan niet" of geen geld etc. Geef mij een reden waarom je niet naar Addiction zou gaan als je wel zou kunnen........ |
Ik denk dat er (misschien omdat er onbedoeld zo'n lange tijd tussen heeft gezeten?) inmiddels een hoop mensen op dit forum rondwandelen die de eerste Addiction niet (bewust) hebben meegemaakt en dus die "drive" voor de 2e editie niet voelen.
Dus in plaats van "geef eens een goeie reden om niet naar Addiction te komen", stel ik de vraag anders. Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn?
Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter!
PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT!
misschien een idee om deze threads te bekijken:
Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party
Addiction Fotoverslag / Partyreport
EN volgens mij gaat dit een dikke flametopic worden mwha
| Originally posted by M_Peror Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn? Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter! PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT! |
Ik promoot niks, ik laat alleen zien.
verder ben ik het wel eens met de eerste alinea.
| Originally posted by Optimus Ik promoot niks, ik laat alleen zien. verder ben ik het wel eens met de eerste alinea. |
| Originally posted by New Wave Chicane, jij snapt er ook niets van, het boeit me geen fuk dat Armin die dag in de Astra draaid. want als je op PF kijkt dan zijn der tientallen feesten op de 28ste, dus kom daar alstjeblieft niet mee aankakken. Gaat er om dat vooral de nieuwe mensen eerder naar de asta gaan dan naar Addiction. Het staat gewoon vreemd dat een MEDE organisator van een feestje een ander feestje promoot. Dat vind IK dom. Dus wat jij zegt is allemaal bull chicane. |
Het moet idd positief gezegd/gedaan worden. Jammer als de thread uit de hand zou lopen, dat komt Addcition niet ten goede.
Las net de oude thread, wel leuk
Dit stond er:
| Organisatie (Alpha, New_Wave, Optimus, Magrec) hartstikke bedankt, DJ's bedankt, maar natuurlijk ook de Ta's die er waren: Eye-Riz, Leander, Ltheseus, M5, Miss Proximus, Antiphus, ProFeTrus, Yarnie, Yarnie2, THC, Franzelare, Jukx, Eieregooie & friends, Siesta, Bellie, Smirnoff, TimeportE, Kolkiewolkie & friends, Dr. Kuipers...en iedereen die ik vergeten ben! |
Smirnoff mag weer met de plee gaan klooien 
| 2 Snuggle: misschien zijn er mensen die niet de behoefte hebben hun internetvriendjes irl te leren kennen? (das ieders goed recht toch?) |
nou, 100... was het maar zo'n feest
En wat gay, heb je geen vriendjes ofzo in het echte leven, Snuggle?

| Originally posted by SnuggLe Feesten zonder bekende gezellige TA's zijn minder. Waarom? Maybe omdat veel vrienden in mijn omgeving niet van housemuziek houden (behalve BasD dan), maar ik kan wel zeggen dat enkele TA's wel zo ongeveer vrienden zijn geworden door het vele feesten met elkaar. |

Gezelligheid is in ieder geval wel gegarandeerd!
| Originally posted by Optimus nou, 100... was het maar zo'n feest ![]() En wat gay, heb je geen vriendjes ofzo in het echte leven, Snuggle? ![]() |

| Originally posted by basd Ik = Enschede Hij = Den Haag de omgeving noemt ie dat, meneer de wereldburger ![]() |
Dat je nu wat verder wegwoont wil niet zeggen dat je niet bij de 'omgeving' hoort
| Originally posted by Chicane zoals M_Peror al zei, waarom zouden vooral nieuwe mensen naar Addiction moeten komen? Alleen omdat jullie het organiseren? Je voelt aardig snel op je pik getrapt omdat mensen niet voor Addiction kiezen maar omdat ze naar een meer toegangkelijker feest gaan, tja.. |
wat een agressie allemaal..
ik begrijp de standpunten van tim & co wel. Maar ja, ik heb helemaal nix te zeggen, want op dat moment ben ik ergens in een apr�s-ski kroeg in Oostenrijk
Helaas, want na de goede verhalen van vorige x had ik waarschijnlijk wel een kijkje willen nemen
word
Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's! 
SnuggLe: ook een mooi betoog!
Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen! 
Van dit soort verhalen:
| Originally posted by New Wave Jij snapt er dus helemaal niets van he! (...) snap je het een beetje? (...) Is het nog steeds niet duidelijk? |
Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping! 
)
| Originally posted by Optimus EN volgens mij gaat dit een dikke flametopic worden mwha |
| Originally posted by M_Peror Ik zeg dus ook niet dat ik naar Armin ga ipv Addiction (...). Maar ik ben best bereid om even advocaat van de duivel te spelen en te doen alsof, om deze discussie te kunnen voeren. Dusss... kom maar, kom maar, kom maar... |
Goede Maarten
Jij kan tenminste een beetje discussieren.
En NewWave bedoeld het allemaal goed, maar hij schrijft het een beetje bot op. Hij bedoeld het echt allemaal goed, maar je moet daar een beetje doorheen prikken hoe hij het zegt. Van buiten een boer met kisten, van binnen een knuffelbeer, niet tim?

| Originally posted by SnuggLe Goede Maarten Jij kan tenminste een beetje discussieren.En NewWave bedoeld het allemaal goed, maar hij schrijft het een beetje bot op. Hij bedoeld het echt allemaal goed, maar je moet daar een beetje doorheen prikken hoe hij het zegt. Van buiten een boer met kisten, van binnen een knuffelbeer, niet tim? |
En het is gewoon gezellig als je zoveel TA's bij elkaar hebt. Lekker roddelen over andere TA's die niet aanwezig zijn
Vorige keer waren er zo'n 20-25(?) TA's en het was gewoon dik lachen als je al die bekende koppen ziet. Kan me nog herinneren dat eieregooie met zijn maatjes een reis van 2 uur maakte terwijl hij nog geen maand op het forum zat ofzo
ik ga hier dus helaas niet heen
maarja ik kom er dus ook net achter dat ik helemaal niet in NL ben dat weekend, die weken zeg maar

| Originally posted by M_Peror Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's! ![]() SnuggLe: ook een mooi betoog! Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen! ![]() Van dit soort verhalen: word ik een beetje nijdig. Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping! ![]() Even voor alle duidelijkheid New Wave: IK snap het uitstekend. Ik vroeg jullie alleen om het ff uit te leggen voor "al die mensen die drive NIET voelen". Ik kan me zelfs hartstikke goed voorstellen dat je zo pissed wordt als je hoort hoeveel moeite jullie doen voor dit feest. Dat weet ik ook wel, daarvoor loop/surf ik hier lang genoeg rond. Maar ik vind het stom van je, om er van uit te gaan dat IEDEREEN dat zomaar weet, en zeker de nieuwe mensen. Die lezen "hee, Armin, leuk!", vervolgens al dat geflame van "als je niet naar Addiction komt, dan..." en vragen zich af what the hell is this!? En dat motiveert ze nou niet bepaald om te komen, kun je je dat voorstellen? Het begon zelfs mij bijna (lees: bijna!) tegen te staan om te komen, alleen al vanwege dat commentaar. (Ben vrij eigenwijs ingesteld, dan krijg je dat )Leg de "TA-met-de-Pet" nou eens uit, waarom jij zo fanatiek bent over Addiction? Waarom? Omdat je zeker weet dat het een gaaf feest wordt! Waarom weet je dat zo zeker? Omdat je daar namelijk zelf (en met jou veel anderen) ontzettend veel moeite voor hebt gedaan om te zorgen dat het een gaaf feest wordt. Dus DAT moet je vertellen man! ![]() Dus, aan iedereen die mocht twijfelen waar hij heen moet gaan, lees SnuggLes verhaal en check de links die Optimus gaf, en denk er dan gewoon nog eens goed over na! Jep... idd... maar daar heb ik zelf om gevraagd, want dat was nou net mijn bedoeling: |
: