TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Armin+MIKE 28 februari in de Asta....
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »

Posted by Chicane on Jan-13-2004 13:16:

quote:
Originally posted by New Wave
je moet inderdaad zelf weten waar ej naartoe gaat. MAAR:

Wij hebben dit feestje voor het grote deel voor JULLIE georganiseerd.
We hebben 100% TA dj's die het dik gaan schoppen in de toekomst.
Wij investeren dik veel knaken en zijn maanden in de weer om alles op orde te krijgen. ( site, flyer, deco) en nu gaan jullie afhaken omdat jullie naar een DJ willen die elke week wel ergens te zien is.
Echt laf vind ik dit.
En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is.
Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!!

Dit gaat nergens over, van te voren animo peilen zou misschien ook een optie kunnen zijn geweest Deal with it dat er ergens anders ook een feest wordt gegeven, en kwaliteit/kwantiteit is relatief. Wat de een mooi vind, vind de ander 10x niks. Daar gaan hier heel wat threads over en maar weinig mensen hebben dat door. Maar omdat ze juist hun DJ en hun ding verafgoden mag je geen kritiek hebben zonder dat het gelijk de grond wordt in geboord. De splinter bij een ander zien, maar de balk in je eigen niet heette dat toch?

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 13:33:

quote:
En ik snap ook niet dat uitgerekend TIN de threadstarter is.
Wat ben je nou voor domme kneus zeg.......je eigen klanten een andere optie geven om de 28ste te feesten, HOE DOM KAN JE ZIJN!!

Precies....

Verder bedoel ik idd Remy-D. Dat Spare eigenlijk ook Remy heet wist ik niet eens.
En Chicane: verafgoden is sowieso fout. Dat is zoiets als 'kijken met oogkleppen'. Zelfde als fundamentalisme. Je kan het modern DJ-fundamentalisme noemen, wat sommige mensen hier bedrijven.

quote:
Moeten ze in de toekomst alleen niet verwachten dat men dan nog geaccepteerd wordt (j/k).

Je kan er wel j/k achterzetten, maar dat mag je ook weglaten hoor
Ik snap heus wel dat mensen naar Armin willen en gaan, maar toch... het is wel een Addiction feest, een forum feest. Dus vind ik het wel heel jammer dat er zoweinig mensen interesse hebben hier.

Waarom? Kan iemand van de mensen die NIET naar Addiction gaat een goede reden geven waarom niet?
En dan NIET aankomen met "ik ga naar de Asta" of "ik kan niet" of geen geld etc.
Geef mij een reden waarom je niet naar Addiction zou gaan als je wel zou kunnen........

Posted by total woot on Jan-13-2004 13:37:

quote:
Originally posted by Chicane
De splinter bij een ander zien, maar de balk in je eigen niet heette dat toch?

Ghehe, die kende ik nog niet

Verder sluit ik me aan bij Lex, t lijkt me wel leuk om te komen maar ik ga niets beloven anders ben je de sjaak wanneer je niet komt.

Enne, Tim: je kunt niet als argument gebruiken dat je het voor ons doet, niemand heeft jou dit gevraagd (voor zover ik weet althans), t is dus op vrijwillige basis en daar kun je geen rechten aan ontlenen.

grtz
WooT

[EDIT]
2 Snuggle: misschien zijn er mensen die niet de behoefte hebben hun internetvriendjes irl te leren kennen? (das ieders goed recht toch?)

[/EDIT]

Posted by Opti on Jan-13-2004 13:41:

Addiction concurrentie van Asta? Mensen die naar Addiction willen, die komen toch wel. Als morgen bekend word gemaakt dat er een technofeest op de 28e is met Kowalski, Carl Cox en Michel de Hey dan gaat Snuggle eerst heel hard janken, maar hij komt alsnog naar Addiction.

punt.

En voor Snuggle en New Wave:

Hoef er gen woorden aan vuil te maken, alsof ik reclame zou lopen maken voor de Asta. Ik ben natuurlijk de enige die op de Asta site, Armin/MIKE agenda op zijn site kan komen en aan zulke informatie kan komen

Het is alleen maar goed dat dit bekend is, dan weet je wie je kan verwachten (en wie niet). Sommige mensen zouden sowieso al niet gaan, dus om hen nou af te zeiken omdat ze naar de Asta gaan

Posted by magrec on Jan-13-2004 14:31:

quote:
Originally posted by total woot
Enne, Tim: je kunt niet als argument gebruiken dat je het voor ons doet, niemand heeft jou dit gevraagd (voor zover ik weet althans), t is dus op vrijwillige basis en daar kun je geen rechten aan ontlenen.

Daar heb je misschien wel gelijk aan. Maar goed na de 1e addiction was er veel animo voor een 2e en daar zijn we ook wel mee bezig geweest alleen door omstandigheden duurde het wat langer voordat er concrete plannen waren voor deze komende 2e editie.

Posted by Phortje on Jan-13-2004 14:54:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Waarom? Kan iemand van de mensen die NIET naar Addiction gaat een goede reden geven waarom niet?
En dan NIET aankomen met "ik ga naar de Asta" of "ik kan niet" of geen geld etc.
Geef mij een reden waarom je niet naar Addiction zou gaan als je wel zou kunnen........

In de eerste plaats loop ik hier pas sinds een week actief te posten, en ik voel me nog niet zo verbonden aan TA eerlijkgezegd, begrijp me niet verkeerd, ik vind 't een cool forum, maar op 't moment moet ik eerlijk zeggen dat ik gewoon meer zin heb in avondje Armin.
In de tweede plaats komt er misschien iemand vanuit Noorwegen helemaal overvliegen om met mij en wat anderen naar de Asta te gaan, dan ga ik niet afhaken, ik heb al gezegd dat ik daarheen zou gaan... Dus wel onder andere "ik ga naar de Asta".

Posted by M_Peror on Jan-13-2004 14:55:

Ik denk dat er (misschien omdat er onbedoeld zo'n lange tijd tussen heeft gezeten?) inmiddels een hoop mensen op dit forum rondwandelen die de eerste Addiction niet (bewust) hebben meegemaakt en dus die "drive" voor de 2e editie niet voelen.

Dus in plaats van "geef eens een goeie reden om niet naar Addiction te komen", stel ik de vraag anders. Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn?

Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter!

PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT!

Posted by Opti on Jan-13-2004 15:01:

misschien een idee om deze threads te bekijken:

Addiction - 9 Augustus , First Dutch TranceAddict Party

Addiction Fotoverslag / Partyreport

EN volgens mij gaat dit een dikke flametopic worden mwha

Posted by New Wave on Jan-13-2004 15:20:

quote:
Originally posted by M_Peror
Geef eens een goeie reden om WEL naar Addiction te komen? En zeg dan niet "omdat het door die-en-die georganiseerd wordt" (TA'ers in dit geval) want dat is net zo'n goeie (of slechte) reden als "omdat die-en-die er draait" (Armin), dus daar heb je geen argument mee. Haal de mensen maar over om te komen, zoals elke party-organisatie moet doen. Kortom: Wat is er nou zo gaaf aan Addiction dat je er bij geweest MOET zijn?

Als je aan mensen uitgelegd krijgt waarom ze WEL moeten komen, bereik je er veel meer mensen mee, dan lopen zeuren wat er mis is als ze NIET komen! Positief aanpakken, werkt veel beter!

PS Er is misschien een kink in de kabel in mijn agenda, dus met een beetje pech kan ik naar allebei niet. Dat zuigt pas ECHT!

Jij snapt er dus helemaal niets van he!
Optimus, Magrec en ik hebben flink veel geld opzij gelegt om een feest te organiseren waar alleen TA'ers draaien en waar we met zijn alle eens bij elkaar kunnen komen.
Het is dus nieteens zozeer een feest wat alleen DOOR TA'ers is georganiseerd maar een feest voor iedereen met ALLEEN TA DJ's, snap je het een beetje?
We willen dat DJ's die niet vaak draaien een extra dag bij elkaar kunnen draaien. Zo zullen de volgende editie een paar andere DJ's draaien die nog weinig voor publiek hebben gedraaid.
Is het nog steeds niet duidelijk?

Chicane, jij snapt er ook niets van, het boeit me geen fuk dat Armin die dag in de Astra draaid. want als je op PF kijkt dan zijn der tientallen feesten op de 28ste, dus kom daar alstjeblieft niet mee aankakken. Gaat er om dat vooral de nieuwe mensen eerder naar de asta gaan dan naar Addiction. Het staat gewoon vreemd dat een MEDE organisator van een feestje een ander feestje promoot. Dat vind IK dom. Dus wat jij zegt is allemaal bull chicane.

Posted by Opti on Jan-13-2004 15:26:

Ik promoot niks, ik laat alleen zien.

verder ben ik het wel eens met de eerste alinea.

Posted by magrec on Jan-13-2004 15:33:

quote:
Originally posted by Optimus
Ik promoot niks, ik laat alleen zien.

verder ben ik het wel eens met de eerste alinea.

Ik snap het wel een beetje tin maar toch vind ik het best wel stom van je. Tuurlijk was er wel een topic over dit feest gekomen dus waarom openen?

Posted by Chicane on Jan-13-2004 15:40:

quote:
Chicane, jij snapt er ook niets van, het boeit me geen fuk dat Armin die dag in de Astra draaid. want als je op PF kijkt dan zijn der tientallen feesten op de 28ste, dus kom daar alstjeblieft niet mee aankakken. Gaat er om dat vooral de nieuwe mensen eerder naar de asta gaan dan naar Addiction. Het staat gewoon vreemd dat een MEDE organisator van een feestje een ander feestje promoot. Dat vind IK dom. Dus wat jij zegt is allemaal bull chicane.

zoals M_Peror al zei, waarom zouden vooral nieuwe mensen naar Addiction moeten komen? Alleen omdat jullie het organiseren? Je voelt aardig snel op je pik getrapt omdat mensen niet voor Addiction kiezen maar omdat ze naar een meer toegangkelijker feest gaan, tja..

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 15:50:

Het moet idd positief gezegd/gedaan worden. Jammer als de thread uit de hand zou lopen, dat komt Addcition niet ten goede.
Las net de oude thread, wel leuk

Dit stond er:

quote:
Organisatie (Alpha, New_Wave, Optimus, Magrec) hartstikke bedankt, DJ's bedankt, maar natuurlijk ook de Ta's die er waren: Eye-Riz, Leander, Ltheseus, M5, Miss Proximus, Antiphus, ProFeTrus, Yarnie, Yarnie2, THC, Franzelare, Jukx, Eieregooie & friends, Siesta, Bellie, Smirnoff, TimeportE, Kolkiewolkie & friends, Dr. Kuipers...en iedereen die ik vergeten ben!

Sommige mensen wel van een tijd geleden
Komt die junk van een Alpha nog? En Petrus?
Jukxie moet natuurlijk ook gewoon komen Smirnoff mag weer met de plee gaan klooien

Goede reden om naar Addiction te komen:
Goed feest voor weinig geld met zeer goede dj's en heel erg gezellige mensen! Daarnaast gebeurt dit 1x in de ?2? jaar.

quote:
2 Snuggle: misschien zijn er mensen die niet de behoefte hebben hun internetvriendjes irl te leren kennen? (das ieders goed recht toch?)

Tuurlijk is dat hun goed recht, zou het alleen gezellig vinden als ze er wel waren en jammer als ze er niet zijn. Altijd leuk om te feesten met bekenden.
Dat is nog een reden voor mij waarom ik zeker naar Addiction ga, het feesten met bekenden is ZOVEEL leuker!! Sinds Addiction en wat Nexus feestjes 1,5/2 jaar geleden (plus andere meetings) ken ik redelijk wat TA's. Ik vind het helemaal geweldig om vaak dezelfde mensen tegen te komen die ik via dit forum ken (bv Lex, TotalWoot, Jappio, Partyhardy etc)! Vaak gaan we zelfs met een groep van dit forum feesten af (met bv BasD, NewWave, miss Proximus, Magrec, Optimus, Franzelare) of een TA-DJ supporten zoals RV en Eye-Riz. Dat maakt voor mij feesten stukken beter en gezelliger.
Feesten zonder bekende gezellige TA's zijn minder. Waarom? Maybe omdat veel vrienden in mijn omgeving niet van housemuziek houden (behalve BasD dan), maar ik kan wel zeggen dat enkele TA's wel zo ongeveer vrienden zijn geworden door het vele feesten met elkaar.

Er zijn zelfs mensen van het forum bij me langs geweest toen in nog in Enschede woonde, om te prepartyen voor een Nexus feest in Deventer. ERG gezellig! Er zijn (toen nog) onbekende TA's meegegaan naar Godskitchen met de busreis, ook leuk! Godskitchen was sowieso erg gezellig, ook allemaal TA's!
Ook toen Nexus nog bestond gingen we met een groep wat eten voor een feest.

Misschien denkt iedereen van "wat gay, die gozer heeft zeker geen vrienden ofzo!": whatever, dikke bullshit! Gezelligheid is leuk, des te meer mensen des te meer feest. Het leukste is om bekende gezichten uit hun dak te zien gaan, over muziek te praten en het allemaal naar je zin te hebben.

Dat heb ik 100x meer op een feest zoals Addiction waar neit eens alle DJ's mijn stijl draaien maar wel 100 TA's zijn, dan op een feest met al mijn muzikale helden maar geen enkele bekende is.

Kan nog wel even doorgaan :0

[edit]Voor chicane:
Waarom nieuwe mensen ernaartoe zouden moeten gaan?
Om andere TA's te leren kennen en maybe (het sounds gay) een stel partymaatjes te maken etc....[edit]

Posted by Opti on Jan-13-2004 15:54:

nou, 100... was het maar zo'n feest

En wat gay, heb je geen vriendjes ofzo in het echte leven, Snuggle?

Posted by basd on Jan-13-2004 15:56:

quote:

Feesten zonder bekende gezellige TA's zijn minder. Waarom? Maybe omdat veel vrienden in mijn omgeving niet van housemuziek houden (behalve BasD dan), maar ik kan wel zeggen dat enkele TA's wel zo ongeveer vrienden zijn geworden door het vele feesten met elkaar.

Ik = Enschede
Hij = Den Haag

de omgeving noemt ie dat, meneer de wereldburger

Maar verder ben ik het er totaal mee eens! Ben ook zeker van plan wat meer mijn gezicht te laten zien zo hier en daar, zo lang het budget het toelaat uiteraard Gezelligheid is in ieder geval wel gegarandeerd!

Goed ook dat Kolkie Frans en Bram is komen vervangen, gaat er tenminste iemand mee naar vage rare feestjes in de buurt

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 16:30:

quote:
nou, 100... was het maar zo'n feest

En wat gay, heb je geen vriendjes ofzo in het echte leven, Snuggle?

Nee, heb geen vrienden, mijn vriendin slokt al mijn tijd op

quote:
Originally posted by basd
Ik = Enschede
Hij = Den Haag

de omgeving noemt ie dat, meneer de wereldburger

Joh eikel, heb bij je in huis gewoond Dat je nu wat verder wegwoont wil niet zeggen dat je niet bij de 'omgeving' hoort

Posted by New Wave on Jan-13-2004 18:18:

quote:
Originally posted by Chicane
zoals M_Peror al zei, waarom zouden vooral nieuwe mensen naar Addiction moeten komen? Alleen omdat jullie het organiseren? Je voelt aardig snel op je pik getrapt omdat mensen niet voor Addiction kiezen maar omdat ze naar een meer toegangkelijker feest gaan, tja..

Ik heb niet gezegt dat de nieuwe mensen MOETEN komen.
Ik heb ook gezegt dat die mensen niet hoeven te komen omdat WIJ het georganiseerd hebben.
Ik heb WEL gezegt dat iedereen zelf moet kiezen.
Ik voel me niet op me pik getrapt omdat er mensen niet gaan komen, en weet je waarom? Omdat 99% van de mensen toch niet komt.
Er daarentegen veel mensen die wel komen.
Ik heb het trouwens uitgelegt WAAROM we het feest geven.
Ik had misschien het woord laf niet moeten gebruiken maar het moeten wisselen voor 'jammer'

En ik snap ook niet dat jullie steeds er van uit gaan dat jullie moeten komen omdat wij het georganiseerd hebben.
Jullie MOGEN komen omdat we het voor JULLIE hebben georganiseerd.
Dus lopen mekkeren dat wij vinden dat jullie MOETEN komen omdat wij het georganiseerd hebben....bullshit!

Posted by Jappio on Jan-13-2004 18:31:

wat een agressie allemaal..

ik begrijp de standpunten van tim & co wel. Maar ja, ik heb helemaal nix te zeggen, want op dat moment ben ik ergens in een apr�s-ski kroeg in Oostenrijk

Helaas, want na de goede verhalen van vorige x had ik waarschijnlijk wel een kijkje willen nemen

Posted by Opti on Jan-13-2004 18:31:

word

Posted by M_Peror on Jan-13-2004 19:07:

Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's!
SnuggLe: ook een mooi betoog!

Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen!

Van dit soort verhalen:
quote:
Jij snapt er dus helemaal niets van he!
(...) snap je het een beetje? (...) Is het nog steeds niet duidelijk?

word ik een beetje nijdig. Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping!

Even voor alle duidelijkheid New Wave: IK snap het uitstekend. Ik vroeg jullie alleen om het ff uit te leggen voor "al die mensen die drive NIET voelen". Ik kan me zelfs hartstikke goed voorstellen dat je zo pissed wordt als je hoort hoeveel moeite jullie doen voor dit feest. Dat weet ik ook wel, daarvoor loop/surf ik hier lang genoeg rond.

Maar ik vind het stom van je, om er van uit te gaan dat IEDEREEN dat zomaar weet, en zeker de nieuwe mensen. Die lezen "hee, Armin, leuk!", vervolgens al dat geflame van "als je niet naar Addiction komt, dan..." en vragen zich af what the hell is this!? En dat motiveert ze nou niet bepaald om te komen, kun je je dat voorstellen? Het begon zelfs mij bijna (lees: bijna!) tegen te staan om te komen, alleen al vanwege dat commentaar. (Ben vrij eigenwijs ingesteld, dan krijg je dat )

Leg de "TA-met-de-Pet" nou eens uit, waarom jij zo fanatiek bent over Addiction? Waarom? Omdat je zeker weet dat het een gaaf feest wordt! Waarom weet je dat zo zeker? Omdat je daar namelijk zelf (en met jou veel anderen) ontzettend veel moeite voor hebt gedaan om te zorgen dat het een gaaf feest wordt. Dus DAT moet je vertellen man!

Dus, aan iedereen die mocht twijfelen waar hij heen moet gaan, lees SnuggLes verhaal en check de links die Optimus gaf, en denk er dan gewoon nog eens goed over na!

quote:
EN volgens mij gaat dit een dikke flametopic worden mwha
Jep... idd... maar daar heb ik zelf om gevraagd, want dat was nou net mijn bedoeling:
quote:
Ik zeg dus ook niet dat ik naar Armin ga ipv Addiction (...). Maar ik ben best bereid om even advocaat van de duivel te spelen en te doen alsof, om deze discussie te kunnen voeren.
Dusss... kom maar, kom maar, kom maar...

Posted by Opti on Jan-13-2004 19:18:

Foto's van eerste Addiction

Posted by SnuggLe on Jan-13-2004 19:19:

Goede Maarten Jij kan tenminste een beetje discussieren.

En NewWave bedoeld het allemaal goed, maar hij schrijft het een beetje bot op. Hij bedoeld het echt allemaal goed, maar je moet daar een beetje doorheen prikken hoe hij het zegt. Van buiten een boer met kisten, van binnen een knuffelbeer, niet tim?

Posted by Opti on Jan-13-2004 19:23:

quote:
Goede Maarten Jij kan tenminste een beetje discussieren.

En NewWave bedoeld het allemaal goed, maar hij schrijft het een beetje bot op. Hij bedoeld het echt allemaal goed, maar je moet daar een beetje doorheen prikken hoe hij het zegt. Van buiten een boer met kisten, van binnen een knuffelbeer, niet tim?

Mwhaha, vergeet vooral de kisten niet En het is gewoon gezellig als je zoveel TA's bij elkaar hebt. Lekker roddelen over andere TA's die niet aanwezig zijn Vorige keer waren er zo'n 20-25(?) TA's en het was gewoon dik lachen als je al die bekende koppen ziet. Kan me nog herinneren dat eieregooie met zijn maatjes een reis van 2 uur maakte terwijl hij nog geen maand op het forum zat ofzo

Posted by franzelare on Jan-13-2004 19:24:

ik ga hier dus helaas niet heen

maarja ik kom er dus ook net achter dat ik helemaal niet in NL ben dat weekend, die weken zeg maar

Posted by New Wave on Jan-13-2004 19:29:

quote:
Optimus: goeie zet, die verhalen en die foto's!
SnuggLe: ook een mooi betoog!

Kijk, dat soort verhalen heb je wat aan als je mensen op je feest wil krijgen! Als je dat leest en bekijkt wordt je tenminste enthousiast! Dat wilde ik, en met mij misschien de nieuwere TA'ers als Phortje enz., nou ff van jullie horen!

Van dit soort verhalen:

word ik een beetje nijdig. Dat bedoelde ik dus nou net NIET. Wat snap je niet aan het woord "positief"? Het enige wat jij doet is al het negatieve commentaar nog een keertje samenvatten. That's not helping!

Even voor alle duidelijkheid New Wave: IK snap het uitstekend. Ik vroeg jullie alleen om het ff uit te leggen voor "al die mensen die drive NIET voelen". Ik kan me zelfs hartstikke goed voorstellen dat je zo pissed wordt als je hoort hoeveel moeite jullie doen voor dit feest. Dat weet ik ook wel, daarvoor loop/surf ik hier lang genoeg rond.

Maar ik vind het stom van je, om er van uit te gaan dat IEDEREEN dat zomaar weet, en zeker de nieuwe mensen. Die lezen "hee, Armin, leuk!", vervolgens al dat geflame van "als je niet naar Addiction komt, dan..." en vragen zich af what the hell is this!? En dat motiveert ze nou niet bepaald om te komen, kun je je dat voorstellen? Het begon zelfs mij bijna (lees: bijna!) tegen te staan om te komen, alleen al vanwege dat commentaar. (Ben vrij eigenwijs ingesteld, dan krijg je dat )

Leg de "TA-met-de-Pet" nou eens uit, waarom jij zo fanatiek bent over Addiction? Waarom? Omdat je zeker weet dat het een gaaf feest wordt! Waarom weet je dat zo zeker? Omdat je daar namelijk zelf (en met jou veel anderen) ontzettend veel moeite voor hebt gedaan om te zorgen dat het een gaaf feest wordt. Dus DAT moet je vertellen man!

Dus, aan iedereen die mocht twijfelen waar hij heen moet gaan, lees SnuggLes verhaal en check de links die Optimus gaf, en denk er dan gewoon nog eens goed over na!

Jep... idd... maar daar heb ik zelf om gevraagd, want dat was nou net mijn bedoeling:

Mwjha, je hebt helemaal gelijk, wellicht dacht ik dat iedereen het wel zou weten.
Het was misschien alleen mijn telleurstelling dat het doel van Optimus Magrec en mij door dit in gevaar kan brengen.
Het liefst zou ik iedereen van TA in het zaaltje hebben dansen maar ik weet dat dat niet zou lukken.
Misschien was mijn mening iets te fel omdat het gecombineerd wa smet dat gezeik over die kutsjinees.
Ik wil inderdaad niet zeuren en had net als Snuggle met punten moeten komen,. Ik heb ook wel mijn punten gegeven, dat zijn de doelstellingen die ik in mijn pissed-off replay had geschreven.

Ik zal het nu dan ook anders brengen. :

Als je als TAer graag Armin wilt zien dan is dat je goed recht, maar als je nou naar de Line-Up kijkt dan zie je dat we RV hebben. Armin is vergeleken met RV gewoon een broekie
verder willen wij graag dat we mensen van dit forum de gelegenheid bieden om elkaar naast het forum eens in real life te zien en samen een topfeest te hebben, dat is toch oko gezellig nietdan?
Het is wellicht geen feest met grote namen maar er staan wel klasseDJ's op de line-up waarvan je weet dat het gezellig en mooie sets zijn vanwege de positieve partyreports op TA.
En hoevaak komt dit initiatief nou voor? bijna nooit.
De laatste was augustus 2002 en iedereen was laaiend antosjast.
Met nog meer mensen van TA zal het nog leuker worden.

Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »