TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Armin & MIKE - 28 februari - Asta, Den Haag
Pages (16): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 »
Pfff... Hoe moeilijk kunnen ze het maken... Zal wel gewoon Addiction worden dan denk ik...
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Pfff... Hoe moeilijk kunnen ze het maken... Zal wel gewoon Addiction worden dan denk ik... |
Kzie 't gerust zitten om in groep met de trein te gaan. Moeten we wel goed "We zijn er bijna" in koor leren zingen... 
kga waarschijnlijk met de auto en... er zal nog plaats zijn in de auto
mah zal het jullie wel een keer na de examens laten weten
kunne we ff kijke wie ik dan kan meenemen
want moet nog ff in mijn eigen vriendenkring kijke wie wil meegaan 
| Originally posted by Miss Z kga waarschijnlijk met de auto en... er zal nog plaats zijn in de auto mah zal het jullie wel een keer na de examens laten weten kunne we ff kijke wie ik dan kan meenemen want moet nog ff in mijn eigen vriendenkring kijke wie wil meegaan |

Kwil best wel gaan, maar ik heb geen zin om een paar uur alleen op den trein te zitten. Dus als er beta's met den trein gaan van het meer westelijk of centraal gedeelte van ons landje laat dan iets weten. Probleem is ook wel dat ik voor eind deze maand uitsluitsel moet hebben, anders heb ik andere plannen.
Misschien al eens een lijstje maken van wie er allemaal gaat?
Not me, momenteel niet echt veel geld voor zo'n treinticket naar holland etc... en dan komt daar nog is bij da'k moet beginnen sparen voor aib en mayday EN carnaval, dusseuhm, no can do
| Originally posted by djcresto Misschien al eens een lijstje maken van wie er allemaal gaat? |

ik zie het nog steeds zitten!
zou ook met de trein gaan dan..
gooi me er ook maar tussen I guess 
Lijstje: 
Dj Cresto
Miss Z
Emma
tor8024
eagle`
...
*schrijft zn naam mee opt lijstje*
Ik weet het nog niet ..... hangt een beetje van de rest af .... of de mensen van Partyteam meewillen (ineens een beetje sluikreclame voor onze website ... www.partyteam.be)
Maar ik hoop echt te kunnen gaan ......... MIKE en Armin ....

Kelly, vertel is over de opening van mystique .
=)
thanks you 
Lijstje:
Dj Cresto
Miss Z
Emma
tor8024
eagle`
SilentEagle
...
@ Kelly: mooie foto's van u tijdens die opening van mystique 
Ik wil ook we lgaan 
en ja idd nice pituces en mooi logo van de mystique, zo vernieuwend !
Opening van Mystique viel goed mee. Was veel volk maar niet echt op den dansvloer (ge kont rustig voos doen zonder al te veel mensen een oog uit te kloppen) ... een paar rare typkes aanwezig (gigantische venten in latex, lesbischen die opt podium hun activiteiten liete,n zien hoewel ze mekaar niet kenden, slaapwendelaars, ....) maar de muziek viel veel beter mee dan verwacht!
Ik had heel veel hardtrance verwacht maar dj Jan draaide heel trancy, veel klassiekers en vocals .... zelfs Regi draaide goei nummerkes (maar zen mixen ...
)Ni echt volledig gelijk vroeger in Illusion.
Ik vond het de moeite om naartoe geweest te zijn!
Thkx, de meeste van de pics zijn genomen door Gunter 
Filmke is ook wel cool
hoe was jean?
en btw, zijn daar ook 2 rooms,zoals de level = house van vroeger?
hoewel ik nog het nog niet met zekerheid kan zeggen, ik ben ook wel ge�nteresseerd!
van het Holland forum..
| MEGASTATIC PRESENTS: ARMADA NIGHT za 28-2 Armin van Buuren, M.I.K.E, Perry O'Neil Voorverkoop via Ticketservice Nederland Prijs : 10,00 Open : 23.00 - 08.00 |
kopen wij tickets op voorhand
of nemen we het risico om aan de kas te betalen?
Ik zou eerder tickets prefereren, zekerheid da ge binnen kunt, meestal sneller en dan moet ge gaan en kunt ge niemeer afzeggen opt laatste nipperke 
En hoe gaat dat in zn werk, die voorverkoop?
| Originally posted by pooley Filmke is ook wel cool hoe was jean? en btw, zijn daar ook 2 rooms,zoals de level = house van vroeger? |
.... zijn daar dus ni lang gebleven
Sinnerman ? 
Anyway, hoop 1 vna de volgende weken er ook is naartoe te gaan ofcourse
| MEGASTATIC PRESENTS: ARMADA NIGHT za 28-2 Armin van Buuren, M.I.K.E, Perry O'Neil Voorverkoop via Ticketservice Nederland Prijs : 10,00 Open : 23.00 - 08.00 |
yoooo perry OMG dat gaat een feestje worden