TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by DjChook on Jan-14-2004 21:18:

מריץ פוסטים בדרך לאלף, הא רון ?


Posted by Narcotic Mind on Jan-14-2004 21:23:

חחחחחחחחח לא זה נתקע כזה ולא עלה לי
אבל אם כבר אמרת
אז על הזין שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ועכשיו בטוח יזכרו


Posted by DjChook on Jan-14-2004 21:25:

חחחחח אל דאג יהיה טוב


Posted by Glenn-Holmes on Jan-14-2004 21:42:

חן למה ההודעה שלי לא היתה איכותית לא הבנתי עד עכשיו...


Posted by DjChook on Jan-14-2004 23:51:

quote:
Originally posted by KosmiK-G8

אתה אחראי לעובדה שמוש כבר לא בפורום


שלי היה יותר טוב

ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט

אבל אל תעלב חחח


Posted by warpedd_ on Jan-15-2004 02:03:

רון עשה את המנת פוסטים השבועית
הוא לא יחזור עד שיהיה ירח מלא
(טוב עזבו אני מושפע מהסרט)


Posted by Glenn-Holmes on Jan-15-2004 06:24:

quote:
Originally posted by DjChook
שלי היה יותר טוב

ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט

אבל אל תעלב חחח


קצת קרדיט.?

טוב בכל אופן אני חוזר לבסיס..
שיהיה שבוע טוב..


Posted by DjChook on Jan-15-2004 08:53:

להתראות אחי
אתה יודע שהכל מאהבה


Posted by Scorchio on Jan-15-2004 09:35:

דבר ראשון אני לא הומו
דבר שני ברק אהבתי מאוד

ובאמת אני טראנסאדיקט כי עשיתי\אני יודע מה כל דבר אומר

ועכשיו לכמה משלי:

*אם עמוד הבית שלך הוא
www.tranceaddict.com/forums

*אם יצא לך לפחות פעם אחת להגיד ששתית 70 בירות ולא הזיז לך
(רועי)

*אם הצטלמת אלף תמונות ובכל אחת עשית שריר
(רועי)

*אם התחלת כמו כולם לשמוע הארדסטייל מטורף ועברת לשמוע פרוגרסיב

*יש לך לפחות 3 טראקים של גיל על המחשב

*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה


Posted by Narcotic Mind on Jan-15-2004 19:58:

quote:
Originally posted by Scorchio
*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה


או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת

אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות


Posted by DjChook on Jan-15-2004 20:24:

quote:
Originally posted by Narcotic Mind
או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת

אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות



חחחחחח רון לא ידעתי שיש לך חוש הומור כזה מפותח הרגת אותי עכשיו

ובאמת כל הזין לך, תהיה חזק


Posted by deluxe on Jan-16-2004 02:51:

קולה זין, שתו פפסי


Posted by NyKoN on Jan-16-2004 11:06:

חחח ט'רד גדול
עכשיו ראיתי

רציתי להוסיף שאתה לא איזראלי טראנס אדיקט אמיתי עד שלא רבת עם רועי על מי יותר הומו

4-10 לא קיימתי

וכל השאר כן


EDIT*
בעצם כן רבתי עם גיל

אז זה 5-10...
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח


Posted by DjChook on Jan-16-2004 11:13:

quote:
Originally posted by NyKoN
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח


מה אתה קורה לי אחי ?!!?! מה אני אח שלך ?!?!



Posted by Hell_Copter on Jan-16-2004 14:23:

קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים


ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי


אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש


Posted by DjChook on Jan-16-2004 17:32:

רועי, ציפיתי ממך להרבה יותר התייחסות

קרא קרא הכלללל


Posted by nesher on Jan-16-2004 18:48:

האמת שלא עשיתי הרבה מהרשימה
אבל אני מאמין שאני טראנסאדיקט אמיתי
איזראלי כמובן

למרות שלא הייתי פה שנים
כל פעם שאני חוזר אני נכנס לעדכונים רק שתדעו
אבל קשה להיות בפנים שאתה בצבא
אלה אם כן אתה ג'ובניק
:\

*Edit*
אה וכן
CaN Rulez
:P


Posted by Flotser on Jan-16-2004 19:03:

מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:

100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד )


Posted by nesher on Jan-16-2004 19:07:

quote:
Originally posted by Flotser
מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:

100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד )


לא הבנתי מה אתה בא להגיד בזה ?
כן אורן תותח העל עיצב לי חתימה כמו ל80% מהפורום
אבל מה אתה בא להגיד פה ?

*Edit*
עכשיו הבנתי
חחחח
לא הבנתי בגלל ה100
אוקיי
אז הנה משהו שכן עשיתי


Posted by §chop¥ on Jan-16-2004 19:11:

quote:
Originally posted by deluxe

ועוד אחד אחרון
שאתה כל יום חולם להיות באירוע של
ID&T
אבל כואב לך בלב לדעת שרק א-נ-י עשיתי את זה!!!!!!
בויאה!!!!





הצחקת אותי גבר......
סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב
ID&T production
ואני מדבר על ה
SENSATION the WORLD's leading dance event


Posted by nesher on Jan-16-2004 19:14:

quote:
Originally posted by §chop¥


הצחקת אותי גבר......
סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב
ID&T production
ואני מדבר על ה
SENSATION the WORLD's leading dance event


הבא שיתלהב מזה שהוא היה בחו"ל\מסיבות על איידיאנטי סטייל
מובטח לו שהוא לא הולך לשם יותר
במקרה הטוב הוא יוכל להסתכל עליהם במחשב
אולי גם לשמוע אם אני יהיה רחום


Posted by on Jan-16-2004 20:25:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים


ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי


אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש



חחחחחחחחחחחחח
"מה איתך???"
חחחחחח
מזכיר משהו?

ד"א
היא שווה רצח!!!


Posted by Hell_Copter on Jan-16-2004 21:09:

quote:
Originally posted by DjChook
רועי, ציפיתי ממך להרבה יותר התייחסות

קרא קרא הכלללל


קראתי הכל...
יש כמה דברים שמספיק התגובה שלכם אם אתה רוצה להסתכל על זה מלמעלה


Posted by YoraY on Jan-18-2004 16:17:

איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי?

בודק אם
Bitches...Bad Bitches...BAd BAD Bitches
..התעדכן להיום:>


Posted by DjChook on Jan-18-2004 21:37:

פשש ילד ילד וכבר מבין עניין


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.