TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי? #2
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
מריץ פוסטים בדרך לאלף, הא רון ?
חחחחחחחחח לא זה נתקע כזה ולא עלה לי
אבל אם כבר אמרת
אז על הזין שלי
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
ועכשיו בטוח יזכרו
חחחחח אל דאג יהיה טוב
חן למה ההודעה שלי לא היתה איכותית לא הבנתי עד עכשיו...
| quote: |
| Originally posted by KosmiK-G8 אתה אחראי לעובדה שמוש כבר לא בפורום |

רון עשה את המנת פוסטים השבועית
הוא לא יחזור עד שיהיה ירח מלא
(טוב עזבו אני מושפע מהסרט)
| quote: |
| Originally posted by DjChook שלי היה יותר טוב ובגדול סתם חלק ממה שרשמת לא היה כזה להיט ![]() אבל אל תעלב חחח |
להתראות אחי 
אתה יודע שהכל מאהבה
דבר ראשון אני לא הומו
דבר שני ברק אהבתי מאוד 
ובאמת אני טראנסאדיקט כי עשיתי\אני יודע מה כל דבר אומר
ועכשיו לכמה משלי:
*אם עמוד הבית שלך הוא
www.tranceaddict.com/forums
*אם יצא לך לפחות פעם אחת להגיד ששתית 70 בירות ולא הזיז לך
(רועי)
*אם הצטלמת אלף תמונות ובכל אחת עשית שריר
(רועי)
*אם התחלת כמו כולם לשמוע הארדסטייל מטורף ועברת לשמוע פרוגרסיב
*יש לך לפחות 3 טראקים של גיל על המחשב
*פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה

| quote: |
| Originally posted by Scorchio *פריצה לגן ילדים בשעות הקטנות של הלילה נחשבת למפגש חברתי מהנה |
| quote: |
| Originally posted by Narcotic Mind או לחילופין לפלוש לבית לא מוכר ולשאול את בעלת הבית אם יש לה בת אנשים, אני סוגר שבת, אז כל הזין ולהתראות |
קולה זין, שתו פפסי

חחח ט'רד גדול
עכשיו ראיתי
רציתי להוסיף שאתה לא איזראלי טראנס אדיקט אמיתי עד שלא רבת עם רועי על מי יותר הומו

4-10 לא קיימתי
וכל השאר כן

EDIT*
בעצם כן רבתי עם גיל

אז זה 5-10...
מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח
| quote: |
| Originally posted by NyKoN מסתבר שלאנשים מב"ש יש פיוז קצר נורא חחח |
קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת...
לא היה ולא נברא
הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת
ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים
ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי
אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש 
רועי, ציפיתי ממך להרבה יותר התייחסות
קרא קרא הכלללל
האמת שלא עשיתי הרבה מהרשימה
אבל אני מאמין שאני טראנסאדיקט אמיתי
איזראלי כמובן

למרות שלא הייתי פה שנים
כל פעם שאני חוזר אני נכנס לעדכונים רק שתדעו
אבל קשה להיות בפנים שאתה בצבא
אלה אם כן אתה ג'ובניק
:\
*Edit*
אה וכן
CaN Rulez
:P
מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם:
100)
אורן
Rising
עיצב לך חתימה
(ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד
)
| quote: |
| Originally posted by Flotser מצטער אם מישהו כבר אמר, אבל גם: 100) אורן Rising עיצב לך חתימה (ולא הסכים להכניס בפנים את מאיר שטרית, אז הייית צריך להוסיף תמונה שלו בצד ) |
| quote: |
| Originally posted by deluxe ועוד אחד אחרון שאתה כל יום חולם להיות באירוע של ID&T אבל כואב לך בלב לדעת שרק א-נ-י עשיתי את זה!!!!!! בויאה!!!! |
| quote: |
Originally posted by §chop¥ הצחקת אותי גבר...... סתכל בחתימה שלי ותבין שאני היזרעל אדיקט הראשון ב ID&T production ואני מדבר על ה SENSATION the WORLD's leading dance event |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter קודם כל בקשר לזה שגיל אמר שזיינתי לו את השכל בשבת... לא היה ולא נברא הבנאדם הפצוץ הזה בא אליי ומתחיל לזיין לי את השכל שיש לו מישהי במיטה שהוא לא יודע מי זאת ואז מתחיל לספר לי שהוא מבין שזאת הסלקטורית מאיזה מועדון שהוא היה... אנערף עם בוטנים ועם כל הכבוד... אני לא יכול לקיים את 12... פאק שלי אהה וצח... למקרה ששכחת אני לא אוהב בירות ממש |
| quote: |
| Originally posted by DjChook רועי, ציפיתי ממך להרבה יותר התייחסות קרא קרא הכלללל |
איך אתה יודע שאתה איזראלי-טראנס-אדיקט אמיתי?
בודק אם
Bitches...Bad Bitches...BAd BAD Bitches
..התעדכן להיום:>
פשש ילד ילד וכבר מבין עניין
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.