TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Party! : Xtralarge 7-02-2004
Pages (3): « 1 2 [3]
we missen wel het eerste half uurtje
, ik en bas zijn er hopelijk rond 22.30
jow
Zo, de trein rijdt net weg en ik ben over een uurtje thuis, denk ik. Nu maar ff internetten onderweg en verslagje maken voor diegenen die het gemist hebben
Het was echt superdesuper!!

Ik had een avondje zweeftrance verwacht, maar we hebben bijna heel de avond hardtrance en techtrance gehoord, top top top!
Rond 22.30 kwamen Theseus en ik aan met de taxi voor de Kingdom, waar we meteen naar binnen konden lopen
Toen we na de fouillering (superstrikt dit keer, er werd �cht overal goed gevoeld en geknepen
) Bij het binnenkomen, hoorden we al een bekende plaat, "dat nummer dat op ISOS3 v��r Andain staat (kon niet op de naam komen
)" Wat een heerlijk nummertje was dat! Bij het binnenkomen van de zaal zagen we meteen onze Donna, die we uitgebreid hebben begroet
Het was al redelijk gevuld zagen we, blijkbaar waren we niet de enige RV-groupies
RV had echt een topsetje in elkaar gezet!
Heerlijke tracks, veel stevig werk , wat ik me nog kan herinneren was Superchumbo vs Members of Mayday - 10 Revolutions (of zoiets), Firewall - Sincere
, wat gaaf dat je die wilde draaien, top!) en de rest weet ik niet eens al meer
Wat ook leuk was, was om te zien hoe hij het publiek bespeelde
Daarna nam Mike S anders het over, hij begon wat clubby en groovy te draaien, wat imho slecht aansloot op de spetterende RV-set
Toen zijn we (ik, bas, ruben, anja) maar ff thee gaan pakken en in de chill gaan zitten
Na de thee waren we weer teruggegaan naar Mike S. Hij had een rare set, hij begon dus eerst heel clubby en groovy en op het einde draaide hij gewoon dikke hardstyle! Ook mixte hij (volgens bas, want ikzelf hoor het amper/niet) echt belabberd! Wel pluspuntje: Derb - Derb 
Daarna nam Spider het over, die Theseus had verteld dat ie diep ging draaien... Enfin, heb niet echt op de set en de platen zelf gelet, weet wel dat ik me reuze vermaakt op zijn set, die ook lekker stevig was! Ook leuk was het om Robin (ArisE) te ontmoeten
Aardige gozer, hij heeft ook ondervonden hoe moeilijk het is om met mij te praten terwijl ik doof ben
Hierna was Dazzle aan de beurt: ik kende hem alleen van zijn Soundbox cd's (heb er twee thuisliggen) en een enkele set op Basisbeats als een progressive trance dj, maar ik had van Ruub begrepen dat hij nu techtrance draaide
Anyways, hij begon heerlijk! Wat een energie, wat een supertracks kwam er telkens op de decks!
Kan me nog een Marco V productie herinneren die voorbijkwam. Toen was het de beurt aan de laatste van de avond, Katana! Supervervolg van de set van Dazzle, met als hoogtepunt Fancy Fair! Hierna gingen wij weg, want we waren doodop
Om een uurtje of 4.45 waren we bij Bas thuis waar we na anderhalf uurtje babbelen en gamecube spelen ik de trein ging pakken en over 5 min thuis ben!
+punten
*Derb - Derb
*RV & Donna zijn lief
*mooie vrouwen
*heerljke banken
*hardtrance/techtrance rules!
-punten
Hardstyle dat werd gedraaid
En nu ben ik thuis en ga ik slapen
totale tijd dat ik heb zitten tikken, dik een uur
:
volgende keer ben ik er weet bij!!
Re: jow
| quote: |
| Originally posted by Optimus En nu ben ik thuis en ga ik slapen totale tijd dat ik heb zitten tikken, dik een uur : |
. Traag ofnie
. En ik lees tot mijn tevredenheid dat je de titel 'doofste kwartel van TA' van me overgenomen hebt
waarvoor dank. Mooi verslag ook, en toch zeer spijtig weer dat ik er niet bij was.... magoed, my time will come
.
mja, kon niet zo snel tikken op het kleine schermpje
en een voorbeeld van mijn doofheid:
*Hoort As the Rush Comes*
Donna schreeuwend tegen mij:"Ja, ik moet hiervan huilen, hoor"
Ik:"huh?"
Donna weer:"Ik zei, dat ik van Hooydonk kende, hoor!"
Ik:"H�???"
Donna:"IK ZEI, DAT IK DIT NUMMERTJE WEL WILDE HOREN!"
Ik:"Owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww."
En gewoon NOG niet goed heh!!!!
Ik zei,dat ik dat nummer wel weer kon horen!!!
Was t fancy fair btw?:P
En heel erg lief van je dat je ons lief noemt hoor,maar als je nog een KLEIN beetje serieus genomen wilt worden op dit forum moet je dat soort dingen tuulijk niet posten hiero 
Heb serieus waar een TOPfeestje gehad,niet verwacht na de laatste keer,hing een andere sfeer toen dan nu,dis echt lekker om aan terug te denken 
| Originally posted by Donna En heel erg lief van je dat je ons lief noemt hoor,maar als je nog een KLEIN beetje serieus genomen wilt worden op dit forum moet je |
hehehe,had het verkeerd getikt
Maar had het wel verstaan hoor
Ennuh, serieus word ik toch niet meer genomen, dus dat maakt niks meer uit
Ow ja, ik hoorde ook nog Nalin & kane - Open your Eyes (die draaide RV als een van de laatste, geloof ik) en Freefall - Skydive, wow, vooral de laatste was zooo mooi, ik kon bijna huilen
Gaaf dat het cool was 
Stuurde je nog een SMS chinees! En ik weet het ook, je bent echt doof ja
Heel irritant. Maar luister eens naar wijze SnuggLe en Franzelare, KOOP GEWOON OORDOPPEN!!! Anders ben je binnenkort ECHT doof. Heel cool hoor...!! NOT!
Maar vet dat de set van Ruben cool was!
Is er al meer bekend wanneer je in de XL mag draaien????
Too bad dat ik er niet bij kon zijn, maar het familieweekend was ook wel 'aardig' 
Yeah die mike dude draaide skydive,hij begon dik klote maaaaar draaide later wel bij,t viel me reuze mee 2 be honest
Ennuh,sjinees is ondanks zn communicatie-stoornis ook heel lief hoor
Watjes zijn stoer Frans!!:P
Jij bent een niet opkomendagende truttttt das veel erger

idd, ik ben erg, en ik ben er nog trots op ook 
Re: jow
| Originally posted by Opti Bij het binnenkomen, hoorden we al een bekende plaat, "dat nummer dat op ISOS3 v??r Andain staat (kon niet op de naam komen )" Wat een heerlijk nummertje was dat! |
Die plaat staat momenteel dus te koop op partyflock van zo'n gast die iets van 650
platen te koop aanbiedt (waaronder VEEL classics). En ja, ik heb er al een stelletje overgenomen
.
ik had nog een tracklist beloofd aan tin,maarrrrrrrr ik heb eigenlijk geen flauw idee meer wat allemaal..
euhhh
Insignia - Revelation
Firewall - Sincere
Lily Hayden - Anything (gabriel and dresden e string mix)
Starecase - Faith
Nalin & Kane - Open Your eyes
E Craig - The Beat Goes on (mike robbins remix)
Morpheus - Siqns
en naja nog wat meer zooi:P
wanneer mag je weer?
ja, wil ik ook weten
| Originally posted by Optimus ja, wil ik ook weten |
| Originally posted by franzelare jij moet je bek houden, kut sjinees! |
| Originally posted by Dj Lex na 3 maanden van dit soort replys vraag ik me af of je ook gewone replys kunt geven |
Willem slaapt nog 
| Originally posted by Donna Willem slaapt nog |
Hey, maak 'm eens wakker!