TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zat eraan te komen bij ID&T..
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus bleh je hebt zeikerds en leuke TAers jammer dat de groep die negatieve energie uitstraalt zo de overhand heeft |
ik zeik niet op TA!
ik poep erop
mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik zeik niet op TA! ik poep erop mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he |
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus ik zeik niet op TA! ik poep erop mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he |
Ik poep op jou!
mooi dan ram ik een stalen buis in je anus stinkreet 
ach man. Ik ben gewoon een zeikerd 
ennu Lucas, mopje, je hebt compleet gelijk. ik pak morgen het vliegtuig 
als je de ID&T-site zo bekijkt dan mag ik concluderen dat 4N een nieuwe dochteronderneming is, net zoiets als Q-dance en dat hun eerste feessie op 30 april in de HMH is..... de grote vraag is nu: zullen wij ooit nog een Qontact meemaken?
(ik vrees zelf van niet
)(voordeel hierbij: je hoeft niet meer te kiezen tussen qontact en mayday
)
nu zit ik toch te wachten op de apres ski sensation! 
| quote: |
| Originally posted by DJ Gerrit nu zit ik toch te wachten op de apres ski sensation! |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe He, onze Gerritje is er weer! ![]() Btw, in je signature zit een dikke spelVout |
DJ Gerrit en Snuggle die semi-aardig tegen elkaar doen? Ow sweet dreams...
| quote: |
| Originally posted by JunKX DJ Gerrit en Snuggle die semi-aardig tegen elkaar doen? Ow sweet dreams... |
request for ip-ban sent!
Blijf eens even on-topic mensen, we zitten niet op de kleuterschool.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.