TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het zat eraan te komen bij ID&T..
Pages (3): « 1 2 [3]


Posted by SnuggLe on Jan-20-2004 19:08:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
bleh


je hebt zeikerds en leuke TAers

jammer dat de groep die negatieve energie uitstraalt zo de overhand heeft


Je hebt een Josta die alleen maar zeurt/kritiek geeft op TA..
...en je hebt een Josta die niet zit te zeiken en gezellig mee gaat feesten.

Bitch, hou je mond, kom terug en ga mee naar Mayday


Posted by Miss Proximus on Jan-22-2004 00:34:

ik zeik niet op TA!

ik poep erop


mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he


Posted by TimeportE on Jan-22-2004 00:41:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik zeik niet op TA!

ik poep erop


mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he

meid kom gewoon terug, das veel gezelliger dan bv kerstmis op een strand vieren


Posted by SnuggLe on Jan-22-2004 06:39:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik zeik niet op TA!

ik poep erop


mee naar Mayday? hmm. Ik kom alleen terug voor de LP. En daarna ben ik weer weg. Leuk he


Bitch Ik poep op jou!


Posted by Miss Proximus on Jan-23-2004 20:10:

mooi dan ram ik een stalen buis in je anus stinkreet

ach man. Ik ben gewoon een zeikerd

ennu Lucas, mopje, je hebt compleet gelijk. ik pak morgen het vliegtuig


Posted by kolkiewolkie on Jan-29-2004 23:27:

als je de ID&T-site zo bekijkt dan mag ik concluderen dat 4N een nieuwe dochteronderneming is, net zoiets als Q-dance en dat hun eerste feessie op 30 april in de HMH is..... de grote vraag is nu: zullen wij ooit nog een Qontact meemaken?

(ik vrees zelf van niet )(voordeel hierbij: je hoeft niet meer te kiezen tussen qontact en mayday )


Posted by DJ Gerrit on Jan-30-2004 09:03:

nu zit ik toch te wachten op de apres ski sensation!


Posted by SnuggLe on Jan-30-2004 09:32:

quote:
Originally posted by DJ Gerrit
nu zit ik toch te wachten op de apres ski sensation!


He, onze Gerritje is er weer!
Btw, in je signature zit een dikke spelVout


Posted by DJ Gerrit on Jan-30-2004 14:19:

quote:
Originally posted by SnuggLe
He, onze Gerritje is er weer!
Btw, in je signature zit een dikke spelVout


dat was een grapje


Posted by JunKX on Jan-31-2004 12:17:

DJ Gerrit en Snuggle die semi-aardig tegen elkaar doen? Ow sweet dreams...


Posted by SnuggLe on Jan-31-2004 14:45:

quote:
Originally posted by JunKX
DJ Gerrit en Snuggle die semi-aardig tegen elkaar doen? Ow sweet dreams...


Joh, ik ben/was niet diegene die moeilijk deed/doet...remember?
Maar laten we er niet weer een probleem van maken. Hij is terug, good for him, zolang hij geen domme dingen gaat doen...


Posted by AlFerox on Jan-31-2004 14:53:

request for ip-ban sent!


Posted by New Wave on Jan-31-2004 16:03:

Blijf eens even on-topic mensen, we zitten niet op de kleuterschool.


Pages (3): « 1 2 [3]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.