TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vet!!! Sander & deep dish @ paard den haag
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ik ben er ook zeker bij. Heb nog geen kaarten, maar ik reken op cameratoestemming voor Partyscene/Partyflock. Daar krijg ik zsm uitsluitsel over. Harmen, heb jij al een kaartje? |
| Originally posted by magrec Wat denk je |

Oke, ik heb mijn 'kaartjes' nu ook 
Harmen, seems like we have to sell yours then.....
Ging R'dam nou nog?? Heren??
Ik zeker niet iig. Heb de maandag erna een tentamen.
Kaartje is binnen!!
| Originally posted by Bouma-Bros terwijl Sander Kleinenberg in de kleine zaal een programma presenteert dat afwijkt van zijn normale sets. Verrassing. |
Nog een kleine week 
wie komen er nu allemaal??
Magrec
Snuggle
Sido (boumabros)
en......???
| Originally posted by Martine Kaartje is binnen!! |

| Originally posted by Martine Kaartje is binnen!! |
welkom
Magrec
Snuggle
Sido (boumabros)
Martine
Kakao
DjDavid
Choochoo
readman
OPwarmertje:

Foto's van de WMC 
| Originally posted by SnuggLe OPwarmertje: ![]() Foto's van de WMC |
die met dat baardje die gooit er meestal wel het gas op
hmmm klote dat dd en sk in aparte zalen draaien, nu zullen we moeten kiezen af en toe

staat sander de hele avond in zijn eentje in area 2 te draaien?
| Originally posted by NVS staat sander de hele avond in zijn eentje in area 2 te draaien? |
| Originally posted by magrec Sharam is mijn favo van die 2 die met dat baardje die gooit er meestal wel het gas op |
Vindt het altijd wel mooi om te zien wat voor een gezicht er achter dj's schuil gaat. Soms als je een dj nog nooit hebt gezien kan je je d'r flink over verbazen.
| Originally posted by SnuggLe Ze zien er eerlijk gezegd wel uit alsof ze betrokken zouden kunnen zijn bij de aanslag in Madrid, so to speak. Niet negatief bedoeld hoor Vindt het altijd wel mooi om te zien wat voor een gezicht er achter dj's schuil gaat. Soms als je een dj nog nooit hebt gezien kan je je d'r flink over verbazen.En het zal wel druk worden in het kleine zaaltje.....Pffffffffff! |
| Originally posted by Kakao Magrec Snuggle Sido (boumabros) Martine Kakao DjDavid Choochoo readman |
Als de 'onbekende ta's' ook een keer willen meeten & een biertje drinken lijkt me dat eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig 
| Originally posted by SnuggLe Als de 'onbekende ta's' ook een keer willen meeten & een biertje drinken lijkt me dat eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenig |
Eh Frans,
Het schijnt uitverkocht te zijn.
Dus........
Mocht je nog geen kaart hebben en toch willen komen, contact me dan heeeeeeeeeeel snel. Er zijn echt al 3-4 mensen die die kaart van me willen hebben.
Dus........
Greetz,
SnuggLe
| Originally posted by SnuggLe Ze zien er eerlijk gezegd wel uit alsof ze betrokken zouden kunnen zijn bij de aanslag in Madrid, so to speak. Niet negatief bedoeld hoor Vindt het altijd wel mooi om te zien wat voor een gezicht er achter dj's schuil gaat. Soms als je een dj nog nooit hebt gezien kan je je d'r flink over verbazen.En het zal wel druk worden in het kleine zaaltje.....Pffffffffff! |
die foto van wmc is wel wijs by the way
| Originally posted by SnuggLe Eh Frans, Het schijnt uitverkocht te zijn. Dus........ Mocht je nog geen kaart hebben en toch willen komen, contact me dan heeeeeeeeeeel snel. Er zijn echt al 3-4 mensen die die kaart van me willen hebben. Dus........ Greetz, SnuggLe |
ter info ergens anders vandaan geplukt:
voor de mensen die ook bij Sasha waren...
er waren toen 1750 man binnen, nu worden dat er 1600.
ter vergelijking dus...
Wedstrijdje wie als eerste het brandalarm aankrijgt? 
(flauwe grap, las um op een ander forum
)
| Originally posted by SnuggLe Wedstrijdje wie als eerste het brandalarm aankrijgt? ![]() (flauwe grap, las um op een ander forum ) |