TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »
Goeiedag zeg, 27 deelnemers
! Uitgaande dat de gemiddelde mix een uur duurt is dat al 27 uur of musical entertainment.... ik heb wel tijd maar zoveel
...
| quote: |
| Originally posted by kolkiewolkie Goeiedag zeg, 27 deelnemers ! Uitgaande dat de gemiddelde mix een uur duurt is dat al 27 uur of musical entertainment.... ik heb wel tijd maar zoveel ... |
daar in de buurt is ook hier in de buurt ffs! 
| quote: |
| Originally posted by Switch hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is ![]() Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen |
Dat wordt een goeie contest!
Ik ga na anderhalf jaar weer meedoen!
Count me in!
Ben echt reteveel verder nu maar ik heb ook nog altijd zo ontzettend veel te leren 
Trouwens leuk dat er dus ook iemand wil jureren met een boekingskantoor

| quote: |
| Originally posted by Switch Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen |
ik mix ook vinyl/cd 
| quote: |
| Originally posted by basd Vinyl. Ben ik trouwens de enige die een technoset gaat inleveren? |
| quote: |
| Originally posted by basvh hier ook een techno setje hoor en ik draai met vinyl en cd |
Geef ons dan maar een paar extra sets, wij doen de hele dag toch niet anders dan MUZIEK!! Kunnen lekker luisteren tijdens het werk!! Ook alle eigen produties zijn welkom trouwens!!!
Vinyl hier
Ben overigens sowieso wel benieuwd naar die mixen.. wil wel weer eens een keer wat van sommigen horen..
Nou maar hopen dat er wat verrassende dingen bijzitten, en niet zoals in het Amateur DJs forum, het lijkt wel alsof ze daar twintig tracks hebben die iedereen MOET gebruiken, echt alles lijkt op elkaar daar 
Ik doe vinyl en zo nu en dan eens een cdrtje 
Count us in onder de naam "TranceCourt".
Vinyl!
Ik wil wel wat progressive setjes jureren dacht dat ik daar wel beetje verstand van heb 
Es kijken wie er de skills ala zabiela hebben hier 
Jongens, dit wordt niets zo. Wordt wel ERG groot... dat is totaal niet te jureren, behalve misschien voor GTrecords, maar hij/zij luistert/luisteren ernaar met een maybe iets andere reden. Verder denk ik dat niemand alle mixen kan luisteren, dat is gewoonweg te veel. Ik zelf doe het in ieder geval dan niet. Of kort de mix in naar 50 minuten ofzo... I dont know.
Dit wordt um gewoon niet.
Vinyl only hier.
Nog een puntje van evt moeilijkheid, wie heeft er space om 27 sets te hosten zodat de juryleden ze kunnen downloaden? Of moet iedereen zelf voor space zorgen en de link naar de jury PMen? Ik weet iig niet waar ik zo 100MB webspace vandaan haal, misschien dat iemand daar idee�n over heeft?
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Vinyl only hier. Nog een puntje van evt moeilijkheid, wie heeft er space om 27 sets te hosten zodat de juryleden ze kunnen downloaden? Of moet iedereen zelf voor space zorgen en de link naar de jury PMen? Ik weet iig niet waar ik zo 100MB webspace vandaan haal, misschien dat iemand daar idee�n over heeft? |
Inderdaad, qua Internet en dergelijke gezien betreft moet ik het vanaf volgende maand met een zielig kabellijntje doen, dus hosten zal niet meer gaan (want daar wil je denk ik echt niet vanaf downloaden). Heel misschien kan ik wel wat met iemand regelen, maar ik kan niks beloven.
Wat betreft het grote aantal mixes, moet er denk ik gewoon een manier gevonden worden om de mixen op te splitsen, aangezien ik me prima kan voorstellen dat niet iedereen zomaar zin heeft al die pokketrens aan te horen 
Vinyl ook hierzo..
Dit wordt idd teveel voor de juryleden. Misschien is dit wel een idee dan:
Degene die zich opgeven als jury zijn hoofd van de jury. Een aantal van de deelnemers worden ook als jurylid aangesteld in de voorrondes. Misschien moeten die dan maar een andere stijl jureren dan ze zelf draaien, neem aan dat de mensen wel eerlijk jureren. Als de voorrondes geweest zijn wordt er verder alleen maar beoordeeld door de hoofdjuryleden.
Misschien een idee, want anders kunnen de juryleden het echt niet aan.
nah we splitsen gewoon de stijlen 
paar juryleden nemen progressive/trance
anderen nemen techno/hardere stijlen
zo goed?
btw ik zal es vragen, kan misschien nog wel webruimte vinden ergens...
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Jongens, dit wordt niets zo. Wordt wel ERG groot... dat is totaal niet te jureren, behalve misschien voor GTrecords, maar hij/zij luistert/luisteren ernaar met een maybe iets andere reden. Verder denk ik dat niemand alle mixen kan luisteren, dat is gewoonweg te veel. Ik zelf doe het in ieder geval dan niet. Of kort de mix in naar 50 minuten ofzo... I dont know. Dit wordt um gewoon niet. |
| quote: |
| Originally posted by Switch nah we splitsen gewoon de stijlen ![]() paar juryleden nemen progressive/trance anderen nemen techno/hardere stijlen zo goed? btw ik zal es vragen, kan misschien nog wel webruimte vinden ergens... |
Wow wat veel deelnemers, ik weet niet of ik tijd heb om dat allemaal te gaan luisteren. En mocht het op genre gaan dan wil ik prog/trance wel jureren.
Joo, ik draai alleem met vinyl.
Misschien is het beter om 2 verschillende contests te doen, MP3 en Vinyl. Of je moet de jury wat meer tijd geven 
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.