TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De nieuwe TA MIX contest!!! (all sources) ***INSCHRIJVING GESLOTEN***
Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »


Posted by kolkiewolkie on Jan-21-2004 23:19:

Goeiedag zeg, 27 deelnemers ! Uitgaande dat de gemiddelde mix een uur duurt is dat al 27 uur of musical entertainment.... ik heb wel tijd maar zoveel ...


Posted by tijs08 on Jan-21-2004 23:27:

quote:
Originally posted by kolkiewolkie
Goeiedag zeg, 27 deelnemers ! Uitgaande dat de gemiddelde mix een uur duurt is dat al 27 uur of musical entertainment.... ik heb wel tijd maar zoveel ...


ach joh is er ook eens wat te doen daar bij jou in de buurt


Posted by Switch on Jan-21-2004 23:30:

daar in de buurt is ook hier in de buurt ffs!


Posted by blighty on Jan-21-2004 23:40:

quote:
Originally posted by Switch
hmm mja kunnen we beter opsplitsen aangezien we nu al op 26 dj's staan en de inschrijving net 1 dag onderweg is

Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen


vinyl / cdr


Posted by Little Theseus on Jan-22-2004 00:22:

Dat wordt een goeie contest!

Ik ga na anderhalf jaar weer meedoen!
Count me in!
Ben echt reteveel verder nu maar ik heb ook nog altijd zo ontzettend veel te leren
Trouwens leuk dat er dus ook iemand wil jureren met een boekingskantoor


Posted by basd on Jan-22-2004 07:29:

quote:
Originally posted by Switch
Wie mixt vinyl/cd en wie mp3? geef dat effe door zodat ik de lijst kan aanpassen


Vinyl.

Ben ik trouwens de enige die een technoset gaat inleveren?

(kan me herinneren van een vorige keer dat Wilkman dat ook doet ofniet?)

Als ik jou was Bram, zou ik techno gaan jureren, lekker rustig


Posted by dj_spare on Jan-22-2004 08:10:

ik mix ook vinyl/cd


Posted by basvh on Jan-22-2004 08:21:

quote:
Originally posted by basd
Vinyl.

Ben ik trouwens de enige die een technoset gaat inleveren?



hier ook een techno setje hoor en ik draai met vinyl en cd


Posted by basd on Jan-22-2004 08:26:

quote:
Originally posted by basvh
hier ook een techno setje hoor en ik draai met vinyl en cd

O ja, dat had je al gezegd, excusez-moi


Posted by gtrecords on Jan-22-2004 08:40:

Geef ons dan maar een paar extra sets, wij doen de hele dag toch niet anders dan MUZIEK!! Kunnen lekker luisteren tijdens het werk!! Ook alle eigen produties zijn welkom trouwens!!!


Posted by Magic83 on Jan-22-2004 09:13:

Vinyl hier


Posted by basd on Jan-22-2004 10:12:

Ben overigens sowieso wel benieuwd naar die mixen.. wil wel weer eens een keer wat van sommigen horen..

Nou maar hopen dat er wat verrassende dingen bijzitten, en niet zoals in het Amateur DJs forum, het lijkt wel alsof ze daar twintig tracks hebben die iedereen MOET gebruiken, echt alles lijkt op elkaar daar


Posted by Ferry 0 on Jan-22-2004 10:13:

Ik doe vinyl en zo nu en dan eens een cdrtje


Posted by DjMorpheus on Jan-22-2004 10:18:

Count us in onder de naam "TranceCourt".
Vinyl!


Posted by magrec on Jan-22-2004 11:09:

Ik wil wel wat progressive setjes jureren dacht dat ik daar wel beetje verstand van heb

Es kijken wie er de skills ala zabiela hebben hier


Posted by SnuggLe on Jan-22-2004 11:17:

Jongens, dit wordt niets zo. Wordt wel ERG groot... dat is totaal niet te jureren, behalve misschien voor GTrecords, maar hij/zij luistert/luisteren ernaar met een maybe iets andere reden. Verder denk ik dat niemand alle mixen kan luisteren, dat is gewoonweg te veel. Ik zelf doe het in ieder geval dan niet. Of kort de mix in naar 50 minuten ofzo... I dont know.
Dit wordt um gewoon niet.


Posted by Ding Chavez on Jan-22-2004 11:21:

Vinyl only hier.

Nog een puntje van evt moeilijkheid, wie heeft er space om 27 sets te hosten zodat de juryleden ze kunnen downloaden? Of moet iedereen zelf voor space zorgen en de link naar de jury PMen? Ik weet iig niet waar ik zo 100MB webspace vandaan haal, misschien dat iemand daar idee�n over heeft?


Posted by SnuggLe on Jan-22-2004 11:31:

quote:
Originally posted by Ding Chavez
Vinyl only hier.

Nog een puntje van evt moeilijkheid, wie heeft er space om 27 sets te hosten zodat de juryleden ze kunnen downloaden? Of moet iedereen zelf voor space zorgen en de link naar de jury PMen? Ik weet iig niet waar ik zo 100MB webspace vandaan haal, misschien dat iemand daar idee�n over heeft?


Bij gebrek aan BasD of mezelf op utwente is dat wel een goed punt ja. Wil er een andere utwentenaar opstaan?


Posted by basd on Jan-22-2004 11:46:

Inderdaad, qua Internet en dergelijke gezien betreft moet ik het vanaf volgende maand met een zielig kabellijntje doen, dus hosten zal niet meer gaan (want daar wil je denk ik echt niet vanaf downloaden). Heel misschien kan ik wel wat met iemand regelen, maar ik kan niks beloven.

Wat betreft het grote aantal mixes, moet er denk ik gewoon een manier gevonden worden om de mixen op te splitsen, aangezien ik me prima kan voorstellen dat niet iedereen zomaar zin heeft al die pokketrens aan te horen


Posted by TranceFool on Jan-22-2004 11:59:

Vinyl ook hierzo..


Dit wordt idd teveel voor de juryleden. Misschien is dit wel een idee dan:
Degene die zich opgeven als jury zijn hoofd van de jury. Een aantal van de deelnemers worden ook als jurylid aangesteld in de voorrondes. Misschien moeten die dan maar een andere stijl jureren dan ze zelf draaien, neem aan dat de mensen wel eerlijk jureren. Als de voorrondes geweest zijn wordt er verder alleen maar beoordeeld door de hoofdjuryleden.

Misschien een idee, want anders kunnen de juryleden het echt niet aan.


Posted by Switch on Jan-22-2004 14:06:

nah we splitsen gewoon de stijlen

paar juryleden nemen progressive/trance
anderen nemen techno/hardere stijlen

zo goed?

btw ik zal es vragen, kan misschien nog wel webruimte vinden ergens...


Posted by Muppet on Jan-22-2004 15:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Jongens, dit wordt niets zo. Wordt wel ERG groot... dat is totaal niet te jureren, behalve misschien voor GTrecords, maar hij/zij luistert/luisteren ernaar met een maybe iets andere reden. Verder denk ik dat niemand alle mixen kan luisteren, dat is gewoonweg te veel. Ik zelf doe het in ieder geval dan niet. Of kort de mix in naar 50 minuten ofzo... I dont know.
Dit wordt um gewoon niet.


Ik ben het hier mee eens, maak de mix ongeveer 50 minuten, anders is het echt geen beginnen aan!

Over de splitsing, denk dat progressive/trance en hardstyle/techno een goed idee. Alleen waar ligt de grens dan, telt hardtrance nog voor de trance groep of bij de techno/hardstyle. Denk b.v aan nummers als passive resistance, are you a freak en dat soort nummers. Waar komen dat soort sets?


Posted by Spinnin Jack on Jan-22-2004 15:24:

quote:
Originally posted by Switch
nah we splitsen gewoon de stijlen

paar juryleden nemen progressive/trance
anderen nemen techno/hardere stijlen

zo goed?

btw ik zal es vragen, kan misschien nog wel webruimte vinden ergens...


Groove dan


Posted by Asperge on Jan-22-2004 16:17:

Wow wat veel deelnemers, ik weet niet of ik tijd heb om dat allemaal te gaan luisteren. En mocht het op genre gaan dan wil ik prog/trance wel jureren.


Posted by MennoB on Jan-22-2004 16:42:

Joo, ik draai alleem met vinyl.

Misschien is het beter om 2 verschillende contests te doen, MP3 en Vinyl. Of je moet de jury wat meer tijd geven


Pages (24): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.