TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ID&T lanceert nieuw event: Pleasure Dome
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »

Posted by MaGiK54 on Jan-26-2004 16:54:

quote:
Originally posted by eieregooie
Haha, ken je DJ Hell niet? Is toch vrij bekende DJ dacht ikzo...

Naam op zich kwam me bekend voor, maar verders was alles ��n groot vraagteken. Maar het verklaard een hoop dat het een Duitse techno held is en dat het me verders niks zei, want ik heb me eigenlijk nooit echt bezig gehouden met Duits techno/house.

Posted by Jappio on Jan-26-2004 17:53:

quote:
Originally posted by Stephan
Dan zou het geen uniek evenement zijn ...

vond jij tic dat dan wel?

Posted by Asperge on Jan-26-2004 17:56:

quote:
Originally posted by Jappio

Ik wel, 1 dj 1 voetbal stadion vol. Vrij uniek!

Posted by kolkiewolkie on Jan-26-2004 19:58:

2 magik54: ik wist het ook nie hoor

Posted by Opti on Jan-26-2004 21:25:

DJ Hell werd toch beschouwd als een sell out?

Posted by jp on Jan-26-2004 21:33:

quote:
Originally posted by Optimus

Volgens mij niet. Net als Sven Vath doet ie lekker wat ie zelf wil en laat zich niet in hokjes plaatsen.

Die platen die hij maakt klinken oof behoorlijk experimenteel. Luister eens op z'n website: http://www.djhell.de

Posted by jp on Jan-26-2004 21:35:

quote:
Originally posted by Optimus

Volgens mij niet. Net als Sven Vath doet ie lekker wat ie zelf wil en laat zich niet in hokjes plaatsen.

Die platen die hij maakt klinken behoorlijk experimenteel. Luister eens op z'n website: http://www.djhell.de

Posted by HBtje on Jan-27-2004 08:04:

hmmmmmmm dj hell heb ik aantal cds van die zijn errug vet dus als hij komt ga ik misschien er toch wel heen en tjah die ene jongen uit Berlijn komt dus uhmmm noujah duidelijk verhaal lijkt mij :P als dit zo is ben ik erbij

Posted by Stephan on Jan-27-2004 14:57:

quote:
Originally posted by Jappio

Zeker! Het was nog nooit eerder vertoond dat ��n dj een compleet stadion uit had verkocht.
Maar daar gaat het niet over. Bij ID&T hebben ze het erover dat "Pleasure Dome" een uniek evenement. Uniek is iets wat nog niet eerder vertoond is, word het TIC 2, dan is het dus niet uniek.

Posted by HardKiller on Jan-27-2004 16:14:

quote:
Originally posted by FunkySimon
wel als tiesto dit keer gaat zingen

Duet met Dinand?

Posted by Opti on Jan-27-2004 16:23:

nee, met Sita en Jamai

Posted by SnuggLe on Jan-27-2004 16:31:

quote:
Originally posted by HardKiller
Duet met Dinand?

Dinand draait (stijf van de coke) en Tiesto zingt met iets in zijn kont.

Posted by MaGiK54 on Jan-27-2004 16:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Dinand draait (stijf van de coke) en Tiesto zingt met iets in zijn kont.

Shit down on me !

Posted by Jappio on Jan-27-2004 21:19:

quote:
Originally posted by Asperge
Ik wel, 1 dj 1 voetbal stadion vol. Vrij uniek!

quote:
Originally posted by Stephan

Zeker! Het was nog nooit eerder vertoond dat ��n dj een compleet stadion uit had verkocht.
Maar daar gaat het niet over. Bij ID&T hebben ze het erover dat "Pleasure Dome" een uniek evenement. Uniek is iets wat nog niet eerder vertoond is, word het TIC 2, dan is het dus niet uniek.

Mijn persoonlijke mening is dat het een gewone solo was, misschien iets anders verpakt en daarom "uniek" genoemd. Ik zeg niet dat dit een TIC2 wordt, het zal vast wel weer een leuk feest worden in een iets van nieuw jasje, maar uiteindelijk blijft het gewoon een gedifferentieerd product van het gangbare id&t concept; absoluut niet uniek dus

Posted by TranceFool on Feb-03-2004 18:02:

Om nog maar eens ff wat te stoken......

John Digweed zijn show op Kiss100 is voor deze datum gecancelled wegens andere verplichtingen...

ID&T ---> Progressive feestje??

Posted by HardKiller on Feb-03-2004 18:15:

Het wordt iig GEEN TiC2:

You�re repeating your solo stadium gig again this year?

�Yes, in October � because May is too early, I�m going to be on tour then, I�m in South America for a month and two months in Asia so whilst I wanted to do it in May again, it was too soon"

http://website.tiesto.com/115.php?offset=0&IDA=963

Posted by MennoB on Feb-03-2004 18:23:

Hmm, jammer. Ik had wel gehoopt op een TiC2 op mijn verjaardag

Posted by HardKiller on Feb-03-2004 18:24:

quote:
Originally posted by MennoB
Hmm, jammer. Ik had wel gehoopt op een TiC2 op mijn verjaardag

Dat zou helemaal leuk zijn hehe

Ach, ik vind het eigenlijk beter zo, want ik word in de zomer 18, en kan ik er dus legaal heen

Posted by Jappio on Feb-03-2004 20:18:

quote:
Originally posted by HardKiller
Het wordt iig GEEN TiC2:

You�re repeating your solo stadium gig again this year?

�Yes, in October � because May is too early, I�m going to be on tour then, I�m in South America for a month and two months in Asia so whilst I wanted to do it in May again, it was too soon"

http://website.tiesto.com/115.php?offset=0&IDA=963

jammer dat er zo snel alweer een TIC komt. Voor het geld hoeft tijs het niet meer te doen, daarom snap ik niet dat ie niet gewoon nog een jaar of 2 wacht en dan het feest van de eeuw geeft dat in een paar uur is uitverkocht. Zo gaan dit soort feesten echt 20 in een dozijn worden. Erg jammer, al ben ik er natuurlijk weer wel bij mocht het oktober zijn

Posted by basvh on Feb-03-2004 20:48:

heeft de gelredome wel genoeg nacht verguningen. Qlimax is immers ook al geweest, pleeusuredome komt eraan. Dat zouden dan 3 nacht vergunningen worden, en volgens mij hebben ze maar 2. Maar goed ik kan het mis hebben.

Posted by Asperge on Feb-03-2004 20:49:

quote:
Originally posted by basvh
heeft de gelredome wel genoeg nacht verguningen. Qlimax is immers ook al geweest, pleeusuredome komt eraan. Dat zouden dan 3 nacht vergunningen worden, en volgens mij hebben ze maar 2. Maar goed ik kan het mis hebben.

ach doet ie de jaarbeurs ofzo

Posted by basvh on Feb-03-2004 20:53:

quote:
Originally posted by Asperge
ach doet ie de jaarbeurs ofzo

ook geloof ik maar 2 nachtvergunning. TE en in October het feestje voor de thunderstumpers: thunderdome

Posted by SnuggLe on Feb-03-2004 21:12:

Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
FUCKING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die shit naar beneden was gekomen.....!!

Posted by basvh on Feb-03-2004 21:18:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Over Qlimax gesproken en Gelredome: hoorde dat daar tijdens de laatste Qlimax een trust (zo'n staalconstructie) geKNAPT was en BIJNA gevallen!!!!!!!!!! Er was een brandalarm afgegaan tijdens Qlimax waardoor standaard het dak open gaat, die dus die trussen mee trok.
FUCKING gevaarlijk man, daar hadden echt 100-en doden kunnen vallen als die shit naar beneden was gekomen.....!!

waren we toch bijna van het hardstyl probleem opgelost

geintje ofcourse. je zal maar z�n truss tegen je kop aan krijgen. Het zou een smerige bedoeling geworden zijn!

Posted by snitz on Feb-04-2004 12:02:

quote:
Originally posted by basvh
waren we toch bijna van het hardstyl probleem opgelost

geintje ofcourse. je zal maar z�n truss tegen je kop aan krijgen. Het zou een smerige bedoeling geworden zijn!

maar goed da jij niet in de buurt was want jij zou dan degene moeten zijn die iedereen moest redden aangezien jij een van de langste zou zijn en jij het eerste in aanraking zou komen.

Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »