TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Beta Privé Party !!
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
jah, cocktails vertrouw ik ook zo echt niet... een vriend van mij is gekend voor "blue stuff". Een blauw cocktailtje waar je binnen de minuut boven de wc van hangt...
Give us the PURE stuff 
| quote: |
| die van gisteren is nog altij aan het verteren |
rofl 
Cocktaisl zelf find ik ni zo goed, die mengelin, der is altijd wel iets in wat ik niet graag drink.
Dus liever gewoon
pisang-orange
blue curacao-orange
wodka-orange
That will do the trick.
Tequilla heb ik nog nooit gedronken feitelijk, waarschijnlijk omdat i kweet dat dat straf is 
En gisteren viel het mee, niet zat maar wel nogal gesmoord.
Dag dervoor was wel minder...
Klinkt allemaal heel aanlokkelijk die drankskes...
Me wodka en Fiero, doe'k zeker mee...
Cocktail me wodka, batida de coco & appelsiensap, laat zich ok wel smake zene

| Originally posted by [BE]FusioN`-- hehe da's iedereen zijn verhaal over tequila ![]() Eigenlijk is voor mij alles goed, zolang het maar ni teveel gemengd moet worden, dan kan het nogal scheef aflopen. Ik kan mij nog levendig herinneren hoe mijn lichaam reageerde toen ik een cocktail met daarin onder andere tipp ex dronk (ik was te zat om nog te beseffen dat ze da daarbij hadden gedaan ). Dus voor mij geen experimentele cocktails meer ook |
Met wodka ga ik ook akkoord! tis voor iets mijn favo drank hé
Dus ik stel voor dat de afgevaardige van het beta forum (zijnde Benny aka Cygnus X) voor de drank en logement zorgt (aangezien velen niet meer normaal zullen kunnen bewegen, kunne we beter ter plaatste blijven liggen)
| Originally posted by Nabistai Dus ik stel voor dat de afgevaardige van het beta forum (zijnde Benny aka Cygnus X) voor de drank en logement zorgt (aangezien velen niet meer normaal zullen kunnen bewegen, kunne we beter ter plaatste blijven liggen) |

totally agree! 
| Originally posted by CygnusX - meer kans dat Lolo afkomt |
| Originally posted by [BE]FusioN`-- is lolo ni van schaarbeek? |
Ligt ook lekker centraal en is dus ook makkelijk bereikbaar voor iedereen enzo, de perfecte locatie!
| Originally posted by [BE]FusioN`-- is lolo ni van schaarbeek? |
Da tippex verhaal wil ik wel eens helemaal horen - misschien voor op de party 
Antwerpen klinkt goed, maar is het ni wa duurder om daar een goeie locatie te vinden?
| Originally posted by CygnusX Oops, ik dacht dat ie naar Antwerpen verhuisd was. Schrap dat puntje dan maar |
Ik stel voor dat we der de kaart eens bijhalen... (eindelijk komt dat ding nog eens van pas
)
Toch duidelijk dat de meeste rond brussel wonen. Lennik is perfect! 
lennik is perfect, en het feit da ik op de lenniksesteenweg woon heeft daar NIKS mee te maken!
| Originally posted by Nabistai Neenee Lolo is van Lennik, laten we daar iets organiseren! Ligt ook lekker centraal en is dus ook makkelijk bereikbaar voor iedereen enzo, de perfecte locatie! |
kunne we gelijk zijn verloving vieren
| Originally posted by Nabistai Neenee Lolo is van Lennik, laten we daar iets organiseren! Ligt ook lekker centraal en is dus ook makkelijk bereikbaar voor iedereen enzo, de perfecte locatie! |
Jeugdhuis is misschien een idee, zit er ineens es meer dan 3 man in da kot
Ik sta niet op uw kaart. Da kan toch ni he... 
alsek goe kijk zie ik daar djcresto in het midden van die kaart staan. En ik stelde al een locatie voor...
Slechts 30 km van brussel, 40 van Antwerpen,30 km van gent en een goed station :d

Jaaaa feeeeeeeest! 
Tis wel grappig hoe iedereen wilt dat het zo dicht mogelijk bij hem/haar thuis wordt georganiseerd 'voor het gemak', maar als het er dan op aankomt gaat die persoon alles moeten organiseren (en gater waarschijnlijk nix van doorgaan :P).
*lala ik heb niks gezegd*

| Originally posted by SilentEagle Ik sta niet op uw kaart. Da kan toch ni he... |
tis dus beter da je er nie op staat 
allé, de kindjes zagen weer zenne... allé, ik zal der nog eens aan werken zie... SLAVENDRIJVERS 
| Originally posted by Tiger777 allé, de kindjes zagen weer zenne... allé, ik zal der nog eens aan werken zie... SLAVENDRIJVERS |
VERDOEME HE!! MIJN KAART ZO VERNEUKEN
Nee, ik weet het, ik heb het dan ook just gerepareerd... Nu woon ik in WAMBEEK CITY, het spannendste boeregat van de heele streek 
| Originally posted by Tiger777 VERDOEME HE!! MIJN KAART ZO VERNEUKEN Nee, ik weet het, ik heb het dan ook just gerepareerd... Nu woon ik in WAMBEEK CITY, het spannendste boeregat van de heele streek |