TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- SWETAshirt Omröstning
Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 13:38:

quote:
Originally posted by dj_hysterix
Röstade på nr 3, grodan e ju skitgrym
nr 6 är också hur snygg som helst, simpel och snygg.
Gillar inte alls nr 4 ...ser ut som hårdrockströjor

Håller med dig där - dessutom är de där tribal-liknande grejerna bara en fluga som jag tror kommer att dö ut inom ett år eller två. Bidrag 6 och 7 är lite mer tidlösa, men tills dess lär vi väl tröttna på tröjorna och slita ut de ett par tusen gånger om...

Posted by SteveTranz4ever on Jan-27-2004 13:57:

quote:
Originally posted by DJ_Laszlo
Håller med dig där - dessutom är de där tribal-liknande grejerna bara en fluga som jag tror kommer att dö ut inom ett år eller två. Bidrag 6 och 7 är lite mer tidlösa, men tills dess lär vi väl tröttna på tröjorna och slita ut de ett par tusen gånger om...

Den med flest röster "vinner" så enkelt är det och duger inte det så är man inte tvingad att köpa en...

Posted by St_Andrew on Jan-27-2004 14:01:

quote:

mm o dom har inte så mkt med trance att göra!?

Posted by fede on Jan-27-2004 14:02:

quote:

word! tribal o sånna tattoo märken :P e väl inget man förknippar med trance lr ?

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 14:07:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Den med flest röster "vinner" så enkelt är det och duger inte det så är man inte tvingad att köpa en...

Har absolut inte sagt att de inte duger - tänker visst köpa tröjan, och kommer vara stolt bärare av den vilken som än vinner - de är ju pisssnygga allihopa - jag menade bara att jag hellre föredrog bidrag 6 & 7

Posted by reveal on Jan-27-2004 14:14:

Jag har inte fattat det här med att till exempel tröja nummer 4 har 3 olika framsidor och 3 olika baksidor. Om jag, till exempel, röstar på tröja nummer 4, vilken är det då jag röstar på egentligen?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-27-2004 14:16:

quote:
Originally posted by reveal
Jag har inte fattat det här med att till exempel tröja nummer 4 har 3 olika framsodir och 3 olika baksidor. Om jag, till exempel, röstar på tröja nummer 4, vilken är det då jag röstar på egentligen?
Nån utav dom... vi får bestämma tillsammans senare vilken det skall bli... själv ser jag gärna 1a fram och 1a bak + en tranceaddict.com... de fixar vi
Sånna tryck med färgskalor tillverkar man på annorlunda vis vad jag vet och gör det dyrare... alltså att föredra är tryck med få färger

ps. NYX kolla dina PM

Posted by Glorie on Jan-27-2004 14:26:

Drunk

SEX!

efter nogrann eftertanke...känns självklar nu

Posted by dbl on Jan-27-2004 14:37:

quote:
Originally posted by Glorie
SEX!

efter nogrann eftertanke...känns självklar nu

vet inte varför... men jag fick upp något helt annat i huvét än tryck #6 när jag läste denna posten.. hmmmmmmmmm... haha

men funderar mellan 4 och 6... dras mest mot 6 faktiskt... kan t.om. se mig ha på mig den.. fast då ska den vara så "glansig" som den e på bilden
skulle vara ballt

Posted by ScuL on Jan-27-2004 14:44:

quote:
Originally posted by dbl
vet inte varför... men jag fick upp något helt annat i huvét än tryck #6 när jag läste denna posten.. hmmmmmmmmm... haha

samma här .. lol..
quote:

men funderar mellan 4 och 6... dras mest mot 6 faktiskt... kan t.om. se mig ha på mig den.. fast då ska den vara så "glansig" som den e på bilden
skulle vara ballt

tryck #6 var också ballt men jag tycker att loggorna är lite för små..

Posted by JayBee on Jan-27-2004 15:13:

Det är fan jävligt taskig stil av alla dem så dissar det vinnande valet nu. för in i helvette alla gick med på det hela och det vinnande valet har vunnit. och det är inte det jag röstade på för jag röstade 7 men fan alla förslag var bra och alla kan jag tänka mig ha på mig.

fan ursäkta mitt språk men till dem som klagar: Håll käften! <--(typ lite halv relaxed röst och kanske ett fan på slutet, bör inte misstolkas som liv och död)

EDIT: tack steve för att du tagit tag i detta. annars hadde det alldrig blivit av!

Posted by St_Andrew on Jan-27-2004 15:26:

jaybee: andas, vi säger ju bara vad vi tycker =)

och den känns inte helt rätt imo, även fast jag nog kommer köpa en ändå....

Posted by fede on Jan-27-2004 15:27:

quote:
Originally posted by JayBee
Det är fan jävligt taskig stil av alla dem så dissar det vinnande valet nu. för in i helvette alla gick med på det hela och det vinnande valet har vunnit. och det är inte det jag röstade på för jag röstade 7 men fan alla förslag var bra och alla kan jag tänka mig ha på mig.

fan ursäkta mitt språk men till dem som klagar: Håll käften!

EDIT: tack steve för att du tagit tag i detta. annars hadde det alldrig blivit av!

men snälla, jag och alla andra får väl säga vad vi tycker, inte ska jag behöva hålla käften för att jag har avvikande åsikt lr nått. fast tro inte jag e sur lr nått för att mitt förslag inte vann, tyckte många andra förslag va bättre än 4an men d e bara jag d

Posted by JayBee on Jan-27-2004 15:29:

det är bara allmänt tråkigt att höra massa klagomål.. jag misstänkte att det skulle bli så vilket förslag som än vann. fan man kan ju vara glad istället för att vi äntligen kanske snart får en T-shirt.

Posted by MojjMojj on Jan-27-2004 15:35:

haha! hårda mot de hårda lr JayBee? Bara kul att snacka lite om hur man ville att den skulle se ut jue. Tyckte ngra inlägg var ganska roliga att läsa gällande tribal-grejen jue. De var inte klagomål i mina ögon iaf
Jag kommer köpa t-shirten iaf och den är snygg som satan 4:an den med som sagt, tror de andra som "gnällde" också kommer köpa den

/Mvh "Mojjs i brallan*

Posted by JayBee on Jan-27-2004 15:37:

quote:
Originally posted by MojjMojj
haha! hårda mot de hårda lr JayBee? Bara kul att snacka lite om hur man ville att den skulle se ut jue. Tyckte ngra inlägg var ganska roliga att läsa gällande tribal-grejen jue. De var inte klagomål i mina ögon iaf
Jag kommer köpa t-shirten iaf och den är snygg som satan 4:an den med som sagt, tror de andra som "gnällde" också kommer köpa den

/Mvh "Mojjs i brallan*
majjs på dig din babian!

EDIT: men altså jag sa ju.. jag röstade inte heller på fyran men den är ju snygg eller hur fan. och om det blir något större tjaffs utav det hela kanske vi alldrig får våran T-tröja! aja nog om det när kan man beställa?

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 16:05:

quote:

Lugna ner dig ett par hekto, vart fan har yttrandefriheten tagit vägen? Det var ingen som klagade utan snarare ventilerade tankarna. Detta är en demokratisk omröstning, vilket betyder att alla har rätt att säga sitt. Bara för att man råkar påpeka något behöver det för den sakens skull inte betyda att man inte tycker om det, eller som du råkat uppfatta det, avsky det så mycket att man har svårt att sova om nätterna.

Posted by JayBee on Jan-27-2004 16:07:

quote:
Lugna ner dig ett par hekto, vart fan har yttrandefriheten tagit vägen? Det var ingen som klagade utan snarare ventilerade tankarna. Detta är en demokratisk omröstning, vilket betyder att alla har rätt att säga sitt. Bara för att man råkar påpeka något behöver det för den sakens skull inte betyda att man inte tycker om det, eller som du råkat uppfatta det, avsky det så mycket att man har svårt att sova om nätterna.
hehe nä men det verkar ju nästan så!

PS. ursäkta mig för att jag är psykopat och får anfall ibland hehe nä men altså läs en gång till..

quote:

Posted by St_Andrew on Jan-27-2004 16:19:

Sorry om jag låter väldigt tjurig nu och så... MEEEEN jag kollade lite på vilka som hade skrivit vad dom rösta på, och resultaten blev minst sagt konstiga...

på resultat nr 3 röstade en person (dj hysterix)
på resultat nr 4 röstade 9 personer (steve, vizay, aendy, scul, staz, dioxys, unis, brainman, nyx)
på resultat nr 6 röstade 9 personer (powell, shytrance, MiB, p4z!, SMC, St_Andrew, mjz, glorie, dbl)
på resultat nr 7 röstade 7 personer (noon, MojjMojj, Trancegylle, Jaybee, Hybrid, Dj_Lazlo, Swe_Trance)

sååååå antingen e det nått fuffens, elelr så e det väldigt många som inte normalt sett skriver nånting som röstat... och då e frågan om dom kommer köpa t-shirt och om dom ens borde ha rätt att rösta?

iaf, tycker det e skummt att så många fler röstar men inte skriver på fyran än på dom andra...

sen tycker jag som mojjmojj sa i början att tråden att det var lite fel av steve o säga sin favorit, för det medförde att alla kollade lite extra på den...

som sagt, vill itne låta tjurig eller så

vill verkligen ha sexan elelr sjuan som t-shirt!

Posted by SWE_TRANCE on Jan-27-2004 16:32:

Som ni alla vet så är det inte bara svenskar som surfar sweta...
Kan tänka mig att en hel del som ser pollen röstar...
Sen så kanske det inte är omöjligt att fixa så man kan rösta flera ggr på samma poll, lite beroende hur forumet är uppbyggt. Ta nu inte detta som en anklagelse utan mer som ett "svar" på det St_Andrew påpekade i sitt inlägg...

Hursomhelst så tycker jag det vore tråkigt med en massa tjaffs efteråt. Och jag tror att vi alla blir nöjda i slutändan. huvudsaken vi har en gemensam SWETA-shirt

Posted by reveal on Jan-27-2004 16:35:

^^ Jag har inte sagt vad jag röstade på. Bättre att folk röstar på det förslag dom tycker är bäst, än att man försöker sitta och övertyga varandra

Och JayBee, chilla lite, vi har försökt fixa t-shirt i över ett år längre än du ens har varit på TA, så det är ingen som helst brådska, låt folk tycka och tänka som de vill.

Posted by Laszlo on Jan-27-2004 16:35:

Klart vi kommer bli nöjda, oavsett utgången - och som jag sa tidigare, jag kommer bli stolt bärare av T-shirten, oavsett vilken som vinner.

piiiis

Posted by JayBee on Jan-27-2004 16:42:

quote:
Och JayBee, chilla lite, vi har försökt fixa t-shirt i över ett år längre än du ens har varit på TA, så det är ingen som helst brådska, låt folk tycka och tänka som de vill.

ok då vi gör väl så.

ok altså det var ju många som vill ha kartan på ryggen och många som tyckte om shytrance logo på bröstet. om artisterna går med på det så kan de ju sätta ihop sina två förslag och så få de 22 röster vilket är vinnande.

Posted by reveal on Jan-27-2004 16:46:

quote:
ok altså det var ju många som vill ha kartan på ryggen och många som tyckte om shytrance logo på bröstet. om artisterna går med på det så kan de ju sätta ihop sina två förslag och så få de 22 röster vilket är vinnande.

...

Däremot kanske en kombination hade genererat fler röster i en eventuell "omröstning 2". Inte för att jag bryr mig så mycket, tycker det är kul om det blir någon tröja alls

Posted by St_Andrew on Jan-27-2004 17:20:

quote:
^^ Jag har inte sagt vad jag röstade på. Bättre att folk röstar på det förslag dom tycker är bäst, än att man försöker sitta och övertyga varandra

neh men ändå, konstigt att så många fler röstade utan att säga nått på just det förslaget...

nu säger jag inte att det har fuskats här men räcker ju att det e inaktiva/utläska medlemmar som går in o röstar så blir det ju fel, eftersom dom ändå inte kommer köpa nån tröja...

Pages (7): « 1 2 [3] 4 5 6 7 »