TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dance Valley
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
Ik vond het echt een SUPERFEEST!!!!! Terugweg ging ook helemaal vlekkeloos want het was toch maar 20 min lopen voor mij en ik was ook nog is net op tijd voor de regen 

. Tiesto vond ik echt SUPER!!! Ferry was ook heel bruut. Montana vond ik ook lekker knallen. Verder vond ik Johan Gielen en Armin van Buuren heel lekker draaien. Andey Farley draaide ook strak. Verder weet ik niet echt precies meer waar ik allemaal geweest ben maar het was echt te GEK. En wat waren er lekkere wijven. 

LaterzZZ
Re: Re: Dance Valley
| quote: |
| Originally posted by Jukx jaaaaaa!! dat nummer is echt goed! ik weet welke je bedoelt!! weet niemand hoe die heet??? want dat is inderdaad een heel lekker plaatje! |
heb ik na Sensation ook gedaan: nog steeds nix gehoord :S
| Originally posted by Miss Proximus De meeting was ook wel lache, maar ik heb jammergenoeg Nila, Pipi, Sander & Sido niet gezien [/B] |
FFWD dan maar?
Ok, hier klein verslag (...Oorzaak: Nog een vertiefde hersenpan van Gister!!)
DV Overdag: Toppie, super!!!!
DV s'nachts: GVD klote ruk , schijtzooi, 3 uur lopen in de regen!!!
Morgen meer!!
Ik heb me supervermaakt!
Om ongeveer 9:30 waren we bij de parkeerplaats, waar we (toen nog goed&snel) de bus pakte. Wel klote dat je helemaal aan de achterkant van het terrein werd afgezet. Om 11:00uur waren we toen dus binnen, waarna ik meteen richting Montana ben gelopen..
Sjeeeez, die was echt VETTT!!. Hij draaide echt een wereldset! Wel veel nummers van SpaceAge 4, maar toch heerlijk!
Bij deze set ook gruwelijk verbrand...met zo'n windje en de zon op je bol merk je dat eigenlijk helemaal niet.
Toen maar even gaan kijken in de Techno tent, wat erg gezellie was, waarna het tijd was voor de meeting. Jammer dat ik maar weinig mensen tegenben gekomen. Miss Proximus, Magrec, Glaniskanis, Ding Chavez, NewWave (en nog 2 die ik zo vergeten ben) waren er wel. Foto's zijn gemaakt als proof
Ik weet niet wanneer mijn vriendin ze ontwikkeld heeft.
Toen met Magrec even zitten chillen bij Ferry Corsten, hij draaide ook wel aardig. Alleen jammer dattie dat thema 4x achter elkaar moest draaien ofzo...
Evolution's live optreden was werelds! Ze gaven een leuk showtje weg!
Armin draaide redelijk & Johan Gielen was echt super-KUT!. Hij draaide echt weer bagger, maar dat is normaal volgensmij bij hem.
Wat heb ik nog meer gezien: Danny Howells was oke, Junkie XL ook...
Maar toch wel de topper van de avond: TIESTO!!! Wow wat gaaf zeg! Hij draaide lekker hard voor zijn doen. Wereldset met natuurlijk ook weer Kosheen/Flight 643 door elkaar en ook nog Olive-You're not alone!& nog een paar leuke stampnummers. Het was in die Kremlintent tijdens zijn set niet eens zo druk als ik had verwacht!! Ik stond ergens linksvooraan , vlak bij Magrec, en daar was het goed uit te houden.
En dan het kutste van de dag dus: het einde!! Sjezus godvertering kanker! Wat een shitzooi zeg daar bij de bussen.
Eerst dus met 50.000 man richting die bussen (je moest er dus weeeeeeeeeer helemaal omheen lopen, achter was het hek NIEt open), en daar aangekomen ging het in het begin nog wel aardig. We stonden net onderaan de trap toen het uit de hand begon te lopen:
Een paar klootmongolen hadden het hek niet dichtgedaan & de bussen stroomde niet goed door, waardoor het VEELS te druk werd.
De politie was op een gegeven moment ineens weg, waardoor iedereen over de hekken & groene containers klom. Bussen werden voor het parkeerterrein al tegengehouden, dus kwam er geen bus meer doorheen.
Toen zijn we maar snel rechtaf gegaan (samen met Magrec die mee zou rijden) en hebben we daar een bus aangehouden. Pfiew, eindelijk zitten! Toen we dus net zaten begon het te regenen..khad wel medelijden met diegene die er inliepen. Zelfs op de A9 liep een zooi mensen..
De buschauffeur reed gelukkig om al die zooi heen, wel wat meer km, maar veel sneller. 2 uur zat ik in de auto richting Apeldoorn..
Het festival zelf was dus TOP, op het minpuntje van het vervoer na.
Ook weinig flippende mensen gezien die out gingen van de drugs ofzo, viel me nog mee.
Alleen ga ik dus volgend jaar echt niet meer, want dan willen ze NOG meer mensen trekken (circa 150.000 man).
Greetz,
SnuggLe
ps. ik heb de livesets al, als iemand een pubje heeft...
Grr! *##%@@*@#&*#@Rotmedia!
WOWA! Ik zag net het journaal: wat heb ik nog geboft dat ik er maar anderhalf uur over deed om bij het station te komen.. Ik heb wel flink in de regen gestaan, maar wel alleen: echt in the middle of polder, niemand in de buurt en ook geen SCHUILPLEK! Aan voorbijgangers gevraagd hoe bij het station te komen en er toch gekomen gelukkig. Achteraf lijkt me dat veel beter dan in die mensenmassa te staan bij de bussen: iedereen sacho en schelden enz. CHAOS!
Maar waar ik zo van baal
, dat journaal liet alleen maar negatieve dingen over DV zien, ze zullen er echt niet bij zeggen hoe megasuperpowerturbohypervet het was. Er gaan altijd zoveel feesten goed, en daar hoor je niets van.
Nu krijgt DV echt een foute naam, het staat zometeen bekend als dat feest waar iedereen onderkoeld raakte en drie uur moest wachten/lopen.. Dat was niet eens zo, maarja, het nos journaal dikt het graag wat aan. DanceValley komt volgend jaar gewoon weer! Ookal denkt die velsense burgemeester misschien van niet. Misschien (als de organisatie slim is) wat kleiner dan dit jaar, maar het zal echt niet de laatste keer geweest zijn!
We gingen om 22:30 weg met een paar vrienden waaronder New Wave. Bij de bussen op de trug weg stond je tussen die containers...er vielen mensen daar flauw enzo....wij waren eindelijk Daarboven OM in de bus te stappen...begint iedereen over die containers te klimmen...en jatten z alle bussen weg.....dus hadden we geen bus....GINGen we een zoeken nergens eentje te bekennen..allemaal kut Bestelde Bussen...en dan gaat het regenen....kon geen taxi zoeken ...nix....zijn we maar met zn allen om de grond gaan zitten onder zon zeil... omdat we niet verder konden.. het was koud nat en me benen waren kapot.... ik d8 we komen hier nooit weg.. dus eindelijk d8en we dat we moesten lopen....hadden we EEEEEEGGGGGGGGT geen zin in...maarja uiteindelijk kwamen we bij dat cafeteria....we zagen een bus in de fIK STAAN.. ik hoorde dat iem in de slaap ruimte had gerookt...en hij toen in de fik ging.... Wij stonden uren tegen de achterkant van de cafeteria met een zeil over ons heen STERVEND van de kou... Toen gingen we uit de wind aan de zijkant zitten onder die zeil...Opeens hoorde we dat er tenten werden opgezet..tegen die tijd had ik geen gevoel meer in me handen....IK had alleen een korte broek aan en en tshirt met een longsleeve daarover..helemaal doorweekt... GINgen we eindelijk in die tent voor de onderkoelden zitten....we waren egt naar de kanker... We zaten gewoon weg te rotten daar samen et duizenden anderen inde regen..... Opeens stond het vol met Ambulances, Politie , Brandweer...nog nooit zoveel zwaailichten gezien....EINDELIJK...kwam een politeagent zeggen dat ze 20 mensen meekonden nemen naar sloterdijk...Dus gingen we mee...ZE hadden een PAARDENKAR geregeld...dus gingen we daarin staan...dat was om 6uur....We waren 22:30 weggegaan bij DV en om 6uur pas konden we naar sloterdijk....
ik was uitendelijk na achten thuis...IK heb meer dan 9,5 uur gereisd om thuis te komen.... ik was egt dood ziek...
toen ik onder die zeil zat weg te rotten dagt ik HOE DE FUCK BEN IK HIER BELAND....Ik ging bijna dood van de kou. Ik ben nu pas wakker.
Ze hadden 700 mensen naar de ziekenhuis moeten brengen...gelukkig kwam die tent net op tijd want als ik nog 30 min daar zou zitten zou ik egt knockout gaan...
IK vond het egt jammer van het einde van een pefect feest...
DV was SUper Bruut....ZOOOOOOVEEEEEL mensen....
teveel om goed te organiseren...
maar de chaos erna was gewoon teveel voor woorden.
ZE hebben gewoon duizenden mensen laten stikken...MET JE KUT KAnKER PRIVE BUSSEN.....
als wij 5 minuten eerder weggingen hadden we nog die laatste bus gehaald die normaal wegging van die busplaats. Als we 5 minuten later waren hadden we over de containers geklommen en in een bus kunnen gaan....maar NEEEEEEEEEEEEEE prcs wij moeten genaaid worden.
Ik d8 al dat feest verloopt te gesmeerd... .
nou ja ik ga er nooit meer heen alleen als dj....hehe
de mazzel... ik ga ff opwarmen (kheb nog koud) kut kanker de typhus
!_PeTrUs_! vs Miss Proximus on MSN Messenger!!
Miss Proximus zegt:
hallooooooooo
Miss Proximus zegt:
hoest?
!_PeTrUs_! will be freaking-out @ Dance Valley tomorrow zegt:
slecht
Miss Proximus zegt:
min?
GVD, 3 uur lopen door de regen
Miss Proximus zegt:
damn....da's echt klote ja
understatement
paar van mijn vriendinnen die mee waren hadden last van onderkoeling
ik was zelf pas om 9 uur bij mijn logeer adres in A'dam
Miss Proximus zegt:
9 uur!!!!!!!!
Miss Proximus zegt:
O M F G
leuk he
haha
De dag zelf was hardstikke tof
Miss Proximus zegt:
welke sukkels gaan dan ook die bussen vernielen.......
sja
dat krijg je he
Miss Proximus zegt:
...op de brandstapel die lui
ik heb ook nog een dikke knokparty gehad
maar ach, als je strak staat en de sfeer slaat om, dan gaat het ook
goed mis!!!
Miss Proximus zegt:
wat was er dan?
gewoon een paar van die lui die ruzie zochten met vrienden van mij en toen zijn we er boven op gevlogen
Miss Proximus zegt:
o
ach ja
maar voor de rest was het heel leuk hoor
ik ben de meeting mis gelopen (suprise!!!)
Miss Proximus zegt:
jij was al om 10 uur van de kaart of nie
ja dat klopt
toen ik je belde was ik al best ver heen
en die berichten van je heb ik ook gehad
Miss Proximus zegt:
en de hele tijd bellen en ik verstond er nix van en dan zei je : "ik
bel wel weer" haha
ach ja, dat heeft toch gen zin
Miss Proximus zegt:
je hebt wel een mooie stem btw
hehe
ik kan ook heel goed zingen!!!!!!!!!!
haha
nee, die Appeltjes die deden het werk prima
Miss Proximus zegt:
beter!!
sja
maar toen ik dat sms'je van je kreeg, toen was ik aardig van de kaart
Miss Proximus zegt:
je laatste sms-je was ook ERG grappig hahahaha
en dat was
volgens mij zat ik op die trap naar boven
Miss Proximus zegt:
ja
Miss Proximus zegt:
ik zoek m ff op
Miss Proximus zegt:
hmmmm...heb m al gewist.....maar er stond zoiets van: "Ik zit nu ff op een trapje bij de main... Ach ja" lololol
dat klopt, toen moest ik ff zitten anders ging het niet goed
ik vond het wel jammer dat ik jullie niet gezien heb
Ik ben nog wel een paar keer bij die Smirnoff point geweest enzo, maar ik zag geen bekende koppen
Ach ja, volgende x beter
Miss Proximus zegt:
na ja
het was een leuke dag
alleen s'nachts wat minder
Miss Proximus zegt:
ik was gelukkig net voor de ellende aan
ik heb alle ellende over me heen gekregen
maar het is wel goed
ik ga ff wat soep eten, meer krijg ik niet door mijn kaken heen!!!! LOL
Miss Proximus zegt:
haha
Miss Proximus zegt:
ik heb soep, cornflakes en knakworstjes gehad
Miss Proximus zegt:
LOLOLOL
Ik sta zelf ook nog op een paar foto's, dus als ik die kan vinden dat post ik ze wel ff
Miss Proximus zegt:
jaja!
ik was natuurlijk de enige die niet op die meeting was
Miss Proximus zegt:
nee hoor
oh
Miss Proximus zegt:
Bouma Bros, Nila, Pipi, Optimus, Bellie
ik was nml pas om 14:00 binnen
Miss Proximus zegt:
niet!!!!!! toen??
ja
hoezo
ik was net een beetje wegwijs geworden en toen begon Ferry Corsten met draaien
Miss Proximus zegt:
maar toen stonden we er nog wel, maar je was zo vaag over de telefoon dat we dachten: la ma
ik zag wel dat een groep mensen op de foto ging bij Die Meeting Point, dat was volgens mij om 20:30 ofzo
Miss Proximus zegt:
haha...o? nou toen was ik al lang niet meer daar
nee, ik liep er ook gewoon langs omdat ik naar di Hard House Valley
wilde
Miss Proximus zegt:
daarrrrrrr was ik wel
daar heb ik toen tot 23:30 gezeten
toen het was afgelopen
En daar begon de ellende pas goed. Ik heb alles wat je op het journaal ziet en in de krant leest meegemaakt. Lekker 3 uur lopen in die schijt regen!!! en van die wappie lui die ruzie zoeken!!!Taxi vanaf het staion naar Surinameplein Fl.25,- de man GVD!!!!
Conclusie:
DV DAG: 210%
DV Nacht: niet in percentages uit te drukken.
Dit zou ik niemand willen aandoen. Het was echt verschrikklijk!!!
dus we zien volgend jaar wel of we gaan!!!
Jezus wat ben ik blij dat we met de auto waren zeg.OMG.echt precies op het moment dat we in de auto zaten kwam het echt met bakken uit de hemel vallen.we hebben nog iets van 2 uur daar gestaan voordat we wegkonden.maar ik heb zogoed als de hele terugreis lekker gepit in de auto.Maar dancevalley zelf was echt het beste feest waar ik tot nu toe ben geweest.echt alles was perfect.de sfeer,de music,de mensen.ALLES!!Eerst dacht ik nog:ik ga nooit meer naar dancevalley.Want ook wij hebben uren erover gedaan om binnen te komen.Maar het feest heeft heel veel goed gemaakt.Het grootste gedeelte ben ik in de technotent geweest ,want daar was de sfeer echt optimaal.wat heb ik me daar vermaakt zeg.voor de rest ben ik effe naar Gaetano Parisio en Carl Cox gaan kijken op de Main.dus eigenlijk heb ik een technodag gehad
Maar dat kwam alleen omdat ik helemaal geen zin had om weer dat pokkeeind terug te gaan lopen naar het begin naar die andere tenten.25 aug is er Awakenings Festival en dan hoop ik niet dat het weer zo'n chaos wordt want daar zie ik wel weer tegenop.Volgend jaar ben ik ook 100% weer van de party ondanks al het gezeik...DANCEVALLEY RULES!!!
GREETZ!!
Fackin organisatie, Nastra heeft al genoeg verteld........wat een kankerzooi......
Kijk hier voor meer info omtrend deze hel (want dat was het)!!!
http://www.omroep.nl/nos/nieuws/bin...lley_nieuw.html
Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by Jukx jaaaaaa!! dat nummer is echt goed! ik weet welke je bedoelt!! weet niemand hoe die heet??? want dat is inderdaad een heel lekker plaatje! |

Wat vind ik het erg om dit allemaal te lezen :S
Vooral omdat ik gewoon een HALF uurtje eerder ben weggegaan en toen was t allemaal PERFECT geregeld! en er stonden nog ongeveer 125 bussen te wachten om gevuld te worden!
Allemaal een dikke (K) van mij....en nu weer lekker onder de wol met en koppie soep ok? 
Ik heb iig een TOP feest gehad..het was op t station al leuk: ik zat op de afgesproken plek: bij de Burger King..en ik zag wel een jongen staan waarvan ik dacht "hmmmmm..zou dat Nastra of New Wave zijn?" na ja..hij kwam dus naar me toe en t was New Wave (je bent toppie Tim) en toen zaten we ff te kletsen en toen kwam er een andere gozer langslopen waarvan wij dachten dat t Nastra was..en na wat aarzelen kwam hij op ons af...en jahoor: Nastra (jij bent ook toppie Michael)!
Dus toen waren we compleet, en gingen we met de trein naar Sloterdijk en toen met de Taxi naar Spaarnwoude (ook al KUT geregeld met die bussen).....na jah..op een gegeven moment stonden we dus in de Cocoon en daar was t springnichten geblazen!! R.E.S.P.E.C.T @ Nastra en New Wave (haha..wat was t springen h�?)
En toen was t tijd voor de meeting....beetje lage opkomst maar ik vond t wel erg leuk om eens gezichten bij de nicks te zien....erg leuk dat iedereen z'n nick noemde en Nastra zei heel stoer Michael als ie zich voorstelde
En et schrijven is nog veel leuker als je de personen in t echt hebt ontmoet...right?
Duss..om ongeveer 15.00 uur kwamen de peeps aan met wie ik terug zou in de auto, dus ben ik verder met hun meegegaan (vooral omdat t telefoonverkeer zo slecht was....en ik wou ze niet kwijtraken).wel jammer dat ik toen Tim en Michael niet meer terug heb gezien...en ik heb Bellie maar 5 minuutjes gesproken...jeetje dat was ff een Cold Turkey 
Maar ik heb lekker liggen trippen op de heuvels van de main en de HH...ben nog ff bij Tiesto geweest..en ik wou graag naar Armin...maar ik wist niet waar ie was haha en ik wou graag naar CRL maar ik kon niet bij de groep weg (en bovendien heb ik op Awakenings nog een kans)
En we gingen 22.30/23.00 weg, hadden gelijk een bus en waren gelijk bij de parkeerplaats...en toen lekker in de auto terug, met een beetje Eminem en Xzibit...en later wat andere stampnummers a la King Mauro 
TOPDAGJE gehad
Ennu....volgend jaar neem ik een TA vlag mee ok? dan komt tenminste IEDEREEN op de meeting.....en dan doen we t ook wat later op de dag.......
Na jah.....Cheeeeeeeerzzzzzz d0000ddzzzzzz hihi ![]()
| Originally posted by Miss Proximus erg leuk dat iedereen z'n nick noemde en Nastra zei heel stoer Michael als ie zich voorstelde ![]() |

Re: Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by Kartikeya uhm misschien is et: Felix Da Housecat - Silverscreen (Laurent Garnier Remix) is een ZUPA plaat iig ![]() GReetz, K A R T |
| Originally posted by Miss Proximus TOPDAGJE gehad Ennu....volgend jaar neem ik een TA vlag mee ok? dan komt tenminste IEDEREEN op de meeting.....en dan doen we t ook wat later op de dag.......Na jah.....Cheeeeeeeerzzzzzz d0000ddzzzzzz hihi |
wel te bezorgen in Nederland, maar niet te betalen, kost je 60 piek bij elkaar ofzo
Swamper zei wel dat als we een grote bestelling zouden maken dat de bezorgingskosten stukken lager zouden worden
Re: Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by Kartikeya uhm misschien is et: Felix Da Housecat - Silverscreen (Laurent Garnier Remix) is een ZUPA plaat iig ![]() GReetz, K A R T |
Re: Re: Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by Jukx Is er trouwens nog een leuke Dancevalley-TA-meeting-foto gemaakt???? |
| Originally posted by Blik wel te bezorgen in Nederland, maar niet te betalen, kost je 60 piek bij elkaar ofzo Swamper zei wel dat als we een grote bestelling zouden maken dat de bezorgingskosten stukken lager zouden worden |

Re: Re: Re: Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by SnuggLe Is het niet een idee om ZELF shirtjes te ontwerpen, dat kan toch ook? Gewoon iets van "TranceAddict Holand Forum Hooligans" ofzo? ![]() |

Re: Re: Re: Re: Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by Boss Klinkt goed.... en dan nog de trancEaddict kikker erop.... ![]() kost je dan nog steeds wel 'n gulden of 40 denk ik.... |
Ik had dat ideetje ook al idd.....en dan laten we ze gewoon in NL drukken enzo......ik wil er wel 1!
Maar ik neem �berhaupt een spandoek mee 
Re: Re: Re: Re: Dance Valley
| Originally posted by Jukx Nope... wel een heel goed nummer ja, maar het is hem helaas niet!! Is er trouwens nog een leuke Dancevalley-TA-meeting-foto gemaakt???? |
hahaha
Gewoon iets van "TranceAddict Holand Forum Hooligans" ofzo? |
...
)