TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- "Het wie-kent-er-deze-nog topic" :: trance classix
Pages (3): « 1 2 [3]
Smijt daar nog is het Paul Oakenfold era bij en tis compleet :/
code:
Paul Oakenfold - Goa Mix EM (18-12-1994) 162 Cd: Mp3 vol 140 Paul Oakenfold - Goa Mix Silver 49 Cd: Mp3 vol 24 Paul Oakenfold - Global Phases 58,9 Cd: Mp3 vol 13 Paul Oakenfold - Global Underground 2 (New York) 80,9 Cd: Mp3 vol 24 Paul Oakenfold - Journeys by Stadium Dj 71,5 Cd: Mp3 vol 13 Paul Oakenfold - Live @ Brighton Beach (11-08-2000) 92,5 Cd: Mp3 vol 46 Paul Oakenfold - Live @ Gatecrasher 118 Cd: Mp3 vol 3 Paul Oakenfold - Live @ Gatecrasher (27-10-2001) [Radio 1 Essential Mix] 158 Cd: Mp3 vol 99 Paul Oakenfold - Live @ Global Gathering 2002 (27-07-2002) 128 Cd: Mp3 vol 149 Paul Oakenfold - Live @ Homelands (30-05-99) 98,9 Cd: Mp3 vol 13 Paul Oakenfold - Live @ IS, Leipzig (07-01-2001) 79 Cd: Mp3 vol 103 Paul Oakenfold - Live @ Liverpool University (13-02-2000) 137 Cd:: Mp3 vol 13 Paul Oakenfold - Live @ Slam FM (06-01-2001) 50,1 Cd: Mp3 vol 46 Paul Oakenfold - Live from Glastonbury 42,3 Cd: Mp3 vol 46 Paul Oakenfold - Live in Sydney, Australia 109 Cd: Mp3 vol 3 Paul Oakenfold - Live in Buenos Aires, Brasil 135 Cd: Mp3 vol 3 Paul Oakenfold - Live in England 63,2 Cd: Mp3 vol 3 Paul Oakenfold - Live in Havana (21-02-99) 136 Cd: Mp3 vol 24 Paul Oakenfold - Live in Miami 129 Cd: Mp3 vol 3 Paul Oakenfold - Live in Oslo - Global Underground 146 Cd: Mp3 vol 13 Paul Oakenfold - Live in Shanghai China (26-09-99) 92,9 Cd: Mp3 vol 3
| quote: |
| Originally posted by Zehra Veracocha - Carte Blanche |
Goed lied maar toch nog niet echt ne klassieker
| Originally posted by Nabistai Is nog maar 2 jaar oud ofzo Goed lied maar toch nog niet echt ne klassieker |

��n van my all time favorites!
zware kater zeker nabistai? =p
zelfs IK weet dat die oud is 
1 van m'n alltime favs btw
http://www.discogs.com/artist/Veracocha
'99 it is 
ik vind dat een nummer niet speciaal oud moet zijn om een klassieker te zijn.
Midway - Monkey Forest
Plastic Boy - Silver Bath
Signum - Second Wave
zijn ook klassiekers voor mij, en die zijn amper 2 jaar oud
| Originally posted by TOR ik vind dat een nummer niet speciaal oud moet zijn om een klassieker te zijn. |
hehe, er zijn grenzen natuurlijk.. 
| Originally posted by TOR ik vind dat een nummer niet speciaal oud moet zijn om een klassieker te zijn. |

jeezes, die bonzai cd's waren eigenlijk wel de max 'in den tijd'!
diene paarse trance-bonzai-verzamel-cd!!
ze zijn wel al vermeld, maar toch nog es:
Quadran - Unloveable
Limited Growth - No Fate
gewoon omda ze zo goe zijn!
en kent ge deze nog:
Chris Raven - I know you love me too!
Perpetuous dreamer - The Sound of Goodbye (om in een melancholische bui op te zetten; ne mens zou ervan beginnen wenen :-)
"Sometimes, the sound of goodbye, is louder than any drumbeat!"
zoveel goeie nummerkes! 
dj sammy - heaven
blijft een bom
Innertales - Bohemian Odyssee
Innertales - The Settlers
The Ambush - Everlast
Stone Factory - Blue Pearl
LSG - Shecan
Vincent de Moor - Shamu
Fire & Ice - Lost Emotions
Systematic Parts - Violin de la Nuit
Absolom - Baby Boomers
DJ Glenn - Hellpoint
Heliac feat. DJ Nic - The Candle
2 in da Bush - Savage
O.R.G.A.N. - To the World
Philippe van Mullem - The Secret Folder
het zijn er gewoon te veel.. 
Als ik terug denk aan een dagje Parkpop in de brandende zon met Ti�sto lang geleden dan denk ik
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
Marco V - Tolerance

En denk ik Parkpop een jaartje later met Lucien Foort denk ik
Trisco - Muzak (Steve Lawler Remix)
Vengaboys - Kiss (Airscape Remix)
je weet waar je deze kan vinden he 
ondertss al iemand over 10 gebode fred, want ik herriner me die site niet meer

edit: ow terug gevonde, nu goed hoe erg gelikt dat plaatje ook is, zoveel geld tel ik er nou echt niet voor neer
Hij staat op �50,=
En ik wil em zo graag hebben... maja... Wel heel veel geld om daar nog overheen te gaan...