TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החדר הסגור
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »


Posted by DjChook on Feb-20-2004 01:54:

לא סעמק.. אבל בתכלס אני כבר לא מנסה .. אני שונא את הפאזל הזה הייתי ממש קרוב לסיום, ולא הצלחתי


Posted by -CosmicFire- on Feb-20-2004 05:43:

מה עושים אחרי האיש הרוקד?!?!?!?!?!
איך אני מגיע אל מתחת למיטה זה הדבר היחידי שנראה לי שהבנתי ממנו


Posted by Sniper on Feb-20-2004 08:56:

סיימתי את זה בלילה אתמול חן קצת עזר לי:]
חח
אני יתפנה למישחק השני בצהריים אני מקווה


Posted by YoraY on Feb-21-2004 12:50:

עינעל האמאמא של האיש הרוקד הזה, אני מסתכל על הידיים שלו הוא עושה לי תנועות של ילד מוכה שזקוק להורים חדשים

התייאשתי


Posted by -CosmicFire- on Feb-21-2004 14:26:

quote:
Originally posted by YoraY
עינעל האמאמא של האיש הרוקד הזה, אני מסתכל על הידיים שלו הוא עושה לי תנועות של ילד מוכה שזקוק להורים חדשים

התייאשתי



same here


Posted by yahel222 on Feb-21-2004 15:38:

נתקעתי אחרי האיש הרוקד
זהו אני מוותר
נדבוק בשולה המוקשים


Posted by NyKoN on Feb-21-2004 15:57:

נתקעתי בשלב השלישי של המשחק החדש
:/

קיצקץ למתקשים פה

כשהאיש רוקד תסתכלו עליו ואז הוא מצביע על מקום כזה.... תשאירו את הסמן שם.. תחכו שהסרט יגמר לגמרי ותעמוד מול קיר אדום
ואז תלחצו פעמיים בדיוק בנקודה ההיא ואז יופיע ריבוע בקיר- תלחצו פעם אחת ותמשיכו לבד


Posted by -CosmicFire- on Feb-21-2004 16:12:

quote:
Originally posted by NyKoN
נתקעתי בשלב השלישי של המשחק החדש
:/

קיצקץ למתקשים פה

כשהאיש רוקד תסתכלו עליו ואז הוא מצביע על מקום כזה.... תשאירו את הסמן שם.. תחכו שהסרט יגמר לגמרי ותעמוד מול קיר אדום
ואז תלחצו פעמיים בדיוק בנקודה ההיא ואז יופיע ריבוע בקיר- תלחצו פעם אחת ותמשיכו לבד


יצאתי חחחח


Posted by Shahar on Feb-21-2004 23:35:

טוב יש לי
קופסא, בטריה, קופסאתדיסק, דף, מפתח זהב, מפתח כסף, קלטת, מפתח רגיל, כבל, שתי טבעות

השתמשתי בכבל, בטבעות, במפתח זהב\כסף.
מה עושים הלאה???.


Posted by Shahar on Feb-22-2004 00:08:

יצאתייייייי
עם כמה טיפים


Posted by ADiSH on Feb-22-2004 01:06:

quote:
Originally posted by Shahar
טוב יש לי
קופסא, בטריה, קופסאתדיסק, דף, מפתח זהב, מפתח כסף, קלטת, מפתח רגיל, כבל, שתי טבעות

השתמשתי בכבל, בטבעות, במפתח זהב\כסף.
מה עושים הלאה???.

תחפש מוט מתכת..


Posted by Shahar on Feb-22-2004 09:08:

יצאתי כבר אתמול אחי עזרו לי

יש עוד אתרים כאלה?
חוץ מהאתר ההוא שנתת


Posted by ADiSH on Feb-22-2004 15:33:

לא
אבל אני יכול להמליץ לכולם על משחק שקניתי
קוראים לו
discworld noir
וזה משחק ענק!


Posted by Shahar on Feb-22-2004 16:01:

אדיש כמה שלבים האתר שך?


Posted by taltul on Feb-23-2004 22:15:

קבלו עוד אתר נחמד עפ משחקי פלאש מכל הסוגים..
http://www.miniclip.com/Homepage.htm

נ.ב: דרך אגב אני נתקעתי במשחק של "החדרים" בשלב 4 אני חושב איפה שהצינורות האלה עם צבעים שונים...נתקעתי בחדר האחרון ממש לפני הסוף כשצריך להפעיל את המכונה הזאת אבל הוא כל הזמן חוזר על
WRONG MIXTURE!!!
אין לי מושג איך לתקן את זה...


Posted by Shahar on Feb-23-2004 22:22:

quote:
Originally posted by taltul
קבלו עוד אתר נחמד עפ משחקי פלאש מכל הסוגים..
http://www.miniclip.com/Homepage.htm

נ.ב: דרך אגב אני נתקעתי במשחק של "החדרים" בשלב 4 אני חושב איפה שהצינורות האלה עם צבעים שונים...נתקעתי בחדר האחרון ממש לפני הסוף כשצריך להפעיל את המכונה הזאת אבל הוא כל הזמן חוזר על
WRONG MIXTURE!!!
אין לי מושג איך לתקן את זה...


מיניקליפ מוכר ואתר ממש טוב אני חולה עליו...
ו...הגעתי עם חבר לשלב 11 בחדרים
אני אבדוק איך לעבור איפה שאתה תקוע ואני אסביר לך


Posted by ADiSH on Feb-23-2004 22:59:

יש לך צבע בתא הזה
אתה צריך לבחור את שני הצבעים שמרכיבים אותו
אם אתה לא יודע לך לחדר הראשון


Posted by taltul on Feb-24-2004 11:48:

quote:
ו...הגעתי עם חבר לשלב 11 בחדרים

!?!?!?!וואו!!!!אחי טוב שאמרת...כבר 11 שלבים
...אני לא מאמין...יואו המשחק הזה קטלני..אני חייב לעבור אותו
quote:
יש לך צבע בתא הזה
אתה צריך לבחור את שני הצבעים שמרכיבים אותו
אם אתה לא יודע לך לחדר הראשון

נכון זה מה שחשבתי מקודם ...אבל עדיין הוא רושם לי שהתערובת לא נכונה למרות שאני סוגר את הצינור עם הצבע מיותר ומשאיר את הצבעים הדרושים
... אני לא מצליח להפעיל את המכונה
...מישהו שיעזור בבקשה


Posted by YuVaL on Feb-24-2004 12:36:

סיימתי ת'משחק לפני שבוע כבר
:P


Posted by ADiSH on Feb-24-2004 12:51:

quote:
Originally posted by taltul
!?!?!?!וואו!!!!אחי טוב שאמרת...כבר 11 שלבים
...אני לא מאמין...יואו המשחק הזה קטלני..אני חייב לעבור אותו

נכון זה מה שחשבתי מקודם ...אבל עדיין הוא רושם לי שהתערובת לא נכונה למרות שאני סוגר את הצינור עם הצבע מיותר ומשאיר את הצבעים הדרושים
... אני לא מצליח להפעיל את המכונה
...מישהו שיעזור בבקשה

אתה צריך ללחוץ על השתיים הנכונים
לא על הלא נכון


Posted by Eitan E on Feb-24-2004 20:48:

אני נמצא בשלב 9 ואני לא מצליח לפתוח את הדלת עם המחשב
הקשתי את הקוד והוא מראה לי שני חדרים שבאחד מהם על הדלת רשום
a
ועל הדלת של היציאה רשום
h
ודומה לזה זה גם בחדר השני

מישהו הגיע לשם ויכול לתת לי רמז איך להמשיך ?

בעזרה רשום שבשלב 9 אם אני עיוור צבעים אני לא אוכל לעבור את השלב הזה


Posted by ADiSH on Feb-24-2004 20:55:

יש לך שם4 אותיות
תרכיב מהם מילה


Posted by Shahar on Feb-24-2004 21:39:

איך עוברים בשלב 11 את הלייזר השני?


Posted by ADiSH on Feb-24-2004 22:33:

תזכיר לי מה יש בשלב..
לא זוכר כבר


Posted by Shahar on Feb-24-2004 22:59:

אממממממ... יש לך כמה גדרות מליזר שלפני כל אחת יש חדר בקרה...
אחת עברתי לא זוכר איך
בשניה נכנסתי לחדר ושברתי מתחת למתקן בקרה את הדלת והכל פתוח...
כנראה צריך לחתוך תחוטים או משהו
אבל איך...


Pages (4): « 1 2 [3] 4 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.