TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- החדר הסגור
Pages (4): « 1 2 [3] 4 »
לא סעמק.. אבל בתכלס אני כבר לא מנסה .. אני שונא את הפאזל הזה הייתי ממש קרוב לסיום, ולא הצלחתי 
מה עושים אחרי האיש הרוקד?!?!?!?!?!
איך אני מגיע אל מתחת למיטה זה הדבר היחידי שנראה לי שהבנתי ממנו
סיימתי את זה בלילה אתמול חן קצת עזר לי:]
חח
אני יתפנה למישחק השני בצהריים אני מקווה
עינעל האמאמא של האיש הרוקד הזה, אני מסתכל על הידיים שלו הוא עושה לי תנועות של ילד מוכה שזקוק להורים חדשים
התייאשתי
| quote: |
| Originally posted by YoraY עינעל האמאמא של האיש הרוקד הזה, אני מסתכל על הידיים שלו הוא עושה לי תנועות של ילד מוכה שזקוק להורים חדשים התייאשתי |
נתקעתי אחרי האיש הרוקד
זהו אני מוותר
נדבוק בשולה המוקשים
נתקעתי בשלב השלישי של המשחק החדש
:/
קיצקץ למתקשים פה
כשהאיש רוקד תסתכלו עליו ואז הוא מצביע על מקום כזה.... תשאירו את הסמן שם.. תחכו שהסרט יגמר לגמרי ותעמוד מול קיר אדום
ואז תלחצו פעמיים בדיוק בנקודה ההיא ואז יופיע ריבוע בקיר- תלחצו פעם אחת ותמשיכו לבד
| quote: |
| Originally posted by NyKoN נתקעתי בשלב השלישי של המשחק החדש :/ קיצקץ למתקשים פה כשהאיש רוקד תסתכלו עליו ואז הוא מצביע על מקום כזה.... תשאירו את הסמן שם.. תחכו שהסרט יגמר לגמרי ותעמוד מול קיר אדום ואז תלחצו פעמיים בדיוק בנקודה ההיא ואז יופיע ריבוע בקיר- תלחצו פעם אחת ותמשיכו לבד |
טוב יש לי
קופסא, בטריה, קופסאתדיסק, דף, מפתח זהב, מפתח כסף, קלטת, מפתח רגיל, כבל, שתי טבעות
השתמשתי בכבל, בטבעות, במפתח זהב\כסף.
מה עושים הלאה???.
יצאתייייייי
עם כמה טיפים
| quote: |
| Originally posted by Shahar טוב יש לי קופסא, בטריה, קופסאתדיסק, דף, מפתח זהב, מפתח כסף, קלטת, מפתח רגיל, כבל, שתי טבעות השתמשתי בכבל, בטבעות, במפתח זהב\כסף. מה עושים הלאה???. |
יצאתי כבר אתמול אחי עזרו לי
יש עוד אתרים כאלה?
חוץ מהאתר ההוא שנתת
לא
אבל אני יכול להמליץ לכולם על משחק שקניתי
קוראים לו
discworld noir
וזה משחק ענק!

אדיש כמה שלבים האתר שך?
קבלו עוד אתר נחמד עפ משחקי פלאש מכל הסוגים..
http://www.miniclip.com/Homepage.htm
נ.ב: דרך אגב אני נתקעתי במשחק של "החדרים" בשלב 4 אני חושב איפה שהצינורות האלה עם צבעים שונים...נתקעתי בחדר האחרון ממש לפני הסוף כשצריך להפעיל את המכונה הזאת אבל הוא כל הזמן חוזר על
WRONG MIXTURE!!!
אין לי מושג איך לתקן את זה...
| quote: |
| Originally posted by taltul קבלו עוד אתר נחמד עפ משחקי פלאש מכל הסוגים.. http://www.miniclip.com/Homepage.htm נ.ב: דרך אגב אני נתקעתי במשחק של "החדרים" בשלב 4 אני חושב איפה שהצינורות האלה עם צבעים שונים...נתקעתי בחדר האחרון ממש לפני הסוף כשצריך להפעיל את המכונה הזאת אבל הוא כל הזמן חוזר על WRONG MIXTURE!!! אין לי מושג איך לתקן את זה... |
יש לך צבע בתא הזה
אתה צריך לבחור את שני הצבעים שמרכיבים אותו
אם אתה לא יודע לך לחדר הראשון
| quote: |
| ו...הגעתי עם חבר לשלב 11 בחדרים |
| quote: |
| יש לך צבע בתא הזה אתה צריך לבחור את שני הצבעים שמרכיבים אותו אם אתה לא יודע לך לחדר הראשון |
סיימתי ת'משחק לפני שבוע כבר
:P
| quote: |
| Originally posted by taltul !?!?!?!וואו!!!!אחי טוב שאמרת...כבר 11 שלבים ...אני לא מאמין...יואו המשחק הזה קטלני..אני חייב לעבור אותו נכון זה מה שחשבתי מקודם ...אבל עדיין הוא רושם לי שהתערובת לא נכונה למרות שאני סוגר את הצינור עם הצבע מיותר ומשאיר את הצבעים הדרושים ... אני לא מצליח להפעיל את המכונה ...מישהו שיעזור בבקשה |
אני נמצא בשלב 9 ואני לא מצליח לפתוח את הדלת עם המחשב
הקשתי את הקוד והוא מראה לי שני חדרים שבאחד מהם על הדלת רשום
a
ועל הדלת של היציאה רשום
h
ודומה לזה זה גם בחדר השני
מישהו הגיע לשם ויכול לתת לי רמז איך להמשיך ?
בעזרה רשום שבשלב 9 אם אני עיוור צבעים אני לא אוכל לעבור את השלב הזה
יש לך שם4 אותיות
תרכיב מהם מילה
איך עוברים בשלב 11 את הלייזר השני?
תזכיר לי מה יש בשלב..
לא זוכר כבר
אממממממ... יש לך כמה גדרות מליזר שלפני כל אחת יש חדר בקרה...
אחת עברתי לא זוכר איך
בשניה נכנסתי לחדר ושברתי מתחת למתקן בקרה את הדלת והכל פתוח...
כנראה צריך לחתוך תחוטים או משהו
אבל איך...
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.