TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Voor de liefhebbers: nieuw Tiesto-album op komst
Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »

Posted by DjRV on Mar-02-2004 19:00:

Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by NoisyNeil
Ik hoop dat het iets voorstelt, want Tijs kan het wel, ... maar met nummers als 'Flight 643' en 'Traffic' laat je het in mijn ogen toch een beetje afweten, waarom niet de goede nummers op de radio laten verschijnen, zoals 'Magik Journey' of 'Close 2 You' ... Tijs wil geld verdienen, ... ik hoop dus van harte dat dat niet aan ze nieuwe cd is af te horen, want deze gozer heeft zoveel in zijn mars!

waar gaat dit in hemelsnaam over
flight 643 en traffic waren ver voor dat er een cd singletje te koop was gigantische clubhits (flight 643) die echt door IEDEREEN grijs gedraaid werd en waarop publiek harder als ooit uit hun bol gingen.
Sja en dat er daarna een cd single release komt is logisch,zou puur dom zijn geweest als ie dat niet deed.

wat word er een zooi poep gepraat weer lately

Posted by Ries'79 on Mar-02-2004 19:04:

Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by DjRV
flight 643 en traffic waren ver voor dat er een cd singletje te koop was gigantische clubhits (flight 643) die echt door IEDEREEN grijs gedraaid werd en waarop publiek harder als ooit uit hun bol gingen.
Sja en dat er daarna een cd single release komt is logisch,zou puur dom zijn geweest als ie dat niet deed.

Ik ben het hier volledig mee eens, 643 was toen der tijd niet echt een tiesto sound, erg vernieuwend en anders dan al die stadion trance! Lethal in. vond ik daarne tegen wel een goedkope melodie hebben, maar goed je kan niet alles goed vinden!

Posted by DjRV on Mar-02-2004 19:13:

en ook al was lethal industry indeed een goedkoop melodietje,hij deed het wel gewoon onwijs. die dude krijgt mensen altijd uit hun dak,beter gaan de nieuwkomers dat inzien en respecteren.

Posted by eieregooie on Mar-03-2004 02:30:

Zo eens met RV

Posted by Phat B on Mar-03-2004 08:34:

quote:
nieuwkomers

nieuwkomers als in???

Posted by DjRV on Mar-03-2004 09:20:

quote:
Originally posted by Phat B
nieuwkomers als in???

lijkt me niet dat je daar uitleg bij nodig hebt

Posted by Phat B on Mar-03-2004 09:48:

quote:
lijkt me niet dat je daar uitleg bij nodig hebt

nee ik ben bang van niet, maar vergeet niet dat een nieuwkomer hier geen nieuwkomer hoeft te zijn in de trancescene. Wat voor mij geldt: ik kwam tranceaddict pas tegen toen ik een keertje iets te veel tijd over had toen ik op internet zat. Maar ik ben al jaren druk bezig met muziek. Wat tiesto betreft, ik heb hem genoeg gezien en gehoord om te weten wat hij kan doen met zijn publiek incl. mij. Ik ben oa naar tic geweest, tic dvd release party enz. om hem te zien. Ik heb genoeg singles, cd's en platen (incl. 643, lethal en traffic) van hem om hem te respecteren.

ik hoop ook niet dat je mij bestempeld als nieuwkomer, ma ben bang van wel, aangezien ik pas in december ben aangemeld. Dus dan vind ik t sneu dat je zulke vooroordelen hebt, was jij ook niet ooit nieuwkomer?

Posted by basd on Mar-03-2004 11:18:

Re: Tiesto - Just Be

Je beantwoordt je eigen vraag al..

quote:
Originally posted by NoisyNeil
waarom niet de goede nummers op de radio laten verschijnen, zoals 'Magik Journey' of 'Close 2 You' ...

quote:

Tijs wil geld verdienen

Tuurlijk wil ie geld verdienen. En ik geef em groot gelijk. Lekker boeie of die andere nummers al dan niet op de radio te horen zijn. Je hebt als fan toch de CD gekocht? Dan draai je die toch gewoon de hele dag? Dan hoor je em net zo vaak.

Posted by Ries'79 on Mar-03-2004 16:51:

Het feit is wel dat flight een stuk minder commercieel zou zijn geweest dan close to you. Over het algemeen zijn de top 40 trance nummers vaak met vocalen in dat op zich is het des te knapper dat een plaat ala flight het zo ver heeft geschopt!

zoals al eerder geschreven de dance scene is niet meer underground en tIesto al helemaal niet!

Posted by DjRV on Mar-03-2004 17:44:

quote:
nee ik ben bang van niet, maar vergeet niet dat een nieuwkomer hier geen nieuwkomer hoeft te zijn in de trancescene. Wat voor mij geldt: ik kwam tranceaddict pas tegen toen ik een keertje iets te veel tijd over had toen ik op internet zat. Maar ik ben al jaren druk bezig met muziek. Wat tiesto betreft, ik heb hem genoeg gezien en gehoord om te weten wat hij kan doen met zijn publiek incl. mij. Ik ben oa naar tic geweest, tic dvd release party enz. om hem te zien. Ik heb genoeg singles, cd's en platen (incl. 643, lethal en traffic) van hem om hem te respecteren.

ik hoop ook niet dat je mij bestempeld als nieuwkomer, ma ben bang van wel, aangezien ik pas in december ben aangemeld. Dus dan vind ik t sneu dat je zulke vooroordelen hebt, was jij ook niet ooit nieuwkomer?

je pakt het op zoals je zelf wilt dus blijkbaar. daarom gaf ik ook geen uitleg. Het nieuwkomertje in kwestie die die blabla post poste is geboren in 85 en lijkt me dus stug dat ie uberhaupt de eerste keren heeft meegemaakt dat Flight 643 in een club werd gedraaid. Ik was er redelijk vroeg bij met naar feesten te gaan (15/16) en om dezelfde periode meegemaakt te hebben moet dit heertje dus op zijn 12/13de al op de tiesto solo's/wildlife @ melkweg ect ect zijn geweest. Lijkt me stug. Zombie Nation is voor veel mensen 1 grote commerciele plaat,maar vergeten dat die plaat voordat ie op de radio kwam een jaar lang alle clubs gek maakte.

Niet dat je beter bent als je die periode wel hebt meegemaakt,maar loop gewoon niet dom te blaten over dat iemand commerciel is en plaatjes voor geld maakt als je zo goed als niks van hem hebt meegemaakt.

Posted by tango on Mar-03-2004 20:11:

Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:

Eens met RV. Ik kan me nog Massive in het beursgebouw in Eindhoven herrineren waar the flight 3x gedraait werd op 1 avond. Drie keer het dak eraf, toen wist zelfs nog bijna niemand dat het een plaat van tiesto was.........

Posted by Menno on Mar-03-2004 20:21:

Re: Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by tango
Eens met RV. Ik kan me nog Massive in het beursgebouw in Eindhoven herrineren waar the flight 3x gedraait werd op 1 avond. Drie keer het dak eraf, toen wist zelfs nog bijna niemand dat het een plaat van tiesto was.........

Klopt, en het was een wereld feest ook trouwens. Ferry en Scott hebben echt geweldige sets daar neergezet.

Ben het zeker eens met RV. Hoor vaak bij mensen in mijn omgeving dat de nummers van Ferry en Tiesto commercieel zijn omdat er een clip van op de televisie wordt uitgezonden. Echt BULLSHIT.

Gelukkig zijn er mensen die het verschil zien in het maken van muziek voor de massa (lasgo en al die shit) en producties die door succes bij de massa terecht komen.

Posted by eieregooie on Mar-03-2004 20:32:

Re: Re: Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by Menno
Klopt, en het was een wereld feest ook trouwens. Ferry en Scott hebben echt geweldige sets daar neergezet.

EENS! Mooi feestje was dat

quote:
Ben het zeker eens met RV. Hoor vaak bij mensen in mijn omgeving dat de nummers van Ferry en Tiesto commercieel zijn omdat er een clip van op de televisie wordt uitgezonden. Echt BULLSHIT.

EENS!

quote:
Gelukkig zijn er mensen die het verschil zien in het maken van muziek voor de massa (lasgo en al die shit) en producties die door succes bij de massa terecht komen.

Gelukkig maar ja

Posted by Phat B on Mar-05-2004 11:53:

ff back on topic: officieel nieuws!!!

"NEW TI�STO SINGLE AND ARTIST ALBUM OFFICIALLY CONFIRMED"

Hello everybody,

Well, the last few days the whole forum has been in uproar because of rumours about Ti�sto's upcoming new album. Some people even managed to come up with tracks on the album. And of course, where there is smoke, there must be a fire. Let us present you with the official newsflash:

"Rumours have been going around for awhile, but now we can officially confirm the release of a new Ti�sto single, the follow-up of his last anthem "Traffic". This time Ti�sto teams up with L.A.-based Brian Transeau, BT for those who know what he's been up to. Unlike other collaborations with fellow-producers, BT does not push any buttons, but actually provides the vocals for this innovative production.

Ti�sto has turned the song into the perfect mix of dancefloor sounds and mesmerizing melodies. As usual our man delivers the a-side mix, whilst on the b-side Magik Muzik signing Mark Norman grind it up some more by bringing in an edgier rhythm section and a surprise breakdown.

Love Comes Again will be released middle of April, and is the second single of the forthcoming artist album "Just Be", which features a total of 10 tracks, Also included on 'Just Be' is the much-wanted Ti�sto version of 'Adagio For Strings'. More info to follow shortly..."

So, there you all have it. It's official, including the covers,
Ti�sto and the Black Hole Crew.

bron: www.tiesto.com

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 12:27:

Re: Re: Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:

Massive in Eindhoven? Draaide Gielen daar toen ook?
Daar ben ik ook nog bijgeweest, ik vond het een van de meest slechte feesten toen ooit. Had last van mijn been, de deuren moesten ieder uur een minuut of 5 open en er waren veel boeren die "heeeeeeeee hoooooooooo" en "Eindhovuh EIndhovuh Eindhovuh" riepen.
Dat Flight 643 toen nieuw was weet ik niet meer, wel dat We Come One toen 3x gedraaid werd. De eerste keer dat ik herinner dat ik FLight 643 hoorde was op Impulz Indoor tijdens een set van Sander Kleinenberg in 2001.

Posted by Magic83 on Mar-05-2004 13:52:

quote:

Hello everybody,

Well, the last few days the whole forum has been in uproar because of rumours about Ti�sto's upcoming new album. Some people even managed to come up with tracks on the album. And of course, where there is smoke, there must be a fire. Let us present you with the official newsflash:

"Rumours have been going around for awhile, but now we can officially confirm the release of a new Ti�sto single, the follow-up of his last anthem "Traffic". This time Ti�sto teams up with L.A.-based Brian Transeau, BT for those who know what he's been up to. Unlike other collaborations with fellow-producers, BT does not push any buttons, but actually provides the vocals for this innovative production.

Ti�sto has turned the song into the perfect mix of dancefloor sounds and mesmerizing melodies. As usual our man delivers the a-side mix, whilst on the b-side Magik Muzik signing Mark Norman grind it up some more by bringing in an edgier rhythm section and a surprise breakdown.

Love Comes Again will be released middle of April, and is the second single of the forthcoming artist album "Just Be", which features a total of 10 tracks, Also included on 'Just Be' is the much-wanted Ti�sto version of 'Adagio For Strings'. More info to follow shortly..."

Wel weinig nummers man, 10

Posted by basd on Mar-05-2004 13:56:

quote:
Originally posted by Magic83

Als ie er meer doet moeten het kortere versies worden en dan gaan mensen ook weer jengelen.

Het is toch nooit goed.

Posted by Blik on Mar-05-2004 13:56:

quote:

zijn waarschijnlijk wel hele versies, dus nummers van rond de 7 minuten

Posted by moogwai on Mar-05-2004 13:58:

Re: Re: Re: Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by tango

Zekers!!! Aan dat feest heb ik nog steeds super herinneringen, voor de eerste keer voor mij de Flight live en dan ook meteen 3x.. en die set van Scott Bond!! Armin met Perpetuous Dreamer & co en Gielen draaide toen nog goed en niet van die bagger die hij tegenwoordig draaide.

oh ja.. ben het ook zeker eens met Rv, Menno & co!

quote:
Originally posted by SnuggLe
Massive in Eindhoven? Draaide Gielen daar toen ook?
Daar ben ik ook nog bijgeweest, ik vond het een van de meest slechte feesten toen ooit. Had last van mijn been, de deuren moesten ieder uur een minuut of 5 open en er waren veel boeren die "heeeeeeeee hoooooooooo" en "Eindhovuh EIndhovuh Eindhovuh" riepen.
Dat Flight 643 toen nieuw was weet ik niet meer, wel dat We Come One toen 3x gedraaid werd. De eerste keer dat ik herinner dat ik FLight 643 hoorde was op Impulz Indoor tijdens een set van Sander Kleinenberg in 2001.

Soms is de muziek die er gedraaid wordt zo vet dat de overige zaken gewoon verbleken... Dit was dus duidelijk ook het geval voor mij bij Massive!

Posted by MaGiK54 on Mar-05-2004 14:13:

quote:

In my Memory had bij de officiele Nederlandse release er ook maar 9 op staan.

Posted by SnuggLe on Mar-05-2004 14:41:

Eigenlijk wilde ik hier een bijdrage leveren aan deze waardevolle thread over Dhr. Tijs Verwest wat geheel ontopic is, maar dat mag niet van Dhr. Teknikol omdat dit allemaal al wel eens gezegd zou zijn en we niet meer over Tiesto mogen praten.
Dus daarom doe ik het maar niet.

Posted by DjRV on Mar-06-2004 10:36:

quote:

Hello everybody,

Posted by Fkwebeman on Mar-06-2004 11:26:

Re: Re: Re: Re: Re: Tiesto - Just Be

quote:
Originally posted by SnuggLe
De eerste keer dat ik herinner dat ik FLight 643 hoorde was op Impulz Indoor tijdens een set van Sander Kleinenberg in 2001.

ik hoorde hem voor het eerst op 3fm, bij dutch music week (ofzo) hadden ze tussen 19:00 en 21:00 de hele week nederlandse dj's op bezoek, elke dag 2 en elk draaide een half uurtje/3 kwartier..
Tiesto draaide toen 643 en train, geweldige nummers vond ik dat.. live zal wel op een solo ofzo zijn geweest.

Posted by MennoB on Mar-07-2004 11:22:

"Love Comes Again" cover:

"Just Be" album cover:

Posted by SnuggLe on Mar-07-2004 11:46:

Covers zien er wel stoer uit!

Pages (10): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 »