TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Colorz - 8 mei - Putte
Pages (3): « 1 2 [3]

Posted by Gladius on May-09-2004 16:24:

als ik heel weinig geslapen heb speel ik meestal nog beter dan anders =)

Posted by Jasperovitsj on May-09-2004 17:40:

Zalig, de helft van onze ploeg zat met een kater en een slaaptekort, geen wonder dat we de eerste match kansloos verloren!
Na een tijdje waren de alcoholrestanten er wel uitgezweet, en dan hebben we nog best lekker gespeeld. Alleen spijtig dat we net in de zwaarste poule zaten, niet echt praktisch als ploeg-die-net-��n-maand-bestaat tegen 2 kampioenenploegen...

Posted by Kaidreas on May-09-2004 18:44:

alleen maar minivoetbal? of zaalvoetbal ofzow?

Posted by Jasperovitsj on May-10-2004 10:27:

Dit was alleen maar minivoetbal - wel op een veld - maar in praktijk waren het bijna allemaal zaalvoetbalploegen die meededen...

Posted by CygnusX on May-10-2004 14:07:

quote:
Originally posted by Zehra
ben benieuwd hoe dit feestje er aan toe gaat opt moment...

Een kameraad van me was er. Hij zei dat het een serieuze flop was. De inrichting was super, de DJ's waren goed, je kon er zelfs lockers huren om spullen in te stoppen, maar er was maar 500 man, terwijl er plaats was voor 5000, volgens hem.

Spijtig

Nog een nadeel was dat je de buitenwippers geld MOEST geven als je buiten wou.

Posted by SilentEagle on May-10-2004 14:36:

Zonder dat laatste detail zou'k me schuldig gevoeld hebben dak ni ben geweest...

Posted by djcresto on May-10-2004 22:23:

Inderdaad erg jammer, maar als je ziet dat er geen enkele beta is geweest, dat zegt al genoeg vind ik. Het zijn nu ook niet de dj die volk lokken, ondanks het stuk voor stuk goeie trance dj's zijn

ps dj markcy vs leeroy - rising colorz

het officiele theme, nie slecht

Posted by pooley on May-11-2004 08:54:

Na wat gelezen te hebben op D4M, was het een flop :/
Spijtig wel, hopen dat het de DJ's ni afschrikt van ons geliefd? Belgi�

Posted by Kaidreas on May-11-2004 17:16:

die line-up was nie toch nie zoooooo geweldig ze, IMO
ik bedoel maar johan, joop, en cor fijneman, op 1 feesje.. neiiiiii leider nicht.
alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea

Posted by Joker666 on May-11-2004 18:12:

De line up was toch wel in orde volgens mij hoor:
Gielen, Fijneman, Ton Tb, Joop

En tegen een zacht prijsje: �15

Alleen spijtig dat de lokatie niet zo best gekozen was! (de reden waarom ik er niet bij was)

Een vervolg moeten we zeker niet verwachten!
Persoonlijk vind ik het wel spijtig te lezen dat een feestje met een pure trance line up mislukt.

Posted by SilentEagle on May-11-2004 18:45:

Idd beetje spijtig. Als het in Antwerpen was geweest was ik bijna zeker gegaan. Maja, wie doet er nu een feest in putte...

Posted by Jasperovitsj on May-11-2004 18:51:

quote:
Originally posted by Kaidreas

alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea

Het mijne ook niet, t� Nederlands naar mijn goesting, en voor Gielen heb ik het sowieso niet...
Maar als er de volgende keer een betere line-up is ga ik zeker! Waarom is niet wat britse namen naar hier halen, het hoeven niet altijd Nederlanders te zijn. John 'OO' Fleming, Scott Bond, John O' Bir, Matt Hardwick, keuze genoeg...

Posted by Joker666 on May-11-2004 19:27:

Line up was idd wat Nl, maar blijft toch best wel meer dan ok.
Gielen, Cor en Joop stelden me maar zelder teleur!!!

Jon o'Bir is mijn request voor de outdoor editie van AiB. Een super talent gewoon. Ook Ferry en Marco V staan mee op deze lijst!!!!!

Posted by Kaidreas on May-11-2004 19:39:

^sorry dude, dat is bij mij juist anders om. joop, gielen en cor al een paar keer, telkens weer dus als ge dan een affiche ziet met die mannen, hebt ge ook geen goesting. anyways. iemand niels van gogh gehoord? hoe was die eigenlijk. al kei lang precies niets vangehoord

Posted by Wildfir3 on May-11-2004 19:57:

@ Kaidreas' sig: belgishe support? Is mike nu diegene die waseige nederlands heeft geleerd?

Posted by Zehra on May-11-2004 21:26:

quote:
Originally posted by SilentEagle
Idd beetje spijtig. Als het in Antwerpen was geweest was ik bijna zeker gegaan. Maja, wie doet er nu een feest in putte...

mah helemaal naar NL gaat ge wel.

Posted by Kaidreas on May-12-2004 17:19:

quote:
Originally posted by Wildfir3
@ Kaidreas' sig: belgishe support? Is mike nu diegene die waseige nederlands heeft geleerd?

hahaha, was me niet opgevallen, btw gewoon geplakt van de mail ze hehehe kzalt eens veranderen. The evil eye of wildfire, sees all. (lotr quote)

Posted by SilentEagle on May-12-2004 17:42:

quote:
Originally posted by Zehra
mah helemaal naar NL gaat ge wel.

Niet voor Cor Fijneman

Posted by TOR on May-12-2004 17:44:

da's niet nodig, die zijn pens reikt toch tot hier.

sorry, kon het niet laten

Posted by Jasperovitsj on May-12-2004 17:45:

En dan is zijn pens nog niks vergeleken bij die van Franky Jones tegenwoordig...

Pages (3): « 1 2 [3]