TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Colorz - 8 mei - Putte
Pages (3): « 1 2 [3]
als ik heel weinig geslapen heb speel ik meestal nog beter dan anders =)
Zalig, de helft van onze ploeg zat met een kater en een slaaptekort, geen wonder dat we de eerste match kansloos verloren!
Na een tijdje waren de alcoholrestanten er wel uitgezweet, en dan hebben we nog best lekker gespeeld. Alleen spijtig dat we net in de zwaarste poule zaten, niet echt praktisch als ploeg-die-net-��n-maand-bestaat tegen 2 kampioenenploegen...
alleen maar minivoetbal? of zaalvoetbal ofzow?
Dit was alleen maar minivoetbal - wel op een veld - maar in praktijk waren het bijna allemaal zaalvoetbalploegen die meededen...
| quote: |
| Originally posted by Zehra ben benieuwd hoe dit feestje er aan toe gaat opt moment... |

Zonder dat laatste detail zou'k me schuldig gevoeld hebben dak ni ben geweest...
Inderdaad erg jammer, maar als je ziet dat er geen enkele beta is geweest, dat zegt al genoeg vind ik. Het zijn nu ook niet de dj die volk lokken, ondanks het stuk voor stuk goeie trance dj's zijn
ps dj markcy vs leeroy - rising colorz
het officiele theme, nie slecht
Na wat gelezen te hebben op D4M, was het een flop :/
Spijtig wel, hopen dat het de DJ's ni afschrikt van ons geliefd? Belgi� 
die line-up was nie toch nie zoooooo geweldig ze, IMO
ik bedoel maar johan, joop, en cor fijneman, op 1 feesje.. neiiiiii leider nicht.
alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea
De line up was toch wel in orde volgens mij hoor:
Gielen, Fijneman, Ton Tb, Joop
En tegen een zacht prijsje: �15
Alleen spijtig dat de lokatie niet zo best gekozen was! (de reden waarom ik er niet bij was)
Een vervolg moeten we zeker niet verwachten!
Persoonlijk vind ik het wel spijtig te lezen dat een feestje met een pure trance line up mislukt.

Idd beetje spijtig. Als het in Antwerpen was geweest was ik bijna zeker gegaan. Maja, wie doet er nu een feest in putte...
| Originally posted by Kaidreas alle kzal het anders zeggen, not my cup of tea |
Line up was idd wat Nl, maar blijft toch best wel meer dan ok.
Gielen, Cor en Joop stelden me maar zelder teleur!!!
Jon o'Bir is mijn request voor de outdoor editie van AiB. Een super talent gewoon. Ook Ferry en Marco V staan mee op deze lijst!!!!!
^sorry dude, dat is bij mij juist anders om. joop, gielen en cor al een paar keer, telkens weer
dus als ge dan een affiche ziet met die mannen, hebt ge ook geen goesting. anyways. iemand niels van gogh gehoord? hoe was die eigenlijk. al kei lang precies niets vangehoord
@ Kaidreas' sig: belgishe support? Is mike nu diegene die waseige nederlands heeft geleerd? 
| Originally posted by SilentEagle Idd beetje spijtig. Als het in Antwerpen was geweest was ik bijna zeker gegaan. Maja, wie doet er nu een feest in putte... |
| Originally posted by Wildfir3 @ Kaidreas' sig: belgishe support? Is mike nu diegene die waseige nederlands heeft geleerd? |
hehehe kzalt eens veranderen. The evil eye of wildfire, sees all. (lotr quote)
| Originally posted by Zehra mah helemaal naar NL gaat ge wel. |
da's niet nodig, die zijn pens reikt toch tot hier.
sorry, kon het niet laten
En dan is zijn pens nog niks vergeleken bij die van Franky Jones tegenwoordig...