TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- Mikä kolahtaa ?
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
| quote: |
| Originally posted by Airvision -Joo tulossa on ei viellä julkaistu,huhtikuussa julkkaribileet Nosturissa Anjunabeats Worldwide... ![]() p.s. täältä voi käydä maistelee Tabia etukäteen... http://www.anjunabeats.co.uk ja sieltä playlist ja 5 & 4 setit... |
| Originally posted by Mr.Mystery Paljonkos tranceaddicteja tuonne on muuten tulossa? Vois pitää jonkun pienimuotoisen miitin vaikkapa |
- Minä myös mikäli pääsen sisälle asti ;D
Sueno Latino - Sueno Latino.
Usko pois, nimensä huolimatta tuo biisi on ihan oikeasti aika erinomainen. Itse luokittelisin sitä house-genreen, mutta en ole aivan varma siitä luokittelusta. Mielenkiintoinen biisi todella hyvällä basslinellä!
omat suosikit proge/trance arenalta at the moment:
motorcycle - as the rush comes (perry o'neil instrumental mix)
matthew dekay band - higher thoughts
tax i - glistening
özgur can - sometimes
mind - afterlife
Jeh, itse olen myös tulossa Anjunabeatsiin mikäli vielä joskus muistaisin ostaa sen lipun ennenkuin loppuvat..
Jos vaikka tällä viikolla yrittäis saada sen aikaseksi.
Kolahtamisessa olen täysin samalla linjalla diffaksen kanssa!
* Motorcycle - As the Rush Comes (Perry O'Neil Remix)
* Tiësto feat. BT - Love Comes Again (Original Mix)
* BT - Force of Gravity (Terminalhead Mix)
ja pari muuta, joiden nimet ei ny tuu mieleen :/
| Originally posted by BetaFactory Sueno Latino - Sueno Latino. |
u&k - drop
mahtava biisi!
| Originally posted by GrimReaper Mielenkiintoisen ilmavasti leijaileva lattarihousen ja deepimmän housen välimaastoon uppoava klassikko! Alunperin 1989 julkaistu biisi on saanut vuosien varrella jos jonkinlaisia näkemyksiä lähes konemusan joka genreen sopien, viimeisimmät näistä muistaakseni viime vuodelta. Itse olenkin enemmän tykästynyt näihin hieman tuoreempiin miksauksiin. Alla muutama suosikkimiksini: Bushwacka! Breakbeat Remix (8:40) Bushwacka! Tek Remix (7:54) Kayestone Tribute Remix (9:03) Salt Tank Amnesia Remix (10:08) |
| Originally posted by GrimReaper Mielenkiintoisen ilmavasti leijaileva lattarihousen ja deepimmän housen välimaastoon uppoava klassikko! Alunperin 1989 julkaistu biisi on saanut vuosien varrella jos jonkinlaisia näkemyksiä lähes konemusan joka genreen sopien, viimeisimmät näistä muistaakseni viime vuodelta. Itse olenkin enemmän tykästynyt näihin hieman tuoreempiin miksauksiin. Alla muutama suosikkimiksini: Bushwacka! Breakbeat Remix (8:40) Bushwacka! Tek Remix (7:54) Kayestone Tribute Remix (9:03) Salt Tank Amnesia Remix (10:08) |
Eihän Matthew "Bushwacka!" Benjamin tee juuri ollenkaan lattarihousea tai edes siitä inspiroivaa.. vaan kunnon groovempaa housea, deeppihousea, vähän progempaa houseakin joskus ja rikkobiittiä. Useasti aisaparina toimii myös Layo Baskin eli yhdessä tietenkin duo Layo & Bushwacka!.
Duon albumi on varsinainen sekasikiö sisältäen juuri housea, deeppihousea, rikkobiittiä, vähän hiphopistakin vaikutteita ottanutta rikkobiittiä ym varsin hyvin lounge-fiilikseen sopivaa musaa.
Postausta voi muuten editoidakin niin ei tarvitse tehdä uutta jos huomaa virheitä tai puutteita. 
| Originally posted by GrimReaper Duon albumi on varsinainen sekasikiö sisältäen juuri housea, deeppihousea, rikkobiittiä, vähän hiphopistakin vaikutteita ottanutta rikkobiittiä ym varsin hyvin lounge-fiilikseen sopivaa musaa. |
| Originally posted by MekkaFIN Tuo levy pitäs katsastaa joskus, mutta eipä oo eteen sattunu. :> |
| Originally posted by GrimReaper Jaa missään kaupassa vai? Löytyy ainakin platta.netistä (18,50), cdon:ista (15,95), kanesta (20) ja parista muustakin. Myös freerecordshopista (21,99). |
| Originally posted by MekkaFIN Oishan se kiva, ku ois rahaa vielä ostaakkin. :P |
Siinä ois omasta mielestä kovia..
Iio - Smooth (Airbase remix)
Svenson & Gielen - Beauty of Silence
Keemo - Dawn (Joker Club mix)
Sarah McLachlan - Fallen (gabriel & dresden anti-gravity mix)
Chable & Bonicci - Ride (original)
Cass & Slide - Clad i hate her (original)
Perry O´neill - Kubik
Atlas - Compass Errors (tarantella & deranke rmx)
Origin - White eyed angel (oliver lieb rmx)
| Originally posted by Airvision Sarah McLachlan - Fallen (gabriel & dresden anti-gravity mix) |
| Originally posted by BetaFactory Olenko ainoa, joka on sitä mieltä, että tuossa biisissä "ei tapahdu mitään"? Muistaakseni Miettinen soitti juuri tuota versiota tuosta biisistä tämän viikon tiistaina, ja vaikka yritin löytää siitä jotain mielenkiintoista, en onnistunut. |
(vitsi)
| Originally posted by BetaFactory Olenko ainoa, joka on sitä mieltä, että tuossa biisissä "ei tapahdu mitään"? |
Yritän yleensä välttää kiksua. Minun mielestäni biisi ei rakennu niin hirveästi. Mitä minä muistan siitä tiistai-illasta, niin se pääsi huipulle aika nopeasti, ja jäi sinne sitten aika kauaksi. Minä en kaipaa monimutkaisempaa saundia, siitä ei ole kiinni, koska nykyinen yksinkertainen kokonaisuussaundi toimii ihan hyvin, mutta mitä minä kaipaan on ainoastaan yhtä lisää instrumenttia, sellaista lead-tyyppistä "jotain", mitä erottuisi joukosta. Minä en sano, että siihen olisi pitänyt laittaa joku melodia, koska kyseessähän on nimenomaan progebiisi. Ja jos olisi laitettu joku melodinen melodia soimaan jossain vaiheessa, ok progebiisi olisi muuttunut todella kehnoksi kiksuksi, mielestäni. Elikkä peliin lead-tyyppinen, joukosta erottuva instrumentti biisin kohokohdille.
Ehkä olen myös vähän intolerantti progekuuntelijana, sen voin jopa myöntää. Haluan paljon FX-saundeja ja muita "one stab"-leadejä mielenkiinnon stimuloimiseen. 
| Originally posted by BetaFactory Mitä minä muistan siitä tiistai-illasta, niin se pääsi huipulle aika nopeasti, ja jäi sinne sitten aika kauaksi. .... Ehkä olen myös vähän intolerantti progekuuntelijana, sen voin jopa myöntää. Haluan paljon FX-saundeja ja muita "one stab"-leadejä mielenkiinnon stimuloimiseen. |

Son aina vaan
Pidän Gabrielin oman viisun mielessä.
Se, mitä sinä kutstut "instrumentaaliprogeksi", on varmasti minun progetyyliäni lähempänä. Das ist mein Gebiet.
Itse en yleensä tykkää, kun käytetään täydellisiä vokaaleja jossain biisissä. Olen täysin instrumentaalinen
. G&D:n remiksaus Fallenista tarvitsee ehdottomasti sitä täydellistä vokaalijuttua, ilman sitä biisi kuulostanee todella tyhjältä. Ja G&D:n, minun mielestäni, overkill-vokaalikäyttö ei sovi mun korviin.
Josh Wink & Lil Louis - How's Your Evening So Far (Original 12")
Tästä minä pidän! Aika erilainen biisi kertakaikkiaan. Löytyy esimerkiksi Ferry Corstenin miksaamasta Trance Nation 4:sta, joka muutenkin on todella hyvä mix-CD (2CD). Täyspitkät biisit ja hyvin erikoinen valikoima. Muut suosikit samoista levyistä:
* * * * *
Atlantis vs. Avatar feat. Miriam Stockley - Fiji [Lange Mix]
->vanha klassikko minun osaltani, koska minulla oli pitkään juuri tämä biisi ja versio kasetilla, mutta en tiennyt sen nimeä. Kysymys: löytyykö myös varteenotettavia remixejä?
* * * * *
System F - Lost in Motion [Original Mix]
->pirun hieno. Omaperäistä System F:iä. En usko että kukaan on onnistunut tekemään tästä hyvältä kuulostavaa remiksausta.
Levyltä löytyy myös kasa biisejä, josta jo aikoja sitten on saatu tarpeeksi, esim. Adagio for Strings [Ferry Corsten Remix], Lost Witness - 7 Colours, Planet Perfecto - Bullet in the Gun (levyn versio on kuitenkin Solar Stonen tekemä, joten se on ainakin 10 kertaa originaalia hienompi), Kernkraft 400, Sandstorm jne.