TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- >> TC 2-årsfest 28/5-04 <<
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by SWE_TRANCE hans spelning på TE nu senast föll väl inte mig i smaken direkt. Man var ju iofs något seeg vid den tiden också ![]() |
jag hoppas han lirar Don Diablo - Useless.. sådär bra kombination av elektro med trance tycker jag 
kommer släppas mer info i veckan
(hihi)
tyvärr kommer ju inte jag kunna skriva den här.. eftersom jag e på min veckolånga turné å ngn annan nog hinner före.. men håll ögonen öppna 
UPDATE
Förköp: 150 Kr (+ev förköpsavgift)
Dörren: 200 Kr
Bar med fulltständiga rättigheter
3 Golv - 10 DJs
Förköps släpps ihop med en releasefest den
1 Maj 2004 i Linköping.
För var 10:e biljett ni köper får ni 1 gratis.
Mainfloor:
Marcel Woods (ID&T)
Matt Darey (Aka Lost Tribe)
Matti Laamanen (Aka Cosmicman)
Psyfloor:
Gen6 (Gen6.org)
Jekyl (Klubb Konkret)
Bam Bam vs Fresa (Tranceclubber.com)
Hardfloor:
Evil P (Primodeejays.nu)
Player J (Nrgbugz.com)
Player K (Nrgbugz.com)
Re: UPDATE
| Originally posted by SWE_TRANCE Mainfloor: Marcel Woods (ID&T) Matt Darey (Aka Lost Tribe) Matti Laamanen (Aka Cosmicman) |
kommer bli så gjutet... 

TC Release:
Den 1 Maj 2004 släpper vi förköpen till "TC 2 Years". Det gör vi ihop med en releasefest.
Festen kostar antingen 60 kr eller så är den gratis ifall du köper ett "TC 2 Years" förköp (150 Kr).
Lineup för releasefesten: Aron vs Tears, Bam Bam vs Fresa, Fairlayt & Brahme.
klart man kommer va där 
| Originally posted by Glorie TC Release: Den 1 Maj 2004 släpper vi förköpen till "TC 2 Years". Det gör vi ihop med en releasefest. Festen kostar antingen 60 kr eller så är den gratis ifall du köper ett "TC 2 Years" förköp (150 Kr). Lineup för releasefesten: Aron vs Tears, Bam Bam vs Fresa, Fairlayt & Brahme. klart man kommer va där |

hmm vem är Dj Bambam? spelar han hardhouse och techno? finns en grym dj från amerika som spelar det iaf, kanske inte är han.
| Originally posted by Glorie klart man kommer va där |
Känns tex inte alls klart för mig
| Originally posted by swe_Trancer hmm vem är Dj Bambam? spelar han hardhouse och techno? finns en grym dj från amerika som spelar det iaf, kanske inte är han. |
kolla gärna första posten i tråden.
nu när hela linan släppts. vilka kan ge mer definitiva svar?
Hoppas dom kan göra något så att ljudet blir bättre i rummet som var "main" på Kai Tracid.. Annars är lokalen riktigt fin 
såååååå.. då har ju biljetterna släppts då....
funderar på om man ska ta o köpa en.. hehe.. gör jag det inte nu så kommer det ju aldrig bli av liksom.. hehe
nån mer från göteborgs området som ska dit isåfall?
tänkte så man slipper åka dit själv.. e ju lagom tråkigt liksom.. hehe 
| Originally posted by dbl såååååå.. då har ju biljetterna släppts då.... funderar på om man ska ta o köpa en.. hehe.. gör jag det inte nu så kommer det ju aldrig bli av liksom.. hehe nån mer från göteborgs området som ska dit isåfall? tänkte så man slipper åka dit själv.. e ju lagom tråkigt liksom.. hehe |
Med tanke på stämmningen i lördags (release festen) så tror jag 2års kalaset kommer bli något att minnas
Jävlar va roligt det kommer bli!
Hoppas så många SWETA's kommer som möjligt 
I'll be there - 100%. Marcel Woods, a.k.a "Marco V wannabe" vill man ju för fan inte missa! 
| Originally posted by SWE_TRANCE Jag, tobo99 ska ta bilen upp. Även en kille från gbg (Zappa på TC) ska åka med. Finns ju 2platser kvar |
nån som vet hur det e med biljetterna förresten???
har ju typ inga pengar kvar nu att leva på :/
tänkte om det finns stor chans att dem tar slut snabbt??
Om inte annat tror jag att de kommer hålla kvar ett antal biljetter till dörren, som om du ändå ska dit kan du ju gå dit å chilla utanför med resten av gänget liksom 
men det är iofs inte säkert, går ju att fråga på tc's forum
| Originally posted by dbl nån som vet hur det e med biljetterna förresten??? |
sist stod jag i kassan lite på Tracidfesten och det fanns biljetter kvar hela kvällen. iofs lockar ju linan mer nu, men det var ju 16-årsgräns då me.
| Originally posted by dbl jaså... tar jag gärna 1 av dem platserna om det går för sig =) |
| Originally posted by SWE_TRANCE sure, preliminärt eller spikat? Man vet ju aldrig med dig |
| Originally posted by dbl jag ska fan med denna gången (va ju fan 1 årsen jag va på trance fest typ).... får la slå ner nån gammal kärring annars... eller låna pengar av pappa.. sak samma.. haha men det e bara det att jag snacka med en tjej kompis igår.. o hon kaaanske va på... har inte fått snackat med henne efter det bara. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Ja nu får du fan röra på dig från Götet... vet du älskar det men du måste se världen ibland |
det börjar dra ihop sig
bara 14 dagar kvar nu 
kom igen nu folket! visa att ni e riktiga tranceaddicts!! Matt Darey ffs!!! jag kommer seriöst att släppa gästrummet om ingen e intresserad av det...
och min lägenhet e full, om inte nån inbokad bangar. just nu har jag fyra namn. det kan iofs gå att sova.. typ 2 till här.. I guess... men de blir fan trångt på 30 kvadrat.