TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- [CD] A State of Trance 2004
Pages (3): « 1 2 [3]
He he
Mercie mannekes... M'n vriendin had even m'n computer uitgeleend, vandaar da't ff geduurd heeft da'k kon reply'en, ma bij deze
Heb echt wel geluk de laatste tijd zene, eerst diene cd van Marco V - Combinations op ID&T, daarna diene cd van Push - Electric Eclipse op Rotationz en dan nu de cd van Armin van Buuren - ASOT 2004 op Trance.nu... Tja helemaal te gek, heb er geen woorden voor

Sloef! 
| quote: |
| Originally posted by Eagle` Hopelijk win ik die remix pack van stop 9.5, wat niet zal gebeuren maar goed |
| Originally posted by Eagle` Had het ook al gezien dat ie gewonnen had, meltoz lijer Hopelijk win ik die remix pack van stop 9.5, wat n iet zal gebeuren maar goed |
PROFICIAT he kerel, zo ziede ma he, dacht da toen ok en heb toch iet gewonnen dus
BeTa's zijn goe bezig, mooi zo!!!! M'n cd'ke is vandaag toegekome se
/me gaat pc afsluiten se, cd'ke in de voiture steken en terug richting Diepenbeek rijden met de h��rlijke tunes van A State of Trance
Ow deze topic, wel ik wist het dus niet dat ik gevonnen had, thx to Benny weet ik het nu wel
I'm stupid
thx all 
ff de volgende infromatie weggeplukt van de site van Armin:
Friday, 23rd April
- Armin's "A State Of Trance" compilation is still in Holland's best selling compilations top 10
- This weekend you can find Armin behind the decks in Birmingham, Derry (BBC Radio 1 Event) and in Portrush @ Rush. Also check out http://www.bbc.co.uk/radio1/onebigw...4/line_up.shtml
- Armin has just finalised a collaboration with M.I.K.E.. More info will follow soon. The track is hot!! => ben wreed benieuwd hoe de track gaat klinken, ma geraak er al e beteke opgewonden van
, dus hoop da ze t'em gaan draaien in Amsterdam of in Antwerpen

edit: Benny, als de post hier e beetje misplaatst is, zet hem dan maar in de off-topic thread...
| Originally posted by Meltoz - Armin has just finalised a collaboration with M.I.K.E.. More info will follow soon. The track is hot!! => ben wreed benieuwd hoe de track gaat klinken, ma geraak er al e beteke opgewonden van , dus hoop da ze t'em gaan draaien in Amsterdam of in Antwerpen ![]() |