TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Marco V - Combi:Nations (Nieuwe CD)
Pages (3): « 1 2 [3]
Ik heb hem ook en cd 2 is gewoon te BRUUT!! 

| quote: |
| Originally posted by Remy D Ik heb hem ook en cd 2 is gewoon te BRUUT!! ![]() |
Dat is pas een goed triootje
Heb hem vorige week gekocht, en er is naar mijn mening een hoog kippenvelgehalte te kweken bij het luisteren van:
Chable & Bonnici - Ride
Ton TB - Dream Machine
The Age of Love - Age of Love (Marco V Remix)
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix)
Kay D Smith & Marc Tall - Praiseworthy Tunes (Hoipolloi Mix) => grappig nummer man, ... zeker Japans ofzo?
Fouten in tracklist Marco V - Combi:Nations
Per abuis zijn er twee fouten geslopen in de tracklist van de driedelige mixed cd van Marco V: Combi:Nations.
CD1/track 11: Carambola - Pinball Wizard moet zijn:
Mike Hiratzka - Reach out to me (Fred Numf & Etienne Overdijk mix)
CD3/track2: Audio Techture - Malfunction moet zijn:
Dj Hansz & Jan Liefhebber - Future World
Lekker dan, volgens mij heeft ID&T altijd wel een fout in de tracklist, taalkundig, iets vergeten (tiesto DVD) of iets compleet anders neergezet (zoals nu)
niet echt netjes..
sinds lange tijd weer een cdtje in de winkel gekocht, maar zeker de moeite waard, luisterd lekker weg
Heb 'm sinds woensdag binnen. Toen in de cd-speler gestopt en ben nu al voor de zoveelste keer aan het luisteren. Lekkere cd-tjes! 1 en 2 sluiten het meest aan bij mijn smaak maar ook 3 vind ik nog best goed te doen. Maar erg slordig van die tracklisting.
| Originally posted by Fkwebeman Lekker dan, volgens mij heeft ID&T altijd wel een fout in de tracklist, taalkundig, iets vergeten (tiesto DVD) of iets compleet anders neergezet (zoals nu) niet echt netjes.. |
ik snap best dat sommige mensen zich er niet aan storen, cd is cd..
maar idd, ik ben ook zo iemand die zich er mateloos aan stoort, ik wil dat soort dingen gewoon goed hebben.
(is ook de reden dat ik al mijn cd's koop, gewoon die dingen origineel hebben)
Positieve verassing deze cd!
| Originally posted by Fkwebeman (is ook de reden dat ik al mijn cd's koop, gewoon die dingen origineel hebben) |
) is deze cd het aankopen waard.!
| Originally posted by moogwai Echt slecht ja.. en het komt wel opvallend veel voor bij ID&T cd's. Voor veel mensen zal het geen ruk uitmaken, maar ik vind altijd storend die fouten... |