TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- "ID this track"-tråden
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
nada
Kunde inte attacha nån låt med i förra messet så jag postar en länk till en tråd på engelska sidan som har den:
http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=186204
du kan inte attacha i en reply 
Det var inte det jag försökte göra. Det tar jag som en förolämpning. Datavana sen 1986!!

| quote: |
| Originally posted by ColinZeal Det var inte det jag försökte göra. Det tar jag som en förolämpning. Datavana sen 1986!! |
nån som vet vad bakgrundslåten @ http://www.dancevalley.com heter ?
jag tycker den e grymt skön 
vill vet vilken låt som spelas i reklamen på ZTV som handlar om man är film tokig
den går så här..
dont you want sombody to love, dont you need somebody to love.. typ 
| Originally posted by GyLLe vill vet vilken låt som spelas i reklamen på ZTV som handlar om man är film tokig den går så här.. dont you want sombody to love, dont you need somebody to love.. typ |
gylle,
Boogie Pimps - Somebody To Love
det är en remake på jefferson airplane - somebody to love
jag har cdm:en och jag rekommender grovt santos remixarna
Tack Reveal och Montana 
finns en steve murano remix på den =D
Kan verklingen inte komma på var denna heter, någon som vet?
http://coma.servehttp.com/coma/musik/id.mp3
BTW så är nog rösten i början ditmixad....
Precis hemkommen från semestern där jag hörde mååånga nya härliga låtar. En som jag fastnade för riktigt mycket vad någon drum & bass/break-mix på Outer Space....ni vet den där gamla godingen "I'm gonna send him to outer space, to find another race....yada yada"...
Någon som har titeln på låten jag söker?
| Originally posted by Laszlo Precis hemkommen från semestern där jag hörde mååånga nya härliga låtar. En som jag fastnade för riktigt mycket vad någon drum & bass/break-mix på Outer Space....ni vet den där gamla godingen "I'm gonna send him to outer space, to find another race....yada yada"... Någon som har titeln på låten jag söker? |
en belöning till den som lyckas identifiera den här låten som J00F lirar:
www.trance.se/hamid/banging.mpeg
det där var ju en bra låt ju 
| Originally posted by Glorie det där var ju en bra låt ju |
www.trance.se/hamid/tegma.mp3
vad heter den låten? =)
låter ju sick nice
| Originally posted by Laszlo Precis hemkommen från semestern där jag hörde mååånga nya härliga låtar. En som jag fastnade för riktigt mycket vad någon drum & bass/break-mix på Outer Space....ni vet den där gamla godingen "I'm gonna send him to outer space, to find another race....yada yada"... Någon som har titeln på låten jag söker? |
| Originally posted by CJ InterCity hörde den oxå en sådär 50 gånger senaste veckorna och nu är jag på jakt... får se om någon vet |

| Originally posted by Laszlo Om vi ändå hade haft liksinnad klubbkultur här som i Ungern... *drömmer* |
| Originally posted by Laszlo Jag har hittat låten - det är så mycket som "Prodigy - Outta Space [DJ Deekline Remix]"....men sen finns det en ytterligare som är släppt som "Unknown - Outta space [Booty Space Mix]"...dessa är inte 100% identiska, men näst intill....jag ska spela på ett av studenthaken på fredag och denna låtfan ska jag spela då, det bestämde jag för läääänge sedan, återstår bara att se om den går hem ![]() Om vi ändå hade haft liksinnad klubbkultur här som i Ungern... *drömmer* |
| Originally posted by jofawe ffs .. jag vill ju med komma in på studenthaken! |
| Originally posted by Laszlo Jag ska få VIP-kort till Stallet nu någon gång den närmaste månaden, vilket innebär att jag får gå före i kön och ta med mig en polare in - (även de som inte pluggar, om jag inte har helt fel) så har du inget för dig en fredagskväll så hör bara av dig - jag är nästan alltid på stallet på fredagarna.... |
denna spelade Nick Warren för över ett år sedan
www.trance.se/hamid/uknownwarren.mp3
nån som vet? :E