TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- Ferry Corsten & Yves Deruyter @ Versuz - 19 mei - Hasselt
Pages (13): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 »
Dinsdag tevoor en vrijdag examen verdoeme ma misschien , we shall see 
aanwezig ...
al�ja, ik zal er ook zijn 
dus pr�party in antwerpen met mezelf emma jasper en kaidras 
kdenk dat ik nog moet werken die dag dus kans is groot dat ik in antwerpen ga blijven.
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
Emma
Kaidreas
DeSpErAtOs-X
Zehra
Freezel (NL-TA)
| quote: |
| Originally posted by djcresto dus pr�party in antwerpen met mezelf emma jasper en kaidras ![]() kdenk dat ik nog moet werken die dag dus kans is groot dat ik in antwerpen ga blijven. |
waarom ligt Versuz zo ver 
nu ja, heb toch examen hoor
Ferry hopelijk op AiB..
| Originally posted by TOR waarom ligt Versuz zo ver ![]() nu ja, heb toch examen hoor Ferry hopelijk op AiB.. |
VERsuz is nie VER hoor!

| Originally posted by Kaidreas same here. kga wel geen overuren maken ze. gvd doen er al genoeg. btw al een idee van tijdstip om te vertrekken??? (ja maybe nog wa te vroeg om te vragen) ik ben iemand die graag een planning heeft |
sound-station = open op woensdag 19 mei
donderdag 20 mei = dicht
vrijdag 21 mei + zaterdag 22 mei = open!
dus OPEN 
| Originally posted by FredNova sound-station = open op woensdag 19 mei donderdag 20 mei = dicht vrijdag 21 mei + zaterdag 22 mei = open! dus OPEN |
minstens van 10h tot 18h
| Originally posted by Kaidreas ik kom ook af normaliter gezien. eerst met de bus naar antwerpen en dan met de trein, dus ik zit ook op dezelfde trein vraagje is soundstation de volgende dag open weet iemand dat? |
| sound-station = open op woensdag 19 mei donderdag 20 mei = dicht vrijdag 21 mei + zaterdag 22 mei = open! dus OPEN |
sorry maar half gelezen
sound-station = open op woensdag 19 mei
donderdag 20 mei = dicht
vrijdag 21 mei + zaterdag 22 mei = open!
telkens van 10h tot 18h
zijn dus openingsuren
ga anders de woensdag omstreeks 17h naar ss => ga wat eten in hasselt => we doen een meeting => wat drinken en naar versuz
wdyt?
| Originally posted by FredNova ga anders de woensdag omstreeks 17h naar ss => ga wat eten in hasselt => we doen een meeting => wat drinken en naar versuz wdyt? |
| Originally posted by Jasperovitsj Geil plan! Maar gaat de rest dat halen met werk enzo? |
bwa
cue points he 
17h00 sound-station
18h00 quick aan kinepolis? int stad ergens?
19h30 - 22h00 een of andere drankgelegenheid? (fitlink? of int stad?)
22h00+ versuz
| Originally posted by FredNova bwa cue points he ![]() 17h00 sound-station 18h00 quick aan kinepolis? int stad ergens? 19h30 - 22h00 een of andere drankgelegenheid? (fitlink? of int stad?) 22h00+ versuz |
goe, ik zal dit weekend aan een voorstel werken, ik hou jullie op de hoogte
Klote dure treintickets naar Hasselt verdoeme 
| Originally posted by FredNova ga anders de woensdag omstreeks 17h naar ss => ga wat eten in hasselt => we doen een meeting => wat drinken en naar versuz wdyt? |
Nyah
Jasperovitsj
Buoyant
TatanaGirl
CygnusX
Cresto
FredNova
Emma
Kaidreas
DeSpErAtOs-X
Zehra
Freezel (NL-TA)
Meltoz
Zouden we ondertussen in de Versuz al geen groepsticket aan gunsttarief kunnen krijgen? 
| Originally posted by Jasperovitsj Zouden we ondertussen in de Versuz al geen groepsticket aan gunsttarief kunnen krijgen? |
indeed fredje. no can do.
pas gedaan om 16.15 als het meezit. en dan nog eten, en de was en de plas rond 8 uur vertrekken dus rond 11 uur in hasselt ongeveer.
btw in het station van hasselt hebben ze kei goeie tomatesoep.
wel spijtig da soundstation nie open is donderdag.