TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Finland
-- tiistain tanssi-ilta
Pages (6): « 1 2 [3] 4 5 6 »
mulla meni jotenkin koko orkidean setti v�h�n ohi, ku oli niin paljon muuta siin� samalla! mutta yksi biisi j�i kyll� mieleen, nimitt�in
avanto - the flute
aivan hirve�t� paskaa IMO! kamala korvia riipiv� paska vingutusmelodia! y�k! en ymm�rr� mit� sakki tossa biisiss� oikeesti kuulee! toivottavasti t�t� ei tarvii enemp�� kuunnella!

| quote: |
| Originally posted by skip mulla meni jotenkin koko orkidean setti v�h�n ohi, ku oli niin paljon muuta siin� samalla! mutta yksi biisi j�i kyll� mieleen, nimitt�in avanto - the flute aivan hirve�t� paskaa IMO! kamala korvia riipiv� paska vingutusmelodia! y�k! en ymm�rr� mit� sakki tossa biisiss� oikeesti kuulee! toivottavasti t�t� ei tarvii enemp�� kuunnella! |
N�k�j��n "Flute" on hirve�n suosittu ainakin Plattarissa ja Klubituksessa. Weird. Tuollainen melodia on juuri sellainen, joka pistet��n popbiisiin kun halutaan sit� kuulostavan erilaiselta IMHO.
Laamasen biisin p��melodia muistutti jossain kohdassa sit� I Love You:ta, mutta kelpo biisi. Slusnik Lunan SID oli my�s ihan ok, ei ehk� niiden mielenkiintoisimpia biisej�, mutta kuitenkin.
Mutta "Four to the floor"...
| Originally posted by BetaFactory N Laamasen biisin p��melodia muistutti jossain kohdassa sit� I Love You:ta, mutta kelpo biisi. |
| Originally posted by Mr.Mystery Heh, montakos Laamasen biisi� olet kuullut joka ei kuulostaisi I Love Youlta? |
Toi Avanto - Flute on muuten ihan jees tommonen Dallas Superstars mainen biisi paitsi sit ku se p��melodia tulee kuuluviin nii tekis mieli hirtt�� ittens�... Kauheeta juustoo...
pojat! t�n��n on taas SE p�iv� kuukaudesta! orkidean vuoro! itse ainakin odotan jo innolla mit� orkidealla on tarjota!
| Originally posted by skip pojat! t�n��n on taas SE p�iv� kuukaudesta! orkidean vuoro! itse ainakin odotan jo innolla mit� orkidealla on tarjota! |
Heh, kyll�p�s sit� nyt hehkutetaan Orkideaa... m� ainakin itse nautin my�s esim. Leena Lehtisen biisivalinnoista niin Tanssi-illassa kuin Klubissakin. Eik� Miettisen Kallekaan huono ole (yleens�). Klubi toikin mieleen viimekertaisen ohjelman 11.6 (tuli istuttua Lappeenrannassa ty�reissun aikana juopottelemassa koko pe-la y� parin kaverin luona kun ei jaksanu l�htee mihink��n loputtoman sateen takia
), jossa Jori Hulkkonen soitteli laatumusaa.. deep housea ja technompaa m�iskett�kin.
Totta. Mutta syy siihen ett� Tapsasta puhutaan eniten juuri t�ss� on varmasti se, ett� paikan nimi on tranceaddict, eik� esim. houseaddict.
Sen takia kehutaan varmasti trancea v�h�n enemm�n kuin muuita lajeja IMHO. Mielest�ni Leena Lehtisen musiikkivalinta on usein ollut aivan "spot on", ja valitettavasti missasin koko Hulkkosen setin. Joskus kuuntelen my�s Erkon settej�, harvoin Dizzyn, ja se vain koska en ole ikin� ollut kovin kiinnostunut d'n'b:st� ja junglesta. Miksi ihmiset yleens� sitten hehkuttavat Tapsan settej� niin paljon? Eih�n Orkidea tempailee niin paljon Technics-soittajien kanssa niin paljon kuin esim. Eliot Ness. Mutta minun mielest�ni Orkidean vahvuus on eritt�in onnistunut musiikkivalinta, ja erityisesti kun puhutaan miten setin eri biisit toimivat yhteen, sek� my�s biisien sis�isest� j�rjestyksest�. Siin� Orkidea on mestari.
T�n��n taas Orkidean setti alkaen 22:30. Huomenna auto korjaamoon.
Juu, eih�n Tapsassa mit��n vikaa oo, enh�n niin v�itt�nytk��n. P�invastoin. Huippu-DJ, huippubiisivalinnat jne. Ehk� yritin vain saada itselleni egoboostauksen, koska kuuntelen muidenkin nimien tanssi-illan ja vastaavien settej� innolla enk� vain ala hehkuttamaan yht� nime� yli kaiken.
mik�s t�� orkidean eka biisi oli? aika maistuvaa oli! en kuullut showta ihan alusta kun nainen p��tti ottaa kriisipuhelun just t�h�n v�liin, vaikka tiesi, ett� m� haluan t�n kuunnella!

Nicola Gala - Swing 2 Harmony
..nopeasti n�ytti tracklist tulevan
http://www.clubunity.org/radio/inde...adioDate=040615
Tulispas �mpp�ri yht� nopeesti 
| Originally posted by Aki A. Nicola Gala - Swing 2 Harmony ..nopeasti n�ytti tracklist tulevan http://www.clubunity.org/radio/inde...adioDate=040615 Tulispas �mpp�ri yht� nopeesti |
Aika sekalainen seurakunta biisej� t�ll� kertaa kaikenkaikkiaan, oli v�h�n kaikkea. "Huonoimmat" biisit mielest�ni keskittyiv�t siihen noin puolen v�lin molemmin puolin. Scissor Scistersin remiksi oli ehk� huonoin biisi, suht tyls�. Muuten ei mit��n valittamisen aihetta vaikka se Carl Coxin kummallinen remixi mashupista olikin poikkeus tyylillisesti. A&B remix Silencesta oli muuten ihan ok mutta ei loistava, vokaalit vaan ei aina olleet ihan kohdallaan biisiin itseens� n�hden (IMO tietenkin). Vokaalien toteutus ja delay olis voinut olla hieman eri paikka paikoin. V�hemm�n vokaalien "autotunetustakin" olisi ollut paikallaan.
Aika hyv� setti, muutama huono biisi keskivaiheilla.
Nyt olen ehtinyt sulata koko setin, mutta kuitenkin ei sovi yhteen minun tyyliini. Min� en hirve�sti tykk�� kun on paljon vokaaleja, ainakin ei kun on pitki� ja vaihtelevia acapella-p�tki�. Jotenkin minulla on vain jonkinlainen fobia, ehk� koska tuo mieleen nuo 90-luvun pop dance-genren biisit. Siksi minun on sanottava, ett� seting loppupuoli oli paras. Kuten Grim totesi, Above&Beyondin remiksaus Deleriumista ei iskenyt, ei t�ss�k��n talossa. Ehk� oli kaikenkaikkiaan liikaa vokaalihousea IMHO. Roger and out.
Voi ?)#(�%(! Unohdin koko tanssi-illan ja Tapsan setin taas, kuten melkein aina. Kuunteliks kukaan?
Vaikkei mp3-linkki� viel� itse sivulla olekaan, viime kuun setti l�ytyy T��LT�
Helmi biisivalintoja, kuten aina joten t�n illan setin ladattavaa versiota odotellessa tyytyk��mme kes�kuun settiin.
Lis�� asiasta huomenissa, kun oon virkeempi. Nyt nukkuun. 
Juu, tuli kuunneltua koko TTI. Miettisen setti oli samanlaista tuubaa kun aina, mutta orkidea ei taaskaan pett�nyt vahvoilla biisivalinnoillaan ja biisien j�rjestyksell�
.
Hyvi� biisej� oli:
Stage One - Space Manoeuvres (Leama And Moor Remix)
Unknown - alt-f4
Filterheadz - Yimanya (original mix), en oo 100-varma oliko orig. mix :/
Noh tasasen kivaa menoa oli ja taas vier�hti kivasti 3 tuntia. 
Ei saatana, unohtu multakin. Olikohan toka vai kolmas kerta jo t�n� vuonna
Biisilista n�ytt�� kyll� taas niin hyv�lt�, ett� menee imutukseen 
j�i multa v�liin kun salossa nokian tehtailla kuunellaan joko kissi�, novaa tai radio sataa ja t�ll� kertaa se oli radio sata!
prkl:een keski-ik�iset naiset!
Kah niin tuokin unohtui ihan kokonaan.. prkl..
H�t� ei ole t�m�n n�k�inen.. eilinenkin setti on jo uploadattu joten sen voi imutella T��LT�.
Biisilista on kyll� ihan omaa luokkaansa j�lleen:
1. Chris & James: Club For Life [intro mix] (Stress)
2. Eric Prydz: Call On Me (Data)
3. Richard G: Let The Sunshine Through [DJ Orkidea re-edit] (Subliminal)
4. Erick E: Make You Smile (Little Mountain)
5. Matthew Dekay: Higher Thoughts (Little Mountain)
6. Ridgewalkers: Find (Baroque)
7. Brian Eno: An Ending [Leama & Moor remix] (white label)
8. Space Manoeuvres: Stage One [Leama & Moor remix] (Lost Language)
9. Age of Love: The Age of Love [Wrecked Angle remix] (React)
10. Leftfield: Open Up [Zoo DJs remix] (white label)
11. Filterheadz: Yimanya (ID&T)
12. Marco V: Automanual (ID&T)
13. Group Therapy: My Own Worst Enemy (Audio Therapy)
14. Randy Katana: In Silence [Txitarro remix] (Reset)
15. Solar Stone vs Scott Bond: Red Line Highway (Made in England)
| Originally posted by GrimReaper H�t� ei ole t�m�n n�k�inen.. eilinenkin setti on jo uploadattu joten sen voi imutella T��LT�. Biisilista on kyll� ihan omaa luokkaansa j�lleen. |
Biisivalinta oli yll�tt�v� taas, vaikka tuo Group Therapy olisi saanut j��d� soittamatta.
Itse olisin viime aikoina toivonut v�hemm�n niit� pitki� acapella-vokaaleja (en ylip��t�ns� ole acapella-fani).