TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Queensnight 2004: Armada Night - XL Amsterdam
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by -TAIS- Nog ff een XL gerucht: onbevestigde bronnen zeggen dat de I Love Trance (die eerder al in de Marcanti plaatsvonden) en Mushroom avonden (vroeger in de Hemkade) weer terug gaan keren naar de JvG. Ben benieuwd! |
I Love Trance is al bevestigd. Zaterdag 8 mei is de 1e editie, hosted by XtraLarge.
| Originally posted by HiGH_NrG Als er wat te regelen valt qua gastenlijst, dan ben ik er ook bij |

| Originally posted by Robert voor mij is die hopelijk al geregeld, ja toch sander? ![]() |

| Originally posted by Robert voor mij is die hopelijk al geregeld, ja toch sander? ![]() |
| Originally posted by franzelare sl3t ![]() welcome 2 the club |
gniffel
aanwezig
Zo, kaartjes zijn binnen. Die lui van de ticketbox mogen ze echt afschieten van mij. Ruim 6 Euro voor de fee betaald

| Originally posted by M_Peror Oeh..... grrr... (/me is jaloers!) |
| Originally posted by Menno Zo, kaartjes zijn binnen. Die lui van de ticketox mogen ze echt afschieten van mij. Ruim 6 Euro voor de fee betaald |
).
| Originally posted by Menno Zo, kaartjes zijn binnen. Die lui van de ticketbox mogen ze echt afschieten van mij. Ruim 6 Euro voor de fee betaald |
| Originally posted by TranceFool Wow, das schandalig, was altijd iets van 3,50. Gaat dat voor ieder ticket gelden? nieuwe tarieven ofzo |
goooooooooooooooo armada

Jippie ik heb er zin in!!!
Queensnight here we come! 
Dankzij Emma en dancelinx.com:
| Vandaag gehoord van XL dat XL Orange waarschijnlijk tot 9 uur open blijft en misschien wel langer... Omdat de kaartverkoop zo verschrikkelijk hard gaat!!! |
f*ckers!!!!!!! Ik wil ook!! ze hebben hier niet eens koninginnendag! rukkers 
Kroontje op en er zelf wat van maken met wat oranjecider?
We maken een dansje voor je Amber!
| Vandaag gehoord van XL dat XL Orange waarschijnlijk tot 9 uur open blijft en misschien wel langer... Omdat de kaartverkoop zo verschrikkelijk hard gaat!!! |
| Originally posted by Roos22 Kroontje op en er zelf wat van maken met wat oranjecider? We maken een dansje voor je Amber! |

idd roos hier, moet niet gekker worden!
He hallo,
Weet toevallig ook iemand het tijdschema van deze avond? Ik zag al ergens hoe laat MIKE en Perry moesten, maar in ben eigenlijk ook heeeeeeeel erg benieuwd naar de rest (zaal 2),
thanks for the info!!!(alvast)
Werner
Volgens mij is hier nog niks over bekend... 
Originally posted by franzelare ![]() idd roos hier, moet niet gekker worden! |
ziet er naar uit dat ik om financiele redenen niet kan komen

| Originally posted by eieregooie Dacht dat onderhand iedereen op de gastenlijst stond |