TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Belgium
-- BeTa logo!
Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »

Posted by SilentEagle on Mar-23-2004 12:24:

Willen we dan niet dat Wildfire er ook een koopt? Da ga ni gebeuren met Armin-dingetjes erop he...

Posted by Meltoz on Mar-23-2004 13:56:

quote:
Originally posted by Zehra
ja kweet wat je bedoelt... kheb ooit eens zo een avatar gemaakt, die ondertussen al de ganse wereld rondgaat mah kga da eens ff zoeken hier en ik zal het dalijk eens posten

edit: heb het teruggevonde:

...

edit2: normaal ist engeltje int blauw mah khad het toen veranderd in rood is wel mooier imo. je wilt 't armin engeltje dus achterop? kzal eens zien of ik 't origineel nog kan terugvinden zodat ik het kan aanpassen (kleuren enzo + .gif bestand)

edit3: voor mij hoeft de nick er echt niet op. denk dat het ook verstandig en kostenbesparend is als we ze allemaal identiek maken kben maar een arm studentje hoor...

Euh.. Ja ma, heb wel nie gezegd da'k da engeltje der op wil he Dit is e voorbeeld van hoe't geborduurd eruit ziet, kleuren en grote zijn uiteraard nog allemaal aan te passen, hoe groter hoe duidelijker...
Voorbeeld:

Denk da SilentEagle daar wel e punt heeft, da ni iedereen der mee content zou zijn...

Posted by Tiger777 on Mar-23-2004 18:25:

quote:
Originally posted by Buoyant

maja geld is voor de meesten hier nie echt het probleem

Ik denk toch dat ge u daar vergist zenne

Ik stel voor dat we het voor zowel prijs als kwaliteit gewoon houden bij een zwarte T-Shirt met enkel een logo op (waarschijnlijk logo 1). De achterkant zou ik persoonlijk gewoon zwart houden. Nu is mijn mode-kennis niet direct van de grootste, maar ik denk dat als we nog eens op de rugzijde iets zetten, het meteen een beetje overladen en serieus kitcherig gaat worden. Hou het gewoon bij een zwarte (ja, zwart, rood komt daar heel schoon op uit) T-shird met op de buikzijde het logo.

Posted by pooley on Mar-23-2004 18:50:

Kweetni, rug zo leeg vind ik dna maar niks

Posted by TOR on Mar-23-2004 18:54:

je hebt misschien gelijk dat het wat overladen wordt als beide kanten het logo hebben.

maar ik zou dan gewoon 'www.tranceaddict.com' op de achterkant vermelden, zonder het logo. want zoals pooley zegt, een volledig zwarte achterkant lijkt me ook niet de beste oplossing, want dan valt de voorkant veel zwaarder uit.

en ik ben er nog steeds van overtuigd dat de website vermeld moet worden.

Posted by Zehra on Mar-23-2004 19:48:

quote:
Originally posted by TOR
je hebt misschien gelijk dat het wat overladen wordt als beide kanten het logo hebben.

maar ik zou dan gewoon 'www.tranceaddict.com' op de achterkant vermelden, zonder het logo. want zoals pooley zegt, een volledig zwarte achterkant lijkt me ook niet de beste oplossing, want dan valt de voorkant veel zwaarder uit.

en ik ben er nog steeds van overtuigd dat de website vermeld moet worden.

kvind ook dat ta.com erop moet staan. maar kdacht meer: logo aan achterkant, ta.com op voorkant... mahja maakt eigenlijk nie zoveel uit mah tis beter als er van voor en van achter iets staat das mooier nee?

btw khoef geen topjes ofzo... weet nie wa de andere dames erover denken...

Posted by Buoyant on Mar-23-2004 19:53:

quote:
kvind ook dat ta.com erop moet staan. maar kdacht meer: logo aan achterkant, ta.com op voorkant... mahja maakt eigenlijk nie zoveel uit mah tis beter als er van voor en van achter iets staat das mooier nee?

btw khoef geen topjes ofzo... weet nie wa de andere dames erover denken...

waarom nie? wat is er mis met topjes? die zijn toch mooi?

Posted by Zehra on Mar-23-2004 19:58:

quote:
Originally posted by Buoyant
waarom nie? wat is er mis met topjes? die zijn toch mooi?

yep ze zijn mooi. mah wa gaat ge doen: t-shirten & topjes... we zijn met 5 'actieve' dames opt forum speciaal voor ons topjes? bwa voor mij hoeft dat dus niet

Posted by TOR on Mar-23-2004 20:05:

quote:
maar kdacht meer: logo aan achterkant, ta.com op voorkant...

dat past inderdaad veel beter.

Posted by SilentEagle on Mar-23-2004 20:28:

quote:
Originally posted by TOR
dat past inderdaad veel beter.

Net zoals topjes.

Posted by Tiger777 on Mar-23-2004 20:35:

Dames... cijfer jezelf toch niet zo gemakkelijk weg!!
Bestellen die topjes!!!

Mja.. okee. volledig lege achterkans is misschien ook niet ideaal. Kort het TA.com logo zou volgens mij nog passen.

Zo... dan begint de t-shirt vorm te krijgen he.
Vooraan het logo van zehra en achteraan de TA.com. Volgens mij zal da heel chic staan

Posted by Zehra on Mar-23-2004 20:39:

quote:
Originally posted by Tiger777
Dames... cijfer jezelf toch niet zo gemakkelijk weg!!
Bestellen die topjes!!!

Mja.. okee. volledig lege achterkans is misschien ook niet ideaal. Kort het TA.com logo zou volgens mij nog passen.

Zo... dan begint de t-shirt vorm te krijgen he.
Vooraan het logo van zehra en achteraan de TA.com. Volgens mij zal da heel chic staan

heb geen schrik. vind het onnodig

btw logo van achter en van voor ta.com!!!! weet ge wa, kzal paar voorstellen en een poll openen... kga dat ff visueel proberen voor te stellen, de verschillende mogelijkheden... binnekort dus poll!

Posted by TOR on Mar-23-2004 20:41:

inderdaad, beter het kleinste vooraan

Posted by pooley on Mar-23-2004 20:56:

Klein vooraan, groot van Zehra vanvoor ofcourse

Posted by Tiger777 on Mar-23-2004 20:57:

hier zullen nog meerdere polls aan te pas komen

Posted by Nabistai on Mar-23-2004 21:08:

Mooi dik logo vanvoor en alle beta-namen vanachter opgesomd ofzo? (Naar analogie met de I love Techno shirts )

Posted by TOR on Mar-23-2004 21:11:

quote:
Originally posted by Nabistai
Mooi dik logo vanvoor en alle beta-namen vanachter opgesomd ofzo? (Naar analogie met de I love Techno shirts )

en wat als er nieuwe members bijkomen?

Posted by Zehra on Mar-23-2004 21:13:

hehe laat uw voorstelle maar komen... we gaan er een poll van maken! me likes polls

Posted by Zehra on Mar-23-2004 21:14:

quote:
Originally posted by TOR

pech voor hun

just kidding!

Posted by Nabistai on Mar-23-2004 21:14:

quote:
Originally posted by TOR

Ja da weet ik ook wel, twas maar een voorstel h�,omda da concept toch heel goe uitkomt, mooi logo vanvoor, vanachter in het groot (wit) Tranceaddcit.com en daaronder kleiner alle namen opgesomd. Zo krijgt ge venvoor en vanachter iets ma toch ni overdreven. De namen kunnen ook weg h�, maar dan wordt het weer leeg vanachter vind ik.

Posted by TOR on Mar-23-2004 21:20:

weet ik ook

daarom stelde ik voor het logo achteraan te zetten en vooraan de website te vermelden. dat is veel evenwichtiger dan het logo vooraan. ik heb zelden een T-shirt gezien met tekeningen vooraan en achteraan weinig. veel achteraan en iets kleins vooraan komt echter veel voor.

ik snap het nut niet echt van er namen op te zetten. dan moet je al gaan kijken wie er allemaal actief is, en als er dan nog actieve leden bijkomen...

Posted by pooley on Mar-23-2004 21:24:

Sluit me volledig aan bij TOR's post
Logisch

Posted by Nabistai on Mar-23-2004 21:28:

Bizar ik vind het omgekeerd juist veel beter, logo vooraan en iets kleins achteraan

Posted by Tiger777 on Mar-23-2004 21:28:

zehra ging PROBEREN het ons allemaal een beke grafischer voor te stellen. Der moeten eerst tekeningskes komen en dan pas kunt ge beslissen welk we nemen.

Het naam idee op de achterkant is moeilijk uit te werken. Hoedanook zullen er nog mensen bijkomen. Trouwens, gaan 20 of 25 nicks op nen T-shirt mooi zijn?!?

Okee. Over het TA logo vooraan en het beta logo achteraan zijn we het al redelijk eens precies... Vroeger was der zo'n logo van TA.com met een blauwe dikke cirkel rond. Kan iemand die terugvinden (ik vind'em ni )

Posted by Zehra on Mar-23-2004 21:33:

quote:
Originally posted by Tiger777
zehra ging PROBEREN het ons allemaal een beke grafischer voor te stellen. Der moeten eerst tekeningskes komen en dan pas kunt ge beslissen welk we nemen.

Het naam idee op de achterkant is moeilijk uit te werken. Hoedanook zullen er nog mensen bijkomen. Trouwens, gaan 20 of 25 nicks op nen T-shirt mooi zijn?!?

Okee. Over het TA logo vooraan en het beta logo achteraan zijn we het al redelijk eens precies... Vroeger was der zo'n logo van TA.com met een blauwe dikke cirkel rond. Kan iemand die terugvinden (ik vind'em ni )

zoek thread hier op beta-forum met titel: beta logo dan vind je die wel

edit: ow kga die logo int rood omzetten!!!

Pages (5): « 1 2 [3] 4 5 »