TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Lineup Sensation White & Sensation Black
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
Ok ok ik ga erheen, ik ben zo slap als een vaatdoek. We moeten er maar het beste van maken... 
| quote: |
| Originally posted by jp Ok ok ik ga erheen, ik ben zo slap als een vaatdoek. We moeten er maar het beste van maken... |
Wat een ontzettend interessant feit dat mannen van alle culturen er gewoon van uitgaan dat ze altijd die ene chick zullen krijgen.
Hoe doen jullie dat precies? 
| Originally posted by Miss Proximus Wat een ontzettend interessant feit dat mannen van alle culturen er gewoon van uitgaan dat ze altijd die ene chick zullen krijgen. Hoe doen jullie dat precies? |
Voor de mensen die twijfelen:

| Originally posted by SnuggLe Voor de mensen die twijfelen: ![]() |
Hahahahaha!!!
Ben er 1x geweest, leuk om het gezien en meegemaakt te hebben (was het 2de jaar dat sensation was, dus 1x white) maar zou er niet meer heen willen. Maar this zeker een aanrader om eens mee te maken!!
Ik ga zeker naar Black, White is nog twijfel!!
Sorry to but into this thread in english, but really need you guys help 
All these DJs for white look like house DJs! Am I right? 
I want TRANCE... was expecting (like most people) AvB, Tiesto, Ferry, Gielen... where are they! I was so going to go to this, now I don't know whether to go to black or not go at all!! 
Some people tell me that White is Trance... is this right? And that Black is Hard House... but then others say this is Hardstyle! not hard house at all.. Please help me guys.. 
I really need to work out what on earth I'm gonna do!!! 
Thanks! 
Sensation White 03-07-2004
- Brian S (club & groove)
- Sander Kleinenberg (progressive club (of niet magrec?)
- Benjamin Bates (club, tech-club)
- Megamix
- Paul van Dyk (trance)
- Erick Morillo (club, groove)
- Joost van Bellen (2step, rnb, groove, club)
Sensation Black 10-07-2004
- Marcel Woods (hardtrance)
- Yoji Biohemanika ( combination of hardtrance-hardstyl-hardhouse and techno)
- Luna (hardstyl)
- Megamix
- The Darkraver (old styl and hardcore)
- Pavo (hardstyl)
- Promo (industrial hardcore & hardcore)
If i can give you an advice forget sensation go to: Mysteryland, Dance Valley or Extrema!
| Originally posted by basvh If i can give you an advice forget sensation go to: Mysteryland, Dance Valley or Extrema! |
| Originally posted by basvh - Sander Kleinenberg (progressive club (of niet magrec?) |
zal me niks verbazen als sander een stevige set neerzet..
| Originally posted by magrec Ik zou het geen club willen noemen moet ik meteen aan boot barocca enzo denken zal me niks verbazen als sander een stevige set neerzet.. |
Attention! Tickets for Sensation White Edition are already completely sold out!
http://www.ticketbox.nl/
Nieuw recordje denk ik? Vorig jaar was toch iets van 2 weken?
| Originally posted by Cosmic Attention! Tickets for Sensation White Edition are already completely sold out! http://www.ticketbox.nl/ Nieuw recordje denk ik? Vorig jaar was toch iets van 2 weken? |
www.marktplaats.nl :
Gezocht: sensation WHITE redelijke prijs vandaag Nee
Gezocht: GEZOCHT 3 kaartjes sensation WHITE redelijke prijs vandaag Nee
Aangeboden: 2 x SENSATION WHITE 85 P.st vandaag Nee
Aangeboden: 1 kaartje SENSATION WHITE 100 vandaag Nee
Gezocht: Sensation Kaarten Vip 10 Stuks vandaag Nee
Gezocht: Gezocht 2 x Sensation White Deluxe kaarten vandaag Nee
Aangeboden: Sensation White! Hoogste bieder... vandaag Ja
Gezocht: Sensation White kaarten 3x - vandaag Nee
Aangeboden: 2 kaarten SENSATION WHITE 79 euro per stu... vandaag Nee
Aangeboden: 2 x SENSATION WHITE 85 P.st vandaag Nee
Gezocht: Sensation white VIP deluxe vraag maar vandaag Nee
En
http://www.ticketunlimited.nl/: voor 80 pleuro per kaart.
Zwarte markt floreert ook al weer op 
Woooooot ik heb 3 specital treatment kaartjes voor white 
Trouwens, je kreeg er twee N-Joy promo tickets bij voor op de zondag. Jammer dat ik geen kleine neefjes heb 
| Originally posted by jp Woooooot ik heb 3 specital treatment kaartjes voor white ![]() Trouwens, je kreeg er twee N-Joy promo tickets bij voor op de zondag. Jammer dat ik geen kleine neefjes heb |
Ik schat 300 man om 7:30hr. Uiteindelijk zullen zo'n 750 man buiten hebben gestaan White liep als een trein, black niet.
Iemand heeft voor me in de rij gestaan, om 9:00hr eindelijk de kaartjes te pakken. Mensen kwamen met zulke smiles naar buiten het leek wel of ze de lotto gewonnen hadden.
Jammer voor de buitenlandse TA's idd 
Nu moeten ze wel naar Dance Valley 
Ik las dit, keek nog eens naar de line-ups, en ik snapte niet dat White al was uitverkocht en Black niet loopt...
Dus ik vroeg het ff aan me gabbervriendje 
| nah het probleem met black is...dat er veel meer andere feesten zijn die minder duur zijn en met beter dj's |
| Interessant detail is dat er voor de gewone mensen geen VIP tickets meer te koop waren, deze waren allemaal al geclaimed door de aandeelhouders en certificaathouders van de Amsterdam ArenA. |
dit heeft niks meer met 'dance' te maken
| Originally posted by eieregooie Ik las dit, keek nog eens naar de line-ups, en ik snapte niet dat White al was uitverkocht en Black niet loopt... |
4 kaarten pp net als bij de special treatment kaartes is inderdaad een goed idee. Dat weerhoudt er echter niemand van om snel naar een ander verkooppunt te rennen...
of z'n halve familie mee te nemen