TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Pittige Thread: Azielzoekers
Pages (8): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 »
Je denkt er ook helemaal niet fokking overna dat die asielzoekers niet MOGEN werken...ik weet echt niet waar jij je feitjes vandaan haalt
| quote: |
| Originally posted by Rudy Oh ja, Mettz, die gasten zijn boos geworden omdat de asielzoekers de banen innemen, en dat daarom de Nederlanders werkloos zijn! Tuurlijk hebben de asielzoekers evenveel recht op een baan als de Nederlanders, maar doordat zij voor fucking weinig geld werken, en ook nog redelijk veel geld van de overheid krijgen, zodat ze wel genoeg geld hebben om degelijk te kunnen leven, krijgen de Nederlanders geen kans meer om die baan te krijgen! |
Nederland wordt volgens mij ook te vol. Hoe meer mensen op een kluitje, hoe meer irritaties. Maar dat komt niet door de asielzoekers. Dat komt voornamelijk door de Nederlanders zelf ! Maar die discussie gaat niemand in Nederland aan. Eigenlijk zouden we dat met z'n allen allang moeten beseffen. Maar ik heb een idee dat dat een verboden onderwerp is. Om dan maar ff kort door de bocht een minderheidsgroep daar de schuld van te geven is ronduit hypocriet. Ik denk dat die discussie zo snel mogelijk op gang moet komen, want als je als overheid een beleid voor de toekomst opsteld, is dat ook een belangrijk punt.
Verder: Wat de slechte integratie betreft. Bekijk het eens van deze kant. Asielzoekers zijn mensen die hulp zoeken. Ik neem aan, dat je het toch wel normaal vindt, dat wij als Nederlanders mensen in nood moeten helpen. Je kan dan ook eens kanttekeningen gaan zetten bij het Nederlandse asielzoekers beleid. Mensen moeten jaren procederen, in onzekerheid leven, ergens in vol asielzoekers centrum, waar ze meestal nog door de locale bevolking weg worden gekeken. In al die jaren mogen ze niet werken en moeten dus een beetje op een houtje gaan lopen bijten zonder dat ze al die tijd een toekomst voor zichzelf kunnen opbouwen, die ze notabene in hun eigen land al is afgenomen. Verder vraag ik me af of het integratiebeleid wel functioneert. Deze mensen hebben extra aandacht nodig. Ze hebben helemaal niets meer, vaak nog trauma's ook, zijn in een vreemd land, kennen de taal niet. Tis de taak van de overheid om er voor te zorgen dat ze aansluiting kunnen krijgen in deze maatschappij ! Als je de weldoener uithangt ( want mensen roepen wel altijd dat er zoveel geld wordt uitgegeven) moet je het verdomme wel goed doen !
Dago 'B' Duck has spoken
Right on!!
werd Dago.....werd
Volgens mij heb ik een beetje hetzelfde gezegd als dat Dago concludeert! Hij zegt dat de overheid zijn pieken beter moet besteden, zei ik ook! hij zegt dat de asielzoekers aansluiting moeten krijgen in onze maatschappij, zei ik ook!
En het ligt inderdaad voor een groot deel aan de overheid, maar dat zei ik toch ook, en dat heb ik toch nooit ontkend! Maar er zijn dus al van integratieplannen! Maar er komt dus geen medewerking van de asielzoekers!
Dus denk ik dat je het gewoon verplicht moet stellen, anders kom je helemaal nergens!
En nog iets anders, als je je mening geeft doe je dat meestal om andere mensen te overtuigen!
| Originally posted by Rudy En nog iets anders, als je je mening geeft doe je dat meestal om andere mensen te overtuigen! |
��n ding, al de kinderen van de buitenlanders van nu, die voelen zich over een tijdje gewoon nederlander en echt niet buitenlander, dus dat 33% buitenlands is in 2015 is gewoon klinkklare onzin
ik vind het wel een complimentje ward dat het er nog redelijk rusting aan toe gaat, petje af daarvoor
kreeg ik net toevallig in me mail ...
vindt het wel grappig

| Originally posted by M5 kreeg ik net toevallig in me mail ... vindt het wel grappig |
| Originally posted by Rudy Hahaha, die is strak! |
Boeie op wie het slaat!!
Ik vind het gewoon een strak plaatje!!
was het net weer een beetje rustig en gezellig op het forum, wordt er weer zo'n thread geopent. als je zo'n hekel hebt aan buitenlanders ga dan gewoon lekker chatten met je vriendjes op www.stormfront.org maar breng die discussie niet hierheen.!
| Originally posted by arno was het net weer een beetje rustig en gezellig op het forum, wordt er weer zo'n thread geopent. als je zo'n hekel hebt aan buitenlanders ga dan gewoon lekker chatten met je vriendjes op www.stormfront.org maar breng die discussie niet hierheen.! |
Zeg Rudy, ik dacht dat jij geen zin had om hier nog over door te praten?
DOE DAT DAN OOK NIET
Wil je nog wel iets zeggen:
| Volgens mij heb ik een beetje hetzelfde gezegd als dat Dago concludeert! Hij zegt dat de overheid zijn pieken beter moet besteden, zei ik ook! hij zegt dat de asielzoekers aansluiting moeten krijgen in onze maatschappij, zei ik ook! |

Dan nu even een post op hetzelfde duizelingwekkend
lage niveau van Rudy's redenatie:
Rudy, jij bent echt de grootste LOSER van dit hele forum!!!
sorrie, dat moest er echt even uit... maar dat vind je niet erg toch ruud?

@ Neonazi's
all Neonazi's
Originally posted by Miss Proximus ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() @ Neonazi's all Neonazi's |
Hey jukx, kan jij mij dan even haarfijn uitleggen waarom mijn redenatie van zo'n laag niveau was? Want in mijn redenatie heb ik alleen de overheid afgekraakt, en de criminele buitenlanders! Ik had de thread eigenlijk een andere titel moeten geven, "Pittige Thread: Crinimele Asielzoekers"!
Heb jij btw zelf nog een mening, of loop je MISS PORXY lekker achterna!
EN MISS PORXY, WIE THE FUCK DENK JE DAT JIJ BENT OM MIJ EEN FUCKING NEONAZI TE GAAN NOEMEN!
WAT DENK JE ECHT ZELF! WEET JE WEL WAT EEN NEONAZI WIL! DIE WIL DAT HET ARISCHE RAS DE WERELD IN HANDEN NEEMT, EN DAN WILLEN ZE ALLE OVERIGE RASSEN VERWIJDEREN! DAT WILLEN NEONAZI'S! EN HOE DURF MIJ MET ZULK SOORT WAANZINNIGE IDE�EN TE BETREKKEN! IK HEB IN DEZE HELE THREAD GEEN 1, MAAR OOK GEEN 1 RACISTISCHE OPMERKING GEMAAKT! ER IS 1 OPTIE EEN BEETJE RACISTISCH, DAS OPTIE 4! MAAR SOMMIGE MENSEN HEBBEN GEWOON BEPAALDE GEVOELDENS OVER DE ASIELZOEKERS, OMDAT ZE DINGEN HEBBEN MEEGEMAAKT! EN JA MIJN CAPS LOCK STOND AAN! Ik weet niet in wat voorn boeren gehucht jij woont, maar hier in Den Haag Rotterdam en Leiden zorgen de buitenlanders voor fucking veel overlast! Ik hoorde zoiets laatst dus weer op het nieuws! Gast die op klaarlichte dag door zijn hoofd wordt geschoten! Ook vriendjes van mij zijn met messen beDrijgd door die gasten! Daarom heb ik hard feelings voor de criminele asielzoekers! En ik ken dus echt wel 2 kanten van het verhaal, want ik heb ook 2 Iranesen in mijn klas gehad, die waren prima! Die gingen naar school, en deden een goede opleiding, VWO (wat ik waarschijnlijk van jou niet kan zeggen
:rolleyes
! Deze gasten moeten wel worden opgenomen in onze maatschappij! En de OVERHEID moet dus zijn best doen om de criminele asielzoekers of te bekeren, of eruit trappen! En de immigranten die dan het land in komen moet de Overheid omscholen, herscholen of bijscholen, zodat ze een plaats in onze maatschappij kunnen vinden! Dit is toch pro asielzoeker! Hierdoor help je ze! Ze kunnen een baan krijgen, en zelf geld verdienen, en komen daardoor dus veel minder snel in het criminele circuit terecht!
| Originally posted by Rudy En ik wil eigenlijk, maar dat is toch nooit mogelijk, dat de overheid eens een keer serieuze maatregelen neemt! En daarmee bedoel ik dan een integratie plan, waarin de asielzoekers makkelijker kunnen worden opgenomen in de Nederlandse samenleving! |
LMAO!!
Miss Proxy het is niet erg dat je niet begrijpt waar deze thread over gaat, dat had ik allang door! Maar kan je dan ook a.u.b niet van deze kansloze dingen posten!
LAUGHING MY ASS OFF! Tis ook hard nodig ook!
Zolang ze mij niet lastig vallen vind ik het geen probleem...
Een groter probleem zijn sommige mensen die in Nederland wonen, jullie weten vast wel waar ik t over heb, ik ga geen rassen noemen ofzo..
Greetzz
| Originally posted by Rudy Hey jukx, kan jij mij dan even haarfijn uitleggen waarom mijn redenatie van zo'n laag niveau was? |
| Originally posted by Rudy Miss Proxy het is niet erg dat je niet begrijpt waar deze thread over gaat, dat had ik allang door! Maar kan je dan ook a.u.b niet van deze kansloze dingen posten! LAUGHING MY ASS OFF! Tis ook hard nodig ook! |
| Originally posted by Dj Alpha Een groter probleem zijn sommige mensen die in Nederland wonen, jullie weten vast wel waar ik t over heb, ik ga geen rassen noemen ofzo.. Greetzz |