TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Awakenings Festival
Pages (11): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 »
Cool, de Duitse DJ Jean is er ook, Koze

Michel de Hey, Kowalski, Joris Voorn, Mistress Barbara, Gayle San..lekkel lekkel!
Kaartje is al in de pocket voor New_Wave en mij, gisteren op Awakenings gehaald.
Zo, deze gaat ik bezoeken
:
Alexander Kowalski
Joris Voorn
Regis & James Ruskin
Adam Beyer
Bart Skils
Cari Lekebusch
Estroe & Shinedoe
Gayle San
Heiko Laux
Lars Klein & Jan Liefhebber
Lucca
Misstress Barbara
Oscar Mulero
PET Duo
Ricardo Villalobos
Rumenige & Loktibrada
Steve Bug
Tobi Neumann
Vin-iLL
THIS IS TOE MUTSJ!!!!!!!!!! dIT WORDT ECHT EEN ZWAAR GIGANTISCH GOED FEESTJE 
| quote: |
| Originally posted by New Wave Zo, deze gaat ik bezoeken :Alexander Kowalski Joris Voorn Adam Beyer Bart Skils Cari Lekebusch Estroe & Shinedoe Gayle San Heiko Laux Lars Klein & Jan Liefhebber Misstress Barbara Oscar Mulero Ricardo Villalobos Rumenige & Loktibrada |
Ik ga je zien 
Mocht ik in die periode er financieel er goed bijzitten en we gaan niet naar de love parade dan is dit misschien wel leuk om naar toe te gaan. Ben nog nooit op een awakenings feest geweest en feesten in die regio zijn over het algemeen altijd wel bijzonder 
Ben erbij! na afgelopen weekend...AwakeningsAddict 
Zeker een erg goede line-up.. Kan ik eindelijk Heiko Laux eens aan het werk zien..
En natuurlijk Gayle San en Misstress Barbara..
Voor de rest zie ik het allemaal wel, eerst deze week maar eens kaartje kopen.
ik ga wapperen op Adam Beyer en op Geile Sandra & Minnares Barbara 
Verder is het festival motto...go with the flow of volg de rooksignalen
Tim, Bram, Chinga su madre en doe wel ff een condoom om
Trudy wil wel mee, maar weet niet of ze dan nog in NL is. Wie wil mijn kaartje voorschieten? Ik heb Girotel hoor 
| Originally posted by Miss Proximus Wie wil mijn kaartje voorschieten? Ik heb Girotel hoor |
| Originally posted by Miss Proximus Tim, Bram, Chinga su madre en doe wel ff een condoom om |

| Originally posted by SnuggLe En over snel betalen: Tim, betaal je kaartje eens |
, wordt aan gewerkt
Tickets are in da pcoket.
Ook voor josta de proximuts zoals ik met haar heb afgesproken dus ze kan er niet meer onderuit 
Ook meteen maar mijn kaartje voor dancevalley gekocht (en weer 150 euro lichter)
| Originally posted by magrec Tickets are in da pcoket. Ook voor josta de proximuts zoals ik met haar heb afgesproken dus ze kan er niet meer onderuit ![]() Ook meteen maar mijn kaartje voor dancevalley gekocht (en weer 150 euro lichter) |
thanks! ik maak morgen het geld over (haha, de morgen-cultuur is aan het inhakken)
JOEPIE!
| Originally posted by SnuggLe Mjah heb ik ook, DanceValley 70 pleuro, AWFS 40 pleuro, Mayday 45 pleuro.......... |
| Originally posted by Dj Lex Dat is 155 en geen 150! |
| Originally posted by Dj Lex Dat is 155 en geen 150! |

| Originally posted by SnuggLe Lex gaat op de knuppellijst! |
| Originally posted by Dj Lex Eindelijk! Dacht dat het nooit meer zou gaan gebeuren |
De knuppellijst is nog niet bewerkt.
Snuggle staat nog steeds nummer 1, daarna Franzlare
| Originally posted by New Wave Lex, maak je maar niet druk hoor, je staat nog steeds 3de De knuppellijst is nog niet bewerkt. Snuggle staat nog steeds nummer 1, daarna Franzlare |
| Originally posted by SnuggLe Nee hoor, Lex staat met stip op 1 onder het motto 'Stank voor Dank'. Josti staat op 2, omdat ze daar in Mexico zit. En Tim staat op 3, omdat die aap naar Teqnology zou gaan, niet deed, en naar Awakenings zou/wilde gaan, en niet deed |

dus Brammetje heeft niets te zeggen hier
HOPPAAAAAAAA
| Originally posted by New Wave En ik heb nooit tegen iemand gezegt dat ik naar Awa zou gaan. Wel naar Teqnology maar alleen aan Tin en niet aan jouw dus Brammetje heeft niets te zeggen hier HOPPAAAAAAAA |
Originally posted by SnuggLe |

De knuppellijst is van ons! Af af af!
En Tim, wat je zei over Awake en Teq was:
| In Awakenings thread Holyfuck, dit is echt retegoed. Cari lekebusch blijft gewoon een topper. Hardcell & Grindvik wil ik nog graag een keer zien, heb wat platen van ze maar nog nooit horen draaien. Adam beyer blijft altijd wel een toppertje. hendrik B heb ik volgens mij nog nooit horen draaien, zijn producties zijn over het algemeen altijd wel origineel en afwisselend. Morgen even langs de planning en een weekendje vrij scoren |

| Originally posted by Optimus De knuppellijst is van ons! Af af af! En Tim, wat je zei over Awake en Teq was: Ik neem aan dat je bedoelde dat je een weekendje vrij zou scoren voor Awakenings ![]() |
Tim haal ALSJEBLIEFT die sig van je weg. Als er iets geFUCKED moet worden is t zeker niet Canada en als t iemand is ben ik t! 
CANADA ROELEERT! 
eikel
oh Bram. Hou je bek. Laat mij met rust. Ben blij dat jij hier iig niet zit!