TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Fast Forward Dance Parade naar Den Haag?
Pages (3): « 1 2 [3]
256 foto's 
snel he? 
Ok een kleine selectie voor het slapen gaan...
Die tekst op de achtekant van de truck....
Het schijnt dat Q-Dance en ID&T de Ministry of Dance hebben opgekocht (was voor de zoveelste keer failliet) heette vroeger de A20. Ik zie alleen al de organisatie B2S erbij staan, dan weet ik weer genoeg....

Kom dan niet naar zo'n parade 
| quote: |
Originally posted by jp ![]() Kom dan niet naar zo'n parade |
| Originally posted by Smirnoff Die dronk natuurlijk een biertje in het openbaar........ tja dat mag niet h� op de "Heineken" Dance parade |
ben ook geweest.. was vet! goede muziek, goed weer, leuke sfeer, mooie vrouwen (veel meer als niet mooie vrouwen)..
btw, bij matrixx truck was zon stelten vrouwtje flauwgevallen, moet je dan ook maar neit zon dik kostuum en smink over je lichaam dragen.. hehe.. ze kon iig der warmte niet echt kwijt en dan gebeuren dit soort dingen
..
btw2, johan gielen even gezien, hard weggerent, 4 nr's iedere keer throw ur hands up!!!! laat je horen, is everyone having a good time.. *kots*..
| Originally posted by HiGH_NrG Volgens mij is het een blikje huismerk-7up |
Vette foto's! Ziet er erg gezellig uit!
Ben zelf er niet heen geweest, heb de hele dag nog gewerkt.
Maar 's avonds nog wel 3 dj's on a boat 
ik ben ook geweest. �rg geslaagd. Vooral Michel de Hey & Secret cinema waren fet. lekker weertje ook. Echt genoten! 

Kelly... 
fotootjes!
mr. ID&T 
Vond het alles bij elkaar een superfeestje! Had via een vriend van me gratis kaartjes voor t eindfeest, dus dat was sowieso prima
T was geweldig weer en geweldig druk. Eindfeest was in tegenstelling tot vorig jaar wel op gras, en je hoefde niet heel t end te lopen naar t eind van die pier.
| Originally posted by Jappio fotootjes! mr. ID&T ![]() Vond het alles bij elkaar een superfeestje! Had via een vriend van me gratis kaartjes voor t eindfeest, dus dat was sowieso prima T was geweldig weer en geweldig druk. Eindfeest was in tegenstelling tot vorig jaar wel op gras, en je hoefde niet heel t end te lopen naar t eind van die pier. |
Gelukkig dat hij niet goed gelukt is !

Gelukkig waren daar ook de paparazzi 
| Originally posted by jp Gelukkig waren daar ook de paparazzi ![]() |
| Originally posted by SnuggLe Whahaha geweldig Widle foto's schieten en was een vet nummer. Die mensen zullen wel denken |
Als de WC's te vies zijn...

Muhahahaha........ tja als je moet dan moet je 
Is ze aan het kleien ?? 
zo die wordt met haar foto ff te kakken gezet 
Triest hoor

Relluh om Spongebob

Al die mensen hebben 'een rode waas' voor de ogen en gaan helemaal door het lint
Leuk hoor die feestjes! En dan gek vinden dat steeds meer gemeentes negatief tegenover dit soort aangelegenheden staan! Het begint, net als bij het voetbal, er op te lijken dat een klein groepje het voor de meerderheid verpest
PS. Spongebob dus toch herkent! Misschien herkent men ook nog daders op de foto's!
Zo'n spiegel van een Sprinter is geen match voor een wilde hooligan