TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- era senaste inhandlade skivor
Pages (38): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »

Posted by Laszlo on May-03-2004 13:40:

Wheeey!

Fick min order fr�n InterZone.fr bekr�ftad idag:

Jesper Dahlb�ck & Thomas Krome - Murder was the bass ....som jag letat efter denna sk�nheten , samt
Cari Lekebush - Tyrant

V�ntar med iver p� den 17:e maj d� Igor S - Airforce One samt Above & Beyond - No one on earth (incl. G&D Remix) sl�pps. Best�ller nog BT - Force of Gravity p� samma g�ng as well - den fanns inte p� InterZone

Posted by Johan (DJ Irish) on May-03-2004 14:43:

Kom f�rra veckan

Smith & Pledger - Forever
Bas Van Veen - Total Recall
Joop - Sonsuz
Love Fist - Hanging On S String
Ryan G - Emoticon
Asys - No More Fucking Rocknroll
Casseopaya - Overdose 2004 Rmx
Drizzly - 10 Years Anniversary Vol.5 Of Independent Clubmusic
Emmanuel Top - Mars *rmx*
Freedom - Feel Free
Link - Amenity
Passive Resistance - Sweet N Analog
Terry Bones Vs. Fred Baker - Introspection
John '00 Fleming vs Astral Projection - Mahadeva
Greg Murray - Ursa Majoris
Urban Lea - Spellcast

Posted by Laszlo on May-03-2004 15:25:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
Passive Resistance - Sweet N Analog

edit: var k�pte du den? Hittar den inte - skulle vara bra om det fanns n�gonstans d�r man kunde lyssna p� en sample av den - chemical �r ju b�st p� det, men de hade tyv�rr inte skivan. Eller du kanske f�tt en promo utg�va?
-----
M�ste kolla upp den - �r den bara h�lften s� bra som Praiseworthy tunes s� kommer den vara guld v�rd!

Posted by Cube__ on May-03-2004 15:46:

Var iof ca en m�nad sedan jag best�llde det senaste men men, h�r kommer det

SVENSON: Sunight Theory (Official "Trance Energy" Anthem 2004)
COSMIC GATE: The Wave/Raging (Nebula) - Vocal/euphoric trance
COSMIC GATE: Somewhere Over The Rainbow Part II (EMI Germany) - Unclassified
ANALOGIC DISTURBANCE: Wait A Second (Suntec Italy)
4 STRINGS: Take Me Away (Into The Night) (Ultra US)
STONE, CJ/TRANCE ALLSTARS/GARDEWEG/SUNBEAM: Kontor Classics 02 (Kontor Classics Germany)
GOURYELLA: Ligaya (The Hardstyle Remixes) (Carnal Holland)

Blir v�l att best�lla lite fler snart igen nu n�r jag har f�tt min nya mixer (DJM600) och TT (MK5G med Nightclub E ).

Posted by Laszlo on May-03-2004 16:06:

quote:
Originally posted by Cube
Blir v�l att best�lla lite fler snart igen nu n�r jag har f�tt min nya mixer (DJM600) och TT (MK5G med Nightclub E ).

Din j�vla gris Jag vill ocks� ha M5G

Posted by Cube__ on May-03-2004 16:11:

quote:
Originally posted by Laszlo

Thihi Ska inte s�ga att jag kommer k�pa en till s� fort jag f�r pengar �ver till det.

Hoppsan

Posted by Kamelen on May-03-2004 16:19:

=) �nnu fler skivor

http://kamelen.tranceland.org/mjums.jpg

10 po�ng till den som kan tyda texten p� lappen =) bara det handskriva haha d� blir ni f�rv�nade

men skivorna �r ialf fr�n V�nster uppifr�n; Ultrasonik - pulsating rhythm (j00f och shimmon remixes).. angelic - cant keep me silent...age of love med brainbug rmx och johnny vicious remix... nere fr�n v�nster.. olmec heads - lift off med j00f rmx...body shock - rain in the city.. med den brutala mars-plastic p� flippen..den �r gudomlig.. r�tt ok�nd faktiskt =) och till slut M3 - Bailamos med sola rmx =) den remixen �r inte l�tt o f� tag p�.. kanske p� cd

mer kommer i veckan.. fast pengarna b�rjar ta slut..s� man f�r nog lugna sig.. �ker bort nu ett antal dagar.. kommer tebax sen o updaterar er =) hej o h�!

Posted by CJ InterCity on May-03-2004 16:32:

quote:

du har i af n�got att spela skivorna med vilket n�gra av oss fortfarande inte har

Posted by montana on May-03-2004 16:45:

quote:
Originally posted by OracaZ
10 po�ng till den som kan tyda texten p� lappen =) bara det handskriva haha d� blir ni f�rv�nade

jag tror att det st�r typ

hi john?
i fav? a spack?
copy

j00f!

Posted by Johan (DJ Irish) on May-03-2004 17:21:

quote:
edit: var k�pte du den? Hittar den inte - skulle vara bra om det fanns n�gonstans d�r man kunde lyssna p� en sample av den - chemical �r ju b�st p� det, men de hade tyv�rr inte skivan. Eller du kanske f�tt en promo utg�va?
-----
M�ste kolla upp den - �r den bara h�lften s� bra som Praiseworthy tunes s� kommer den vara guld v�rd!

Hittade den p� www.deejay.de. Fanns p� Juno Records innan men tog slut. Kommer troligtvis in d�r igen snart.

Och visst �r den bra! Kanske inte riktigt lika bra som PraiseWorthy Tunes men n�stan

Posted by Smekbar on May-05-2004 18:29:

Lars Klein - (A1. Scoundrel, B1. Hiding in the woods, b2. Alternate - One)
Lars Klein - Red Lion EP
Lars Klein - Come Closer EP
Hertz & Johan Bacto - Mankind 20
Kay D Smith & Alex K Katz - (A1. Eruption, A2. Deep Silence, B1. Neon Pusher, B2. Mainstream)

Lars Klein �r som ni kanske f�rst�r en av mina favortitproducenter. Han g�r helt enkelt sjukt bra, sjukt h�rd, sjukt underbar techno.

n�n dag nu i veckan s� kommer ytterligare ett packet med bland annat Detroit Grand Pubahs - The Clapper, original samt Jesper Dahlb�ck remix. Ruskigt najs, tog l�ng tid innan jag hittade den...

Posted by lonne on May-05-2004 21:52:

K�pte en riktigt bra skiva ig�r! Pheonix-Alphabetical.

Posted by keddo on May-06-2004 00:28:

dom senaste jag inhandlade (vinyl) skivor .. det var ett tag sen.
motorcycle as the rush comes (g&d sweeping string rmx)
chris liebing - gassenhauser (med marco carola rmx... sk���n)
dumonde - human

jepp var ett j����vla bra tag sen

Posted by Smekbar on May-07-2004 13:51:

h�mtade precis ett paket p� posten fr�n www.decks-records.de med dessa skivor:

Andreas Kremer - Machine Rampage (A sidan �r en sjukt najs technoremix av Stayin Alive...)
Robert Natus & Arkus P. - Hardcore Salsa
Detroit Grand Pubahs - The Clapper

smekigt

Posted by jofawe on May-07-2004 14:28:

Jag fick Dj Ti�sto - Another day at the office DVD idag ...

Den var bra =)

Posted by Gate 42 on May-07-2004 15:06:

Fick idag �ntligen hem senste skivh�gen fr�n only-djs, dock tyckte jag det tog lite f�r l�ng tid. N�stan 1 vecka fr�n best�llningsdagen. Men men, skivorna �r i alla fall farligt heta fortfarande 8)

Age Of Love - Age Of Love (Marco V Remix) [Reset Records]
AI - AI [Endevour] - J K Walker Remixen �r tung som bly!
Albert Vorne - A Leaden Day [Mazeman]
Cloud 9 - Transmission [Difuse] - En av �rets �sigaste rellar!
Flashbang - Grooveslide [Dedicated] - OMG! Ch0000n!!!1
Js Ten - Elements [90 North]
Matt Darey - Nocturnal Delight [Liquid] - Sandler Remixen �r het!
Ryan G - Emoticon [First Second]
Signum feat Anita Kelsey - Come Around Again [A State Of Trance]

= REA (s�nt du best�ller bara f�r att de kosta 1� eller mindre) =
Brian Inc - Running Man [JK]
Discovery - Missing [Liquid]
Valley Project - Heat [Intensive]

Posted by montana on May-07-2004 15:50:

airwave - ladyblue (bonzai) disc1+2
/me <3 1992 flight & ms coldharbour mix

Posted by Laszlo on May-07-2004 16:03:

quote:
Originally posted by Smekbar
h�mtade precis ett paket p� posten fr�n www.decks-records.de med dessa skivor:

Andreas Kremer - Machine Rampage (A sidan �r en sjukt najs technoremix av Stayin Alive...)
Robert Natus & Arkus P. - Hardcore Salsa
Detroit Grand Pubahs - The Clapper

smekigt

Schyssta plattor som fan. A-sidan p� kremer-12:an �r som sagt skruvad. �r helt fr�lst i "Your love is hot" med Kremer, men den �r slut �verallt - vi f�r hoppas de f�r in den i lager snart igen - fick ett mail fr�n deck-records.de ig�r om att DK8 fanns i lager igen. Kanske ska k�pa en backup kopia?

Natus & Arkus: �lskar s�n d�r svettig j�vla latino-inflierad techno. S� j�vla bra....

Dahlb�ck mixen av The Clapper �r ocks� helt j�vla funtad...jag hoppas du sl�par med dig plattorna till TA-f�rfesten

Posted by reveal on May-07-2004 16:04:

T�nkte bara s�ga att "det var ju fan va ni handlar mycket tolvor!"

Posted by Laszlo on May-07-2004 17:01:

woho

Fem nya vinylor p� v�g

DJ Ti�sto - Traffic (Picture Disc) - Ska f�rs�ka f� den signerad t�nkte jag. Hade g�rna velat ha hans remix av Tears from the moon eller Force of Gravity, men ingen av de fanns i lager, s� det fick bli Traffic.
Passive Resistance - Sweet n Analog - Tackar DJ Irish f�r tipset
Pet Shop Boys - Falmboyand / West end Girls (DJ Hell Remixes) - DJ Hell remixen av West end Girls �r s��� j�vla bra
Futureshock - Pride's Paranoia (Marco V Remix) - En av �rets b�ttre l�tar hittils imo
Monika Kruse - Latin Lovers - Var bara tvungen att ha denna

edit: N�r jag �nd� �r p� s� j�vla bra hum�r s� passade jag p� och maila snibbarna p� decks-records.de och bad de l�gga till N/A - Machine Rampage till min order. Tack smekis f�r tipset - kunde inte l�ta bli

Posted by montana on May-07-2004 17:32:

quote:
Originally posted by reveal
T�nkte bara s�ga att "det var ju fan va ni handlar mycket tolvor!"

menar du det som en d�lig grej eller?

Posted by reveal on May-08-2004 00:37:

quote:
Originally posted by montana
menar du det som en d�lig grej eller?

Absolut inte, jag �r bara f�rv�nad/imponerad av att ni dels har r�d att k�pa s� mycket, dels vet vad ni ska k�pa

Det verkar som att det finns tv� l�ger p� TA, de som DJ:ar och k�per tolvor, samt de som njuter av set, och inte k�per ett skit, f�rutom n�n enstaka CD

Posted by SWE_TRANCE on May-08-2004 01:03:

quote:
Absolut inte, jag �r bara f�rv�nad/imponerad av att ni dels har r�d att k�pa s� mycket, dels vet vad ni ska k�pa

Det verkar som att det finns tv� l�ger p� TA, de som DJ:ar och k�per tolvor, samt de som njuter av set, och inte k�per ett skit, f�rutom n�n enstaka CD

Ganska bra j�mf�relse d�r!
Tror jag h�r till de som: "njuter av set, och inte k�per ett skit, f�rutom n�n enstaka CD "
Jag hade velat k�pa mer, men min pl�nbok vill verkligen INTE det just nu...

Posted by montana on May-08-2004 10:39:

quote:
Absolut inte, jag �r bara f�rv�nad/imponerad av att ni dels har r�d att k�pa s� mycket, dels vet vad ni ska k�pa :)

Det verkar som att det finns tv� l�ger p� TA, de som DJ:ar och k�per tolvor, samt de som njuter av set, och inte k�per ett skit, f�rutom n�n enstaka CD :)

jag k�per 12":or + cdm, men jag dj:ar inte, (jag �r f�r kass)

Posted by Smekbar on May-08-2004 10:44:

quote:

Pet Shop Boys - Falmboyand / West end Girls (DJ Hell Remixes) - DJ Hell remixen av West end Girls �r s��� j�vla bra

klart jag drar med mina tolvor till f�rfesten tror f�rresten att den kanske ligger p� machinerampage som b2, allts� dj hell remixen... fast jag kan ha fel h�r i min bakfylleyra

Pages (38): « 1 2 [3] 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 »