TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Global Gathering 2004
Pages (3): « 1 2 [3]
| quote: |
| Originally posted by bAbYfuNk Im hittin up on this before I head back 2 the states... ![]() whoz up 4 a meetup??? |
| Originally posted by SteveTranz4ever Of course we gotta have a meetup... I just hope I can get the money to get my butt over there |
...long time no see...watcha been up 2??
would be kewl 2 meet u guys
Im gettin soo pumped alrdy 4 this one..its gonna be a blast
��� s���� suuugen
Pengar r�cker dock inte till b�den Sensation Black och detta 
| Originally posted by Try ��� s���� suuugen Pengar r�cker dock inte till b�den Sensation Black och detta |
You have booked 1 standard tickets for GLOBAL GATHERING at Long Marston Airfield in Stratford Upon Avon on SAT, 31/07/2004 at 16:00 Your card has been charged �56.20 Please note - this will appear on your statement as EVENT TICKETS |
| Originally posted by mjz s�d�r, keine �terv�ndo... |

weeeeeeeeeeee! sitter just nu p� ett vandrarhem i london och v�ntar p� att frukosten ska b�rja servras... om sisod�r 10 timmar eller n�t s� sm�ller det! m�ste ladda ordentligt med v�tska och s�nt d�r man �ter, b�de nu och n�n timme f�re liftoff.
s�, blev det n�gra fler swetas h�r eller f�r jag n�ja mig med uktas? 
engelska tangentbord beh�ver ��� som alla andra f�rresten, r�cker det inte med att dom k�r p� fel sida av v�gen f�r att k�nna sig speciella? svenska �r ett v�rldsspr�k, bara att acceptera.... 
tjae jag har v�l ca. 900:- kvar p� kontot just nu s� det sket sig fatalt f�r mig 

f�rs�kte in i det sista f� fram st�larna men de gick bara inte, f�r bli n�sta �r ist�llet
N�n som vet vart man kan lyssna p� detta via webradio ?
| Originally posted by SteveTranz4ever N�n som vet vart man kan lyssna p� detta via webradio ? |
N�n mer �n jag som lyssnar? 
| Originally posted by St_Andrew N�n mer �n jag som lyssnar? |
Har inte h�rt n�n annan idag men...
OMG vad Armin d�dar!

Jag lyssnade ingenting, vem var b�st?
Tiesto skulle tydligen ha spelat riktigt bra?
N�gon som redan har fixat seten?
MIKE och ferry var dom tv� som var b�st, j00f gjorde v�l bra ifr�n sig, fast inte var det i klass med hans 2002 set... oakie och fergie �r dom som gjorde s�mst ifr�n sig av dom jag s�g...
knullade galaxy till det h�r som vanligt? n�n som har schemat p� vad dom s�nde, �r lite tunnt n�r jag lear efter rippar fr�n gg... 
var en helt underbar upplevelse iaf, tr�ffade n�san inga v dom jag hde planert att tr�ffa efterom min mobil dog, men jag sprang p� en massa annat trevligt folk ist�llet... hittade en del folk fr�n tc genom den patenterade "leta efter �ronproppar metoden", annars var det en hel del italienare d�r, fick kela med en (italienska) f�r att h�lla v�rmen p� natten, f�r kallt blev det...
n�r man v�l kom in vid halv fem, fem, s� blev det en runda och spana in alla t�lt, gk t�ltet var avsp�rrat s� vi h�ll till i polysexual t�ltet ett tag, riktigt bra drag d�r inne, alla engelsm�n verkar digga hardhouse eller vad det nu �r, allting �r v�l ett sn�pp upp fr�n uk garage antar jag... 
ingenting i v�rlden hade kunnat f�tt mig att missa j00f iaf, s� 5-10 minuter innan shan var klar i polysexual blev det en tur till gk t�ltet som nu var ungef�r halvfullt... j00f b�rjade spela och st�mningen blev genast mycket b�ttre, folk b�rjade dansa och n�r mike sen k�rde ig�ng blev det knappast s�mre...
gariel & dresden var �verraskande upbeat, sen var dt fullt �s �nda till pvd drog ner tempot, men ferry hade inga problem med att f� ig�ng publiken igen som tur var, fan vilket underbart set...
Armin gjorde en fantastisk insats som vanligt, bootlegen p� yet another day/suburban train �r ju bara klockren...
�h, orkar inte skriva mer, var helt s�ker p� att jag redan skrivit n�t h�r men tydligen inte...
l�ter underbart 
pics? 
| Originally posted by St_Andrew l�ter underbart ![]() pics? |
| Originally posted by mjz l�gger upp det lilla jag har p� steves ftp... |
Hoppas n�n spelade in J00fs set. Hans set fr�n de 2 senaste GGG har utklassat samtliga andra DJs spelningar :-)
ser fram emot detta.
Lyssnade p� Oakie och Armins sets p� Galaxy. Det var snarkvarning p� b�da. Armin k�rde p� i sin vanliga ASOTstil medan Oakenfold hade ett udda l�tval. Och det f�rblir ett mysterium hur en DJ som Oakie som djat i s�kert minst 20 �r fortfarande inte kan taktmixa
Galaxy s�nde Sanchez , Oakie och Armin
sen tog dom ett break p� n�gra timmar f�r sen lira Lisa Lashes och tidy boys tror jag.
L�gger upp Armin's och Oakie's p� �����fft����p����n...
EDIT: Done!
f�rresten, eftersom det var snack om pris i b�rjan av tr�den satt jag och r�kna p� vad det kosta... allting �r tur o retur...
flyg: 600
t�g england: 500
biljett gg: 600 eller n�t va?
det �r v�l dom viktiga kostnaderna, sen la jag �ven pengar p�:
t�g sverige: 900
vandrarhem, london: 250
det g�r �ven bussar fr�n stratford till long marston airfield speciellt f�r gg som kostar 2 pund, men jag gick dit och liftade tillbaks s� jag spara s�kert 60 sp�nn d�r...
l�gg p� en 400 sp�nn f�r s�nt jag k�pte inne p� omr�det, vatten, mat och n�n smirnoff ice s� �r det klart sen...
600
500
600
900
250
400
---
3250
allt som allt, men resan inom sverige blev dyrare �n n�dv�ndigt eftersom jag var och l�mnade min hund hos morsan i sk�ne, hade jag �kt buss till skavsta ist�llet kunde man dragit av n�stan 1000 sp�nn ju...
J�vlar s� grymt det �r att lyssna p� Paul Oakenfolds set... J�vla klimax n�r han k�rde n�n remix p� U2 - Beautiful day...
Ett par l�tar innan gjorde han en rej�l tabbe...
[edit] Satan i gatan vilket drag de e p� b�da setten... Engelsm�nnen verkar helt glan... f�r ju rysningar varannan minut